Service inbegrepen, zoals het hoort!

Van de showroom in Eerbeek (aanrader) tot aan de bezorging tip top in orde.

Snel, betrouwbaar en mooi

Zie hierboven

• Welk model heb je gekozen? Nord

Goede service en prachtige bank

Zeer tevreden over mijn aankoop van een bank bij Sidde. Snelle levering en netjes in huis geplaatst. Bank zelf is prachtig!

Alles perfect geregeld

Alles is verlopen zoals beschreven is via de site

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Kwalitatief goede bank, bezorging kan beter

De bank is kwalitatief top. Hij zit lekker. Goede prijs/kwaliteit. De bezorging (verzorgd door een derde partij in opdracht van BySidde) kan beter. De heren waren vriendelijk, maar de montage van de poten verliep niet vlekkeloos, en ze trokken een kras in de houten vloer door de bank zonder poten te schuiven. Het metalen deel waarmee je de twee bankdelen aan elkaar vast maakt veroorzaakte daarbij een kras.

FANTASTISCH

Eerst was ik wat angstig om een zetel te kopen online en aan de hand van stofjes de kleur. Maar ik werk zo verliefd op MOA dat ik de kans nam. Heel snel werd deze geleverd en gemonteerd. En hij is gewoon fantastisch. Ik heb een typisch scandinavisch beige woning maar MOA geeft pit aan mijn interieur. En bovenal ze zit fantastisch. Ik hoop dat het product tegen plekken werkt. Tot nu toe nog niet gemorst (2kindjes), want ben nogal streng als het op de zetel komt. Alles 10 op 10 ik raad iedereen bysidde aan.

Bank valt tegen

De rugleuning van de bank is erg stug en hard en veroorzaakt pijn in de rug en schouders. De naden van de verschillende delen lopen niet netjes over. Over de service kan ik niet oordelen, want ik heb (pas) gemaild en verwacht nog een reactie.

• Welk model heb je gekozen? Odin

Jammer te vernemen dat de bank Odin niet naar je wens is. Wanneer de bank geleverd wordt kan het schuim en de vering nog wat stug aanvoelen in gebruik zal dit soepeler gaan worden. Je hebt over de naden reeds contact gehad met onze klantenservice en zal verder voor je worden opgepakt. Hopelijk zal je alsnog gaan genieten van je by SIDDE bank Odin!

Alles zoals gewenst!

Top service! Top bank!

• Welk model heb je gekozen? Moa

Super blij met onze nieuwe bank!

Wij hebben inmiddels al 3 banken besteld bij By Sidde! Dus dat zegt genoeg! Zeer tevreden. Wij hebben 2 x de Sommer bank gehad. Nu zouden wij weer voor de Sommer gaan, uiteraard weer een andere kleur want ik hou van afwisseling in het interieur, maar ditmaal gekozen voor de bank Finn! En hij staat fantastisch! Dankjewel voor de goede service.

Helemaal prima

Snelle levering, mooie bank, helemaal blij mee. Had de bank in verkeerde positie (hoek) besteld, deze werd netjes geannuleerd zodat ik de juiste kon bestellen.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Wij zijn ontzettend blij met onze prachtige knud 4-zitsbank en hocker in sommerstof oat beige. De bank is degelijk, heeft een luxe uitstraling en zit heerlijk. Dankzij de protexx behandeling zijn vlekken er zo uit gepoetst. Wel zo fijn met kleine kinderen! Dus ik kan by Sidde alleen maar van harte aanbevelen!

• Welk model heb je gekozen? Knud

Super bank, top communicatie en levering!

Bank ziet er mooi uit en zit lekker. Sidde geeft duidelijke informatie over de levering en de bank is keurig in elkaar gezet thuis. Ook het vervoersbedrijf heeft duidelijke communicatie en komt afspraken na.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Fijne bank en vlekkeloze service

Perfecte levertijd, probleemloze bezorging. De bank was precies zoals gehoopt.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Wat voor een heerlijke zit- en lig plezier.

Nog mooier dan op de fotos. Zit perfect. Ligt perfect. Staat perfect in de ruimte. Mooie stof.

• Welk model heb je gekozen? Nomi

Prachtige en heerlijke bank

We zijn supertevreden met onze 4-zits Remus in croissantjes-bruin! Heerlijke zit, mooie stof en de bezorging was snel en super vakkundig.

• Welk model heb je gekozen? Remus

prima product, goeie prijs en service, maar laat het in België zeker niet leveren door MTC

Mijn feedback over hoe de aflevering is gelopen is ronduit slecht en het heeft niet veel gescheeld of ik had de transporteur terug gestuurd met het bankstel. Hoe de twee medewerkers van MTC mijn bankstel behandelden grenst aan het ongelooflijke. Het is een groot geluk dat jullie de elementen zeer zorgvuldig inpakken met een dikke beschermlaag. Eén van de medewerkers nam een gedeelte van de bank boven zijn hoofd uit de vrachtwagen, stak de straat over met dit gedeelte boven zijn hoofd en smakte dit voor mijn voeten op het voortuinpad neer. Ik was er zeker van dat de bank in stukken lag. De medewerker gedroeg zich alsof dit de normaalste zaak was. De andere medewerker kwam aangesneld en zei in het Frans dat de eerste zich wat beter moest gedragen. Het uitpakken van de bankelementen was precies een race tegen de klok. Als gekken begonnen ze de verpakking er af te scheuren en de stukken verpakking in het rond te zwieren. Ook daar moest ik hen tot kalmte aanmanen. Mijn woonruimte lag volledig overhoop. Ze hebben dan alle verpakkingsstukken in ballen gerold en in de vrachtwagen gelegd. Vervolgens wilden ze het bankstel samenstellen maar daar heb ik voor bedankt, dat heb ik zelf gedaan. Ik wou die kerels zo vlug mogelijk uit mijn huis. Na deze levering staat mijn parket vol krassen en strepen... Ik wil jullie dit melden want ik ben nl zeer tevreden van uw product, website, werkwijze etc. Maar hetgeen ik fysisch te zien kreeg van By SIDDE waren twee wildemannen die totaal onprofessioneel te werk gingen. Deze vervoerder en hun medewerkers zijn helemaal niet waar jullie voor staan (denk ik) maar het is wel wat bij mij blijft hangen, en dat is jammer. Als iemand me om mijn mening vraagt over My SIDDE dan zeg ik prima product, goeie prijs en service, maar laat het zeker niet leveren door MTC. Sorry van deze beoordeling maar ik vind dat jullie dit moeten weten.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Beste Luc, vervelend te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad bij de bezorging van je bestelde bank Finn. Uiteraard is de bezorging niet verlopen hoe we dit gewend zijn van onze Belgische vervoerder. Je hebt direct na bezorging al contact gehad met onze klantenservice en is direct verder opgepakt door onze vervoerder. We gaan er vanuit dat het naar tevredenheid zal zijn en je alsnog kan gaan genieten van je By SIDDE bank!

Very happy with the service and the couch

We found by sidde via instagram ads, and we immediately liked the Knud model with the hocker but we were unsure of the color. We ordered the free fabric samples which were delivered very quickly (1-2 days) and picked the color we liked. We ordered the couch and it was delivered in less than 2 weeks. The delivery guys brought it up to our second floor apartment with care and helped carry it into the living room. The couch is beautiful and we’ve already received a lot of compliments for it

• Welk model heb je gekozen? Knud

Online bank besteld. Zonder kleuren live te hebben gezien. Beetje spannend wel. Maar fijn dat de levertijd kort is. Ook leverancier communiceert helder en de bank hadden ze vlot neergezet. We moesten even wennen aan de ‘hardheid’ maar na bijna 2 weken zitten, zijn we gewend en waarderen we de bank enorm. Stof is mooi. Nu heeft iedereen (2 volwassenen, 2 doorgeschoten pubers en een kleuter) een plekje op onze huge xxl 7+ hoekbank! En ruimte over voor bezoek ook nog. Blij dus!

• Welk model heb je gekozen? Finn

Zeer goed contact en tevreden over de zetel!

Te beginnen bij het super vlotte contact met de mensen van BySidde; toppers! De zetel zelf zit zeer goed en voldoet aan alle verwachtingen! Levering aan huis wordt gedaan door bekwame gasten die de zetel uit de speciale verpakking - een soort hoezen - nemen

• Welk model heb je gekozen? Finn

Zeer tevreden! Prijs kwaliteit!

X

• Welk model heb je gekozen? Nord

Snelle levering, mooie bank voor een prima prijs!

• Welk model heb je gekozen? Pelle

Goede klantenservice!

De bezorgers kregen in eerste instantie de bank niet onze woonkamer in . Het leek allemaal net niet te passen. Wat een teleurstelling. Na veelvuldig overleg met de klantenservice werd er nog een poging gewaagd een paar dagen later . De armleuning zou eraf worden gemonteerd om op die manier wel de bank naar binnen te kunnen brengen. Deze andere jongens hadden een beter ruimtelijk inzicht en probeerden het alsnog (zonder demontage van de armleuning ) en het lukte! Heel erg blij mee: zowel met de service als met de mooie nieuwe bank.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Top service en top kwaliteit

Prachtige bank wat ook nog eens lekker zit en van goede kwaliteit is. Heel blij mee!

Gewoon top!

Wij zijn heel blij met onze Nord bank. Hij ziet er mooi uit, zit goed en de prijs is ook scherp. We zijn prima geholpen in de winkel in Leerdam en de uiteindelijke online aankoop was makkelijk. De bank had een super korte levertijd en de communicatie en de levering zelf verliepen perfect. Al met al een hele fijne ervaring!

Topbank en makkelijk&snel bestelproces

Prachtige bank, snelle reactie, goede professionele levering

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.