Prima levering

Snelle levering, goed verpakt.

Uitstekend verpakt!

Van bestelling tot afleveren. Perfect geregel!

Super service!!

Verzendschade werd op zondag nog gefixed; nieuw bord nagezonden, super service!!!

Mooie borden, goed service

6 borden besteld. proces was eenvoudig. 2 waren beschadigd bij levering. Ik stuurde twee foto's van de schade en deze werden snel vervangen. zeer vriendelijke klantenservice. ik raad het aan!

Heel goed snelle levering artikels zoals beschreven perfect verpakt

Donderdag besteld, zaterdag in huis.

Ondanks dat niet alle borden van mijn bestelling voorhanden waren heb ik toch ruim bijtijds alle borden kunnen ontvangen.

Super snelle levering

Ivm feest kwam ik paar borden te kort s’middags besteld volgende dag in huis echt een aanrader!

Bestelling niet op voorraad

Jammer, ik had 6 eierdopjes besteld, maar achteraf liet borden en zo weten dat ze er maar 5 kunnen leveren. Ze hebben het geld terug gegeven van degene die niet geleverd kan worden. Ze kunnen die 6e niet alsnog naleveren, op mijn navraag, zonder de nieuwe verzendkosten die heel erg hoog zijn, terwijl deze wel weer gewoon op voorraad is. Dat vind ik niet netjes.

Goedendag, jammer dat we een onvoldoende krijgen op onze service. U gaf aan dat we 1 eierdopje a 2,95 konden crediteren. Dit hebben we gelijk gedaan en dit geld staat al een week lang bijgeschreven bij u. Fijne dag! __ Update reactie aangepaste beoordeling: Ik denk dat u de mail van mijn collega niet goed gelezen heeft, we kunnen het eierdopje niet naleveren omdat hij NIET op voorraad is. Derhalve hebben we het eierdopje in overleg met u netjes gecrediteerd.

Heel mooi … aangenaam om op te eten Straalt op een gedekte tafel . Toppie

Goeie service

Ik had thee tipjes besteld. Tijdens het uitpakken van mijn bestelling zag ik dat dit niet compleet was. Na een contact formulier ingevuld te hebben kreeg ik super snel antwoord en werd het probleem gelijk opgelost. Een top service!

Snelle correcte levering

Niks van lang wachten, de volgende dag bezorging, hulde.

Lange levertijd en geen communicatie

Op de website staat: voor 20.00 uur besteld, morgen in huis. Het duurde 2 weken voordat mijn bestelling werd geleverd, terwijl alle artikelen op voorraad waren. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en als je een mail stuurt wordt die niet beantwoord. Kwaliteit van de producten is wel prima en artikelen waren goed verpakt in bubbelplastic. Doos was wel wat gammel.

Hallo, wat vervelend dat u onze mails niet krijgt. Inderdaad zijn we momenteel telefonsich niet bereikbaar maar op de mail zitten we bijna 16 uur per dag, elke dag... We hebben u al meerdere malen gemaild. Ben bang dat ze in de SPAM komen? We hebben u net wederom gemaild, bij deze een deel van de mail: Doorgestuurd naar [email protected] Goedenavond Sophie, Wij krijgen zojuist uw beoordeling binnen en wilden hier toch graag even op reageren aangezien we u meerdere keren hebben gemaild, op een of andere manier heeft u onze mails niet ontvangen maar we hebben vanaf het moment van uw bestelling u geprobeerd te bereiken. We hebben op het moment inderdaad geen telefoondienst i.v.m. personeelstekort maar reageren altijd heel snel op de mail, ik heb de volledige conversatie nogmaals toegevoegd.

Goed bedrijf

Snelle levering. Goed product. Zeer goed verpakt. Jammer dat je het retourneren zelf moet betalen als er geen schade is.

Snel contact via de mail

Ik heb een bestelling gedaan. Niet alles was gelijk leverbaar. Dus uitleg gehad over de reden. Helaas waren een paar borden stuk gegaan tijdens het transport. Melding gedaan en zeer snel antwoord en een oplossing gekregen. Echt, mijn complimenten!

Perfecte service

Kopjes kapot bij levering. Volgende dag nieuwe. Top

Complete service en goede kwaliteit

De levering had twee dagen vertraging maar heb hier onmiddellijk een persoonlijke mail over ontvangen. Persoonlijke communicatie en het was zelfs op een zondag. Dit kan ik appreciëren. Product correct ontvangen.

Zeergoed

Ik had glazen besteld en er was geen neen gebroken

Mooi artikel, goed verpakt, snelle levering.

Mooi produkt, goed verpakt, snelle levering

Heel goed!

was 1 bord verkeerd geleverd, maar gelijk opgelost!!

Je wordt snel en netjes geholpen

Heel correct en behulpzaam , mooie collectie

Heel correct en zeer behulpzaam ,heel mooie collectie

Goed bedrijf komt zijn afspraken na.

Wat beter zou kunnen is de verpakking. Gezien de inhoud breekbaar is zitten de borden (die ik kreeg) in een te kleine doos. Op de doos zat niet eens een sticker waarop "breekbaar" staat. Als ik terug stuur omdat de website niet heel duidelijk is moet ik verzendkosten en verzekering betalen om er zeker van te zijn dat alles goed gaat en ik mijn geld terug krijg. Jammer Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Succes in de toekomst

Vlotte levering.

Overzichtelijke site.