Geweldig hoe deze koop tot stand is gekomen

Snel mailverkeer om de verkoop snel te laten lukken en de klant, ik dus, tevreden te stellen. Geen gezeur omtrent Corona volgende dag in huis daar houden wij van.

Prettig telefonisch contact en supersnelle levering!

Borden & Zo steeds van zijn woord

Bij mijn bestelling was er een foutje gelopen in het aantal stuks dat ik besteld had , dezelfde dag nog recht gezet en twee dagen later perfect afgeleverd.

Mooi, snel, geen klachten

Mooi, snel, geen klachten

Na bestelling, snelle levering

Voor herhaling vatbaar

De wijnglazen gevonden die ik zo graag wou. Aan een geweldige prijs, en een dag later, op zaterdag, al geleverd, zoals beloofd. Volgende keer kijk ik eerst bij ‘Borden & zo’ of ze hebben wat ik zoek. Top gewoon!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, goede verpakking en prachtige borden

snelle service!

De dag ervoor besteld en de dag erna geleverd, zoals beloofd

Klantvriendelijk en behulpzaam en service geven ze

Had heel snel het servies binnen en wilde schalen maar zat te twijfelen .ze vertelde wat er allemaal mooi bijstond en dat was ook zo .had ook kopjes besteld die niet meer leverbaar waren .meteen een mail gekregen en ze kwamen meteen met een oplossing . En dat was allemaal zo geregeld. Dus ik ben heel tevreden. Top .

Duidelijke en overzichtelijke website. Veel keuze! Makkelijk om te bestellen en te betalen;-) Snelle levering en de artikelen die ik had besteld waren ook erg goed ingepakt.

Super snel

Snelle levering!!

Ja goed

Ja goede ervaring is de1ste bestelling bij jullie ..super.. Binnen 1 dag binnen super..

Mooie schalen

Heel blij met de schalen en een snelle bezorging!

Mooi op de foto, maar niet in het echt.

Ik was blij om twee longdrink glazen van 47cl bij u te vinden. Ze passen mooi bij mijn glasservies. Bij ontvangst bleek er een lelijke naad in het glas te zitten. Goedkope kwaliteit die niet te zien is op de foto in de webshop en die ook niet vermeld staat in de omschrijving. Jammer, bezorgkosten waren bijna net zo duur als de kosten van de glazen.

Goed!

uitstekend

vriendelijke en snelle reactie, hulp bij het zoeken, zelfs op zondag.

Ook direct reactie ná de koop bij evt. vragen. Heel goed.

Top service!

Mooie borden en snelle service!!

Zelfs in deze coronatijd vroeger geleverd dan de vooropgestelde termijn. Bedankt!

uiteindelijk goed en accuraat, een 8

na een aanvankelijke teleurstelling, bestelling bleek niet compleet, is dit zeer goed en accuraat afgehandeld, daarom toch een 8!

Super erg tevreden.

Het pakket is tot volle tevredenheid ontvangen.

100% TEVREDEN

supper snelle levering,goed product ben heel tevreden

Leveringsprobleempje was binnen een uur opgelost en ruimschoots hersteld

Prima en snelle service

Zie boven

Mooie borden

De doos was niet echt stevig gelukkig waren de borden niet stuk