Degelijk verpakt, vlotte communicatie.

Bij mijn bestelling was de gevraagde hoeveelheid niet onmiddellijk leverbaar. Ik werd hiervan vrij snel na mijn bestelling al via mail op de hoogte gebracht. Heel vriendelijk en goed, dan weet je tenminste waarom het niet verzonden wordt. Maar nog geen 2 dagen later was er voldoende op stock en stond het pakketje een dag later al voor de deur.

Snelle levering en prima servi(es)ce

Uitstekend geholpen aan de telefoon en daarna een hele snelle levering. Perfect verpakt. Erg mooi servies.

Via Bol.com gekocht, beetje veel emails (van Bol), product zoals op de foto en snelle levering.

Mooie borden,snel.geleverd

Alles prima.maar wel 1 dingetje. Ik had extra betaald voor avondlevering En borden werden in middag bezorgd bij de buren. Dit wilde ik nou juist voorkomen. En daar heb ik dus ook voor. betaald. Dat vind ik dus niet zoals het hoort. Wel mooie borden

Ruim assortiment en snelle levering

Besteld op 4 december en geleverd op 5 december. Complimenten voor de snelle levering ondanks de december drukte. Het servies dat ik hier bestelde is bij veel andere zaken al uit het assortiment. Een hele tevreden klant!

artikel top en goedkoop

enkel de levering pas geleverd om 21,45 bij de geburen. beloofd in de namiddag.

Geweldig goeie service Snel binnen

Heel tevreden , mooie kwaliteit

Snelle levering. Ik vond het beetje eng om servies online te bestellen maar het was heel goed verpakt en in prima staat ontvangen.

Zorgvuldig verpakt, snel geleverd, prima prijs-kwaliteitsverhouding

Zorgvuldig verpakt, snel geleverd, prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Mooi de dag erna geleverd en zeer tevreden!

Iknwas zeer tevreden met de bestelling. Was precies zoals gehoopt!

grote keuze en zeer betaalbaar.

Snelle verzending, keurig afgeleverd, meer dan tevreden.

Uitstekende zending!

Snel, complet en precies wat ik er van verwacht Top!

Correct en snel geleverd!

Mijn bestelling snel en goed verpakt ontvangen.

Gewoon top

Gewoon goed .

Super blij

Super snelle levering en goed ingepakt om breuken te voorkomen! Heel blij mee.

Borden snel geleverd en goed verpakt om breuk te voorkomen.

na 1 keer tijdens gebruik kapot

na 1 keer tijdens gebruik kapot en een retour van 30%, we praten over een paar euro. beter nieuw gestuurd!

Beste Hans, wat jammer dat u de door ons geboden oplossing voor uw kapotte bordjes niet correct vond. U heeft ons gemaild dat na gebruik en afwassen een hoekje was afgebroken. Het gaat om leisteen, een natuurproduct waar geen garantie op zit qua breuk. We hebben u meerdere oplossingen geboden per mail, ondanks dat er geen garantie zit op breuk NA gebruik. Alleen op breuk bij transport. Zie mail: "Nu vind ik het wel heel vervelend dat al zo vroeg iets gebroken is, dus ik wil u 2 oplossingen aanbieden: 1. We sturen 2 mee op onze kosten bij een volgende bestelling met 50% korting 2. We crediteren u 35 % op deze 2 bordjes, omdat ze al zo snel kapot gegaan zijn." Jammer dat u hiervan geen gebruik wilt maken en ons naar aanleiding hiervan een onvoldoende geeft. Indien u er toch gebruik van wilt maken horen we het graag. Fijne avond!

Borden besteld, zijn mooi en heel aangekomen. Alleen jammer dat als je specifiek kiest voor bezorgen op zaterdag, ze dan toch op vrijdag worden bezorgd terwijl je niet thuis bent.

Fijn

Het bestelde is in goede orde ontvangen, snel volgens afspraak geleverd. Zal zeker aan vrienden en kennissen kring door gegeven worden.

Prima kwaliteit en heel vlotte levering;

Prima kwaliteit porselein, stevig en goed van vorm. De levering verliep uiterst vlot en nauwkeurig. Met dank

scherpe prijs, zeer goed verpakt en levering binnen 24 uur

Taartplateau van aardewerk was vanwege kwetsbaarheid dubbel verpakt. Klasse. Scheelt een hoop ergernis en gedoe als alles heel blijft. Daarnaast best wel voordelig en snelle levering. Goed dus..

Snelle en correcte service. Zeer tevreden over de leveringstermijn.

Levering niet compleet, maar snel opgelost

8 glazen besteld en 7 ontvangen. In overleg goed opgelost.

Prachtige koffie mokken geleverd,

Nog nooit wat besteld bij Borden en Zo ..en dan is het altijd afwachten of wat je krijgt ook overeenkomt met een foto van een product. De bestelde koffiemokken zijn van een mooie kwaliteit!