snelle levering alle items goed verpakt

OK

jullie zullen dringend op zoek moeten gaan naar een vervoerder die niet gooit met de dozen met borden ! had er meerdere die gebroken waren een sticker " breekbaar " is ook aangewezen !

Goedendag, wat vervelend om te horen, is er iets kapot gegaan? De schadeprocedure staat vermeld op de pakbon en website, wilt u wellicht even de gevraagde foto's sturen zodat we dit netjes kunnen oplossen? U geeft ons als bedrijf nu een onvoldoende omdat we met PostNL samenwerken begrijp ik, maar zelfs PostNL kan er niet veel aan doen als een pakketbezorger zijn werk niet goed doet. Dit zal helaas bij iedere vervoerder wel eens gebeuren. Breekbaar stickers wordt ons afgeraden door PostNL zelf omdat de pakketten dan een apart proces in gaan waar nog meer mensenhanden aan te pas komen (en daardoor nog meer kans op breuk). Gelukkig pakken wij erg goed in en hebben wij alle pakketten verzekerd verstuurd, waardoor we de schade netjes en snel kunnen oplossen met enkele foto's. Hopelijk kunt u onze service dan iets beter waarderen dan een 5. Fijne dag!

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs!

Mooie ijs coupe/frites coupe

Communicatie uitstekend. Borden zijn super mooi en schoon om te zien. Het is perfect! En heel snel geleverd en verpakt goed.

Fantastische borden

Een hele duidelijke site om je keuze te maken. Vervolgens een levering zoals beloofd. Voor 20.00 uur besteld volgende dag in huis. Klopte als een bus. Netjes verpakt.

Mooi product en snelle levering

Ik heb leisteen “placemats” besteld die ik voor iemand ga etsen Het ineen mooi product voor een mooie prijs…. De levering was omstel en zeer netjes en goed verpakt..

Top service en Top behulpzaam/vriendelijk.

B

Ik zal zeker nog bestellen bij jullie. Goeie prijs voor alles en rappe levering.

Snelle levering en goed verpakt super

Ze doen precies wat ze beloofd hebben.

Borden waren goed ingepakt en voldeden aan verwachtingen. By

Verzending op tijd en prima in gepakt Prijs voor de schaaltjes wel iets prijzig

Prima zaak

Veel keus, brede prijs range. Had het alleen fijn gevonden als ik van te voren was ingelicht dat toch niet alles voorradig was. Detail

Goede prijs

Alles goed geregeld

Correct geleverd

Voor herhaling vatbaar

Eerste en zeer goede ervaring

Het aantal gevraagde borden was niet meer in voorraad. Binnen het uur hadden wij een ander zeer goed voorstel! Nog dezelfde dag werden de andere borden verzonden. Een fijne ervaring met een goede organisatie.

Top Service.

Mooie, relatief goedkope borden met een leuke touch (stippen) past perfect bij mij. De borden ogen niet groot en zijn dus ook prima om een gebakje op de serveren. Goede en snelle service van het bedrijf.

Het was mijn eerste bestelling en het is prima verlopen.

Mooi en snel

Mooie borden en schalen set binnen 24 uur geleverd en heel goed verpakt.

Erg mooie producten, snel geleverd, hoge kwaliteit en keurig verpakt. Perfect!

Snel en goed geregeld.

De gebaksbordjes zijn prachtig, snelle levering engoed verpakt.

Snelle foutloze levering

Super snel geleverd en goed verpakt. Kwaliteit Bonna ook heel goed.

Ongekende service!

Ik kreeg een mailtje omdat het product wat ik wilde bestellen een onverwacht lange levertijd had. Er werd meegekeken naar een ongeveer zelfde product. Mijn bestelling werd aangepast en ze namen het verschil in prijs voor hun rekening. Mijn bestelling was de volgende dag in huis.

Goede mooie borden

Snelle levering.

Helemaal goed

Bestelling was snel geleverd en netjes verpakt als ik weer wat nodig heb ga ik zeker hier weer bestellen .

Alles klopte en was goed

Alles ging zoals ik wilde. Duidelijk en overzichtelijk. Ontzettend snel geleverd. Nog mooier dan op het plaatje. Echt perfect. Geld zeker waard