Leuk en betrouwbaar bedrijf

Prachtige spullen, snelle levering en een goede service.

Het was letterlijk, "vandaag besteld is morgen in huis". Al het servies zat goed ingepakt, waardoor niks beschadigd bleek na het uitpakken.

heel goed en snel

een goede ervaring en snelle levering ook het artikel is naar wens

mooie website, snel bezorgd super

Wat een geweldig bedrijf , en voorOns mooi in de buurt.

Goed en hulpvaardig personeel. Denken mee

Snelle verzending, veel keuze in collectie

Super mooie borden besteld van cosy & trendy waar ik blij mee ben

Uitstekend!

Voor de eerste keer besteld deze week en zeer tevreden. Snelle levering en zeer goede dienst na verkoop! Ik zal hier nog wel bestellen in de toekomst!

Super snel geleverd

Super snel geleverd, goeie prijs en erg leuke eierdopjes. Vergelijkbaar model kost elders meer dan € 20 en hier slechts € 2,95 betaald

Snel en goed.

Snel en goed verpakt en nette prijs

Correct snelle levering

Vreselijke service

5 borden besteld, slechts 4 geleverd. Onmiddellijk gebeld en gemaild en bord ging onmiddellijk verstuurd worden. Na een week nog niets ontvangen, weer gemaild doch bleek dat bord toch niet verstuurd was aangezien het niet meer voorradig was ( dat wist men mi al bij de bestelling maar toch sturen ze bord te weinig en doen ze alsof hun neus bloedt). Bord ging onmiddellijk besteld worden bij leverancier en verstuurd worden ( mogelijks wat later door V Covid 19).We zijn sinds onze bestelling 5 weken verder en vernemen niets meer, voel me opgelicht en vind het vooral jammer dat ik zoveel energie moet steken in een spaghettibord

helaas was er schade geconstateerd bij mijn bestelling. Hier heb ik een melding van gemaakt (en er foto's bijgevoegd). Mij werd verteld dat dit geen probleem was en dat er nieuwe borden opgestuurd zouden worden (dit was in de avond). De volgende dag werd het pakket bezorgd. Heel fijn!

Artikelen waren goed verpakt en de bezorging was zeer snel. Ik zou zeker nog een keer bestellen bij Borden&Zo!

Slechte retourservice

Op de site staat het merk Yong maar heb andere merkloze borden ontvangen. Heb extra retourkosten moeten maken, die vervolgens niet is vergoed.

Wat een snelle leveri ng prima verpakt ! Ze hebben ookeenruimassortiment ! Ga zeker vaker bestellen!

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Makkelijk online bestellen. Afbeelding en product komen prima overeen. Snelle levering en heel goed ingepakt!

Erg vriendelijke klantenservice

Ze houden je goed op de hoogte van je bestelling. Vriendelijke klantenservice en snelle levering. Het breekbare materiaal is zorgvuldig verpakt.

Slechte service verbeterd.

Probleem is opgelost op een goede manier waarbij beide partijen tevreden mee zijn.

Gek bedrijf, niet doen

Had een paar kommen en borden besteld maar waren behoorlijk anders dan de foto's op de website. Op hun klantenservice hoef je ook niet te rekenen want die negeren je gewoon.

snel contact en goed advies

ik had per ongeluk de verkeerde bestelling gekregen maar door 't snelle contact en kostenloos terug kunnen sturen waarbij de verzendkosten ook werden vergoed, heb ik dit niet als vervelend ervaren. Dus ga nu opnieuw de bestelling plaatsen en heb er vertrouwen in dat ik dan wel de goede producten krijg!

Prima website, kwalitatief goede borden. Aanbevelenswaardig ! Een punt; het zou gemakkelijker zijn als bij de bestelling wordt vermeld, dat er, ongeacht het bedrag van de bestelling, verzendkosten in rekening worden gebracht.

goed en snel

no problems

Vlotte levering

Het pakketje was snel binnen, goed ingepakt en niet beschadigd. helaas was hij niet compleet maar een mail gestuurd en binnen en uur antwoord! top service

Snelle levering!

Top borden! Ik heb ontbijtborden gesteld. Mooi stevig van kwaliteit.