Zeer tevreden!

Mooie schaaltjes gekocht. Goede prijs en toen bleek dat ze tijdelijk niet leverbaar waren (was maar van korte duur) Prima contact met klantenservice!

De juiste borden, overeenkomend met de afbeelding op internet. Wel vervelend is dat ik over een afgebroken bestelling steeds weer een betalingsherinnering krijg, ondanks dat ik hierover een mail heb gestuurd en in een reactie werd aangegeven dat de half afgemaakte bestelling ongedaan zou zijn gemaakt

Gemakkelijk bestellen, snelle levering

Na het zoeken op internet de juiste glazen gevonden en besteld via de website. Gemakkelijk en de levering was snel. Goed verpakt, kortom top geregeld!

super goed ingepakt en snel geleverd in Belgie

super goed ingepakt en snel geleverd in Belgie

retouren

Ik vind best jammer dat moet zelf voor retouren betalen

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. Goed verpakt

Bestelling kwam snel en is van prachtige kwaliteit. Iedereen die het gezien heeft , is in Ohw” Heel tevreden.

Prima hulp en de glazen gekregen met hulp van Anja

Fijn bedrijf waar je nog gewoon mee kan praten !!dames dank jullie wel

Snelle levering en goede opvolging.

Er was een bord stuk gegaan bij het transport en na het sturen van de foto's werd dit correct en onmiddellijk opgevolgd en afgehandeld.

Snelle levering en mooi product

Heel goed geregeld. Mooi product voor een mooie prijs

Goede en snelle service

Mooi servies

Snelle levering, goede klantenservice

Mijn bestelling kwam snel. Er bleek iets niet goed en dat is dezelfde avond nog naar tevredenheid opgelost.

Misleidende retour voorwaarden (NIET gratis)

Na het lezen van de tekst inzake retouren (begrip dat iets wel eens tegenvalt en dan sturen we een retour etiket)………heb ik besteld. Toen ik inderdaad een klein deel van mijn bestelling wilde retouren werd mij aangegeven dat ik ook nog de tekst in de algemene voorwaarden had moet lezen. Daar stond dat alleen bij een fout van de leverancier retour gratis is en het anders voor eigen kosten is. Ik denk dat het voor Borden&Zo passender bij hun bedrijf is niet van dit soort spelletjes met woorden en kleine lettertjes te spelen. Geef gewoon aan op je home page wat je voorwaarden zijn en dat is dat je betaald voor verzending en voor retour. Als je zo je geld moet verdienen is niet oprecht en leidt bij de klant tot teleurstelling terwijl de producten mogelijk zeer goed zijn.

Goedendag, Dat is jammer dat u er zo over denkt en ons er van 'beschuldigd' dat we niet oprecht en eerlijk zijn, maar klanten misleiden. We adverteren nergens met 'gratis retourneren' en leggen open en eerlijk uit op onze website hoe het retourneren werkt. Het staat nergens verborgen in kleine lettertjes, en ook niet ergens in de algemene voorwaarden wat u nu zegt, maar gewoon in de tekst met instructies over het retourneren (er wordt direct verwezen naar de voorwaarden die een paar zinnetjes naar beneden staan). Dus wellicht volgende keer gewoon even de hele tekst lezen, dit voorkomt teleurstelling en zo hoeft u ook geen schadelijke en onterechte reviews te schrijven. We zien de retour wel tegemoet, dan heeft u binnen 2 dagen het geld (inclusief verzendkosten indien de gehele order terug komt) weer op uw rekening staan. Fijn weekend!

Top service!!

Top service!

super snel besteld

goed en degelijk advies

Zeer goede service Vlugge reactie Vriendelijke Top

Betrouwbare leverancier

Na eerst via de chat een vraag gesteld te hebben over één van de producten gelijk een antwoord ontvangen. Daarna eenvoudig te bestellen via de site en correcte en snelle levering.

Heel snel en goed verpakt

Goede communicatie bij voorraad issues

Jullie hebben mij goed op de hoogte gebracht bij voorraad problemen en mee gedacht naar oplossingen, weet ik te waarderen.

Prachtige glazen en super goede service!!

Glazen besteld en een mail gestuurd of ze met enige spoed verstuurd konden worden Zodat ze op de verjaardag van mijn dochter zouden aankomen Was geen enkel probleem, de glazen waren zelfs al verstuurd Zo lief, ze kwamen keurig verpakt op tijd aan Mijn dochter vond de glazen prachtig en kon op haar verjaardag met haar vriendinnen proosten met een heerlijke fles Cava Nogmaals bedankt voor de vriendelijke en goede service! Liefs, Judith

het was als verwacht

was netjes verpakt

Snelle en goede service

Artikel voldoet helemaal aan verwachting.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Fijne service

Goede service. Snel antwoord op een vraag.