Perfecte service: duidelijke communicatie, snelle levering, perfect product.

Perfecte service: duidelijke communicatie, snelle levering, perfect product.

Snelle levering. Goede prijs

Goed & Snel

Vlot geleverd en prima verpakt, aanrader om hier te bestellen !

Snelle levering en heel goed verpakt!

Heldere website en groot assortiment. Snel geleverd via Post NL met opties om bezorgmoment aan te passen. Alles zorgvuldig verpakt.

Duidelijke website, goede en snelle communicatie en levering.

Jullie hebben heel fijn meegedacht

Snelle levering en heel fijn dat ik precies dat bord kon bestek dat ik graag wou. Dank!!

Duidelijke site en producten erg snel geregeld.

Verkeerd ingelicht - ontevredenheid

Ik kocht ‘pastaborden’ Bij ontvangst bleken dit kommetjes te zijn waar amper een handvol chips in paste. Gelieve dit correct te categoriseren.

Beste Yentl, wat jammer dat de beoordeling van een 2 blijft staan. We hebben ook al mail contact gehad en korting geboden op grotere kommen. We snapten het probleem en de onduidelijkheid, de teksten zijn ook al aangepast, echter blijft het feit dat de afmetingen er wel netjes bij stonden.. De producent noemt het een pastabord Anthony, dus vandaar dat dit overgenomen was, maar het is meer een bijgerecht schaaltje. Kortom: we hebben u korting geboden op nieuwe kommen en de tekst op de website aangepast maar hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen, helaas! Vriendelijke groeten, Borden&Zo

Primadelux

Mooie borden! Snelle levering, prima gelopen!

Snelle correcte levering!

Prima en snelle service, heel correct en supervriendelijk!

Een woord: SUPER!!

Snelle levering en prima kwaliteit

Duidelijke website en kwaliteit komt overeen met de prijs. De borden die ik besteld had zien er ook uit zoals op de foto en zijn erg mooi

Snelle levering, helaas zat er 1 beschadigde mok tussen

Snelle levering, helaas zat er 1 beschadigde mok tussen.

Goedemiddag, wat jammer van de schade! Echter hebben we geen schade van u doorgekregen of melding/klacht? Alle pakketten zijn verzekerd en als er schade is kunt u enkele foto's doorsturen en krijgt u een nieuwe! Is zo opgelost! We hebben u ook al gemaild maar krijgen geen reactie. Wellicht kunt u ons even de kans geven om uw probleem op te lossen? Alvast bedankt en een fijne dag! Vriendelijke groeten, Borden&Zo Horeca servies

Service goed, kwaliteit van product valt tegen

De afhandeling van de koop is zeer goed: snel, correct en netjes. Het bedrijf op zich is zeker aan te bevelen. De kwaliteit van het product, de etagères, valt tegen. Het in elkaar zetten is nog niet zo eenvoudig, want er is geen beschrijving bij. Bovendien zijn ze niet erg stabiel, wat m.i. mede veroorzaakt wordt door de foam-ringetjes die tussen de glazen moeten worden geplaatst / geklemd. De staven met het schroefdraad bevatten géén schroefdraad over de volle breedte, waardoor ze 'wiebelen'. Ik heb ze opgevuld met teflon-tape en dan is het acceptabel. Alleen, na gebruik demonteren is geen pretje. Kortom, géén succes.

Goedemiddag, wat jammer dat het product tegenvalt. We hebben verder geen klacht per mail of telefoon van u ontvangen. U had het product altijd mogen retourneren, dan had u uw geld terug gekregen uiteraard. In ieder geval jammer dat het product tegen viel, excuus hiervoor! Vriendelijke groeten, Borden&Zo

Snelle service, prachtig materiaal

Een jaar geleden een prachtig servies besteld. Daar zaten een 2 tal borden bij die niet perfect waren afgewerkt, we kregen direct 2 nieuwe toegezonden. Super service. 1 langwerpige schaal is helaas gesneuveld, maar een jaar later is hij heel gemakkelijk bij te bestellen. Dus alles weer compleet. Snelle afhandeling en veilig verzonden.

Top firma

Was de eerste keer dat ik bestelde bij deze firma en ga dat blijven doen ! Snelle levering en correct .

Super. Snelle en correcte levering, breekbare spullengoed verpakt

Super. Snelle en correcte levering en breekbare spullen goed verpakt.

Super snelle en goed geregelde levering. En wat een prachtservies!!!!

veel keuze, snelle levering

goede service ! ook vind ik het geweldig dat de verpakking hergebruikt wordt. milieubewust !

Topwinkel hier kun je als particulier ook per stuk of per 2 bestellen

Heb in diverse restaurants gegeten van het sea spray servies. Werkelijk prachtig. Erg blij dat ik het op internet vond. Bij andere bedrijven moet je gelijk per 6 stuks bestellen hier dus niet. Wat voor mij perfect was. Snelle zorgvuldige levering ben er echt heel blij mee.

Top service en prachtig servies!

Augustus een bestelling geplaatst, door foute productie heel prettig mail contact gehad. Klant weet hierdoor gelijk waar hij/zij aan toe is. Afgelopen week producten geleverd, daarna gelijk weer wat bij besteld. Mooi geleverde producten en goed verpakt! Kunnen veel webshops nog wat van leren, heel erg bedankt en fantastisch mooi servies.

Zeer goede service

Super goede ervaring. Bestelling gebroken geleverd, contact opgenomen en dezelfde dag nog nieuw verstuurd. TOP!!

Veel keuze en snelle levering

Ik was op zoek naar een mooi servies. Bij borden en zo was de keuze enorm uitgebreid. Ik maakte dus mijn keuze en zoals beloofd werden ze de volgende dag geleverd, ook in België. Alles was zorgvuldig ingepakt, zeker aan te bevelen!

Eindelijk gevonden

Al lang naar het servies gezocht. Eindelijk gevonden. Een klik en de volgende dag thuis. Het einde!!

1 klik en volgende dag in huis.

Order perfect uitgevoerd en snelle levering.