super

besteld en snel in huis en erg goed verpakt .

voldoet aan de verwachtingen

Supersnel

Mijn etage`re van Yong Squito met 3 etages paste niet in elkaar. Aangepast met ringetjes met een kleiner gat uit eigen voorraad.

Mooie borden en toch nog snel geleverd ondanks dat 1 maat niet direct beschikbaar was

Perfect product en goed verpakt!.

Snel geleverd & perfect verpakt!. De borden zijn perfect en heel mooi!. Bedankt Borden en Zo!.

Goed ingepakt, snel geleverd en goed geïnformeerd.

Snelle afhandeling en leuke producten

Ik had iets besteld dat niet meteen voorradig was. Hier werd prima over gecommuniceerd. Ook werd de belofte gehouden m.b.t. de nieuwe leverdatum. Prima service.

Helemaal goed!

Goed! Geen klachten!

Prima borden die in de vaatwasser passen.

Vandaag besteld, morgen thuis. Dit klopt. Alles prima verpakt. Houden zo.u

Prima service!

Leuke dessert bordjes besteld. Helaas eentje gesneuveld tijdens het vervoer. Keurig opgelost. Snelle, klantgerichte en vriendelijke service!

Netjes bezorgd

Goede snelle levering en net klantcontact als het anders loopt

Snelle, bereikbare, vriendelijke en goede klantenservice.

Volgende dag geleverd. Snelle, bereikbare, vriendelijke en goede klantenservice.

Super snelle levering en reactie via de mail

Leuk assortiment. Snelle levering, top verpakt. Goede service

Fijn contact gehad en mooie producten.

Fijne en snelle bestelling!

Ondanks dat het product niet op voorraad was en dus niet de beloofde levering van de volgende dag, is het product snel geleverd, slechts 2 dagen vertraging. Duidelijke communicatie!

Goede service en snelle verzending

Ruim assortiment dus altijd een alternatief voor als je iets zoekt dat er net even niet is

Fijn product en goede service

Bestelling met producten zoals ze op de foto gepresenteerd worden van goede kwaliteit. Erg blij mee. Niet alles van mijn bestelling bleek achteraf voorradig te zijn, maar hier heel netjes meteen een bericht van gehad en een paar dagen later alsnog keurig ontvangen! #blij mee en goed geïnformeerd

Wel duur met alle bijkomende kosten

Net kopje maar wel duur met alle bijkomende kosten. Vooral de verzendkosten.

Goedendag, u heeft inderdaad 1 kopje van 5,99 bij ons besteld, dit past niet door de brievenbus en moet dus met pakketpost verstuurd worden. Dus aan de verzendkosten kunnen wij helaas ook niets doen, als we hiervoor geen verzendkosten zouden rekenen maken maken we verlies op een dergelijk kleine order, voor ons zijn de verzendkosten ook niet gratis natuurlijk ;) Jammer dat wij hiervoor een 4 als beoordeling op onze klantenservice krijgen... Fijn weekend!

Snel en servicegericht

Snel geleverd. Prima verpakt. Helaas 2 borden kapot wat ook snel en perfect opgelost werd!

Toppie

Bestellen ging makkelijk, snel bezorgd, zijn super blij met de 3 potten. Geen klachten!

Fantastisch!

Ene dag besteld en de volgende dag had ik mijn prachtige borden (goed verpakt) in huis.

supersnelle leveriing

Heel goed. Kreeg gelijk bevestiging. Volgende dag al in huis.

Aan te raden !

Zeer uitgebreide en duidelijke site. Eenvoudig bestel- en betaalproces, en het bestelde wordt snel geleverd.

Goede, vriendelijke en snelle service

Toen een deel van de bestelling niet op korte termijn leverbaar bleek is een goed alternatief aangeboden. Het bestelde serviesgoed was snel en goed ingepakt afgeleverd.