Bord

Mijn ervaring is goed

Snelle en goede afhandeling! Bordjes goed verpakt!

Snel bezorgd, prima kwaliteit, een aanrader.

Heel snelle respons, uitzonderlijke klantendienst. Ik had 2 beschadigde borden ontvangen en anderhalve dag later ontving ik al nieuwe.

Zeer goed.

Vriendelijke service, snelle levering, billijke prijs. Alles perfect!

Mooie glazen voor goede prijs

Een ander model cognac glazen. Erg mooi. Weer eens wat anders

De volgende dag al bezorgd.

alles in orde

ik zocht 1 welbepaald bord, ik vond het hier en alles werd netjes geleverd,

De borden zijn iets kleiner dan ik verwachtte maar dat ligt helemaal aan mij . Niet naar de afmetingen gekeken. Zien er goed uit !

perfect.

Grote keuze, snelle afhandeling en levering.

Slecht en niet betrouwbaar !!

We hadden 1.600 stuks nodig voor een klant , We kregen een prijs ! Bij bestelling kregen we te horen dat ze niet konden leveren aan die prijs omdat een collega een rekenfout had gemaakt ! Ze had korting gegeven op hun aankoop prijs ! Onze offerte naar onze klant is bindend , maar blijkbaar is dit niet van toepassing bij hen ! Ze kunnen fouten maken zonder hun verantwoordelijkheid te nemen ! Hoe kan je met een niet betrouwbare partner samenwerken???

Perfecte levering!

Producten helemaal conform aan mijn verwachtingen. Zeer snelle levering in degelijke verpakking.

Van een set van 8 borden had er één een productiefout. Na doorgeven werd de eerstvolgende werkdag al een nieuwe bezorgd. Alles was zeer goed verpakt om beschadiging te voorkomen.

supersnel !!

prachtig verpakt tip top aan huis geleverd in no time

Artikelen komen niet de volgende dag aan

Wij hebben vóór 20.00uur een bestelling geplaatst, waarbij ervan uit is gegaan dat de bestelling de volgende dag zou aankomen. Zo staat het ook op de website aangegeven: vóór 20.00uur besteld, morgen huis. Echter is dat niet het geval. Op donderdag de bestelling geplaatst en op maandag nog niet in huis. Over de artikelen kunnen wij nog niets zeggen omdat wij die niet hebben. De klantenservice daarentegen is wel zo netjes geweest om ons te contacteren over een artikel dat niet op voorraad was. Maar de bezorging laat wat te wensen over.

buitengewoon goed!

Prachtige borden en perfect verpakt binnen de beloofde tijd ontvangen.

Zeer snel bezorgd

Zondag besteld, maandag om 1300 in huis

snelle levering, prima

Zeer blij met product

Snelle levering, goed verpakt, product nog mooier als op de foto

Goede communicatie

Niet het gehele aantal was op voorraad. Werd binnen 5 min contact opgenomen zodar ze alles in een keer konden sturen. Topservice

prettige messen om mee te werken een mooi product

één minpuntje

De geleverde goederen zijn ok qua kwaliteit/prijs en dus eigenlijk een 9 waard. Jammer dat het 15 dagen duurde...vandaar maar een 7

Goed communicatief bedrijf, zeer klantvriendelijk!

Ik had mooie bordjes besteld, werd goed op de hoogte gesteld dat de bezorging iets langer duurde dan gebruikelijk. Binnen 4 werkdagen was het binnen. Ontzettend goed verpakt (bubbeltjes plastic etc.).

Leveren zoals verwacht

Prima levering. Het product was na bestelling niet op voorraad en werden daar meteen netjes over geïnformeerd. Het werd uiteindelijk netjes geleverd op de verwachte levertijd. Product zat heel goed en beschermd ingepakt.

Goede en snelle service

Goede en snelle service