10

Uitstekend

Pakket op tijd bezorgd en met veel zorgvuldigheid ingepakt. Zal zeker reclame gaan maken!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

De levering was prima in orde, snel geleverd en dier verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen door Petra

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel binnen en goede service

Niks te klagen... Gewoon perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Supersnelle levering, mooi product, conform foto webshop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Het was hetgeen ik niet verwacht had,ik dacht koffietassen en ze vielen wat klein uit Mijn fout

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

snel geleverd en correct

  • Aanbevelen? Ja
9

Verrast door de uitstekende service

Na mijn bestelling op de website van Borden&Zo ontving ik een bevestigingsmail van mijn bestelling. Heel kort daarna ontving ik opnieuw een email met een excuus dat niet de hele bestelling geleverd kon worden en dat spoedig (maar wel later) geleverd zou worden. Direct heb ik telefonisch contact gezocht met Borden&Zo en uitgelegd dat ik deze bestelling echt de volgende dag nodig had. Ik werd verrassend klantvriendelijk te woord gestaan en er werd meegedacht om dit 'probleem' op te lossen. Zo kon ik een aangepaste bestelling nog voor 20.00 uur plaatsen en was het de volgende dag om 12.00uur in correcte staat bezorgd. Hartelijk bedankt Borden&Zo een compliment is hier op zijn plaats!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit en levering

De bestelde borden zijn van een goede kwaliteit De levering was snel en de borden waren prima verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel goed

Snelle levering perfect verpakt. Super.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

snelle levering, degelijk verpakt en product geheel naar verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Na het plaatsen van mijn bestelling, de volgende dag thuis. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
4

Bestelling is tot twee keer toe verlaat

Zie de zin hierboven

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste KayArne, We krijgen zojuist uw beoordeling binnen. Wat is er precies misgegaan? Wij kunnen ten 1e slechts 1 bestelling van u vinden,namelijk van 31-12. Dit is oudjaarsdag geweest en toen hebben we de glazen ook direct verzonden, zie bewijs: Zending Aanmaakdatum 31 dec. 2019 Gekozen bezorgopties Gewicht 3 Kg Afmeting 44.5 x 31.5 x 32 cm ________________________________________ Track & Trace: 3SMYPA567647312 Bekijk op PostNL 3 jan. 2020 11:58 Uur Bezorger is onderweg 3 jan. 2020 11:33 Uur Zending is gesorteerd 2 jan. 2020 14:00 Uur Zending nog niet verwerkt. 31 dec. 2019 16:07 Uur Zending is bij PostNL 31 dec. 2019 00:00 Uur Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces De vertraging ligt dus bij PostNL ben ik bang, wij hebben netjes op dezelfde dag van uw bestelling de bestelling verstuurd, geen klacht van u ontvangen hebben en ook voor zover ik weet niet eerder naar u verzonden hebben. We horen graag even van u. En ook of de bestelling dan vandaag wel bezorgd is, want de bezorger is onderweg zie ik… Vriendelijke groeten, Borden&Zo

10

Uitstekende service

Ik had een defect in mijn kopje, Werd dezelfde dag geholpen met dit probleem.

  • Aanbevelen? Ja
9

fijne site , snelle levering

onmiddelijk gevonden wat ik zocht , gemakkelijk bestelling kunnen ingeven en een snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Bestelling prima verzorgd en ook binnen de opgegeven tijd.

  • Aanbevelen? Ja
3

Ik ben teleurgesteld in de kwaliteit van de aan- gekochte tajine: de tekening is onzuiver.

De aankoop verliep vlot, de tajine was prima verpakt en tijdig geleverd. Maar ik ben teleurgesteld in de geleverde kwaliteit. De tajine stemt niet overeen met de afbeelding: de tekening is vaag, er zijn vlekjes ingebakken in het deksel. Beperkte imperfectie is door de vingers te zien maar in dit geval kon men bij het verpakken ongetwijfeld vaststellen dat dit geen topkwaliteit is. Een retourzending vanuit België zou zomaar even 16,40 euro kosten. Ik denk niet dat ik nog bestel via deze site.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, dat is vervelend. Echter hebben wij geen klacht van u ontvangen dus hebben ook nooit een kans gehad om iets op te lossen… Alleen deze openbare onvoldoende beoordeling. We hebben u ook al gemaild met de vraag wat uw ordernummer is en een voorstel om het op te lossen maar krijgen hier geen reactie op. Hopelijk wilt u ons de kans geven om te laten zien dat wij alle klachten netjes oplossen. Fijne dag!

9

Snel en correct

Bij vragen ,snel structureel antwoord. Goede levering volgens afspraak. Dit team Weet wat horeca inhoud. Vooral op piekdagen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Vlot geleverd, keurig verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
7

netjes snel en keurig verpakt!

Prijs ook prima, dus dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
1

2 van de 8 schaaltjes zijn beschadigd

Ik heb 8 schaaltjes besteld en 2 ervan zijn beschadigd. Ik heb ze nodig voor kerstdiners en kan ze niet meer terug sturen. Ik vind dit echt heel vervelend

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Eveline, wat jammer dat u ons beoordeelt met een 1. U had ons gewoon even een mailtje kunnen sturen met uw klacht, dit heeft u niet gedaan maar direct een openbare beoordeling geschreven zonder contact met ons op te nemen. We hebben u zelfs na deze beoordeling nog meerdere malen gemaild met de vraag om enkele foto's van de schade te sturen zodat we het kunnen oplossen voor u en nieuwe schaaltjes kunnen sturen. Ze hoeven helemaal niet retour, dit hebben we ook uitgelegd. Voor kerst hadden we nog gemakkelijk een paar nieuwe kunnen sturen, alle pakketten zijn verzekerd. Helaas hebben we niets meer van u mogen vernemen. Hopelijk heeft u toch een leuke en geslaagde kerst mogen vieren. Vriendelijke groeten, Borden&Zo

10

Top!

Súper netjes verpakt en hele goede service! Bestelling werd súper snel bezorgd ondanks de kerstdagen. Kreeg netjes een mail dat niet alles compleet was en dat de rest dus wordt nageleverd, ennn had 1 beschadiging en ook dat is super opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en netjes geleverd!

Hele fijne ervaring met Borden&Zo! Zelfs de dag voor kerst mijn bestelling nog bezorgd waardoor we het servies meteen konden gebruiken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd!

Nette levering!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Verzendkosten zijn duur

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina