Wat een service.

daar de borden niet meteen konden worden geleverd i.v.m. Corona en de fabriek in Turkije. Maar nog 1 keer de bestelling hebben na gebeld, plots waren ze er. Geweldig de service, zeker lof aan Koen. We hopen er zeer smakelijk van te eten en zullen jullie aanbevelen. Met dank.

zoals alle vorige bestellingen: prima

Een snelle levering en heel goed verpakt. Een sticker met breekbaar wordt helaas niet altijd gezien door de bezorger.

snel geleverd, mooie kwaliteit

snel geleverd, mooie kwaliteit borden ontvangen

Er was een artikel pas later leverbaar. Goed over gecommuniceerd!

Snelle levering perfect verpakt met mooie goed geprijsde artikelen

Snelle levering. Het ene product is alleen wat mooier dan het andere maar het is een natuurproduct (leisteen bordjes) dus dat snap ik dan ook wel.

De glazen gekocht die ik wilde. Achteraf teveel betaald maar ach ik heb ze nu eindelijk. Toen ik ze besteld had bleek dat ze ergens anders goedkoper waren. Maarja.

Snelle en keurige service en levering!

Snelle en keurige service en levering!

Goede en snelle levering

Het was voor mij de eerste keer dat ik wat bij jullie heb besteld en zeker niet de laatste keer.

Borden & Zo of Kitchen & More - prima service en super flexibiliteit

Van mij een uitstekend. Petra Kuik heeft mij goed geholpen en was zeer meedenkend.

Snelle levering, mooi ingepakt!

Zeer tevreden.

Super!!

Mooie producten en goede service!

Snelle goeie levering.

Mooie kommen voor weinig geld

Ontevreden

De asbak die ik besteld had leek helemaal niet op het plaatje! Er stond dat de hele asbak van RVS gemaakt was met een metallische kleur, terwijl ik een witte asbak heb gekregen waarvan alleen de deksel van RVS is gemaakt.

Snel, makkelijk en netjes geleverd

Bestellen is makkelijk, duidelijk en simpel. Gisteren besteld, vandaag in huis. Ik ben helemaal happy met een schaaltjes.

perfecte service en materiaal!

eenvoudig te bestellen, keurige afhandeling va de order en binnen 1 dag geleverd. wat wil je nog meer. 10 met een griffel!

Heel klantgericht

Na bestelling bleek dat de borden die ik wilde niet verkrijgbaar meer waren. Ik ontving daarover een mail met daarin een suggestie voor een gelijkend bord. Uiteindelijk toch andere gekozen, was iets duurder, maar kreeg volgende dag al thuis gezonden en de meerprijs namen zij voor hun rekening. Super klantvriendelijke service. De borden zijn prachtig. Bedankt!

NIET ONTVANGEN

Niet ontvangen

Hele goede service en prachtig servies.

Op advies van Borden en Zo hebben wij borden van F2D Nova besteld. Zijn prachtig en onze dank voor het goede advies.

Mijn ervaring is goed.

Mijn ervaring omschrijf ik vrij goed.

Zeer snelle levering en top kwaliteit producten!

Fijne overzichtelijke site en mooie producten!

mooi servies en goed verpakt

super mooi en goed bezorgt.

Top, snel geleverd i.p.v zwart (uitverkocht) rood ontvangen, prachtig!

Top, snelgeleverd i.p.v zwart (uitverkocht) rood geleverd. Prachtig!