Goede kwaliteit producten, veilig verpakt

Simpel en snel

Fijn om te kunnen bestellen zonder eerst een account aan te moeten maken. Dus simpel en snel!

Super goed

Precies wat ik zocht

Mooi product, snel verzonden en goed verpakt

Alles goed!

Heel mooie wijnglazen, heel zorgvuldig ingepakt en binnen 2 dagen geleverd.

netjes

Er word gedaan waar je voor betaald en zo hoort het

Supersnel!

Top en snelle bezorging. Erg goed verpakt!

Mijn bestelde borden waren niet op voorraad. Daar werd duidelijk over gecommuniceerd. Een paar dagen later ontving ik mijn bestelling. Helaas waren 2 van de 4 borden beschadigd. Met de duidelijk instructies in de mail heb ik dit gelijk kunnen melden en werden er 2 nieuwe borden nagestuurd.

Perfecte communicatie

Snelle levering en zeer goede communicatie over de bestelling. Niet alles was in 1 keer te leveren. Daar werd meteen een bericht over gestuurd waarin mogelijke oplossingen en alternatieven werden voorgesteld. Prima!!

Cijfer 10

Zoals ik had voor gesteld de ijscoupes waren top en spijtig ik niet thuis was maar nog dezelfde dag kunnen af halen bij post punt heel fijn

meer dan prima

Goede site, prijs en snelle levering

Beschrijving schiet tekort

Na ontvangst blijken de lepels en vorken er totaal anders uit te zien dan op de foto. Plus de beschrijving tekort schiet. Ik meende dat het een goed model was passend bij mijn beeigen bestek. Maar is totaal anders

Goedemorgen, Ik heb u afgelopen weekend een mailtje gestuurd, maar we hebben het idee dat onze mails niet bij u aankomen, ik heb het nogmaals geprobeerd met een ander email adres: Goedenavond Ineke, We kregen vandaag uw beoordeling binnen en willen het graag met u oplossen. Had u al contact met ons gezocht? Ik kan geen mailconversatie terug vinden, kunt u ons een foto sturen van de lepels en vorken die u heeft ontvangen? Dan kunnen we kijken wat er fout is gegaan, of dat er misschien een productie verandering is geweest waar wij niks vanaf weten. Alvast bedankt! Via email, 3 dagen geleden . Verzonden

mooie schaaltjes, precies zoals ik verwachtte, en snelle bezorging

De schaaltjes met dekseltje die ik besteld had zijn zoals ik bedoeld had, dus helemaal goed. Daarnaast was de snelle bezorging perfect, de schaaltjes waren een paar uur vóór ik ze nodig had binnen! Precies zoals ik hoopte!

Vlot encorrect.

Idem

Mooie sterken glazen

Zeer goede service, pakket geleverd zoals afgesproken, met veel zorg ingepakt.

Zeer mooi sushiservies. Alles met veel zorg verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima service van goede kwaliteit servies

Nette levering van het servies. Goede en snelle reactie op vragen per mail. Enkel zou de verpakking van het servies wat zorgvuldiger mogelijk, met name de doos. Maar verder zeker aan te bevelen om het servies te kopen bij Borden&Zo.

Speciale borden gekocht, zijn perfect

Er was 1 kopje gebroken tijdens het transport maar werd de volgende dag al vervangen.

Superkwaliteit, supersonisch snel geleverd

Cosy en trendy is een geliefkoosd merk van ons. Zo fijn dat we ze bij jullie per stuk kunnen kopen. (Is ook fijn als je eens iets breekt dat je het kan aanvullen.) En de levering was echt onwijs snel, 18u. na bestelling al in huis!

Perfecte service

Wij houden een zending bekomen waar een defect aan was. Contact opgenomen en de dag nadien nieuw pakket bekomen en alles keurig opgelost . Top service !!!!

Levering duurde wat langer maar goeie communicatie

Juiste keuze met zeer vlotte levering

Ik kreeg direct na mijn bestelling een persoonlijk bericht, uitzonderlijk goede service dus!

Mooi om te ervaren dat de kwaliteit van de producten samenvallen met de kwaliteit van de service. Snelle persoonlijke duidelijke uitleg en snelle levering ook. Top!