Mijn ervaring is goed!

Ik had 6 champagneglazen besteld. Er kwam 1 glas beschadigd binnen. Hier had ik meteen melding van gemaakt via de mail. Telefonisch kwam ik er niet door. Er werd snel gereageerd en ik heb inmiddels het nieuwe goede glas binnen!

Website met goede beschrijving, vlotte verzending, goed verpakt

Website met goede beschrijving, vlotte verzending, goed verpakt

prettig contact, snel opgestuurd, mooie artikelen, prima prijs en netjes afgeleverd

ervaring is heel goed, ik zal zeker nog eens iets bestellen.

Product naar wens

Product was zoals op de foto. Keurig ingepakt en over de bezorging werd ik iedere keer netjes geïnformeerd. Duidelijke website en snelle reactie via chat toen ik een vraag had

Snelle levering super service

Mooie borden, snel geleverd. Toen er eentje beschadigd bleek werd het meteen opgelost. Ik bestel hier gegarandeerd weer! Dank!

Snelle levering..keurig verpakt. Dank je wel hoor !

De artikelen die we ontvingen voldeden precies aan onze verwachtingen! Keurig verzorgd pakket

Verkeerde producten

Ik had koffiekopjes besteld. . Nu blijken het espresso kopjes. Ik ben zeer teleurgesteld. Ik wil ze dan ook graag retour doen verder waren ze prima verpakt.

Goedendag, u heeft kopjes besteld van 14 cl. Deze hebben wij u ook netjes toegestuurd, dis er zijn geen verkeerde producten geleverd. In de titel en omschrijving melden we duidelijk dat het een klein kopje is, er staat ook nergens 'koffiekop' maar juist overal 'klein kopje': "Kopje met een inhoud van 14 cl, klein model in de kleur blauw. Gemaakt van porselein, uit de Colors serie van Palmer. Verkrijgbaar in verschillende hippe kleuren." Tevens staan de afmetingen erbij. Koffie /senseo formaat is normaal ca 17 cl. Espresso is 8 cl, dus het is ook geen espresso kopje. Jammer dat u onze klantenservice hiervoor een 5 geeft. We zien ze wel retour verschijnen en dan krijgt u netjes uw geld terug. Fijne dag!

mooie borden, snelle bezorging.

Alles picobello

Fijne borden snel geleverd!

Keurig

Keurig en netjes geleverd zoals was beloofd

mooie producten

Mooie producten en uitstekende klachtenservice. Jammer dat de showroom zo ver van Utrecht is!

Ik ben zeer tevreden.

Keurig geregeld, op het moment van bestellen was mijn order niet compleet. Keurige mail gekregen, dat het niet compleet was. Of ik wilde wachten tot het wel compleet was, of annuleren. Ik heb gewacht en gisteren mijn gebakbordjes binnengekregen. Was alle geduld waard. Ze zijn prachtig. En waren keurig verpakt. Tine

Alles goed!

Alles goed!

• Poleciłbyś nas? Yes

Ervaring is prima en goed ingepakt

Top top

Hele duidelijke website. Binnen een paar dagen in huis, netjes verpakt. Top!

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Borden besteld

Borden besteld en zeer snel en perfect geleverd!

Ik krijg alleen mail dat betaling niet binnen komt.

Ik heb meerdere keren een betaling doorgevoerd maar ik krijg steeds door dat de betaling niet binnen komt. Meerdere keren gebeld maar krijg antwoordapparaat dat het te druk is. Op zich snap ik dat. In 1 keer goed is geen reacties dus ook geen klachten, dus ook geen telefoontjes. Ook op mij bericht via de site krijg ik geen reactie. Geen interesse in klanten???

mijn ervaring is aangenaam en prettig

Ik heb een prettige ervaring opgedaan bij U vlug en zoals U het verzenden stelde, is het gebeurd

Goed bezorgt en niet erg duur

Als je bestelt is het wel gemakkelijk als je te horen krijgt wanneer het geleverd wordt, dat heb ik gemist.

super

goede levering, goed contact en professionele website

Zeer goede en snelle service

Er waren twee schaaltjes kapot bij levering, deze zijn direct zonder gedoe vervangen door twee nieuwe!

Supersnelle levering

Bestelling werd de volgende dag al geleverd, en zeer degelijke verpakking.

Zeker niet wat ik verwacht had

Wat een teleurstelling zeer kleine schaaltjes voor best veel geld. Dan ook nog eens hoge bezorg kosten... nee! Voor mij niet meer !