Goed product!

Het product voldoet aan mijn verwachtingen, werd snel geleverd en was ook goed verpakt, wat de kans op breuk heel klein maakt. Ben heel tevreden !

Super snel, goed ingepakt en precies wat ik nodig had!

Ik bestelde om 11 uur 's avond en had het de volgende ochtend in huis! Wauw, alles was goed ingepakt (allemaal glas) en is goed aangekomen, prima zo.

Goede service in mail en levering.

Snelle reactie en alles zorgvuldig verpakt. Mooi servies!

Goede kwaliteit

Keurig en snel verzorrgd, voldoet aan verwachting

Perfecte service

Perfecte service, ik werd goed geholpen en alles werd super snel geleverd.

Snelle en goede service

De bestelling was de volgende dag netjes binnen, goed ingepakt, duidelijke informatie. Geen op of aanmerkingen.

Contact zeer goed / vriendelijk, echter product viel zwaar tegen

Werd goed en snel geholpen . Echter het geleverde product ( theepot Nova ) oogde totaal anders op jullie foto dan mijn geleverde exemplaar. Kleurverschillen zijn prima zoals vermeld. Echter druipende willekeurige glazuur op de theepot werd niet vermeld in de advertentie. Zou graag de foto in de advertentie willen tonen naast het geleverde product . Heb deze info ook gedeeld , zonder begrip. Mvg Ben Tijbosch

Snel, zorgvuldig, persoonlijk , voordelig

Kreeg direct bericht dat slechts 2 van de 3 bestelde artikelen op voorraad waren. Kreeg keuzemogelijkheden. Werd zelfde dag aangepast. Teveel betaalde teruggestort. Daarna nogmaals persoonlijk contact gehad. Zeer prettig!

Mooie kwaliteit

Snel besteld en snel geleverd

Snelle en goede levering. Heel prettig!

Snelle en goede levering. Heel prettig!

Vlotte service en bezorging, heel goed verpakt

Supersnel geleverd, erg blij mee Kon ze in de winkel er niet meer bij kopen

Niet goedkoop maar wel snel en glaswerk heeel goed verpakt

Niet goedkoop maar wel snel en glaswerk heeel goed verpakt

Snel en onbeschadigd ontvangen.

Snelle levering perfecte service

Zaterdag besteld, Maandag betaald, Woensdag verstuurd Vrijdagmiddag in Duitsland aangekomen! Dat noem ik service!!

Zeer tevreden.

Super blij met de bestelling. Zeer netjes verpakt. Snelle levering. Goede informatie over de levering. Niet helemaal compleet maar de informatie was perfect.

Topservice !

Snelle en correcte levering !

Super vlotte levering, en zeer correcte en snelle nazending toen iets gebroken bleek bij levering!

Lief behulpzaam

Snel verzonden en keurig verpakt.

Duidelijke omschrijving van het product. Goede prijs voor dit product. Heel prettig dat het verzonden kan worden naar een oppikpunt. En netjes verpakt.

Ruime keuze, snelle service

Goede producten, duidelijke en snelle communicatie

Helaas wat niet alles wat ik besteld had op voorraad, maar de aangeboden oplossing was keurig en snel!

Heel fijn en snel contact met het bedrijf

Levering sneller dan het geluid! Voor mij minder gunstig, want ik had een verkeerde bestelling gedaan en wilde die drie uur later annuleren. Pakket was al onderweg. Heel keurig opgelost en geld binnen een dag terug op mijn rekening nadat mijn retourzending was aangekomen.

Nog niets ontvangen

Fijn dat het in het Nederlands is, anders snap ik er niets van

Heel mooi servies en fijn contact gehad met de medewerkers

Ze hebben mij heel goed op de hoogte gehouden over de levering van mijn servies. Ik ben heel erg blij met het servies en het contact daarover. Top!

Netjes, snel en goed!

Nette en snelle levering. Kopjes zijn perfect!