Lief behulpzaam

Snel verzonden en keurig verpakt.

Duidelijke omschrijving van het product. Goede prijs voor dit product. Heel prettig dat het verzonden kan worden naar een oppikpunt. En netjes verpakt.

Ruime keuze, snelle service

Goede producten, duidelijke en snelle communicatie

Helaas wat niet alles wat ik besteld had op voorraad, maar de aangeboden oplossing was keurig en snel!

Heel fijn en snel contact met het bedrijf

Levering sneller dan het geluid! Voor mij minder gunstig, want ik had een verkeerde bestelling gedaan en wilde die drie uur later annuleren. Pakket was al onderweg. Heel keurig opgelost en geld binnen een dag terug op mijn rekening nadat mijn retourzending was aangekomen.

Nog niets ontvangen

Fijn dat het in het Nederlands is, anders snap ik er niets van

Heel mooi servies en fijn contact gehad met de medewerkers

Ze hebben mij heel goed op de hoogte gehouden over de levering van mijn servies. Ik ben heel erg blij met het servies en het contact daarover. Top!

Netjes, snel en goed!

Nette en snelle levering. Kopjes zijn perfect!

Uitmuntend

Grote voorraad. Is de enige firma die de goederen dezelfde dag verstuurt en de dag nadien geleverd is!

Degelijke service met degelijke producten.

Er was gewoon niets op aan te merken. Prima allemaal.

schotels besteld .deze waren niet op voorraad ..paar dagen erna wel ..en goed ontvangen ..perfect verpakt ..snel verzonden en goede communicatie .

Dag 1 besteld dag 2 geleverd. Ben zeer tevreden.

De foto online van bestelling klopte niet met levering

De bestelling werd mooi op tijd geleverd. Het was alleen jammer dat het niet de amuse-lepeltjes waren die we besteld hadden,ze hadden een gaatje boven in het handvat en dat waren niet degenen die op de foto stonden en we besteld hadden.

Helemaal tevreden over Borden & Zo!

Fijn dat alles separaat te bestellen is en ik mijn servies weer heb kunnen aanvullen. Super snelle levering en het serviesgoed was goed ingepakt!

Zeer positief

Net voor de kerst 4 hele mooie borden binnen gekregen, die alle vier volledig in puin lagen. met de doos was blijkbaar zeer ruw omgesprongen (gegooid denk ik). Op zondag voor kerst een mail gestuurd met foto's, zelfde dag nog een reactie terug met excuses en hoe vervelend dat dit is. Chapeau. Dat komt zelden voor bij een webshop. uiteindelijk blijken er nog maar 2 borden op voorraad te zijn. Deze hebben ze meteen verzonden en die zijn na de kerst goed aangekomen. De anderen volgen later als er weer voorraad is. Met speciale dank aan Anita die die echt heel netjes heeft opgepakt.

Geweldig persoonlijk contact volgende dag in huis

Ik belde met de vraag of ik de borden voor oudjaar kon hebben en over aantal. Heb binnen 5 minuten contact gekregen en collega heeft mee gedacht. Avond besteld en de volgende dag ik huis. Zeer vriendelijk allemaal! Als ik meer sterren kon geven dan deed ik dat!

Geweldige borden, TOP service.

Mijn nieuwe borden zijn geweldig - prachtig ontwerp en goede kwaliteit. Er is al heerlijk van gegeten met de de kerstdagen. Helaas kwam er 1 van de 4 bestelde borden, ondanks de goede verpakking, met een barst aan. Maar de service was fenomenaal. Ze vervingen het kapotte bord snel en kosteloos. Topklasse!

Supersnel en klantvriendelijk

Snelle reactie en levering, helemaal blij!

Helemaal top!

Op de valreep, in deze drukke decembertijd, plaatste ik een bestelling van fonduenetjes. We willen ze eerste kerstdag gebruiken. Keurig verpakt en op tijd ontving ik ze per post. Ik ben blij, en onder de indruk van deze perfecte afhandeling van mijn bestelling.

Topservice mooie kwaliteit

Wij hebben in de drukke weken voor Kerst pizzaborden besteld om te gebruiken als onderbord. De borden waren niet genoeg op voorraad en het kostte wat moeite om ze tijdig bij ons te krijgen. Zeer tevreden over de uitstraling en kwaliteit van de borden. Ook de service en communicatie van Borden&Zo was goed. Ze deden wat ze beloofden. Complimenten in die drukte!

Geweldige en zeer klantvriendelijke service!

Er werd niet enkel zeer vriendelijk, maar ook ontzettend snel gereageerd op mijn melding dat 1 schaal helaas beschadigd ontvangen was. Daardoor is het toch nog op tijd gelukt om de nieuwe schaal voor de feesten in de eindejaarsperiode te kunnen gebruiken. Meer dan tevreden!

Goede levering. Veilig verpakt Klantvriendelijk

Mooi bord, goede prijs, snel geleverd.

Mooi pizzabord wat wij willen gebruiken voor hartige taarten. Kan in de oven! Mooi strak design. Zeer snel bezorgd en goed verpakt.

goed product, snel geleverd

goed product, snel geleverd

Excellent

Besteld en geleverd. Perfect verpakt. Goede instructie. Prachtig product.