Topservice mooie kwaliteit

Wij hebben in de drukke weken voor Kerst pizzaborden besteld om te gebruiken als onderbord. De borden waren niet genoeg op voorraad en het kostte wat moeite om ze tijdig bij ons te krijgen. Zeer tevreden over de uitstraling en kwaliteit van de borden. Ook de service en communicatie van Borden&Zo was goed. Ze deden wat ze beloofden. Complimenten in die drukte!

Geweldige en zeer klantvriendelijke service!

Er werd niet enkel zeer vriendelijk, maar ook ontzettend snel gereageerd op mijn melding dat 1 schaal helaas beschadigd ontvangen was. Daardoor is het toch nog op tijd gelukt om de nieuwe schaal voor de feesten in de eindejaarsperiode te kunnen gebruiken. Meer dan tevreden!

Goede levering. Veilig verpakt Klantvriendelijk

Mooi bord, goede prijs, snel geleverd.

Mooi pizzabord wat wij willen gebruiken voor hartige taarten. Kan in de oven! Mooi strak design. Zeer snel bezorgd en goed verpakt.

goed product, snel geleverd

goed product, snel geleverd

Excellent

Besteld en geleverd. Perfect verpakt. Goede instructie. Prachtig product.

1ste bestelling

1ste bestelling gedaan, Na 2 dagen reeds geleverd (en 1 dag vertraging door transporteur, dus meteen verzonden) Heel grondig ingepakt/beschermd tegen schade Zeer tevreden

Klantvriendelijk

Communicatie heel fijn, correct en duidelijk.

Verzending duurt erg lang

Artikel gekocht terwijl het via de website op voorraad was uiteindelijk bleek het niet leverbaar te zijn waardoor het niet op tijd binnen was voor een verjaardag. Helaas kon er geen korting vanaf.. uiteraard wel het gehele bedrag moeten betalen van te voren. Erg jammer

Super snel geleverd

Zelfs met de feestdagen binnen een dag geleverd! Echt een redder in nood. Helemaal top!

Uitstekende

Voor de kerst een paar borden besteld op tijd geleverd. Top service!

Snellr levering product naar verwachting

Zie bovenstaand

Toppie

Netjes verpakt en super snel geleverd

Zeer snelle levering, keurig verpakt

Zondagavond besteld, dinsdag al in huis. Keurig veilig verpakt

Geweldig mooie (serveer)bordjes. Super snelle levering:zondag besteld, maandag in huis. Alles was ook heel goed verpakt! Al met al echt een aanrader en 5 sterren meer dan waard!

Super en snel

Vlotte levering in prima, tegen breuk, beschermde verpakking.

Zaterdagavond laat besteld, maandagochtend in huis.

Snelle service mooie producten

Snel mailcontact over bepaalde prodcten die er niet zijn maar meteen ook waneer wel dus goeie communicatie!

Wauw

Heel mooie glazen, ik werd op de hoogte gehouden dat ze iets later geleverd zouden worden omdat er een aantal niet waren. Top service.!

Goed servies en heel snel geleverd en goed ingepakt

Zeer goede en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over Borden&Zo. Lastig verkrijgbaar servies werd binnen enkele dagen geleverd. Zeer goede communicatie over de levertijden. Ik ben heel blij dat ons servies nu compleet is.

Hele goede service

Mooie amuseschaaltjes besteld en waren er dag erna. Helaas met enige schade echter werd direct hersteld! Heel tevreden!

Snelle reactie op mijn bestelling. Twaalf borden niet meteen voorradig maar kreeg snel bericht. Het werd drie dagen later. Service een 10. Bordjes waren in overeenstemming met de site.

Topservice

Zeer correcte service. Zeer goed op de hoogte gebracht van hoe het met de levering was, de voorraad was niet compleet, maar is na enkele dagen aangevuld, zodat ze mijn bestelling zeer snel konden leveren.

Zeer snel, correct en bij prijs !

Zeer goed!

Stevinstraat 6 9351VK Leek