Snelle reactie op mijn bestelling. Twaalf borden niet meteen voorradig maar kreeg snel bericht. Het werd drie dagen later. Service een 10. Bordjes waren in overeenstemming met de site.

Topservice

Zeer correcte service. Zeer goed op de hoogte gebracht van hoe het met de levering was, de voorraad was niet compleet, maar is na enkele dagen aangevuld, zodat ze mijn bestelling zeer snel konden leveren.

Zeer snel, correct en bij prijs !

Zeer goed!

slecht

Ik heb 6 roze borden besteld en heb 4 grijze en 2 roze borden gekregen. Een aantal keren gebeld en geen gehoor gekregen. Vervolgens gemaild met de gevraagde gegevens en ook hier nog niets op gehoord. De belofte om binnen 4 uur een mail te krijgen is niet na gekomen en ruim een dag later nog niets gehoord. Afhankelijk van de oplossing geef ik nu nog het advies om niet aan te bevelen.

Goedendag, Wat vervelend om te horen dat het niet goed gegaan is met uw bestelling. We hebben een bandje waarin we vragen om te mailen, ivm personeelstekort en mega drukte zijn we momenteel niet telefonisch bereikbaar. We hebben echter geen mail van u ontvangen. Wellicht te grote foto’s gestuurd? Als ik op uw email adres zoek in onze mail krijg ik alleen uw oorspronkelijke orderbevestiging als resultaat en deze onvoldoende beoordeling. Wij reageren altijd binnen enkele uren, zelfs in deze drukke periode. Wat is uw ordernummer? Dan gaan we het direct oplossen! Excuus voor onze fout en een fijne zaterdag!

Goed en snel geleverd

Mooie kwaliteit borden

Erg snelle levering alles is zo als bescheven

Heel tevreden, snelle levering.

Levering op mijn werkadres ging probleemloos. De artikelen waren ook zeer goed verpakt!! Een echte aanrader!

Mooi assortiment en snelle levering.

Alles netjes verpakt en super snel geleverd.

Perfecte winkel

Taartplateau gekocht. Kwam iets beschadigd aan. Gebeld met uiterst vriendelijke klantenservice die het direct regelde en een nieuwe stuurde. Top service en kwaliteit.

Top als je genoeg tijd hebt

Heel veel aanbod Beperkte filteropties Snelle levering

Top product en levering.

Top product en levering.

PERFECT in alle Opzichten!

Heb nog nooit zoiets zoals dit ervaren. Alles tot in de puntjes in orde, Artikel goed verpakt, bezoring correct , en op Tijd afgeleverd. Rekening afschrift keurig bijgevoegd in de kartonnen doos, Informatie via mails tot in detail Verzorgd. PERFECT.

Zeer snelle afhandeling van order

Zelfs op zondag werd order opgevolgd en verwerktBor

Alles netjes verpakt, en keurig ontvangen!

Super snelle levering. Netjes verpakt.

precies als op de foto

Voor het eerst bij dit bedrijf iets besteld, mooi snel aangekomen, netjes verpakt, heelhuids gearriveerd en precies als op de foto..erg blij mee mooie borden. we gaan er meer bestellen

Zeer snel en goed

Prima, goed geleverd

Mijn verkeerde bestelling is netjes opgelost

De schalen die ik besteld had bleken toch niet te passen, deze mocht ik kosteloos retourneren. Ik ben zeer vriendelijk en snel te woord gestaan en de dames hebben super goed met mij meegedacht in oplossingen. Top service! Dank jullie wel.

De website mag wat telefoon vriendelijker. Mooie producten, snel verzonden en erg goed verpakt. Voor herhaling vatbaar!

Top bedrijf alles onder controle

Schade met 1 soepkom bij transport zelfs op zondag reactie en keurig opgelost

Goede communicatie over de verwachte levertijd en goed verpakt bezorg

1e keer dat ik bestel ziet er goed uit

Zeer veel keuze in servies etc.

Goed verpakt en snel geleverd prima ervaring.

Stevinstraat 6

9351VK Leek