Laden reviews...
Laden reviews...
96 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uitgegeven reviews benadrukken regelmatig snelle levering en goede verpakking. Klanten prijzen de duidelijke communicatie en het ruime assortiment. Over het algemeen is de ervaring positief met enkele meldingen over voorraad en levertijden.
Geen opmerkingen, levering korrekt.
Beveelt aan
12 March 2026
Ed
Nuth-Beekdaelen
Hier ga ik zeker meer bestellen, snel antwoord en meedenken met onze wensen. snelle levering. vakkundig personeel
Beveelt aan
12 March 2026
Nicole van der Pijl / Vespower B.V.
Ridderkerk
Er kan geen 24 cl in en maar 18 cl Ik wilde grotere mokken
Beveelt niet aan
10 March 2026
paula
Rijkevorsel
Goedendag, we hebben uw klacht ontvangen met de opmerking dat er te weinig in het kopje ging. We hebben dit gelijk zelf opgemeten hier in het magazijn. Maataanduidingen van kopjes zijn altijd tot de RAND, dit hebben we u ook laten weten. Er kon zelfs 25 cl in tot de rand. Jammer dat u onze klantenservice een onvoldoende geeft, we hebben uw klacht direct in behandeling genomen en gecontroleerd, helaas was de uitkomst voor ons duidelijk en is er niets mis gegaan aan onze kant.
Zie hierboven, er was een snelle reactie/actie, binnen een dag had ik mijn bestelling in huis
Beveelt aan
2 March 2026
Ineke
Noordwijk
Alkes oké
Beveelt aan
1 March 2026
Margriet
Hasselt
Ik heb apero lepelvorkjes besteld van Cosy en Trendy, heel leuk voor hapjes in glaasjes. Dan heb ik ook nog rechthoekige bordjes besteld die mooi maar nogal klein zijn, maar ik had de afmetingen beter moeten bekijken. Toch tevreden met mijn bestelling.
Beveelt aan
28 February 2026
DAISY
VLAAMS-BRABANT
zie supra
Beveelt aan
22 February 2026
Johan
Menen
Niet alles was meteen leverbaar, echter kreeg ik hier netjes een mailtje over. Ook toen alles wel opgestuurd werd kwam er netjes de uitleg dat als iets eventueel kapot was ik dat kon melden. Dat het bedrijf hiervoor verzekerd is. Nou ALS mijn bestelling kapot was gegaan had het niet gelegen aan het bedrijf, die hadden mijn pakket zo goed en veilig ingepakt. Al met al een top bedrijf, mocht ik uit huis gaan bestel ik zeker hier mijn servies.
Beveelt aan
20 February 2026
Tom
Nijmegen
Netje op tijd geleverd en perfect ingepakt due geen schade aan het aardewerk. Top
Beveelt aan
12 February 2026
Wilfred
Zaandam
snel en goed geregeld
Beveelt aan
9 February 2026
VerzamelgebouwReeuwijk
reeuwijk
Had een schaaltje stuk gemaakt van het huwelijksservies van mijn vriendin. Stad en land afgezocht maar zij hebben de moeite gedaan. Dus heb het aan mijn vriendin kunnen geven. Bedankt voor de goede service.
Beveelt aan
5 February 2026
Carla
Best
Ons servies blinkt weer na behandeling met geleverd product
Beveelt aan
31 January 2026
Werner
Voerendaal
Eerst kreeg ik een mail dat ik nog moest wachten, omdat de borden niet voorradig waren. Vind ik top! Evengoed heb ik niet erg lang hoeven wachten. Ze waren héél erg goed ingepakt. Het zijn prachtige bordjes en het eten van zo'n nieuw bordje was nòg smakelijker dan voorheen. Dus blij mee
Beveelt aan
30 January 2026
Tineke
Tiel
Ik ben heel blij met de borden eenvoudig en toch stijlvol!
Beveelt aan
27 January 2026
Francisca Zonjee
Tilburg
Heel goed ingepakt zodat de borden heelhuids geleverd werden. De borden komen dagelijks goed van pas en kunnen gemakkelijk in de vaatwasser geplaatst worden.
Beveelt aan
26 January 2026
Frieda
Zaffelare
De asbak die ik heb besteld zocht ik al heel lang naar. Daar ben ik heel blij mee. Maar de verzendkosten zijn exorbitant hoog. Dit moet veranderen. De verzendkosten waren veel hoger dan het artikel.
Beveelt aan
26 January 2026
Joke
Amsterdam
De producten zijn van een uitstekende kwaliteit en ik had het pakket de volgende dag al in huis. Fantastisch!
Beveelt aan
18 January 2026
Ernestine
Diemen
Zeer tevreden Waren behulpzaam met het zoeken naar de artikelen die niet op webshop stonden
Beveelt aan
17 January 2026
Jan
's-Gravendeel
De mensen houden je op de hoogte van jouw bestelling met een mail . Je krijgt vlug respons op de mail die je naar hen stuurt met jouw vraag. En je bestelling voldoet aan war je verwacht.
Beveelt aan
16 January 2026
Veronique
Gent
Snel en netjes geleverd
Beveelt aan
15 January 2026
Jannie
Twijzel
Sehr schnelle Lieferung. Die Teller waren sehr gut verpackt! Teller sind genauso, wie auf den Fotos abgebildet.
Beveelt aan
9 January 2026
Anouschka
Eynatten
Alles is goed, bestellen, bezorgen en het produkt.
Beveelt aan
5 January 2026
Leontine
Best
Kreeg meteen respons op mijn vraag en alles was duidelijk, super snelle reactie chapeau.
Beveelt aan
2 January 2026
Miriam
Limburg
Prettig bedrijf: vlotte communicatie per mail toen borden niet op voorraad bleken. Ook inschatting van nieuwe leverdatum gekregen welke klopte. Levering via postnl dat ook prettig is. Goed ingepakt alles heel binnen gekregen!
Beveelt aan
2 January 2026
Annelies
Wognum
Zelfs voor 1 bord, top!
Beveelt aan
1 January 2026
Klaudia
Almere
Stevinstraat 6
9351VK Leek
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops