Probleem opgelost

Wij bestelde een setje salontafels online. Thuis geleverd viel het erg tegen. Het mango hout was erg geel uitgeslagen en we hebben de tafels in de showroom terug gebracht. We werden door 2 vriendelijke mannen geholpen en samen hebben ze met ons naar nieuwe tafels gezocht. Eén kopje koffie en een aantal dozen open gemaakt om echt de juiste set te kunnen uitkiezen. Echt top!! Wij zijn heel blij met deze keuze. Heel erg bedankt 👍🏻

Beste, Wij zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen met een keuze maken. Dankjewel voor je feedback en je positieve recensie. Met vriendelijke groet, Kevin van Yels.nl

Goede communicatie en nakomen afspraken

In de logistieke sfeer gaat er wel eens wat mis wat heel normaal is bij winkels die het erg druk hebben, maar dit wordt door Yels heel goed weer rechtgezet. Levering ging heel goed en de bestelde artikels waren heel goed verpakt. Kwaliteit van de gekochte tafels was echt heel goed, niets op aan te merken! Ik beveel Yels echt wel aan in mijn eigen kringen.

Beste Willem, Wij vinden het fijn dat wij het samen hebben kunnen oplossen. Leuk om te horen dat je ons aan beveelt. Veel plezier met je meubels Willem! Met vriendelijke groet, Kevin van Yels.nl

Geleverde product was heel anders dan het plaatje

We hebben een kleed gekocht. Dat was op de foto beige (en zo heette het ook), maar in de praktijk is het groen (!). Niet wat we wilden of verwachtten..... Vloerkleed by boo venice 160x230 - beige. Marja

Snelle service en correcte afhandeling

Voor onze nieuwe vloer lamp had ik gezocht naar de webshop met de kortste levertijd. Dat waren jullie en jullie hebben ons niet teleurgesteld. Product werd binnen 2 werkdagen netjes afgeleverd. Bedankt voor de snelle service. Volgende keer komen wij weer terug.

Bedankt voor je leuke recensie!

Product oke, maar levering ruk

De transporteur was zeer slordig en onbeleefd dozen beschadigd zaten allemaal gaten in, en de kleur stoelen besteld Antraciet, maar zit een bruine gloed in.

Beste Pieter, Dankjewel voor je feedback! Wij gaan dit direct terug koppelen naar onze transporteur. Groetjes, Laura van Yels.nl

In één woord: uitstekend

Mooi stoelen, zitten stevig, mooie kwaliteit. Fijn dat je zelf een bezorgmoment kunt kiezen. Stoelen zaten perfect ingepakt. Niets beschadigd. Wij zijn tevreden.

Beste Caroline, Goed om te horen dat je tevreden bent met je stoelen! Wij wensen jou dan ook veel plezier met je nieuwe stoelen! Groetjes, Laura van Yels.nl

Geweldige service

Dankjewel voor je leuke review!

Goede service. Vriendelijke bezorgers en een mooie kast

Veel plezier met je buffetkast Tijs!

Uiteindelijk heel tevreden

Van de twee stoelen die ik had besteld was er eentje zwaar beschadigd. Behalve dat waren ze heel slecht verpakt. Na hiervan melding hebben gemaakt, kwam er meteen de volgende dag een nieuwe stoel, super goed verpakt. Dus het is heel snel opgelost. Een goede service.

Hey José, Soms kan een product transport schade oplopen... Gelukkig hebben wij snel een nieuwe stoel kunnen toesturen, zodat jij kan genieten van je bestelling! Met vriendelijke groet, Laura van Yels.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor je goede recensie!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Je wordt telefonisch op de hoogte gehouden zonder dat je zelf hoeft te bellen. Vriendelijkheid. Goede kwaliteit.

Ik zou een track en tracé code ontvangen van het pakketbedrijf, deze echter niet gekregen en stoelen waren er op zaterdag al ipv maandag.

Beste Melanie, Super bedankt voor je recensie! Helaas is er iets fout gegaan met de track & trace. Wij gaan het direct uitzoeken, zodat het in de toekomst niet meer zal gebeuren. Met vriendelijke groet, Kevin van Yels.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel en accuraat reageren ! Super.. volgende aankoop zal ik zeker eerst bij yels gaan kijken.

Wie heeft die niet. Maar ik heb ze nog niet gevonden.

Super bedankt Danny! Tot de volgende keer.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Beschadiging aan stoel die besteld was, maar snel opgelost zonder gedoe.

Dankjewel voor je recensie Bianca!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top bedrijf

Bedankt voor je super goede recensie! Veel plezier met je eettafel Christophe.

goede service, goed behandeld

Dankjewel voor je goede recensie Margie!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas kan ik geen positieve punten bedenken

Betere afspraken maken, afspraken nakomen, nakijken welke producten er verzonden worden als ze dan uiteindelijk verzonden worden, meer service gericht zijn en meedenken met de klant

Beste Ashley, Na het incident hebben wij direct maatregelen getroffen, zodat het in de toekomst niet meer zal gebeuren. Hopelijk kunnen wij van Yels.nl in de toekomst nog wat aan je leveren, dan kunnen wij je hopelijk tevreden maken. Met vriendelijke groet, Laura van Yels.nl

Pluspunten

Kast is beschadigd geleverd en wacht nog steeds op oplossing. Indien netjes afgehandeld meerdere sterren waard. Kan dat nu nog niet zeggen. Verwacht bij handgeschilderde kasten geen strak afgelakte kast. Hij is landelijk geverfd ;)

Beste Roxanne, Wij sturen onze erkende meubelservice naar jou toe om de kast naar wens te maken. Met vriendelijke groet, Laura van Yels.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling. Op een adresaanpassing werd adequaat gereageerd.

Vreemd genoeg was 1 van de 4 tafel niet gemonteerd. Het blad zat los in de doos, terwijl deze (duidelijk) zichtbaar wel aan het onderstel heeft vastgezeten. Dit heb ikzelf herstelt. Wellicht had dit niet gemogen of wellicht had dit gecommuniceerd moeten worden.

Beste Remco, Bedankt voor je goede feedback! Het blad had niet los mogen zitten. Het is fijn dat je het probleem zelf heb kunnen verhelpen. Veel plezier met je salontafels! Met vriendelijke groet, Kevin van Yels.nl

slechter dan verwacht

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers. Je wordt telefonisch goed geholpen.

Verzending via DHL is een ramp. DHL is tot 3x toe gewoon niet opkomendagen. Waardoor ik mijn bestelling heb geannuleren. Ook zouden de tafeltjes in een verkeerde kleur verzonden zijn. En ik zag het niet zitten om weer de ellende met DHL te krijgen om de tafels om te ruilen in de goede kleur.

Beste Mariska, Wij vinden het erg jammer dat het zo is gelopen... Gelukkig hebben mijn collega's jou vriendelijk geholpen. Wellicht kunnen wij het in de toekomst nog een keer overdoen. Met vriendelijke groet, Laura van Yels.nl

slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle reactie

Levertijd van salontafel veel langer dan op de website staat Afterpay loopt hierdoor verkeerd Afspraak dat ik een betaallink zou ontvangen, vervolgens word het product geleverd onder rembours, kreeg ik het pakket niet omdat ik geen cash in huis had..

Beste Saskia, Bedankt voor je feedback! De salontafel setjes zijn erg gewild, daarom zat er een langere levertijd op. Wij gaan ervoor zorgen dat de salontafel setjes met grotere aantallen op voorraad komen, zodat de klanten ze sneller in huis hebben. Ook gaan wij ervoor zorgen dat onze klanten niet meer voor verassingen staan bij leveringen. Met vriendelijke groet, Kevin van Yels.nl

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Klantgerichte benadering

Keuze voor leverdatum niet na kunnen komen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

perfect, en snelle levering, en een mooi product

Bedankt voor leuke recensie!

slechter dan verwacht

Duidelijkere website, beter klantenservice.

Beste Kathy, Wij waren van bewust dat we samen hebben gekeken naar een gepaste oplossing. Wij van de klantenservice waren van overtuigd dat de tafeltjes kosteloos omruilen een goede oplossing was. Helaas hanteren wij altijd de laagste prijsgarantie, daarom is het voor ons niet altijd mogelijk om korting aan te bieden. Desondanks zijn wij blij dat wij het netjes met u hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Laura van Yels.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijk aan de telefoon

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Over Yels.nl

Yels.nl - het woonwarenhuis van Nederland