Totaal geen communicatie

Al anderhalve maand bezig om te vragen of Afterpay op de hoogte kan worden gesteld om de factuur te laten vervallen van het dressoir wat ik geannuleerd heb. Meerdere e-mails gestuurd en gebeld maar er word ook 9 van de 10 x niet opgenomen en als er opgenomen word zeggen ze dat Afterpay op de hoogte word gebracht van de annulering. Maar niet dus, want ondertussen zijn er al incassokosten gestuurd door Afterpay naar mij en kunnen ze ook geen annulering vinden van het dressoir wat Yels allang had moeten doen. Dit was de 1 e maar ook gelijk de laatste keer dat ik daar een bestelling heb geplaatst.

Prachtige tafel en snelle levering

Ik was wat terughoudend omdat ik reviews had gelezen dat bestellingen niet kwamen of dat het telkens uitgesteld werd. (Al waren deze recensies van een tijd terug) ik ben blij toch te zijn gegaan voor de ovale tafel. Prachtige kwaliteit en zeer snel gekomen. Goed verpakt en het staat mooi. Ook toen ik belde voor duidelijkheid werd ik telefonisch goed ter woord gestaan.

goed gesprek met de mevrouw aan telefoon over de bestelling.

Mijn ervaring is alleen het gesprek met de dame aan de telefoon en die was zeer goed.

Geweldige klantenservice, prachtig dressoir

Het dressoir wat ik had besteld was bij de eerste levering helaas beschadigd, maar dit werd geweldig opgepakt door de klantenservice. Heel snel werd een prachtig nieuw dressoir geleverd. Dankjewel Team Yels.nl

Waren er maar meer van zulke bedrijven

Levertijd snel. Duidelijk, snel en vriendelijke antwoorden wanneer je vragen hebt. Goed en betrouwbaar bedrijf.

Makkelijk bestelproces, duidelijke levertijd en nette aflevering.

Webshop is netjes en overzichtelijk. Verpakking van meubelen bij bezorgen is ruim voldoende qua steviggeid en bescherming.

Na een snelle levering bleek mijn serveerplank gebroken. Meteen reactie op mijn mail. En 3 dagen later in het bezit van een mooi nieuw exemplaar. De service is geweldig!!

Prachtige pot, goede service!

Ik had een aantal vragen die snel beantwoord werden. Goede service, snelle levering, prachtig product.?

Probleem leveren in flat zonder lift goed opgelost.

Het bestellen + emailcontact zijn prima verlopen. Levering in een flat zonder lift zou geen probleem zijn. Een dag voor de levering een mail of het goed was dat men op 14-8 de salontafel zou leveren. Wanneer het niet uitkwam kon ik de datum aanpassen. Levering door extern bedrijf en toen bleek dat ze het niet boven bezorgden/ flat zonder lift. (Ik had dit voor de zekerheid nagevraagd) Bestelling geannuleerd en het bedrijf gebeld, de week erop kwamen ze met 2 medewerkers de salontafel brengen. Vriendelijke medewerkers en het probleem is prima opgelost. Daarom een 5 sterren beoordeling.

Alles perfect geregeld volgens afspraak

Mooi op tijd afgeleverd, en een heel mooi goed afgewerkte kast de bastiaan 2010 perfect . Een zeer tevreden koper bedankt Yels. Groet Ronald B.

Bestelling gedaan, zeer goede info en contact.

Ik heb een salontafel besteld, mijn belangrijkste punt is dat het op de 3e etage wordt bezorgd. Heb geen lift in de flat, dit was geen probleem. Men gaf aan dat de leverdag voor mij zaterdag wordt. Prima maar ik werk om het weekend, ook daar kon men rekening mee houden. Ik lees verschillende beoordelingen, zowel goed als slecht. Hopelijk komt het bij mij goed voor elkaar. Groeten Betty.

Kunnen niet leveren wat bood wordt op eigen website

Ongeveer een half jaar geleden een tafel besteld. Na diverse maanden wachten zelf contact op moeten nemen hoe het ermee stond. Op de website, stond dezelde tafel nog steeds vermeld als Vandaag besteld, morgen geleverd. Na diverse excuses als niet op tijd geleverd vervolgens kleur niet goed, beloftes dat levering in februari, maart en vervolgens in april geleverd werd, daarna weer excuus dat de kleur niet goed was, Uiteindelijk maar gekozen voor een andere tafel die op 1 mei geleverd is. Overigens:De oorspronkelijke tafel staat nog steeds voorradig op de website. Onduidelijk waarom niet geleverd is. Slechte service.!!!! Zelfs de levering. Komen tussen 2 en 4. Stonden 's ochtends half 12 voor de deur. Toevallig thuis. Net terug van dokter, anders was het weer misgegaan

Beste Fred, Wij vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen. Echter kunnen wij een standaard kleur tafel niet wijzigen naar jouw gewenste kleur, daarom dat wij een duurdere alternatief hebben aangeboden voor dezelfde prijs. Wij waren van mening dat dit een goede oplossing voor je was. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Sneller geleverd dan verwacht! Top

Goede communicatie en sneller geleverd dan verwacht. Product voldoet volledig aan de verwachtingen

Goed om te horen Jeffrey! Wij zien je graag terug bij Yels.nl!

Goede snelle service!

Express via deze site besteld aangezien ik overal elders verzendkosten moest betalen en hier niet. De bestelling was erg snel in huis!

Dankjewel voor de leuke recensie!

Alles is perfect gegaan. Van bestelling tot levering

Leuk om te horen Elmy! Dankjewel en tot de volgende keer ;)

Tevreden over de aankoop.

Ruime keuze. Geen al te lange levertijd. Bezorging prima.

Bedankt voor de recensie Jacqueline!

Fijn contact en snel geleverd

Stoelen besteld en in deze tijd werden ze na 1 dag al geleverd. Bizar! Ze konden zelfs eerder geleverd worden dan op de site vermeld werd en daarom werd er netjes contact met ons opgenomen. Snelle afhandeling, netjes contact en keurige levering!

Hey Harry, Wij vinden het leuk om te horen dat de samenwerking beviel. Wij zien jou graag terug bij Yels.nl! Groetjes, Kevin van Yels.nl!

De tafels zijn prachtig. Zeer snelle levering.

Dankjewel Audrey!

Prachtige sidetable maar helaas beschadigd

De sidetable is prachtig maar was hier en daar beschadigd ( kan gebeuren) contact opgenomen en netjes behandeld en opgelost! Verder super blij met de tafel.👌

Hey Rosalina, Wij vinden het fijn dat wij het zo hebben kunnen oplossen. Bedankt voor het snelle schakelen en wellicht tot de volgende keer. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Erg tevreden

Ik werd netjes op de hoogste gebracht over de levertijd van mijn salontafel set, daarna in overleg een bezorg datum gepland. Ik ben erg blij met mijn tafels, precies zoals op de foto's!

Hey Denice, Dankjewel voor je leuke recensie. Wij vinden het fijn dat we zo snel hebben kunnen schakelen Wij wensen jou veel plezier toe met je nieuwe salontafels. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Binnen een week de salontafelsets ontvangen, goede en snelle service, heel oplossingsgericht zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar tafels, stoelen etc..

Dankjewel voor je leuke recensie!

Toppers!

Ontzettende goede ervaring met Yels. We hebben 2 prachtige industrielle salon tafels besteld. Voor vragen mailde ik altijd gelijk antwoord. We zijn ontzettend blij met onze aankoop.

Beste Ingrid, Wij vinden het leuk om te horen dat de salontafels naar wens zijn. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe salontafels en blijf gezond! Groetjes, Kevin van Yels.nl!

Goede communicatie en levering

Door de Corona omstandigheden was de door ons bestelde tafel niet zo snel te bezorgen als aangegeven. Ik kreeg hierover een keurig telefoontje. De tafel 3 dagen later via vervoerbedrijf ontvangen. Bestelling was zeer degelijk ingepakt. Mooie tafel, heel blij mee!

Beste Monique, Goed om te horen! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe salontafel en blijf gezond! Groetjes, Kevin van Yels.nl!

Slechte communicatie en te late levering

De spullen zijn super maar helaas ging de levering en communicatie hierover erg slecht. We hadden specifiek voor Yels gekozen in verband met snelle levering maar dit liep anders. De spullen zijn gewoon ergens anders bezorgd en we zijn ze maar gewoon zelf gaan halen. De reactie van Yels was heel beknopt dat ze begrepen dat wij het vervelend vonden. Zelf zou ik hier anders mee om gaan. Maar gelukkig zijn de meubels erg mooi!

Beste Marjon, Wij vinden het heel jammer dat onze samenwerking niet helemaal lekker is verlopen. Wij nemen vandaag contact met je op, dan kijken wij samen of wij er uit kunnen komen. Gelukkig hebben wij een deel van de bestelling op tijd aan je kunnen leveren en op het juiste adres. De andere gedeelte van jouw bestelling is later geleverd, omdat het gigantisch druk is in de transport wereld... Wij wensen jullie iedergeval veel plezier met de nieuwe meubels! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Friendly and efficient

I ordered a chair from Yels because they were the only company online who had it in stock. They made sure to keep me updated at all times and their emails felt personal and friendly. I received the chair very quickly (even if it was missing the screws to put the chair together) and their customer service agent contacted me the same day to ensure everything was ok. Great service.

Good to hear Steven! thank you also for the quick handling!

Over Yels.nl

Yels.nl - het woonwarenhuis van Nederland