Betrouwbare service, goede communicatie

De levering duurde lang, maar de levertijden werden duidelijk gecommuniceerd bij het bestellen van het artikel. De verkoper hield me regelmatig op de hoogte. De service was goed en betrouwbaar.

Bedankt voor je goede recensie Cristina! Goed om te horen dat ons team je op de hoogte heeft gesteld van je bestelling.

de service was uitstekend

alles was goed

Goed om te horen! Veel plezier met je nieuwe buffetkast!

goede service en vriendelijke bezorgers

on line vlot besteld en netjes bezorgd

Goed om te horen Tineke. Wij wensen jou veel plezier met je nieuwe buffetkast!

Netjes en correct

Buffetkast keurig netjes afgeleverd. Goede communicatie. Nette bezorgers.

Dankjewel voor de goede recensie Han! Wij wensen jou veel plezier met de buffetkast.

Goede en duidelijke communicatie

Een aantal weken gelden heb ik salontafels besteld, die ik bij levering contant zou betalen. Dag nadat ik de bestelling had gedaan, werd ik gemaild dat ze niet voorradig waren. De verwachting was dat het tussen week ? En week ? Geleverd zou worden. (Week nrs zijn mij even ontschoten) Tot mijn verbazing werd ik al vrij snel gemaild, dat ze geleverd waren. Helaas zat er houtworm in. Hadden weer nieuwe besteld. Wel met lange wachttijd. Toen ze binnen waren werd ik meteen gebeld, en met de vraag wanneer ze konden leveren. Aangezien ik de hele week weg was, deden ze niet moeilijk en mocht ik zelf een datum kiezen. Al met al 1,5 week later. Geen probleem voor yelz! Net voor de levering werd ik gebeld dat ik niet contant kon betalen, maar dat ik een betaalverzoek kreeg als ze geleverd hadden. En ja toen ik de salontafels binnen had , kreeg ik netjes het betaal verzoek. Kan niet anders zeggen dat ze goed communiceren en netjes aan alle voorwaarden voldoen. Belangrijkste de salontafels zijn ook nog super mooi!!!!

Beste, Super bedankt voor je goede recensie en je aanbeveling! Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe salontafel set. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Mooie tafels, snelle levering

Het bestellen via de site ging makkelijk. De informatie over de levering was duidelijk.

Beste Conny, Dankjewel voor je leuke recensie! Veel plezier met de salontafel en wellicht tot de volgende keer ;) Groetjes, Kevin van Yels.nl

Kan wat beter

Ik had Tafels besteld in december en in maart kreeg ik ze binnen daar kan Yels niks aan doen want die levering waren de tafeltjes vol met houtworm daar heb ik bericht over gehad wat ik jullie wel wil meegeven neem regelmatig even contact op met de klant hoe het met de bestelling voor staat, zodat de klant niet steeds zelf moet bellen dat is het enigste puntje

Computerkast Bram besteld en binnen 1 week in huis. Helaas met een 'deuk' in de achterzijde, direct het aanbod gekregen om de kast om te wisselen. Zelf voor gekozen om dit niet te laten doen.

Beste Ottavio, Wij vinden het fijn dat wij het samen hebben kunnen oplossen. Wij wensen jou veel plezier met de computerkast! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Niet zo goed

Ik heb een salontafelset besteld , volhout met ijzer. Het houten bovenblad van het kleinste tafeltje is beschadigd. Het zat goed ingepakt dus dit moet in deze staat vanuit de winkel verzonden zijn Intussen bericht gekregen van yels dat ze de beschadigde salontafel zullen ruilen. Ik wacht af....

Beste Evelyne, Bedankt voor je recensie! Dat is vervelend dat jouw bestelde salontafel beschadigingen heeft opgelopen. Voordat wij de salontafels versturen, worden ze goed nagekeken en daarna ingepakt. Daarom dat wij denken dat jouw salontafel transportschade heeft opgelopen. Zou je ons foto's willen opsturen van de beschadigingen, dan gaan wij de salontafel bij je omruilen. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Zowel de kwaliteit als de service van het product waren heel goed. Zeer tevreden en een vaste klant erbij!

Goed om te horen Fatma! Tot de volgende keer ;)

Perfect!!!

De salontafels CARMIN Martensdale in de kleur wit zijn prachtig. Het geeft je huiskamer een geheel ander uiterlijk. Wauw gewoon!! En dat voor die prijs, perfect.

Beste Hanneke, Dankjewel voor je goede recensie! Leuk om te horen dat de salontafel naar wens is. Wij wensen jou veel plezier met je nieuwe salontafel set en wij zien je graag terug bij Yels.nl! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Heb lang moeten wachten maar is allemaal top verlopen

Alles goed geregeld en goed verlopen top

Slecht

Mijn tafel is helemaal kapot zo lever je geen tafel af triest dit

Beste Frieda, De schade die jouw bestelde salontafel heeft opgelopen is gebeurd tijdens de transport. Wij hebben je aangeboden om de kapotte salontafel bij je op te halen en een nieuwe salontafel te leveren. Helaas heb je dit aanbod afgeslagen, omdat je de kapotte salontafel niet vlak genoeg vond. Wij vinden deze recensie dan ook niet reëel, omdat wij zelfs meerdere mogelijkheden hebben aangeboden om het probleem netjes op te lossen. Wij vinden het jammer dat wij er niet samen uit zijn gekomen. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Mooie artikelen

Mooie artikelen

Goed om te horen! Wij zien je graag nog een keer terug.

Nette levering

De levering duurde even, maar dat kan gebeuren. Alles keurig verpakt, Jammer dat sommige gaten niet overeen kwamen. Verder een fijne ervaring

Beste Sonja, Dankjewel voor de goede recensie. Wij gaan onze voorraadbeheer optimaliseren, zodat wij hardlopende producten sneller op voorraad hebben. Ieder geval veel plezier met je nieuwe eetkamertafel. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Mooi product voor concurrerende prijs

Hebben er wel even op moeten wachten, maar we zijn super tevreden.

Goed om te horen Margarita!

Gewenste produkt beschadigd

Produkt besteld maar 1 dag voor uitlevering word via mail aangegeven dat het produkt op meerdere plaatsen beschadigd is. Nieuwe zending die binnenkomt is pas half mei. Telefonisch contact gezocht en verkoper geeft aan dat het niet eerder kan maar wel dat tijdelijk dit beschadigde artikel geleverd kan worden. Daar zie ik van af en wacht dan maar op half mei. Voorraadtechnisch beheer had het beter gekunt. Erg op verheugd maar geduld word helaas op de proef gesteld. Uiteraard volgt recensie wanneer artikel geleverd is. Ben benieuwd.

Beste René, Wij begrijpen dat het dit heel vervelend is. Echter willen wij altijd onze kwaliteit waarborgen , daarom dat wij de bewuste keuze hebben gemaakt om de beschadigde fauteuil NIET naar je op te sturen. Een kapot artikel ontvangen is namelijk nooit leuk. Wij gaan er alles aan doen om de goede fauteuil zo snel mogelijk bij je te leveren. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Kevin van Yels.nl

goede service

goede service tip: grotere voorraad. sommige artikelen hebben een langere wachttijd voor levering.

Beste Jeroen, Dankjewel voor je goede feedback. Wij gaan onze voorraadbeheer optimaliseren, zodat de producten nog sneller geleverd kunnen worden. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Snelle levering, product naar wens!

Top snelle levering. Zeel beleefd en netjes

Donderdag besteld. Zaterdag op de afgesproken tijd geleverd. Helemaal goed.

Beste Lina, Dankjewel voor de goede recensie en de vlotte samenwerking. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Het was onze eerste keer dat wij bij yels hebben besteld zeer tevreden.Vriendelijke email's van Yels en je kan zelf een datum kiezen wanneer je het geleverd wild hebben.En 10 min van tevoren bellen ze wanneer ze er bijna zijn.

Dankjewel voor de leuke recensie Ellen! Wij zien je graag nog een keer terug bij Yels ;)

In één woord Top!

Kast besteld bij Yels, had zelf een week levertijd opgegeven. Ik kreeg toen een telefoontje met de mededeling dat dat zeker kon, maar als ze 2 dagen eerder konden komen, dat ze dan met eigen vervoerders komen. Deze kundige mannen hebben heel netjes de kast op z'n plek gezet en verpakkingsmateriaal weer mee terug genomen. De kast is sowieso heel gaaf en de service Top!

Superr bedrijf

Heel blij met mijn buffetkast, komt overeen met foto Mooie kwaliteit Artikel was niet voorradig, kreeg een keurige mail, zo ook dat het er was, Keurig afgeleverd Helemaal tevreden

De stoelen zijn super! Ze zitten lekker en voldoen aan mijn verwachtingen. Het enige minpuntje met de levering is dat er geen tijdvak van levering bekend was en Ik dus een halve dag heb gewacht.. Verder echt heel tevreden ! Goed bedrijf en vriendelijk personeel

Beste Arantxa, Dankjewel voor je goede feedback. Wij zijn bezig met het optimaliseren van een leveringstijdvak. Wij wensen jou veel plezier met je nieuwe eetkamerstoelen en wellicht tot de volgende keer. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Super snelle service!

Supermooie meubels, snelle levering en afterpay. Eerst zien en dan betalen! Een 10!

Dankjewel voor je goede recensie Jaap!

Over Yels.nl

Yels.nl - het woonwarenhuis van Nederland