Snelle service!

Mooie spullen en goede snelle levering. Vaas netjes verpakt!

Bedankt voor je geweldige recensie. Veel plezier met je nieuwe vaas Renate!

Goede service, vlotte levering

Goede communicatie tijdens bestellen. Ook de levering lekker vlot en vriendelijke chauffeur van BK transport.

Goed om te horen Fred! Wellicht tot de volgende keer ;)

4x salontafels besteld. Helaas 1x fout gegaan. Bij aankomst kwam ik er achter dat ze de verkeerde hadden geleverd dus 2e keer fout. Nogmaals opgebeld en voor het ongemak mocht ik de verkeerde salontafels kosteloos houden en werden de juiste kostenloos opgestuurd. Super service.

Beste Roy, Wij vinden het fijn dat wij samen hebben gekeken naar een gepaste oplossing. Bedankt voor je leuke recensie. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Niet zo goed zonder bericht de verkeerde afmeting sturen

Had een bijzettafel besteld van 55x55 Krijg een tafel van 40x40 Zonder een mail dat ze de afmeting niet meer hadden wordt er zomaar een kleiner bezorgd. Nu kan ik dus de hele vrijdag middag thuis zitten wachten zodat ze het op komen halen. Hopelijk snel mijn geld weer op de rekening teruggestort

Beste Marijke, Dat is vervelend om te horen... Wij hebben per ongeluk de verkeerde bjizettafel naar je opgestuurd. Een foutje is namelijk menselijk. Wij hebben direct maatregelen getroffen, zodat dezelfde fout niet meer wordt gemaakt. Zoals eerder ook aangegeven per mail zullen de bezorgers in het middag gedeelte langskomen om de verkeerde bijzettafel bij je op te halen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en wellicht dat de samenwerking de volgende keer beter zal verlopen. Met vriendelijke groet, Senne van Yels.nl

Uitstekend!

Overzichtelijke website, snelle en correcte afhandeling, goed bereikbaar, snelle levering en duidelijk communicatie over de levering. Het tijdslijn van 1.5 uur is ook ideaal. Zo hoef je geen hele dag te wachten. Mijn ouders zijn super blij met hun nieuwe kast, echt een plaatje!

Beste Lieke, Bedankt voor je leuke recensie! Leuk om te horen, dat onze samenwerking goed is bevallen. Heel veel plezier met de nieuwe kast en wij zien jullie graag terug! Groetjes, Kevin van Yels.nl

fijne service en snelle levering

Via een plaatje kopen is altijd een gok. Maar het dressoir was precies zoals op het plaatje van hun website. Ook op mijn vragen werd adequaat reageert en de levering ging heel soepel.

Beste Rita, Als geen ander begrijpen wij hoe lastig het kan zijn om van een ‘plaatje’ te kopen. Wij vinden het fijn om te horen dat onze klantenservice je vragen goed heeft beantwoordt. Veel plezier met je nieuwe dressoir en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Prima levering, wel duur.

De bestelde lampen zijn keurig geleverd. Alleen vervelend om de daaropvolgende week te zien, dat ze bij de Trendhopper € 30,00 goedkoper zijn (en dat was geen aanbieding).

Beste Marian, Goed om te horen dat de levering goed is verlopen! Yels hanteert altijd de laagste prijsgarantie. Neem contact op met onze klantenservice, zodat wij het netjes kunnen afhandelen. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Mooie salontafel voor een mooie prijs

De levertijd duurde langer dan verwacht. Levering van de tafel was jammer dat er bij DHL geen tijdblok was aangegeven maar heel de dag. Tafel was goed verpakt en ziet er keurig uit. We zijn erg blij met de tafel.

Perfecte afhandeling

Slider tafeltje gekocht. Voldoet geheel aan mijn mijn verwachtingen. Eerlijke prijs en bestelling mooi af geleverd op de door mij aan gegeven datum.

Echt leuk om te horen André. Bedankt voor de leuke recensie en heel veel plezier met je slider!

Mooie kast, trage levering

Superblij met de mooie kast. Levering duurde erg lang en paar x achteraan gemaild. Toen kregen we na een paar weken ineens een mail dat ze niet op Terschelling leverden en de bestelling zouden annuleren. Dacht het niet! Uiteindelijk moesten we 75 euro extra betalen voor transport. Flauw. Maar toch de kast gekregen. Transporteur hielp niet met uitpakken en had geen tijd om even te wachten en mij te helpen bovenstuk op onderstuk te zetten, omdat ik alleen thuis was..... Kast van 210 cm breed lukt je niet alleen... Al met al blij met de kast, maar zeker niet met de extra kosten en toestanden erom heen! Qua kast beveel ik dus aan, maar qua service niet!

Ronde salontafel voldoet aan de verwachting

Beetje erg lang moeten wachten, dus wel diverse keren zelf moeten mailen hoe het er voor stond

Dankjewel voor je waardevolle feedback! Wij gaan je recensie meenemen in de toekomst.

Goede prijs. Levering ook goed. Tevreden.

Op de site een sidetable gekocht. Werd 2 dagen later dan gepland geleverd. Maar alles is goed gegaan. We zijn er blij mee.

Beste Ton, Wij hebben wijzigen doorgevoerd in ons systeem, zodat in een vergelijkbare situatie dit niet meer zal gebeuren. Wij willen je bedanken voor je eerlijkheid en wensen jou veel plezier toe met je nieuwe sidetable. Groetjes, Team Yels

Fijn geholpen . Duidelijke afspraken.en een stipte levering. Zeer tevreden.

Echt super om te horen! Wij streven naar perfectie.

Prima.., mooie kast.., levering in overleg snel en goed...!!

Mooie kast.., levering volgens afspraak..!!

Dankjewel voor je leuke recensie! Veel plezier met de kast!

Yels is super

Mijn ervaring met yels is super alleen met de levering DPD niet. De tafeltjes zijn geweldig.

Beste Wil, Door het snelle schakelen tussen beide partijen is gelukkig het probleem snel verholpen, zodat je toch kan gaan genieten van ja aankoop. Groetjes, Team Yels

Prima ervaring!

Goede website, snel bevestiging binnen en keurig op de hoogte gehouden over de afleverdatum. Zijn afgesproken afleverdatum ook keurig nagekomen. Ik weet ze te vinden, vanaf nu!

Goed om te horen Marjo! Veel plezier met je fauteuil en tot de volgende keer!

Prima ervaring!

De vloerkleden zijn super mooi! De communicatie was ook goed, alhoewel de levering wat onduidelijk was.

Beste Richard, Goed om te horen dat de vloerkleden naar wens zijn! Wij gaan kijken waar het onduidelijk was met de levering. Wij zullen dit in de toekomst aanpassen, zodat onze klanten geen hinder meer ondervinden. Dankjewel voor je waardevolle feedback. Groetjes, Team Yels.nl!

Top geregeld

Waren al een tijdje op zoek naar een mooie betaalbare kast. Kwamen op de site van Yels terecht. Eerst even telefonisch contact gehad, daarna Buffetkast besteld via site. Bezorging prima geregeld. Wonen in een appartementencomplex de mannen van het vervoersbedrijf hebben het keurig tot in de woonkamer geregeld. Buffetkast is een prima aankoop.

Goed om te horen Peter! Veel plezier met jullie nieuwe buffetkast en wellicht tot de volgende keer!

Duidelijke Site en uitstekende communicatie

De bestelde tafel werd op het door mij gewenste moment geleverd.

Dankjewel voor je leuke recensie!

Top!!!!!

Ik werd netjes opgebeld of mijn kast 1 week eerder gebracht kon worden, helemaal blij want kon ik er 1 week eerder al van genieten! Werd van alles op de hoogte gehouden.. De chauffeurs super! Alles werd netjes uitgepakt en de kast werd precies gezet waar ik wilde! Prachtige kast voor relatief mooie prijs! Dus al het al, hele blije klant!!

Beste Myriam, Dankjewel voor je top recensie! Wij vinden het fijn dat alles goed is gegaan. Veel plezier met je buffetkast Groetjes, Kevin van Yels.nl

Sneller service

Ik werd gebeld dat de levering versneld kon worden. Hierdoor had ik mijn product snel na aankoop in huis. Ik ben ook zeer tevreden met de lamp die ik heb gekocht!

Fijn om te horen dat de lamp naar wens is. Heel veel plezier met je nieuwe lamp en tot de volgende keer :)

Heel blij met het kleed. Levering net voor de kerst binnen. Leuke reacties erop gekregen. Gelijk door gelinkt naar jullie site.

Beste Ingrid, Wat leuk om te horen! Heb je goed gedaan ;) Groetjes, Kevin van Yels.nl

Sidetable

Goede service en snelle levering. Als je beld krijg je meteen iemand aan de lijn dus niet een uur in de wacht gezet. En geen telefonistes dat is ook erg fijn. Als je beld weten Ze meteen waar je over beld. In een woord helemaal top.

Beste Petra, Dankjewel voor je top recensie! Onze klantenservice streeft dat de klanten duidelijk en goed worden geholpen. Fijne dagen gewenst! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Goede service, snelle levering

Wij hebben een kleed besteld en we hebben het pakketje op tijd en in goede staat ontvangen. Het bestelde product zag er zo uit als op de site. We zijn er erg blij mee. Ik zou hier zeker nog vaker iets bestellen.

Beste Marijke, Goed om te horen. Wij zijn blij om te horen dat het vloerkleed naar wens is. Fijne dagen en tot het nieuwe jaar ;) Groetjes, Kevin van Yels.nl

Snelle levering en top service

Wat een top bedrijf dit kom je niet vaak meer tegen mn pup had na 1 dag aan tafel geknaagd heb dit verteld omdat ik zo blij ben met de tafel en word er als service gewoon 2 pakketjes opgestuurd om te herstellen het is niet een jullie schuld dus in 1 woord Geweldig!!!

Beste Angelique, Dankjewel voor je toffe recensie! Wij vinden het fijn dat je tafel na wens heb kunnen repareren. Wij wensen jou veel plezier met je eettafel en wellicht tot de volgende keer! Groetjes, Kevin van Yels.nl!

Langstraat 277 6691EE Gendt

Over Yels.nl