Fijne en snelle service. Mooi ontvangen kleed

Kleed was snel verzonden en ontvangen. Kleed was goed ingepakt en product was zoals omschreven. Tijdens de verzending had ik een vraag en had ik contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd ik gelijk geholpen en zeer vriendelijk

Beste, Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met je vloerkleed en wellicht tot de volgende keer! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Super stoelen heel blij mee

Op tijd geleverd was helemaal zoals ik gehoopt had netjes ingepakt super

Dankjewel voor je goede feedback! Wij wensen jou veel plezier met je nieuwe eetkamerstoelen!

Mooi meubel snel geleverd

Mooie echt houten meubels, goed ingepakt. Je wordt ook prima op de hoogte gehouden over de levertijd.

Goed om te horen Yvonne!

Er was door omstandigheden iets mis gegaan maar toch prima opgelost!

Hi Jeanet, Door jou flexibiliteit hebben wij het snel kunnen oplossen. Bedankt voor je medewerking en veel plezier met je meubels! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Snelle levering en mooie meubel

Snelle levering en goede communicatie voor tijdvak wanneer het meubel geleverd werd. Ik ben superblij. Goede product en het past mooi bij mijn nieuwe woning.

Hi Lisa, Goed om te horen Lisa! Veel plezier met je aankoop en wellicht tot de volgende keer! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Goede communicatie, prima service.

Gemaild omtrent de levering van mijn bestelling. Direct een terugkoppeling gekregen per mail en volgens afspraak telefonisch geinformeerd over de levering.

Beste Rachel, Dankjewel voor de vlotte samenwerking en de leuke recensie! Wij wensen jou veel plezier met je aankoop. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Snelle levering en super verzorgd geleverd

👍 Voor service, levering en kwaliteit van verpakken en product.

Echt leuk om te horen! Veel plezier met je eetkamerstoelen ;)

Top !! Goede communicatie, alles goed verlopen volgens afspraak

Een extra positief punt is dat men een heel goed richtlijn van uur weet te geven zodat je niet een ganse dag moet wachten

Goed om te horen Paul! Wij wensen jou heel veel plezier met je nieuwe side-table en wellicht zien wij je de volgende keer terug!

De lamp werd de volgende dag direct geleverd en ik werd netjes op de hoogte gehouden over de vorderingen van de bestelling.

Dankjewel voor je goede feedback Maarten!

8.5

Prima en netjes op tijd geleverd

Goed om te horen!

Mooie spullen voor een goede prijs

Alles goed geregeld alleen waren ze vergeten te bellen voor wanneer ze kwamen

Beste Patrick, Door wat privé omstandigheden was dit er doorheen geschoten. Door een nieuwe maatregel zou dit niet meer voorkomen. Excuses voor het ongemak en wij wensen jou heel veel plezier met je nieuwe buffetkast! Groetjes, Laura van Yels.nl

Alles prima verlopen

Goed om te horen!

Fantastische service !!!

Op mijn prachtige salontafel zat een kleine beschadiging . Nu mag ik deze tafel in bruikleen ( zodat ik niet zonder tafel zit ) totdat ik bericht krijg wanneer ze de tafels omruilen ! En bij ontvangst nieuwe tafel pas betalen !! Is dat service of niet ! Hier wordt je nu eens niet van het kastje naar de muur gestuurd !!

Beste Yvonne, Wij vinden het fijn dat wij het zo kunnen oplossen. Bedankt voor goeie feedback! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Prima service, bezorgers jong maar prettig in de omgang!

Heb veel geschoven met levertijden, maar Yels heft zich zeer flexible opgesteld

Beste Roelof, Dit was geen enkel probleem voor ons. Dankjewel voor de goede beoordeling! Groetjes, Kevin van Yels.nl

Uitstekende Service

Om zo ver te reizen naar België met een uitstekende service en vriendelijkheid. Ook steeds bereid om op de geplande datum te leveren ook al gelden er andere voorwaarden voor België. Ook een zeer goede kwaliteit van meubelen. Wij zijn zeer tevreden en hebben het juiste adres gevonden voor verdere aankopen.

Beste Cindy, Goed om te horen! Wij wensen je heel veel plezier met jullie aankopen en wij zien jullie graag terug.

Mooie tafels kleur klopt en keurig bezorgd

Bedankt voor je goede recensie en veel plezier met je tafeltjes!

Ondanks een foutje prima geregeld en opgelost

Door de vervoerder was een verkeerd pakket afgeleverd. Twee dagen later netjes omgeruild voor het goede pakket. Netjes geregeld en keurig per telefoon te woord gestaan.

Beste Familie Visser, Door onze goede communicatie hebben wij het samen goed kunnen oplossen, zodat jullie kunnen genieten van de nieuwe vitrinekast. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Snelle service en goeie kwalititeit

Snelle levering en service en de spullen zijn netjes verpakt tijdens het transport

Dankjewel voor de goede recensie!

Betrouwbare service

Toen bleek dat ik een vloerlamp in de verkeerde maat had besteld ben ik de volgende dag telefonisch keurig geholpen. Bestelling werd direct aangepast en het werd geregeld. Heel fijn!

Beste Cindy, Fijn dat wij het samen hebben kunnen oplossen, zodat je kan genieten van de aankoop. Groetjes, Kevin van Yels.nl

Fantastich

Ik heb nu een uitstekende computerkast en zeer mooi afgewerkt en het hout is echt kwaliteit mooie kast veel plaats is echt de max

Beste Danny, Wij zijn blij dat de kast je bevalt. Veel plezier met deze mooie computerkast!

Goede service en bereikbaarheid

Er waren wat leveringsproblemen met mijn bestelde meubels (veroorzaakt door ingehuurde partij DHL) Yels heeft dit echt keurig opgelost!

Dankjewel voor je goede recensie Wietske!

Goede service en snelle levering!

Had 4 stoelen besteld, helaas raakten deze zoek bij de bezorger... maar na een snelle reactie van de klantenservice , werden de stoelen die zelfde dag nog opnieuw opgestuurd! Keurig opgelost! Vandaag de nieuwe stoelen ontvangen en erg blij mee!!

Beste Kirsten, Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe eetkamerstoelen. Heel veel plezier met je aankoop! Groetjes, Laura van Yels.nl

Goede service!

Een set van 3 salontafeltjes besteld. Keurig binnen de tijd en op opgegeven dag afgeleverd. Doos was voor mij echter te zwaar en te groot/ breed om naar boven te tillen. Dus die moest ik beneden laten staan tot de hulptroepen er waren. Middelste tafel had wat beschadigingen op het blad en onderstel. Mail verstuurd met foto's. Krijg nu een ander tafeltje. Service tot nu toe goed en niet onbelangrijk: ik ben blij met mijn tafeltjes.

Beste Daina, Wij vinden het leuk om te horen dat je blij bent met de tafeltjes. Gelukkig hebben wij het samen kunnen oplossen. Dankjewel voor je vlotte medewerking en veel plezier met de tafeltjes natuurlijk ;) Groetjes, Laura van Yels.nl

Mooie tafeltjes!

Ik heb iets langer moeten wachten op de tafeltjes maar ben er super blij mee. Mooi mango hout

Beste Linda, Wij zijn blij dat je de salontafeltjes naar wens zijn. Wij wensen jou veel plezier met je aankoop! Groetjes, Laura van Yels.nl

Super snelle levering

Zondagavond besteld en dinsdagochtend al in huis! Blij met mijn nieuwe salontafel!

Beste Marijke, Wij zijn blij dat je de salontafeltjes naar wens zijn. Wij wensen jou veel plezier met je aankoop! Groetjes, Laura van Yels.nl

Langstraat 277

6691EE Gendt