Filters

8

Producten zijn zeer goed, levertijd mocht sneller

Al jaren veel plezier van de tuck-inn dekens en dekbedovertrekken van Witlof for kids. Heb ze bij beide kinderen op bed zodat ze niet halverwege de nacht hun dekens kwijt zijn. Echt duurde het wel een dag of 3/4 voor ik een track en trace kreeg dat ze mijn bestelling verzonden hadden. In totaal zat er tussen bestellen en levering 6 dagen. Dat verwacht je tegenwoordig niet echt meer.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Lonneke, bedankt voor je mooie review. Heel fijn te horen dat de Tuck-Inn dekens en dekbedovertrekken zo goed bevallen. Wel supervervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Helaas hebben wij, net als veel andere bedrijven, momenteel handjes tekort en hebben wij niet alle dagen voldoende personeel om de pakketten snel te kunnen versturen. Onze oprechte excuses daarvoor. We wensen je weer veel plezier van je aankoop! Wit lof, Team Witlof for kids

10

Pakje precies zoals verwacht! Heel blij mee

Geboortepakje besteld van Witlof for kids, heel erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat superleuk dat je een pakje van Witlof for kids als geboortepakje hebt besteld Britt! En ontzettend fijn dat je er blij mee bent. Dank je wel voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

8

Producten perfect, communicatie minder

Producten waren allemaal in orde, helaas was het niet duidelijk van de latere verzending. Na een berichtje gestuurd te hebben zouden deze op 5 september verstuurd worden na de vakantie, wat geen probleem was maar uiteindelijk werd het pas veel later in de week verzonden en heeft het pakket ruim 3 weken op zich laten wachten. Dit was helaas jammer. Maar over de producten niets meer dan (wit)lof! ;-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Sophia, heel erg bedankt voor je review, en superfijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten! Vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. We hebben onze webshop tijdens de vakantie moeten sluiten omdat ook wij helaas te kampen hebben met een personeelstekort. Dat hebben we proberen te compenseren met 10% korting op je bestelling. Op de site stond dat vanaf 5 september alle bestellingen weer verstuurd zouden worden, we kunnen ons voorstellen dat je daar overheen gelezen hebt en dacht dat diezelfde dag nog je bestelling verstuurd zou worden. Onze oprechte excuses daarvoor. Ontzettend bedankt dat je zo lang hebt willen wachten op je bestelling; we wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

10

Goed!

Snelle bezorging en goed product

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Angie voor deze supermooie review! Daar doen we altijd een klein vreugdedansje bij. Nog heel veel plezier van je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

8

Leuke site, mooie / fijne artikelen

Mooie artikelen en prettig in gebruik

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Superbedankt voor je review Jolanda. Fijn te horen dat je tevreden bent over je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

10

Top

Heel fijn om je kindje mee in te stoppen zodat het zich niet bloot trapt. Ook goede kwaliteit en een gaaf printje.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wow, wat een mooie review Patricia, superbedankt daarvoor! Altijd weer fijn te horen dat ons Tuck-Inn systeem iemand blij maakt. Nog heel veel plezier van het dekentje. Wit lof, Team Witlof for kids

10

Mooie producten

De producten hebben een mooie kwaliteit en zijn erg mooi en uniek.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Superbedankt Kimberly voor deze review! Zoooo fijn te horen als klanten tevreden zijn over onze spulletjes, daar doen we het voor! We wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

8

Ziet er prachtig uit

Inmiddels de eerste kleertjes voor onze kleine spruit gekocht en wat is dit een leuk merkje! Kan niet wachten tot het er is en het aan kan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat bijzonder te horen dat de allereerste kleertjes voor jouw kindje van ons merk zijn! Dank je wel voor deze lieve review. Heel veel zwangerschapsplezier gewenst. Wit lof, Team Witlof for kids

10

Wat n mooi product. Goede kwaliteit en superzacht.

Voor mijn 1e kleinkind een super zacht dekentje besteld. Erg mooie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wow, wat een fijne review Frederique! Super te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het Tuck-Inn dekentje. Ontzettend veel slaapplezier met je kleinkind toegewenst. Wit lof, Team Witlof for kids

9

Handig, mooi design en kwaliteit.

Nog niet gebruikt voor onze kleine, die komt in september, maar kwalitatief goed, lekker zacht en leuke designs.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Lianne dat je al de moeite hebt genomen een mooie review achter te laten! Wij hopen dat je de spulletjes fijn zult vinden en lekker lang zult gebruiken. Wit lof, Team Witlof for kids

9

Super!

Wat een mooie kwaliteit dekens. Wij zijn zeeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Wietske, Superbedankt voor je feedback en je mooie review! We hopen dat je nog heeeel veel plezier zult hebben van de deken. Wit lof, Team Witlof for kids

9

Snel,persoonlijk,leuk!

Leuk ingepakt,snelle levering,is fijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor deze mooie review Marjolijn! Heel fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

9

Mooie verpakking van de producten

Een mooie verpakking van de producten die in een snelle levertijd binnen enkele dagen op de stoep stonden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service Stephanie! Bedankt voor je mooie review. Wit lof, Team Witlof for kids

10

Wat een fijne kwaliteit aan spulletjes

Duidelijke site. Mooie spullen. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Carlita, wow wat een fijne complimenten. Superbedankt voor deze mooie review en nog veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

10

Mooi product

Mooi product en super snelle en correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop en onze service. Ontzettend bedankt voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

10

Top

Mooie producten Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Superbedankt voor je mooie review Ellen! Fijn dat je de spulletjes mooi vindt. Nog heel veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

10

Geweldig!

Zo handig, echt geweldig!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat je onze spulletjes zo handig vindt Carline, en dat je dat met ons deelt. Erg blij met je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

10

Snelle levering en top kwaliteit

Wat een mooi merk met fijne spulletjes. Heel tevreden met mijn bestelling!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat een mooie review B., superbedankt. We gaan er een beetje van blozen. Wij wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

8

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

De producten zijn niet alleen fraai, maar ook bijzonder handig en behulpzaam voor de jonge ouders.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn te horen dat je de spulletjes handig vindt en aanbeveelt aan jonge ouders. Erg bedankt voor je fijne review Sylvia! Wit lof, Team Witlof for kids

9

Top kwaliteit

Ik ben erg blij met mijn aankoop! Groot dus lang te gebruiken wat erg fijn is daarbij voelt de stof erg zacht aan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Kim voor je mooie review! Superfijn te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Wit lof, Team Witlof for kids

8

Prachtig product

Mooie wiegenlakens en goed contact met de klantenservice. Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Erg fijn te horen dat je tevreden bent over onze Tuck-Inn wieglakentjes en onze service. Dank je wel voor je mooie review en nog veel plezier van de lakentjes! Wit lof, Team Witlof for kids

8

Mooi kwalitatief goed passend dekentje

Wij kregen de tip weer van iemand anders maar inderdaad wat is dit dekentje fijn! Wij hebben een 60jaar oud wiegje, dus klein maatje. En dit dekentje past super goed! Beter dan losse wiegdekentjes waarvan je soms toch veel stof moet instoppen onder het matrasje.. goede aankoop dus!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat leuk te horen dat iemand ons als tip gaf Marleen! En fijn dat je tevreden bent over het Tuck-Inn wiegdekentje. Deze is na (of tijdens) het wiegje ook fijn om snel even mee te nemen in de Maxi-Cosi; het dekentje blijft goed om de onderrand van het autostoeltje zitten. We wensen je er nog heel lang plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

9

goede kwaliteit, duurzaam

snelle levering, keurig ingepakt ontvangen, en de ontvangster van het kado was er heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt Antsje voor deze mooie review! Fijn te horen dat degene waar het kado voor was er zo blij mee was. Wit lof, Team Witlof for kids

9

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik ben super tevreden over de kwaliteit van het product en zal zeker in de toekomst nog een nieuwe bestelling plaatsen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service Lisa! En we hopen van harte dat je in de toekomst nog eens bij ons komt shoppen. Wit lof, Team Witlof for kids

10

Superfijn beddengoed en goeie kwaliteit

Al eerder besteld en nu voor de tweede een andere kleur besteld van tuck Inn beddengoed. De kwaliteit is erg goed en behoud z'n kleur.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor deze mooie review Els! Wat ontzettend fijn te horen dat het Tuck-Inn beddengoed zo goed bevalt. Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd