Super snel bezorgd en het box kleed was precies zoals op de foto

Snelle service, makkelijk bestellen en blij met het geleverde. Precies zoals op de foto's!

Mooi dekentje.

Past perfect inde wied.

Super klantvriendelijk!

Vanwege drukte rondom de 9maandenbeurs werd mijn bestelling een dag later verstuurd, maar ter compensatie een extraatje gekregen. Heel sympathiek!

Mooi boxkleed

Erg blij met het bestelde boxkleed. Fijne kwaliteit, exact zoals op de foto’s. Snelle levering.

Erg goed en snelle reacties

Snelle verzending en bij vragen snel antwoord.

Snelle service, mooie producten

Snelle levering zeer goede service

Dekbedovertrek voor mijn zoontje besteld helaas kwam ik er na het wassen achter dat er een vlek/verkleuring van de stof in zat in het kussensloop. Dit is zeer netjes opgelost! Zeer fijn overtrek en super mooie kwaliteit!

Fijne en mooie badcape!

Fijne en mooie badcape!

Prachtige producten van mooie materialen

Contact gehad via de Whatsapp over het dekbedovertrek. Goed advies gekregen! Mijn kleine meid is nu 5 maanden en vanaf het moment dat zij geboren is, is de Sparkle Rose collectie niet onopgemerkt gebleven. Eindelijk is haar grote broer zijn kamer af en gaat zij ook naar haar eigen kamertje. Aangezien hier weinig aan veranderd is van de tijd dat haar broer hier sliep wilde ik toch echt wel een meidentouch toevoegen, het overtrekken is tweezijdig te gebruiken en kan elk seizoen, in de winter met een extra dekentje erin, in de zomer met niks. Ideaal en echt onwijs mooi! Het staat super leuk!

Makkelijk in te stoppen!

Lekker zachte deken van mooie kwaliteit. Het instoppen/opmaken gaat inderdaad makkelijk.

Fijn product

De sample omslagdoek besteld. Klein gaatje in de stof. Helaas, dat kon erbij horen.. Verder geen verkleuring oid. Mooi groot

Beste kwaliteit, beste service en producenten die echt lang mee gaan en ook nog eens mooi blijven!

Begrijpelijke website en snelle levering

Voor het feit dat ik het product in de sample sale heb gekocht valt er niks op aan te merken. Prima product, niks op aan te merken en snelle levering.

Fijne kwaliteit

Blij met de levering. Fijne kwaliteit en snelle levering.

Must have!

Als mama van een eerste kindje weet je met de producten van Witlof for Kids zeker dat je goed zit! Goede kwaliteit, praktisch en ook heel mooi.

prima producten

bij vr.av besteld woe.mi geleverd. product Moon wasadvies 30 graden ivm kans op verkleuring, vind ik erg laag voor beddengoed.. misschien toch kiezen voor betere kleur kwaliteit of andere kleurkeuze. ps, raar dat beoordeling lager dan een 6, 7 dagen zichtbaar zijn op deze pagina

Beste Nic, Allereerst bedankt voor je bestelling! Fijn dat je tevreden bent met de producten :-). Wel vervelend dat je het pakket wat later dan gebruikelijk hebt ontvangen. Bij bestelling op vrijdagavond, wordt een pakket normaal gesproken altijd pas dinsdag door Post.nl geleverd (het wordt dan op zaterdag door ons aangeboden bij Post.nl, en zondag en maandag bezorgt Post.nl niet). Het kan ooit voorkomen dat er vertraging is bij Post.nl en een pakketje een dag later aankomt. Helaas hebben wij daar geen invloed op :-(. Wat betreft je opmerking over het wasadvies; de meeste mensen weten dat de kleur zwart op katoen altijd vervaagt. De Moon collectie in zwart/wit mag in principe warmer gewassen worden, maar wij vonden het belangrijk toch even te melden dat verkleuring minder is bij 30 graden. Je laatste puntje over scores van 6 of lager, begrijpen we niet helemaal. Zou je dat nog toe kunnen lichten? Het afgelopen jaar hebben we namelijk geen scores van 6 of lager gehad? Wit lof, Jolanda & Milou

Goede kwaliteit

Goede en snelle service. Het product is erg goed verpakt waardoor beschadiging bijna niet mogelijk is en het ook nog eens een feestje is om uit te pakken. Daarnaast zijn de kleuren net zo mooi als op de site en ben ik erg tevreden over de kwaliteit!

Prachtig hoeslaken

Onze collectie van Witlof for kids wordt steeds uitgebreider, want dit fijne merk bevalt zo goed. De dekens, swaddles, speendoekjes, badcape en waskussenhoezen hadden we al in huis en nu ook een prachtig bijpassend hoeslaken. De print is echt geweldig en de stof voelt heel glad en fijn. Het past ook mooi strak om het matras. Dit is ons eerste hoeslaken van Witlof maar ik weet nu al dat er meer gaan komen!

Goede service en mooie producten

Goede service en mooie dekentjes, erg handig dat ‘tuck in’. Helaas wel wat prijzig maar leuk als cadeau!

Goede service en mooie spullen

Ik kwam er op de website niet helemaal uit qua kleurstelling, ben daarna goed geadviseerd en vriendelijk geholpen.

Ongelofelijk mooi materiaal

Erg fijne badcape, ik ga er zo weer bijbestellen omdat je ze enorm lang kan gebruiken door de grootte ervan

Met een super leuke win actie een mooi dekbedovertrek gewonnen op Instagram! Heel erg blij mee!

Prachtige kwaliteit en mooi design

Snel geleverd en erg leuk ingepakt. Het is misschien wat duurder beddengoed maar wetende dat de stoffen veilig en duurzaam zijn maakt dit weer goed.

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.