Snelle levering, mooi product, erg leuk verpakt

Fijne deken

Een hele fijne deken voor het ledikant. Wat zij ook omschrijven hij laat niet los en daardoor kun jij je kleine strak inpakken. Het zijn ook mooie dekentjes.

Super mooie kwaliteit beddengoed!

Niet goedkoop, maar hele mooie kwaliteit. En een cadeautje om te krijgen, feestelijk ingepakt.

Wat fijn dat je zo blij bent met de kwaliteit van ons beddengoed en onze service Marleen. Bedankt voor je lieve review! Wit lof, Team Witlof for kids

Uitstekend!

Mooie spulletjes! Perfecte levering.

Dank je wel voor je review Miriam. Fijn te horen dat je blij bent met de spulletjes en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Mijn kleine meisje slaapt niet als ze haar witlof slaapzak niet aan heeft!

Mijn dochtertje is enorm blij met haar slaapzak. Een blije dochter betekent natuurlijk een blije mama. Het is ideaal dat als ze nog slaapt en je moet weg, je de slaapzak gewoon aan kunt laten en toch de maxicosi vast kunt maken!

Wat fijn te horen dat de slaapzak zo goed bevalt Melanie! We wensen jou en je dochter nog heel veel plezier van de slaapzak. Wit lof, Team Witlof for kids

Snel verstuurd, duidelijke updates en mooi product

Product is snel verstuurd. Kreeg vaak via een mail een update en het dekentje wat ik heb besteld, zag er mooi uit en goed verpakt. Zeker een aanrader!

Hi Anne, fijn dat je het pakketje zo snel binnen hebt! Dank je wel voor je mooie review en heel veel plezier van het dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige kwaliteit

Prachtig design, goede kwaliteit, mooi systeem!

Wat ontzettend fijn te horen Amarins! Dank je wel voor deze prachtige review en heel veel plezier van je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

Gewoon goed!

Goede website en mooi verzorgd

Dank je wel Carin voor je hele fijne review! Wat fijn ook te horen dat je de website goed en verzorgd vindt. Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Mooie producten, als een cadeautje geleverd!

Fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling Yvonne! Heel erg bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering, Laken & deken zien er mooi uit.

Dank je wel, wat een fijne review! Leuk te horen dat je zo positief bent over de service en de spulletjes. Heel veel plezier van het laken en de deken! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Mooie producten, blijven goed in de was

Bedankt Yolanda voor deze mooie review! Fijn te horen dat de spulletjes mooi blijven in de was. Nog veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten!

Mooie stoffen en kleuren! Ik kan niet wachten om ze te gebruiken bij mijn tweeling!

Wat een lieve review Renée. Erg fijn dat je zo blij bent met de spulletjes. We hopen dat je er nog heel veel plezier van gaat hebben bij je kindjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi en goede kwaliteit

Prima producten, zijn mooi en van goede kwaliteit. Enkel spijtig dat ze niet in de droogkast mogen, waarom weet ik niet, en dat onze dochter er niet onder blijft liggen. Het is dus af te wachten of de aankoop voor dit formaat bedje nog voldoende nut zal hebben.

Dank je wel voor je review Inge! Wat fijn dat je tevreden bent over de producten. Met uitzondering van de hydrofiele doeken (swaddles) en badcapes mogen alle producten in principe in de droger. Echter, de kleuren en materialen zullen dan minder lang mooi blijven. En de producten kunnen dan ook iets meer krimpen dan normaal. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat heel graag! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten zoals op de website weergegeven

Mooie kwaliteit dekens, ideaal om een bedje mooi op te maken.

Dank je wel voor je review Evelien. Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over de producten! We wensen je er nog heel veel plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

Het product wat ik gekocht had, was niet leverbaar. Maar door zeer goede en snelle communicatie een alternatief gevonden. Dit noem je klantenservice!

Wat fijn Denise dat je tevreden bent over onze klantenservice! Lief dat je dat hier hebt willen delen. Wit lof, Team Witlof for kids

verrassend praktisch en erg mooi

Het tuck-inn dekentje ziet er niet alleen heel er mooi uit, het is ook nog heel erg zacht!! Zoals wordt aangegeven is het bedje inderdaad erg makkelijk op te maken. Erg blij mee!!

Wat fijn te lezen dat je zo blij bent met het Tuck-Inn dekentje Renate! We wensen je er nog heel veel opmaak plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

Wauw!!

Onze Jack slaapt onder een Vedder en Kees lakentje. Dat is alleen nu met de koudere nachten veel te dun. Via Google terecht gekomen bij Witlof. Direct aangesproken door het idee en de prachtige prints. Gelijk een dekentje besteld, direct verzonden en de volgende dag kon het dekentje al in gebruik! Makkelijk en snel op te maken. Wij zijn helemaal fan en gaan zeker in de toekomst hier nog wat bestellen!

Super fijn om te lezen Aniek! Nog heel veel plezier van het dekentje, en we zien je natuurlijk heel graag weer een keer terug in de toekomst! Wit lof, Team Witlof for kids

Perfect!

Dekbedovertrek blijft op zijn plek zitten en is perfect voor mijn dochtertje die in haar slaap druk beweegt.

Heel fijn te horen dat het dekbed van je dochtertje op zijn plek blijft met ons Tuck-Inn dekbedovertrek. Super dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor deze fijne review! Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige materialen

Wat een prachtige mooie materialen. Super handig in gebruik.

Super te horen dat je onze producten handig vindt in het gebruik! Dank je wel voor zo'n mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne producten

Heel fijne producten die er ook nog eens mooi uitzien! Snelle levering en goede service.

Wat fijn te horen Florien dat je zo tevreden bent over onze producten en service. Dank je wel voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Topproduct

Heerlijke stof en sluit perfect aan op het matras! Het is het waard!

Wat een fijne review Beata. Super dat je zo tevreden bent. Bedankt dat je dat hebt willen delen met ons! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie site en produkten

Slaapzak nog niet binnen, maar informatie rondom bestelproces is erg duidelijk.

Fijn dat het je het bestelproces duidelijk vond. Wat leuk dat je al een slaapzak gepre-ordered heb! Wij hopen ze zo snel mogelijk binnen te krijgen en zijn dan ook erg benieuwd hoe deze bevalt! Alvast heel veel plezier van de slaapzak! Wit lof, Team Witlof for kids

Superfijn dekentje

Mooie materialen en design! En handig dat je met het tuck-inn systeem makkelijk een wieg of ledikant strak kunt opmaken.

Hallo Amber, dank je wel voor je mooie review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het Tuck-Inn systeem. We wensen je nog heel veel plezier van het dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Buiten een geweldige kwaliteit van materiaal en producten leveren de dames ook top service! Geen gehannes, gewoon snelle en duidelijke taal. Ik zal hier zeker meer gaan bestellen in de toekomst.

Wat fijn te horen dat je onze service zo ervaart, daar doen we het voor! Dank je wel voor je lieve review! Wit lof, Team Witlof for kids

Super mooie producten, snelle levering

Zeker een aanrader.

Wat een lieve review Eli. Ontzettend bedankt hiervoor; fijn dat je tevreden bent met je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.