Prachtig product!

Ik had al een ledikant deken, laken, aankleedkussenhoes, badcape, hydrofieldoek XL en kruikfleshoezen. Het enige wat nog ontbrak was een hoeslaken, die had ik nu met een beetje korting gescoord! Zoals alle andere producten ben ik hier erg blij mee en slaapt mij kindje er heerlijk op :)

Mooie spullen

Mooie kwaliteit, mooie spullen en snel geleverd.

Fijne warme deken

Heerlijk warm en mooi design!

Kwaliteit is perfect, past goed om matras.

Heerlijke stof, heel zacht. Kleuren zijn zoals op de afbeeldingen. Snelle levering.

Super kwaliteit en lever service

De zending komt in een leuke verpakking binnen, net een cadeautje. Daarnaast is de kwaliteit van de badhanddoek super mooi. Erg blij met mijn nieuwe aan koop😃

Meer dan prima!

Mooie producten, dekentjes en lakentjes worden echt minder snel los gewoeld door ons dochtertje.

Snelle levering, leuk ingepakt en prachtige producten!

Mooi product!

Inmiddels de derde groeiboom in huis voor ons derde kind! Heel leuk om de lengte steeds bij te houden en dan ook nog eens op een verantwoorde manier voor t interieur van de kinderkamers 😁

Prachtig, heerlijke kwaliteit en goede service!

Een hele fijne en mooie dekbedset. Het werkt ideaal tegen het lostrekken van het dekbed. Goede en snelle service en het kwam als een Leuk cadeautje binnen.

Snelle levering en leuk ingepakt.

Goede ervaring! Ga hier zeker vaker bestellen.

Alweer top! Ik ben super blij met jullie producten!

Producten van fantastische kwaliteit, super mooi, leuk ingepakt en geweldige service.

Snel in huis, top kwaliteit

Super mooi deken besteld. Was snel in huis.

Mooi product, fijne materialen

Goede service. Mooi product!

Snelle leverering en duidelijke mails na de bestelling

Cadeautje

Heel leuk om t eontvangen, was nog snel ook

Fantastische kwaliteit

Het beddengoed van Witlof for kids is echt een uitkomst. Geen gedoe meer met instoppen maar het ledikantje is snel en veilig opgemaakt. Voor mij een geruststelling en de kleine man slaapt er heerlijk op en onder! Zacht en blijft na wassen mooi. Goede service en snel geleverd.

Functioneel kwalitatief en mooie produkten.

Snelle levering, mooie artikelen van goede kwaliteit

2 keer al iets besteld, 2 keer tevreden. Net zoals het er op de website uitziet. Mooi materiaal en leuke dessins. Leuk verpakt!

Mijn eerste dekentje “smaakte” naar meer

Mijn eerste Witlof dekentje kreeg ik, die bevalt zo goed dat ik bij de aanschaf van een extra dekentje zeker wist: dat moet weer Witlof zijn!

Prachtig

Ik ben erg blij met het merk witlof for kids, verschillende producte van de zelfde serie. Mooie en sterk materiaal. De producten worden in een leuke verpakking geleverd waar je al blij van word. Ik ben zeer tevrede.

Mooie grote badcape / snelle service

Prachtige badcape! Blij mee. En snelle en goede service.

Prachtige beddengoed!

Mooie kwaliteit, super ontwerp!

Tolle und durchdachte Decke!

Ich habe die Decke bei Instagram entdeckt und war sofort begeistert! Auf Anfrage nach der Größe habe ich sofort eine super nette Antwort erhalten. Eigentlich ist sie für Matratzen mit den Maßen 60x120cm, passt aber auch auf unsere 70x140cm. Der Versand ging super schnell. Die Decke ist kuschlig weich und sehr gut verarbeitet!

Fijne hydrofiele doek

Mooie stof en patroon. Ik heb een groene en een blauwe XXL doek. Nu merk ik dat se groene wel iets zachter aanvoelt dan de blauwe (ook na het wassen en gebruiken van de doek).

Dit is mijn zoveelste bestelling bij Witlof for Kids. Met name de tuck-in lakentjes en dekens zijn favouriet. Ze zijn (en blijven ook na de droger) mooi en zijn super handig doordat ze niet door trappelvoetjes uit het bed getrappeld kunnen worden. Nu zijn we aan de volgende stap begonnen, de dekbedovertrekset. Het kan niet anders dan ook een succes worden.

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.