Ongelofelijk mooi materiaal

Erg fijne badcape, ik ga er zo weer bijbestellen omdat je ze enorm lang kan gebruiken door de grootte ervan

Met een super leuke win actie een mooi dekbedovertrek gewonnen op Instagram! Heel erg blij mee!

Prachtige kwaliteit en mooi design

Snel geleverd en erg leuk ingepakt. Het is misschien wat duurder beddengoed maar wetende dat de stoffen veilig en duurzaam zijn maakt dit weer goed.

Heerlijke dekentjes die een (kinder)leven lang meegaan!

Op de valreep van de maand December heb ik nog gebruik kunnen maken van de gratis borduur-actie. Op de lekkere dikke teddy deken heb ik de naam van onze dochter laten borduren. Het ziet er prachtig uit! De tips met mooie kleurencombinaties vond ik erg fijn, zo wist ik zeker dat het een mooi geheel zou worden. De dekentjes - ik heb zowel een teddy-dekentje als een dunner ombre-dekentje besteld - voelen heerlijk zacht aan en zijn van super kwaliteit. Dubbel geslagen kan je ze direct vanaf de geboorte gebruiken tot ze het ledikantje zijn ontgroeid. Vele jaren plezier dus wat de best hoge prijs wat verzacht.

Zeer mooie kwaliteit en heel handig

Beddengoed is van mooi zacht katoen en het overtrek blijft goed zitten door het elastiek! Krijgt mijn peutertje nooit los en ligt lekker warm en zacht

Boxkleed sample

Wauw wat een geweldig mooi kleed! Ben er super blij mee! 👌🏻

Leuke spullen, mooie kwaliteit!

Snelle levering, achteraf betalen en mooie spullen! Helemaal blij met dit mooie merk voor die kleine!

Hele mooie en originele motieven.

Mooie stof, origineel.

Service is fantastisch en de producten meer dan het geld waadd

Snelle en goede levering!

Ik heb een tuck-inn deken besteld. Snel binnen en perfecte kwaliteit. Erg blij met het dekentje, het is een goede aanwinst in de babykamer!

Snelle levering en mooie producten

Mooie producten, echt een musthave voor in de babykamer

duidelijke website, makkelijk bestel proces en product snel geleverd en supergoede kwaliteit

Snelle, verzorgde levering.

Duidelijke site. De producten zijn mooi verpakt en snel bezorgd. Leuke december actie, de dekentjes die je kunt laten personaliseren

Prachtig product!

Ik had al een ledikant deken, laken, aankleedkussenhoes, badcape, hydrofieldoek XL en kruikfleshoezen. Het enige wat nog ontbrak was een hoeslaken, die had ik nu met een beetje korting gescoord! Zoals alle andere producten ben ik hier erg blij mee en slaapt mij kindje er heerlijk op :)

Mooie spullen

Mooie kwaliteit, mooie spullen en snel geleverd.

Fijne warme deken

Heerlijk warm en mooi design!

Kwaliteit is perfect, past goed om matras.

Heerlijke stof, heel zacht. Kleuren zijn zoals op de afbeeldingen. Snelle levering.

Super kwaliteit en lever service

De zending komt in een leuke verpakking binnen, net een cadeautje. Daarnaast is de kwaliteit van de badhanddoek super mooi. Erg blij met mijn nieuwe aan koop😃

Meer dan prima!

Mooie producten, dekentjes en lakentjes worden echt minder snel los gewoeld door ons dochtertje.

Snelle levering, leuk ingepakt en prachtige producten!

Mooi product!

Inmiddels de derde groeiboom in huis voor ons derde kind! Heel leuk om de lengte steeds bij te houden en dan ook nog eens op een verantwoorde manier voor t interieur van de kinderkamers 😁

Prachtig, heerlijke kwaliteit en goede service!

Een hele fijne en mooie dekbedset. Het werkt ideaal tegen het lostrekken van het dekbed. Goede en snelle service en het kwam als een Leuk cadeautje binnen.

Snelle levering en leuk ingepakt.

Goede ervaring! Ga hier zeker vaker bestellen.

Alweer top! Ik ben super blij met jullie producten!

Producten van fantastische kwaliteit, super mooi, leuk ingepakt en geweldige service.

Snel in huis, top kwaliteit

Super mooi deken besteld. Was snel in huis.

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.