Super!!

Mooie en goede kwaliteit stof.

Prachtig!

Het bedje van ons zoontje hebben we pas vergroot tot een peuterbedje. Dat verdient natuurlijk een nieuwe overtrek. En welke is er nu mooier dan de hazel Brown van Witlof for kids! Zo een warme kleur en dan nog eens superhandig om het bedje op te maken. Wij zijn fan!

Onmisbaar!

Hele fijne kwaliteit en materiaal. We hebben het wieg- en ledikantdeken en heb nu het dekbedovertrek besteld. Ook de badcape is hier onmisbaar :-)

Beter is er niet

Ik vind dekentjes en ledikanthoezen met print erg leuk. Na een tijdje googlen kwam ik erachter dat Witlof echt uniek is in zijn soort. Betere bedbekleding met leuke prints zijn er gewoonweg niet. Bovendien is de kwaliteit top!

Super service en hele fijne dekentjes!

Als er iets mis gaat wordt het netjes opgelost door Wit lof. Tevens hele fijne dekentjes. Wij hebben 2 verschillende en het bedje is zo eenvoudig op te maken! Ook ontzettend leuke printjes. Wij zijn fan!

good website and products

nice products but a bit pricy

Super mooie lakentjes, mijn zoontje slaapt als een roosje

Héérlijke producten, en uniek in z’n soort

Mooie, kwalitatieve producten, overzichtelijke goed functionerende website en fijne en snelle levering.

Goede website, en super snelle service en verzending!

Mooie spullen!

Mooie en bijzondere spullen die net even anders zijn dan standaard.

Wauw wat en mooie omslagdoek.

Fijn in gebruik en heerlijk groot!

Super kwaliteit

Makkelijk en voordelig shoppen bij witlof. Een mazzeltje met mijn aankoop voor een boxkleed die ik als speelkleed wilde gebruiken. Dan is een sample leuk meegenomen

Super mooie collectie!

Hele mooie collectie voor de allerkleinste. Fijne website en goede service!

SUPERBLIJ , met het tuk-inn dekentje!!

Super service!!! Bedankt Milou !!

Dank je wel voor deze lieve review Marjan! Enneh, heel graag gedaan natuurlijk. Heel veel plezier van het Tuck-Inn dekentje! Wit lof, Jolanda & Milou

Fantastische uitvinding, die Tuch-Inn achterkant.

Zeer gebruiksvriendelijk, ik kan het bedje zelfs met één hand opmaken. Blijft zeer goed in de was, ik heb het ledikant beddengoed al 3 jaar, wordt wekelijks gewassen en is nog steeds geen slijtage aan te zien.

Dank je wel voor deze mooie review Rebecca! Fijn dat je Tuck-Inn zo handig vindt en zo tevreden bent over het beddengoed. Liefs, Jolanda & Milou

Super fijn

Makkelijk site om te bestellen. Duidelijk simpel en alles is snel geregeld. Hele fijne producten

Hi Tatchiana, dank je wel voor deze fijne beoordeling. Nog veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Jolanda & Milou

Dubbel

De vorige bestelling duurde erg lang maar deze keer gaat het heel snel. Het was trouwens wel het wachten waard want de tuck-inn dekentjes zijn echt geweldig

Dank je wel voor deze mooie beoordeling Janneke! En dat ondanks dat je best eventjes hebt moeten wachten op je vorige bestelling. Dank je wel voor je begrip en nog heel veel plezier van de Tuck-Inn dekentjes. Wit lof, Jolanda & Milou

Leuke, betaalbare producten, snelle levering

Super! ,, snelle levering, mooie producten, goede prijs verhouding

Zeer prettig, makkelijk en mooi.

Erg leuke kleuren en erg handig en snel het bedje opgemaakt, ik heb meerdere setjes en gebruik ze ook dagelijks. Steeds weer een ander kleurtje voor de variatie. Wil eerlijk gezegt geen ander merk meer gebruiken dan witlof for kids. Het leuke is dat er ook in meerdere maten word verkocht, zo koop je de grotere maten naarmate het kind ook groter word voor een groter bed.

fijne zachte dekentjes

De dekentjes van witlof for kids zijn allen lekker zacht en blijven ook na vaak wassen mooi van kleur en zacht. Het elastiek aan het voeteneinde maakt dat het dekentje goed om het matras blijft zitten.

Super producten en service

Snelle levering netjes verpakt. Het is ook heel fijn materiaal ideaal voor je kind en ook nog eens heel mooi. Echt heel blij dat ik dit op de beurs gekocht heb toen en nu weer een bestelling heb kunnen plaatsen

Overzichtelijke, betrouwbaar en goede prijs kwaliteit.

Een mooie en overzichtelijke website, duidelijke informatie, ze komen de afspraken na die gemaakt worden. Kwaliteit van de spullen erg goed en in verhouding tot de prijs. Erg tevreden met mijn aankopen en de afhandeling!

Geen idee heb nog niet ontvangen

Hoop rap mijn bestelling te ontvangen, heb pas vandaag besteld.

heel mooi produkt - zeer verzorgd verstuurd - dank u wel

zeer goede en duidelijke communicatie

Vriendelijk en snel

Bij vragen krijg je direct antwoord. Zelfs op zondag! De bestelling is nog niet binnen maar de vriendelijkheid en snelheid is sowieso al top!

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.