Mooie producten

Al meerdere dingen van Witlof in huis. Mooie, zachte en praktische producten. Ik vond de deken die ik had besteld top, alleen de kleur was helaas niet helemaal naar mijn zin. Meer oranje dan hazel bruin. Om die reden toch geretourneerd. Zou desondanks zeker weer van Witlof bestellen.

Hallo Jessica, wat leuk te horen dat je al zoveel producten van Witlof for kids hebt en dat je er zo tevreden over bent. Jammer dat de kleur van het laatste dekentje tegenviel. Wie weet zit er in de toekomst wel weer een leuke kleur voor je bij! Wit lof, Team Witlof for kids

Super handig en schattig wiegdekentje

Heel blij met mijn mooie wiegdeken. Netjes verpakt en snel ontvangen

Hi Kim, wat ontzettend fijn te horen dat je zo blij bent met je Tuck-Inn wiegdeken! Dank je wel voor je hele mooie review en nog veel plezier van het dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Mijn ervaring is nog te kort

Wij hebben een tuck inn ledikant deken gekocht op de beurs. Zijn pas 6 oktober uitgerekend. Dus nog niet gebruikt maar we vonden de kleuren/ print zo mooi!

Wat leuk te horen dat je een Tuck-Inn deken op de beurs hebt gekocht. Hopelijk vind je het gebruik van de deken strakjes net zo fijn als dat je de kleuren/print zo mooi vindt. Geniet van deze bijzondere tijd! Wit lof, Team Witlof for kids

Top producten

Ik ben zeer tevreden over de producten van Witlof for kids.

Superbedankt Riet voor deze geweldige review. Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne producten van goede kwaliteit

Duidelijke site, snelle levering en goede communicatie. De producten zijn erg fijn en makkelijk in gebruik en van goede kwaliteit.

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service! Heel erg bedankt voor je mooie review Marjan. We wensen je nog veel plezier van de spulletjes. Wit lof, Team Witlof for kids

WoW wat een cadeautje alleen de verpakking al.

Wat leuk hoe de badcape alleen al verpakt is. Ga zeker vaker bestellen.

Dank je wel Hanke voor deze ontzettend mooie review. Fijn te horen dat je zo blij bent met de badcape en onze service. We hopen dat je nog veel plezier van de cape zult hebben! Wit lof, Team Witlof for kids

Heel blij met m’n prachtige tuckin deken!

Fijn materiaal, mooie kleur (icm grijs bedje) en zoals gehoopt; ideaal om het bed op te maken!

Hi Marlot, Super dat je hier laat weten dat je Tuck-Inn deken zo goed bevalt! We wensen je nog veel opmaakplezier :-). Wit lof, Team Witlof for kids

Snel en mooi.

Snel geleverd, moooi pakje! Heel blij mee.

Bedankt voor je mooie review V. en superfijn te horen dat je bij bent met het pakje en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Jullie badcape is echt zo ontzettend fijn. Voor zowel de baby, als de peuter èn de kleuter. Zo blij mee.

Goed te horen Joyce dat je zo blij bent met de badcape! Bedankt voor je mooie review en nog heel veel plezier van de cape! Wit lof, Team Witlof for kids

Goed en corecte afhandeling van de online bestelling

Ales prima in orde bij een aankoop en bezorging

Dank je wel Berny voor deze hele mooie review! Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling en de bezorging ervan. Heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten en goede service

Verkopen unieke spullen van mooie kwaliteit en eigen stijl. Wij hebben al meerdere spullen van witlof for kids en zullen ook zeker blijven kopen.

Hi Laura, wat superfijn te horen dat je zo tevreden bent over de spulletjes die je bij ons aangeschaft hebt en onze service! En wij zijn natuurlijk ontzettend blij als je ook in de toekomst klant bij ons blijft :-)! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten en snelle levering

Super handig beddengoed, mooie match van kleuren en stoffen.

Wat fijn te horen dat je blij bent met het Tuck-Inn beddengoed Emmy! Dank je wel voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Leuke producten en snel geleverd

Heel tevreden over het bestelde product. Zag er mooier uit in het echt dan op de foto.

Goed te horen dat je tevreden bent over je bestelling en onze service Suzanne. Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Kwaliteit en past bij elk interieur

Prachtig design. Ideaal in de Maxi Cosi, in het ledikant en in de wieg. Genoeg keuze uit verschillende kleuren. Wij hebben de grijstinten en ze passen bij zowel onze slaapkamer (met de wieg) als op de babykamer. Materiaal voelt lekker aan. Kortom, wij zijn helemaal weg van witlof for kids!

Dank je wel Robin voor je ontzettend mooie en lieve review! Heel fijn te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit en kleuren van de producten. Wit lof, Team Witlof for kids

Goede kwaliteit

Met aandacht verpakt en mooie kwaliteit!

Wat een ontzettend fijn compliment Jacqueline, dank je wel! Hier doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Zeer tevreden met de prachtige boxpakjes

De boxpakjes die ik heb besteld van Witlof for Kids zijn heel mooi en van zeer goede kwaliteit. De verzending mocht ietsje sneller.

Dank je wel voor je mooie review Margo. Excuses dat je de spulletjes iets later dan verwacht binnen hebt. Fijn te horen dat je zo tevreden bent over de boxpakjes. Veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi spullen

Mooie en kwalitatief goede spullen.

Hallo Rik, Heel fijn te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijn dekentje

Mijn ledikant dekentje

Hi Anne, wat ontzettend fijn te horen dat je blij bent met het dekentje! Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Prima service en product

Prima service en product zoals omschreven en op de afbeelding

Wat fijn Stefanie dat je blij bent met je aankoop en onze service. Wat lief dat je hier zo'n mooie review over achterlaat! Dank je wel! Wit lof, Team Witlof for kids

Erg blij met de tuck in deken

Ik heb een tuck in deken gekocht voor het ledikant. Het is erg mooie stof en het pakket was snel binnen.

Hi Irma, leuk te horen dat je zo blij bent met de Tuck-Inn deken. Heel erg bedankt voor je supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering en mooie producten

De kwaliteit van het beddengoed is echt heel mooi. De service is goed en levering snel. Top!

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo tevreden bent met het beddengoed en onze service. Daar doen we het voor! Heel erg bedankt voor deze supermooie review Marieke! Wit lof, Team Witlof for kids

De artikelen zijn erg fijn! We gebruiken her veel en vaak

Dank je wel voor je hele mooie review Ingrid. Fijn dat je de spulletjes veel en vaak gebruikt. We wensen je er nog heel veel plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

Geen gedoe meer met een bedje opmaken ! Erg fijne stof van mooie kwaliteit:)

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent over ons Tuck-Inn beddengoed. Dank je wel voor deze geweldige review! Wit lof, Team Witlof for kids

Supermooi

Mijn metekind kreeg een zoontje en de kleertjes die ze had waren allemaal te groot, zo ben ik bij jullie beland en we zijn super tevreden van jullie spullen

Ontzettend fijn dat je hier laat weten blij te zijn met onze spulletjes! Heel erg bedankt voor je mooie review Monique! Wit lof, Team Witlof for kids

Ik heb mij bestellingen netjes op tijd ontvangen, heel netjes ingepakt dankjewel. En wat zijn ze mooi echt blij mij.

Hi Tugba, superfijn te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Dank je wel voor deze prachtige review! Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.