Een Feestje !

Altijd top service, de fijnste spulletjes én verpakt als echte cadeautjes. ♡

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke site, originele artikelen en orima levering

Een 10😄

snelle verzending

ik had een pre order geplaatst.. deze werd al 5 dagen eerder verzonden dan gepland! daarbij snelle levering en mooi ingepakt!

Leuke spullen!

Hele leuke collecties, netjes volgens afspraak geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super fijne en kwalitatief goede producten, je krijgt echt waar voor je geld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Past perfect & blijft mooi zitten

De Tuck in wiegdeken heeft onze dochter warm gehouden in de eerste maanden van haar leven. Fantastisch dekentje waarbij we nooit bang hoefde te zijn dat ze het over zich heen zou trekken. Slim design! Nu gebruiken we de ledikant hoeslakens. Blijven ook na vaak wassen en drogen mooi en passend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn lakentje, blijft goed zitten! Vind de prijzen wel hoog, maar in de sale prima te doen.

Fijn lakentje, blijft goed zitten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne webshop met mooie producten

Goed geregeld toen ik het verkeerde pakketje bezorgd kreeg. Snel contact ook!

Voldaan

Ik heb een witlof for kids dekbedje besteld voor het ledikantje van mijn dochtertje. Het geld was inmiddels overgemaakt maar na ren kleine week had ik nog niks ontvangen in mijn mail dat leek op een bevestiging of verwachte afleverdatum. Ik begon dus te twijfelen of het allemaal goed was gegaan. Na een mailtje te hebben gestuurd, kreeg ik vrijwel direct een vriendelijke reactie terug en anderhalve dag later werd mijn bestelling bezorgd. Aanvankelijk leek er dus even iets mis te zijn en misschien daarom wel vertraging opgelopen met verzenden, echter door de manier hoe erop gereageerd werd, ben ik een super tevreden klant gebleven. Daarnaast is het dekentje ook nog eens te gek!:)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, mooie heldere foto’s op de site, prachtige collecties waarbij de kleuren met elkaar te matchen zijn. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige kwaliteit, originele prints en kleuren ! Zeer snelle afhandeling van de bestelling.

Nog uitbreiding van de collectie, bv bedomranders, slaapzak, ...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd en leuk verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige dekens die ontzettend handig en makkelijk in gebruik zijn! Mooie kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, netjes, stijlvol, vriendelijk

Alle producten in alle printjes leverbaar...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne service goede kwaliteit!

Pakketten samenstellen met korting?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwaliteit spullen en snel bezorgd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijke materialen in lieve zachte kleuren, ik kan er geen genoeg van krijgen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service met prachtige en praktische producten. Het tuck in beddengoed is perfect voor onze dochter. Ze haalde altijd de dekens los en begon dan te huilen in de nacht. Dit lukt niet meer met het tuck in beddengoed, dus zij slaapt beter en wij ook :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had 3 producten besteld. Helaas toen ik het pakje open maakte zaten er maar 2 producten in. Even een telefoontje en er werd direct gezorgd dat het 3e product op de post ging. Echt super service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goed concept met de tuck in dekentjes, past precies.

Verkeerde maat laken opgestuurd, ik had wieg lakentje besteld maar een ledikant lakentje gekregen.

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.

Filter op Taal