Correct, en volgens afspraak

Supermooie producten, ben zeer tevreden. Levering duurde ietsje langer, maar zeer begrijpelijk in deze tijd. Wsl omdat ik vol ongeduld zat te wachten op de mooie parklegger en tetradoeken voor onze eerste kleindochter ❤

Hele mooie kwaliteit met fijn tuck-in systeem!

Was aangenaam verrast door de kwaliteit. Ook de prints zijn erg mooi!

Super goed

Heel netjes geholpen. Bestelling snel en juist ontvangen.

Mooie kwaliteit stofjes

Heb al een lakentje, mooie kwaliteit! ga ook nog een dekentje bestellen.

Fast delivery, and great product nicely wrapped up

Top producten!

Hele fijne producten en goede en snelle levering. Ik kan wel zeggen dat ik lichtelijk verslaafd ben;)

Verliefd op witlof!

Op de negenmaandenbeurs ben ik verliefd geworden op de collectie van witlof. Inmiddels bijna alles gekocht van beleave sage green. Het zijn mooie producten van een uitstekende kwaliteit. Voelen ook nog eens lekker aan. Tuck-inn maakt alles zoveel makkelijker. Top idee! Dankjewel.

Leuk ingepakt, mooie producten van goede kwaliteit

Snelle levering, producten zoals omachreven

Superfijne en mooie producten!

Wat een fijne dekens en lakentjes! Nooit meer gedoe met het opmaken van het ledikant. Mooie stoffen, leuke prints en mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit en uitstraling

Erg blij met de tuck inn beddengoed voor baby en peuter. Mooie kwaliteit en makkelijk in gebruik.

Goede service en snel geleverd

Was een verjaardagscadeau voor mijn moeder, ze is er erg blij mee. Goede kwaliteit en ideaal voor mijn kleine draaikont.

Super snelle levering

De bestelling zeer snel geleverd. Mooi ingepakt, dat maakt het ontvangst extra leuk.

Super snel verzonden en prachtige kwaliteit

De stof is heerlijk en zachg. De print erg mooi.

Snelle en goede levering! Hele mooie producten!

Fijne site, heel snel thuisbezorgd!

super service prachtige producten

super service prachtige producten

Zo blij mee!

Het past goed, super snelle service!! Happy happy happy!’nn

Praktisch en heel mooi!

Wij hebben verschillende producten van Witlof in huis. Van speendoekje tot wieg -en ledikantdekentje tot aankleedkussenhoes. Allemaal zijn ze praktisch maar ook erg mooi. Ondanks het vele wassen blijven de kleuren mooi en de omvang goed. Super tevreden!

Mooi en functioneel

Ik heb het tuckinn dekbed en laken. Niet alleen functioneel met het opmaken maar ook mooi als aankleding voor de babykamer.

Fijn

Ik vind de lakens enorm fijn, geen gedoe met alles onder het matras proppen. En het blijft enorm mooi met wassen (op hydrofiele wascape na, maar dat is logisch)

Niks op aan te merken en een prachtig product.

Blij met mooi zomer deken

Ontzettend mooi ledikantdeken voor de zomer besteld van gebreid katoen. Voelt zwaar genoeg om als deken te fungeren en is lekker luchtig tegelijkertijd! Heel blij met dit mooie dekentje!

Zoals verwacht

Zoals verwachte weer een geweldig mooie deken waar ik heel blij mee ben. De kleuren komen overeen met de site. Heel blij met deze uitbreiding van mij Witlof collectie. Het is iets kostbaarder maar de kwaliteit is ook echt beter dan andere merken. Snelle levering met een leuke rugtas erbij.

Top service!

Na het ontvangen van mijn bestelling viel het tuck inn hoeslakentje groter uit. Kreeg een nieuwe toegezonden en kon de andere kosteloos retour zenden.

Haal de zon in huis met dit hoeflakentje

Wat een fijne hoeslaken hebben we gekocht van Witlof for Kids. Naast de hydrofielendoeken die we al een tijd gebruiken nu ook voor mijn zoontjes bed een hoeslaken gekocht. Hier gaan we zeker nog eentje van aanschaffen!

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.