Fantastische kwaliteit

Het beddengoed van Witlof for kids is echt een uitkomst. Geen gedoe meer met instoppen maar het ledikantje is snel en veilig opgemaakt. Voor mij een geruststelling en de kleine man slaapt er heerlijk op en onder! Zacht en blijft na wassen mooi. Goede service en snel geleverd.

Functioneel kwalitatief en mooie produkten.

Snelle levering, mooie artikelen van goede kwaliteit

2 keer al iets besteld, 2 keer tevreden. Net zoals het er op de website uitziet. Mooi materiaal en leuke dessins. Leuk verpakt!

Mijn eerste dekentje “smaakte” naar meer

Mijn eerste Witlof dekentje kreeg ik, die bevalt zo goed dat ik bij de aanschaf van een extra dekentje zeker wist: dat moet weer Witlof zijn!

Prachtig

Ik ben erg blij met het merk witlof for kids, verschillende producte van de zelfde serie. Mooie en sterk materiaal. De producten worden in een leuke verpakking geleverd waar je al blij van word. Ik ben zeer tevrede.

Mooie grote badcape / snelle service

Prachtige badcape! Blij mee. En snelle en goede service.

Prachtige beddengoed!

Mooie kwaliteit, super ontwerp!

Tolle und durchdachte Decke!

Ich habe die Decke bei Instagram entdeckt und war sofort begeistert! Auf Anfrage nach der Größe habe ich sofort eine super nette Antwort erhalten. Eigentlich ist sie für Matratzen mit den Maßen 60x120cm, passt aber auch auf unsere 70x140cm. Der Versand ging super schnell. Die Decke ist kuschlig weich und sehr gut verarbeitet!

Fijne hydrofiele doek

Mooie stof en patroon. Ik heb een groene en een blauwe XXL doek. Nu merk ik dat se groene wel iets zachter aanvoelt dan de blauwe (ook na het wassen en gebruiken van de doek).

Dit is mijn zoveelste bestelling bij Witlof for Kids. Met name de tuck-in lakentjes en dekens zijn favouriet. Ze zijn (en blijven ook na de droger) mooi en zijn super handig doordat ze niet door trappelvoetjes uit het bed getrappeld kunnen worden. Nu zijn we aan de volgende stap begonnen, de dekbedovertrekset. Het kan niet anders dan ook een succes worden.

Goede kwaliteit met snelle service

Mooie producten van goede kwaliteit

Geweldig idee om zoo het bedje op te maken, en lekker zacht voor het kindje.

Erg snel en makkelijk opmaken van het bedje, ook voor grotere bedjes.

Unieke kinder spulletjes!

Unieke designs en kwalitatieve producten. Snel geleverd en super mooi ingepakt!

Zeer goede ervaring met Witlof for kids! Mooie zachte producten en een zeer snelle levering!

Mooie spullen, goede kwaliteit, benaderbaar, snelle levering!

Mooi product snelle levering

Echte luxe producten. Aan de prijs maar dan heb je ook wat. Product is mooi en de levering liep soepel.

Goede service met mooie producten

Geweldig leuk pakketje(kadootje) en super dekentje

Ik heb lang getwijfeld een bestelling te doen, vanwegen de niet zeer gunstige prijs van een dekentje. Maar na een enquête te hebben mee gedaan en een tegoed van €15,- hiervoor te hebben ontvangen, meteen een bestelling geplaats! Wat ben ik blij ermee, zeker weten kwaliteit en het werd als een kadootje bezorgd!

Besteld en de volgende dag al geleverd aan huis. Topproducten die hun geld meer dan waard zijn.

Mooie aankleed kussenhoes

Mooie kleur en lekker zacht

Heerlijke badcape

Stof voelt fijn aan en de kleuren zijn prachtig. Erg blij met de aankoop.

Supermooi

Kwaliteit is prachtig, verzending mooi

Materiaal is kind vriendelijk, zacht en het is mooi tegelijk.

Heb al meerdere producten gekocht en alles is nog net zo mooi na vele malen wassen. Vind het alleen jammer dat jullie geen hoeslaken hebben die bij de 1 persoons dekbedovertrek pas, net als bij de baby en peuter. Misschien een ideetje.

Mooie producten, snelle levering!

Fijne site waar alles goed op te vinden is. Erg mooie spullen waardoor je blijft kopen. De prijzen zijn wat hoog maar dit echt terug te zien aan de qualiteit van de producten. Besteld en de volgende dag was het al in huis! Onze kleine man zal heerlijk slapen!!😊

Leuke spullen en super service

Helemaal geweldig die spullen van Witlof for kids! Laatst cadeau gekocht en zat een klein foutje in. Kreeg de dag erna al een nieuwe binnen! Zelf hele dekbedsetjes en badcapes in gebruik. Super handig met tuckinn.

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.