Hele mooie spullen

De levering duurde iets langer dan ik had gedacht, maar de spullen voldoen aan de verwachtingen, heel mooi en fijn!

Super leuke kleertjes en snelle levering

Is de prijs waard!

Voor het eerst besteld, want ons dochtertje blijft maar moeilijk onder de dekentjes. Dat gaat nu wel behoorlijk beter. Beddengoed blijft in ieder geval goed op de plaats!

Mooi product, prima kwaliteit!

Mooie producten

Ik ben helemaal weg van de producten. Mooie kwaliteit wat lang mooi blijft.

Heerlijk zacht en mooie kwaliteit

Goede kwaliteit

Ändere kleur

De kleur was iets anders dan het op de foto leek

Blijft mooi

Ideaal dat het goed blijft zitten om het matras en blijft goed na vaak wassen!

Goede en vlotte service

Een goede en vlotte bezorging van het cadeautje voor mijn kleindochter

Snelle levering, mooie stofjes!

Mijn bestelling was snel in huis, de spulletjes zagen er prachtig uit en voelden echt van een stevige, goede kwaliteit. Ik denk dat ik in de toekomst nog wel meer ga bestellen!

Dank je wel voor deze superfijne review Anne! Fijn dat je tevreden bent over je bestelling en leuk te horen dat je misschien nog vaker bij ons gaat bestellen! Heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Super kwaliteit

Mooie kwaliteit. De baby dekens blijven goed liggen en lekker zacht. Het dekbed voor 1 persoons is sterke kwaliteit.

Wat ontzettend fijn te horen dat je tevreden bent over ons Tuck-Inn beddengoed. Superbedankt voor deze mooie review. We wensen je nog heel veel Tuck-Inn plezier! Wit lof, Team Witlof for kids

Quick delivery and good quality

The playsuit I ordered was as I expected and of good quality. Very soft corduroy

Thank you Iris for sharing your feedback and for rating our service and products with a 9! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijn warm dekentje, waar we onze dochter goed mee in kunnen stoppen! Een goed product.

Superbedankt voor deze mooie review Steffie! Fijn dat het Tuck-Inn dekentje zo goed bevalt. We hopen dat je dochtertje er nog heel lang heel lekker onder zal slapen. Wit lof, Team Witlof for kids

Superzacht boxpakje

Superzacht boxpakje in corduroy. We kunnen niet wachten tot onze baby het kan dragen ❤️

Ontzettend bedankt voor deze supermooie review Whitney. Fijn te horen dat je tevreden bent met het corduroy boxpakje. We hopen dat jij en je baby er heel veel plezier van zullen hebben. Wit lof, Team Witlof for kids

Super snelle levering en echt een heel mooi vestje ontvangen! Kan niet wachten om het aan te doen bij de baby. Kortom, top!

Lieve Lisanne, dank je wel voor deze superfijne review! Het vestje zal vast en zeker heel erg mooi staan bij je baby. Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle verzending en super leuke spullen!!

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service en blij bent met je bestelling Bieke! Bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi product en snel geleverd.

Wat een superfijne review Wendy! Dank je wel! Fijn te horen dat je blij bent met je bestelling en onze service. Wit lof, Team Witlof for kids

Heerlijk dekentje voor de kleine in deze koude dagen!

Dank je wel voor deze mooie review Roxanne! Fijn te horen dat je blij bent met het Tuck-Inn dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Bestelling ging prima, vlot geleverd!

Prachtig dekentje besteld en ben er heel blij mee.

Lieve Petra, dank je wel voor deze hele mooie review! Superfijn te horen dat je blij bent met onze service en het Tuck-Inn dekentje! Heel veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Kwalitatief mooie artikelen

Heel tevreden met de kwalitatief goede producten van Witlof. Voldoet aan de behoefte van baby’s en peuters door ergonomisch ontwerp

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten Merel! Heel erg bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering en goede kwaliteit

Boxpakje in de kleur ‘honey’ besteld. Het product was binnen een paar dagen binnen en de verpakking leek wel een cadeautje. Erg leuk! Het pakje ziet eruit zoals op website en de kwaliteit is goed.

Bedankt voor deze fijne review Inge. Superfijn te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Heerlijk boxpakje besteld. Snel geleverd.

Dank je wel voor je lieve review Chantal. Altijd fijn te horen dat een klant tevreden is over de producten én de service. Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne kleding

Fijne kleding, wij zijn echt verliefd op de zachte pakjes! Ook de service is goed. Bezorging zoals aangegeven

Lieve Céline, bedankt voor deze top review! Super te horen dat je zo tevreden bent over de kleding en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie pakjes en dekentje

Zeer snelle en goede levering. Pakjes zijn mooi en erg benieuwd naar het tuck in systeem van het dekentje. Deken is mooi gemaakt.

Dank je wel voor deze review Florence! Goed te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de spulletjes die je bij ons gekocht hebt. Hopelijk bevalt de Tuck-Inn deken ook zo goed. Nog heel veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Super fijne deken en snelle levering

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent met je Tuck-Inn deken en met onze service. Dank je wel voor deze hele mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.