Door het borduren van namen duurde het leveren iets langer, wel leuke actie. Was wel uitzoeken hoe je dat moest bestellen. Dat zou handoger kunnen.

Mooi product

Mooi product, snelle levering en leuk ingepakt.

Superbedankt voor je mooie review Bianca! Heel fijn te horen dat alles naar tevredenheid is. Wit lof, Team Witlof for kids

Goede klante servisch en mooie producten

Goed geholpen en fijne oplossing gevonden. Fijne producten van goede kwaliteit

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop en onze service. Bedankt voor je review Bodine! Wit lof, Team Witlof for kids

We zijn helemaal verliefd.

Wat een fijne dekentjes. Niet alleen praktisch maar ook een sfeervolle toevoeging op onze babykamer.

Wow, wat ontzettend leuk te horen Lobke, bedankt voor deze heerlijke review! Wit lof, Team Witlof for kids

Product goed geleverd

Het bestelde product is goed aangekomen! En even leuk als op de foto. Enige piepkleine puntje: ik word meteen als ‘fan’ aangesproken, maar een product kopen vind ik iets anders dan fan zijn. Maar goed, dat is een klein beetje beroepsdeformatie (werk met tekst).

Hallo Gwen, bedankt voor je compliment en je fijne feedback! Het is inderdaad een beetje overdreven om meteen als fan aangesproken te worden; daar zijn we iets te enthousiast geweest ;-). Kun je ons laten weten waar in het proces dat gebeurde? Dan gaan we dat snel even aanpassen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je mooie review! Witlof, Team Witlof for kids

Dekentje ziet er prachtig uit en voelt prettig en zacht aan.

Ik heb het dekentje kort geleden gekocht voor de kleine meid, maar die moet nog worden geboren. Het materiaal van het dekentje voelt erg fijn en beweegt soepel. Mijn ervaring tot nu toe is erg goed. De service van Witlof is ook erg persoonlijk doordat ze een leuk kaartje meesturen met de producten.

Dank je wel voor je mooie review Janke. We wensen je nog heel veel plezier van het dekentje als je meisje geboren is! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi kwaliteit, heel handig, snelle en correcte levering

We maken altijd weer een vreugdedansje met zo'n mooie review :-). Dank je wel hiervoor Elfie! En heel fijn te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Wit lof, Team Witlof for kids

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit.

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Dank je wel voor deze mooie review Miriam! Wit lof, Team Witlof for kids

Hele fijne spullen

Al twee keer een deken aangeschaft van Tuck-inn. Eentje voor de wieg en de ander voor de ledikant. Zeer aan te bevelen

Wat goed te horen dat je zo tevreden bent over onze Tuck-Inn dekens M! Superbedankt voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijn dekentje past precies in de wieg kinderwagen .

Fijn dekentje het blijft goed liggen en het is precies de goede grote.

Bedankt voor je mooie review Mechteld! Fijn te horen dat het Tuck-Inn wiegdekentje zo goed bevalt. Nog veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Hydrofielhanddoek groot

Super blij met mijn aankoop, de handdoek is lekker groot en super zacht

Wat fijn te horen Priscilla. Nog heel veel plezier van de doek gewenst! Wit lof, Team Witlof for kids

Heerlijke deken

Hele fijne deken, lekker zacht, niet te dik en een mooie kleur. Het fijnste is dat hij niet alleen aan de onderkant om het matrasje kan maar dat hij ook wat breder is waardoor ik mijn zoontje echt lekker kan instoppen.

Wat goed te horen dat je je zoontje zo fijn kunt instoppen met de deken. Heel erg bedankt voor deze mooie review Eveline! Wit lof, Team Witlof for kids

Erg tevreden! Een aanbeveling!

De bestelling hadden we snel in huis. Netjes verpakt en erg blij met het product! De deken is van fijn materiaal en lekker warm. Blijft goed om het matras zitten bij het voeteneinde.

Hi Selma, wat fijn dat je tevreden bent over en met je aankoop, daar doen we het voor! We hopen dat je nog veel plezier van de deken gaat hebben. Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige dekens en lakens gekocht

Mooie kleuren en heerlijke warme dekens zonder dat ze los komen.

Wat superfijn te horen dat je blij bent met het Tuck-Inn beddengoed. Heel erg bedankt voor je review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering, mooi product, erg leuk verpakt

Fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling Anya! Heel erg bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne deken

Een hele fijne deken voor het ledikant. Wat zij ook omschrijven hij laat niet los en daardoor kun jij je kleine strak inpakken. Het zijn ook mooie dekentjes.

Bedankt voor deze mooie review Marlouke. Heel fijn te horen dat de deken zo goed bevalt! Wit lof, Team Witlof for kids

Super mooie kwaliteit beddengoed!

Niet goedkoop, maar hele mooie kwaliteit. En een cadeautje om te krijgen, feestelijk ingepakt.

Wat fijn dat je zo blij bent met de kwaliteit van ons beddengoed en onze service Marleen. Bedankt voor je lieve review! Wit lof, Team Witlof for kids

Uitstekend!

Mooie spulletjes! Perfecte levering.

Dank je wel voor je review Miriam. Fijn te horen dat je blij bent met de spulletjes en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Mijn kleine meisje slaapt niet als ze haar witlof slaapzak niet aan heeft!

Mijn dochtertje is enorm blij met haar slaapzak. Een blije dochter betekent natuurlijk een blije mama. Het is ideaal dat als ze nog slaapt en je moet weg, je de slaapzak gewoon aan kunt laten en toch de maxicosi vast kunt maken!

Wat fijn te horen dat de slaapzak zo goed bevalt Melanie! We wensen jou en je dochter nog heel veel plezier van de slaapzak. Wit lof, Team Witlof for kids

Snel verstuurd, duidelijke updates en mooi product

Product is snel verstuurd. Kreeg vaak via een mail een update en het dekentje wat ik heb besteld, zag er mooi uit en goed verpakt. Zeker een aanrader!

Hi Anne, fijn dat je het pakketje zo snel binnen hebt! Dank je wel voor je mooie review en heel veel plezier van het dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige kwaliteit

Prachtig design, goede kwaliteit, mooi systeem!

Wat ontzettend fijn te horen Amarins! Dank je wel voor deze prachtige review en heel veel plezier van je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

Gewoon goed!

Goede website en mooi verzorgd

Dank je wel Carin voor je hele fijne review! Wat fijn ook te horen dat je de website goed en verzorgd vindt. Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Mooie producten, als een cadeautje geleverd!

Fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling Yvonne! Heel erg bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering, Laken & deken zien er mooi uit.

Dank je wel, wat een fijne review! Leuk te horen dat je zo positief bent over de service en de spulletjes. Heel veel plezier van het laken en de deken! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Mooie producten, blijven goed in de was

Bedankt Yolanda voor deze mooie review! Fijn te horen dat de spulletjes mooi blijven in de was. Nog veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.