Zacht en kleurrijk

Prachtig broekpakje voor het kindje van mijn zus die er superblij mee is

Love de kleding

Bij mijn vorige kindje had ik ook de boxpakjes van WitLof. Het past mooi en ziet er leuk uit. Nu de knit pakjes zoveel complimenten over gehad. Top spul

Niet alle producten ontvangen, ook na meerdere mails

Helaas een deel van mijn bestelling niet mogen ontvangen. Slechts een gedeeltelijke vergoeding ontvangen, ook na meermaals e-mail contact te hebben gehad. Jammer! De producten zijn namelijk erg mooi.

Mooie stof, goede kwaliteit!

Op zich goed ervaring alleen de vestjes die ik had besteld zijn te kort en te wijd

Had 2 vestjes besteld die zijn kort en wijd helaas

Dekentjes zijn geweldig

Wil geen andere dekentjes meer

Snelle levering !

Heel fijn!

Mooie deken…. Super blij mee

Zeer mooi product zou het zeer zeker aanbevelen bij andere oma’s en vrienden

Bedankt voor deze superfijne review Harma! We wensen je nog heel veel plezier van het Tuck-Inn dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

De kwaliteit van het dekbed is super goed

De kwaliteit van het dekbed is super goed. De printen en de kleuren zijn precies het zelfde als die op de afbeeldingen te zien zijn. Op diverse websites wordt geadviseerd om een dekbed van 150 x 120 te kopen voor bij een matras van 140 x 70. Nu is alleen het dekbedovertrek te groot voor het matras waardoor wij niets aan de elastiek hebben die om het matras heen gaat.

Wat fijn te horen Nicole dat je tevreden bent over de kwaliteit en de kleuren van het Tuck-Inn dekbedovertrek. Maar vervelend dat het overtrekje te groot blijkt. Als het overtrekje ongebruikt is en je de originele verpakking nog hebt, mag je het natuurlijk altijd ruilen. Wit lof, Team Witlof for kids

Goede kwaliteit

Enige tijd geleden een pakje gekocht in een winkel. Zo blij met dit pakje dat ik hem via de website nogmaals heb besteld in een andere maat en kleur. Website was overzichtelijk en het werd snel bezorgd! Kwaliteit is echt mooi. Zacht en soepele stof. Aanrader!

Wat ontzettend leuk te horen dat je zo blij was met het pakje dat je deze nog een keer besteld hebt! Dank je wel voor deze hele mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Uitstekend!

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling!

Wat fijn te horen M.! Dank je wel voor deze mooie review, zijn we heel blij mee! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie dekens en prachtig boxpakje

Wat een fijne producten van Witlof. Ik kende het merk niet, maar ben zeer positief verrast. Het boxpakje corduroy is super zacht en de dekentjes lijken me erg handig met het elastiek onderin! Fijne stoffen ook, lijkt erg goede kwaliteit!

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo tevreden bent over Witlof for kids! We wensen je nog heel veel plezier van het boxpakje en de Tuck-Inn dekentjes. Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtig hemeltje

Prachtig hemeltje, mooie natuurlijke materialen

Dank je wel Cindy voor deze supermooie review! Zijn we heel blij mee! Wit lof, Team Witlof for kids

Hele mooie spullen

De levering duurde iets langer dan ik had gedacht, maar de spullen voldoen aan de verwachtingen, heel mooi en fijn!

Lieve Carlijn, Wat vervelend dat je iets langer hebt moeten wachten op je bestelling, maar wat lief dat je dan toch zo'n hele fijne review schrijft! We wensen je ontzettend veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Super leuke kleertjes en snelle levering

Superbedankt voor deze top review Joanne! Heel fijn te horen dat je zo blij bent met de kleertjes en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Is de prijs waard!

Voor het eerst besteld, want ons dochtertje blijft maar moeilijk onder de dekentjes. Dat gaat nu wel behoorlijk beter. Beddengoed blijft in ieder geval goed op de plaats!

Wat ontzettend fijn te horen dat het Tuck-Inn beddengoed zo goed bevalt! Superbedankt voor deze hele mooie review Esmée! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi product, prima kwaliteit!

Dank je wel Peggy, wat een superfijne review! We wensen je nog heel veel plezier van je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Ik ben helemaal weg van de producten. Mooie kwaliteit wat lang mooi blijft.

Wat een lief berichtje Paulien! Zo leuk te horen dat je zo blij bent met onze producten! We wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes. Wit lof, Team Witlof for kids

Heerlijk zacht en mooie kwaliteit

Goede kwaliteit

Dank je wel voor deze supermooie review Elianne! Fijn te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit! Wit lof, Team Witlof for kids

Ändere kleur

De kleur was iets anders dan het op de foto leek

Jammer dat de kleur niet helemaal naar verwachting was Nadine. Helaas komt de kleur op een scherm nooit helemaal overeen met de producten zelf, hoewel we dit natuurlijk wel altijd proberen te benaderen. Alsnog bedankt voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Blijft mooi

Ideaal dat het goed blijft zitten om het matras en blijft goed na vaak wassen!

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent met je Tuck-Inn deken en de kwaliteit. Dank je wel voor deze hele mooie review Lisette! Wit lof, Team Witlof for kids

Goede en vlotte service

Een goede en vlotte bezorging van het cadeautje voor mijn kleindochter

Dank je wel voor je lieve review Elly. Altijd fijn te horen dat een klant tevreden is over onze service. Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering, mooie stofjes!

Mijn bestelling was snel in huis, de spulletjes zagen er prachtig uit en voelden echt van een stevige, goede kwaliteit. Ik denk dat ik in de toekomst nog wel meer ga bestellen!

Dank je wel voor deze superfijne review Anne! Fijn dat je tevreden bent over je bestelling en leuk te horen dat je misschien nog vaker bij ons gaat bestellen! Heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Super kwaliteit

Mooie kwaliteit. De baby dekens blijven goed liggen en lekker zacht. Het dekbed voor 1 persoons is sterke kwaliteit.

Wat ontzettend fijn te horen dat je tevreden bent over ons Tuck-Inn beddengoed. Superbedankt voor deze mooie review. We wensen je nog heel veel Tuck-Inn plezier! Wit lof, Team Witlof for kids

Quick delivery and good quality

The playsuit I ordered was as I expected and of good quality. Very soft corduroy

Thank you Iris for sharing your feedback and for rating our service and products with a 9! Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.