Fijn warm dekentje, waar we onze dochter goed mee in kunnen stoppen! Een goed product.

Superbedankt voor deze mooie review Steffie! Fijn dat het Tuck-Inn dekentje zo goed bevalt. We hopen dat je dochtertje er nog heel lang heel lekker onder zal slapen. Wit lof, Team Witlof for kids

Superzacht boxpakje

Superzacht boxpakje in corduroy. We kunnen niet wachten tot onze baby het kan dragen ❤️

Ontzettend bedankt voor deze supermooie review Whitney. Fijn te horen dat je tevreden bent met het corduroy boxpakje. We hopen dat jij en je baby er heel veel plezier van zullen hebben. Wit lof, Team Witlof for kids

Super snelle levering en echt een heel mooi vestje ontvangen! Kan niet wachten om het aan te doen bij de baby. Kortom, top!

Lieve Lisanne, dank je wel voor deze superfijne review! Het vestje zal vast en zeker heel erg mooi staan bij je baby. Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle verzending en super leuke spullen!!

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service en blij bent met je bestelling Bieke! Bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi product en snel geleverd.

Wat een superfijne review Wendy! Dank je wel! Fijn te horen dat je blij bent met je bestelling en onze service. Wit lof, Team Witlof for kids

Super schattig boxpakje, goede kwaliteit!

Ik heb een boxpakje bij Witlof besteld. Het ziet er kwalitatief goed uit en daarnaast is het super schattig. Het wordt het eerste pakje, dus nog even geduld voordat hij het aan kan... de kleine man komt pas volgend jaar.

Super schattig boxpakje, goede kwaliteit!

Heerlijk dekentje voor de kleine in deze koude dagen!

Dank je wel voor deze mooie review Roxanne! Fijn te horen dat je blij bent met het Tuck-Inn dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Bestelling ging prima, vlot geleverd!

Prachtig dekentje besteld en ben er heel blij mee.

Lieve Petra, dank je wel voor deze hele mooie review! Superfijn te horen dat je blij bent met onze service en het Tuck-Inn dekentje! Heel veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Kwalitatief mooie artikelen

Heel tevreden met de kwalitatief goede producten van Witlof. Voldoet aan de behoefte van baby’s en peuters door ergonomisch ontwerp

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten Merel! Heel erg bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering en goede kwaliteit

Boxpakje in de kleur ‘honey’ besteld. Het product was binnen een paar dagen binnen en de verpakking leek wel een cadeautje. Erg leuk! Het pakje ziet eruit zoals op website en de kwaliteit is goed.

Bedankt voor deze fijne review Inge. Superfijn te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Heerlijk boxpakje besteld. Snel geleverd.

Dank je wel voor je lieve review Chantal. Altijd fijn te horen dat een klant tevreden is over de producten én de service. Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne kleding

Fijne kleding, wij zijn echt verliefd op de zachte pakjes! Ook de service is goed. Bezorging zoals aangegeven

Lieve Céline, bedankt voor deze top review! Super te horen dat je zo tevreden bent over de kleding en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie pakjes en dekentje

Zeer snelle en goede levering. Pakjes zijn mooi en erg benieuwd naar het tuck in systeem van het dekentje. Deken is mooi gemaakt.

Dank je wel voor deze review Florence! Goed te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de spulletjes die je bij ons gekocht hebt. Hopelijk bevalt de Tuck-Inn deken ook zo goed. Nog heel veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Super fijne deken en snelle levering

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent met je Tuck-Inn deken en met onze service. Dank je wel voor deze hele mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Producten zijn zeer goed, levertijd mocht sneller

Al jaren veel plezier van de tuck-inn dekens en dekbedovertrekken van Witlof for kids. Heb ze bij beide kinderen op bed zodat ze niet halverwege de nacht hun dekens kwijt zijn. Echt duurde het wel een dag of 3/4 voor ik een track en trace kreeg dat ze mijn bestelling verzonden hadden. In totaal zat er tussen bestellen en levering 6 dagen. Dat verwacht je tegenwoordig niet echt meer.

Hallo Lonneke, bedankt voor je mooie review. Heel fijn te horen dat de Tuck-Inn dekens en dekbedovertrekken zo goed bevallen. Wel supervervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Helaas hebben wij, net als veel andere bedrijven, momenteel handjes tekort en hebben wij niet alle dagen voldoende personeel om de pakketten snel te kunnen versturen. Onze oprechte excuses daarvoor. We wensen je weer veel plezier van je aankoop! Wit lof, Team Witlof for kids

Pakje precies zoals verwacht! Heel blij mee

Geboortepakje besteld van Witlof for kids, heel erg blij mee!

Wat superleuk dat je een pakje van Witlof for kids als geboortepakje hebt besteld Britt! En ontzettend fijn dat je er blij mee bent. Dank je wel voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Producten perfect, communicatie minder

Producten waren allemaal in orde, helaas was het niet duidelijk van de latere verzending. Na een berichtje gestuurd te hebben zouden deze op 5 september verstuurd worden na de vakantie, wat geen probleem was maar uiteindelijk werd het pas veel later in de week verzonden en heeft het pakket ruim 3 weken op zich laten wachten. Dit was helaas jammer. Maar over de producten niets meer dan (wit)lof! ;-)

Hallo Sophia, heel erg bedankt voor je review, en superfijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten! Vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. We hebben onze webshop tijdens de vakantie moeten sluiten omdat ook wij helaas te kampen hebben met een personeelstekort. Dat hebben we proberen te compenseren met 10% korting op je bestelling. Op de site stond dat vanaf 5 september alle bestellingen weer verstuurd zouden worden, we kunnen ons voorstellen dat je daar overheen gelezen hebt en dacht dat diezelfde dag nog je bestelling verstuurd zou worden. Onze oprechte excuses daarvoor. Ontzettend bedankt dat je zo lang hebt willen wachten op je bestelling; we wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Goed!

Snelle bezorging en goed product

Dank je wel Angie voor deze supermooie review! Daar doen we altijd een klein vreugdedansje bij. Nog heel veel plezier van je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

Leuke site, mooie / fijne artikelen

Mooie artikelen en prettig in gebruik

Superbedankt voor je review Jolanda. Fijn te horen dat je tevreden bent over je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

Heel fijn om je kindje mee in te stoppen zodat het zich niet bloot trapt. Ook goede kwaliteit en een gaaf printje.

Wow, wat een mooie review Patricia, superbedankt daarvoor! Altijd weer fijn te horen dat ons Tuck-Inn systeem iemand blij maakt. Nog heel veel plezier van het dekentje. Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

De producten hebben een mooie kwaliteit en zijn erg mooi en uniek.

Superbedankt Kimberly voor deze review! Zoooo fijn te horen als klanten tevreden zijn over onze spulletjes, daar doen we het voor! We wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Ziet er prachtig uit

Inmiddels de eerste kleertjes voor onze kleine spruit gekocht en wat is dit een leuk merkje! Kan niet wachten tot het er is en het aan kan.

Wat bijzonder te horen dat de allereerste kleertjes voor jouw kindje van ons merk zijn! Dank je wel voor deze lieve review. Heel veel zwangerschapsplezier gewenst. Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.