Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen

Beste Ingrid, We vinden het ontzettend vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je pakketje. Helaas ging er juist tijdens de vakantieperiode het een en ander mis met de verzending. Nogmaals onze oprechte excuses! Het aanbod dat we je stuurden ter compensatie staat nog steeds. We horen het graag als je daar alsnog gebruik van wilt maken. We hopen dat je ondanks de late levering tevreden bent over de spulletjes en wensen je er heel veel plezier van! Wit lof, Jolanda & Milou

Prachtig

Wauw mooi ingepakt! En een snelle verzending. Prachtige kleuren en stoffen. Ik kan niet wachten tot ons kindje het aan kan!

Dank je wel voor je lieve review Magda! We hopen dat jij en je kleintje veel plezier zullen hebben van de spulletjes! Wit lof, Jolanda & Milou

Mooie printjes en heerlijk zacht

Ik liep toevallig tegen een mooie grote swaddle Sparkle Roze aan en was er zo blij mee! Heerlijk zacht en zo mooi! Intussen ook een tuck-in dekbed en deken gekocht. Iets minder zacht, even mooi. Heel handig systeem, maar de deken goed in het dekbed krijgen was wel even lastig omdat het dekbed aan één kant elastieken heeft ipv recht is. Maar mijn kindjes liggen nu altijd toegedekt in bed en het bed opmaken gaat veel sneller!

Wat fijn te horen Maaike, dank je wel en nog veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Jolanda & Milou

Prachtige set beddengoed

Ontzettend mooi bedden goed en met deze sale prijs dubbel aantrekkelijk

Dank je wel voor deze mooie review Stephanie. Fijn dat je zo goed geslaagd bent in de SALE. Wit lof, Jolanda & Milou

Wauw!

Mooie producten en goed (mooi) verpakt verstuurd!

Fijn om te horen Hedwig! Dank je wel voor je review en veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Jolanda & Milou

Duidelijke webshop

Snel gevonden wat ik wilde hebben en de sale was leuk qua prijs.

Dank je wel voor deze mooie review Laura! Fijn dat je iets leuks hebt kunnen vinden in de SALE. Wit lof, Jolanda & Milou

Uitstekende, snelle service!

Je wordt goed op de hoogte gebracht van de status van je bestelling via de mail, snelle verzending!

Fijn te horen Sandra, dank je wel! Wit lof, Jolanda & Milou

Fijne webshop

Jammer dat boxpakjes op 5 cent na zorgen voor verzendkosten

Heel leuk

Leuk.

Ik heb voor mijn dochter als kraamcadeau een deken besteld. Super mooi en snel geleverd.

Great company

Beautiful and high quality goods with superb design. We adore the large bathcap.

Prachtige pakjes

Ik ben nog vol smart aan het wachten tot m’n pakketje wordt bezorgd ! Maar de box pakjes zijn echt prachtig!

Etiketje op verkeerde plaats

Lakentje ziet er goed uit, maar etiket zou ik minder hoog liever zien.. Groet Nancy Holster

De fijnste swaddles

Wat mij betreft zijn er geen zachtere swaddles te vinden. En ze zien er ook nog eens prachtig uit en blijven ook na intensief gebruik mooi. Een aanrader!

Het duurde even voordat ik het pakketje binnen kreeg. Ik had contact opgenomen en werd prima te woord gestaan. De volgende dag was het pakketje binnen en is het kleine meisje helemaal blij (en mama ook)

Wat een fijne producten en wat een fijne kwaliteit!

Ik ben fan!

Top producten

Ik ben nog in afwachting van de producten, maar ben uber tevreden over de kwaliteit van de producten die ik al heb.

Snelle service en mooie producten

Perfecte service en prachtige producten

Wat ben ik blij met mijn badcape van Witlof. Lekker groot en heerlijke zachte stof. Ideaal voor, nouja, eigenlijk overal! Een prachtig product geleverd met perfecte service.

Prachtig nieuw item voor de baby

Fijne website met mooie producten. Ik was specifiek op zoek naar een boxpakje met voetjes voor de kleine die begin november verwacht wordt en vond een prachtig pakje. In het echt zoveel mooier zelfs! Ik ben heel tevreden over de service en het uitpakken was een feestje op zich! Ontzettend bedankt!

Leuke spullen, snel geleverd!

Hele leuke spullen, wat je ziet is wat je krijgt! Goede op de hoogte gehouden omtrent levering en snel in huis

Geen woorden maar daden

De Tuc-inn maakt de belofte meer dan waar, met elke ander dekbedhoes is het bed degelijk een slagveld. Met de tuc-inn heerlijk slapen en de zekerheid van een deken die vast op z’n plek blijft en daardoor vindbaar is en makkelijk over kan worden gedaan als het kind wakker of koud wordt. Het is de investering meer dan waard en een absolute aanrader

Makkelijk bestellen en snel in huis.

WAUW!!!!

Wat een gave produkten!!! we moeten nog even wachten op de baby maar wat een feestje om t wiegje en ledikant en wagen op te maken en klaar te zetten... nu kijken voor de oudste 2......wat een leuke mooie en fijne spullen hebben ze

Heb ook de ledikantdekens waar ik erg tevreden over ben (bed opmaken is zo een eitje!!) (alleen is deze naar mijn mening, als het kind groter is dan een baby'tje, wat aan de korte kant) vandaar dat ik nu de 1 persoons dekbedovertrekken heb besteld. Heb het dekbed nog niet in de hoes gehad dus moet nog bekijken hoe het dan zit. En of ik er dan tevreden over ben.. (ivm de 'ronde omslag'). Vind het wel erg jammer dat dit niet op internet te vinden is dat een filmpje of iets dergelijks.

Hallo Saskia, Heel erg bedankt voor je review; wat fijn te horen dat je tevreden bent over de Tuck-Inn ledikantdekens. We hopen natuurlijk dat je net zo tevreden bent over de Tuck-Inn dekbedovertrekken. We nemen je feedback mee om hier ook nog een instructiefilmpje voor te maken, bedankt voor de tip! Ondertussen willen we je graag laten weten dat het dekbed zelf niet in de ronde omslag moet. Net daarboven zitten hoeken waar de hoeken van het dekbed in passen. Mocht je er niet uitkomen, horen we dat heel graag. Je kunt ons mailen via info@witlofforkids.com. Wit lof, Jolanda & Milou

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.