Wat n mooi product. Goede kwaliteit en superzacht.

Voor mijn 1e kleinkind een super zacht dekentje besteld. Erg mooie kwaliteit.

Wow, wat een fijne review Frederique! Super te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het Tuck-Inn dekentje. Ontzettend veel slaapplezier met je kleinkind toegewenst. Wit lof, Team Witlof for kids

Handig, mooi design en kwaliteit.

Nog niet gebruikt voor onze kleine, die komt in september, maar kwalitatief goed, lekker zacht en leuke designs.

Dank je wel Lianne dat je al de moeite hebt genomen een mooie review achter te laten! Wij hopen dat je de spulletjes fijn zult vinden en lekker lang zult gebruiken. Wit lof, Team Witlof for kids

Wat een mooie kwaliteit dekens. Wij zijn zeeer tevreden.

Hi Wietske, Superbedankt voor je feedback en je mooie review! We hopen dat je nog heeeel veel plezier zult hebben van de deken. Wit lof, Team Witlof for kids

Snel,persoonlijk,leuk!

Leuk ingepakt,snelle levering,is fijn.

Dank je wel voor deze mooie review Marjolijn! Heel fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie verpakking van de producten

Een mooie verpakking van de producten die in een snelle levertijd binnen enkele dagen op de stoep stonden.

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service Stephanie! Bedankt voor je mooie review. Wit lof, Team Witlof for kids

Wat een fijne kwaliteit aan spulletjes

Duidelijke site. Mooie spullen. Snelle levering

Dank je wel Carlita, wow wat een fijne complimenten. Superbedankt voor deze mooie review en nog veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi product

Mooi product en super snelle en correcte levering.

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop en onze service. Ontzettend bedankt voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten Snelle levering

Superbedankt voor je mooie review Ellen! Fijn dat je de spulletjes mooi vindt. Nog heel veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Zo handig, echt geweldig!

Wat fijn dat je onze spulletjes zo handig vindt Carline, en dat je dat met ons deelt. Erg blij met je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering en top kwaliteit

Wat een mooi merk met fijne spulletjes. Heel tevreden met mijn bestelling!

Wat een mooie review B., superbedankt. We gaan er een beetje van blozen. Wij wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

De producten zijn niet alleen fraai, maar ook bijzonder handig en behulpzaam voor de jonge ouders.

Wat fijn te horen dat je de spulletjes handig vindt en aanbeveelt aan jonge ouders. Erg bedankt voor je fijne review Sylvia! Wit lof, Team Witlof for kids

Top kwaliteit

Ik ben erg blij met mijn aankoop! Groot dus lang te gebruiken wat erg fijn is daarbij voelt de stof erg zacht aan.

Dank je wel Kim voor je mooie review! Superfijn te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtig product

Mooie wiegenlakens en goed contact met de klantenservice. Tevreden.

Erg fijn te horen dat je tevreden bent over onze Tuck-Inn wieglakentjes en onze service. Dank je wel voor je mooie review en nog veel plezier van de lakentjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi kwalitatief goed passend dekentje

Wij kregen de tip weer van iemand anders maar inderdaad wat is dit dekentje fijn! Wij hebben een 60jaar oud wiegje, dus klein maatje. En dit dekentje past super goed! Beter dan losse wiegdekentjes waarvan je soms toch veel stof moet instoppen onder het matrasje.. goede aankoop dus!

Wat leuk te horen dat iemand ons als tip gaf Marleen! En fijn dat je tevreden bent over het Tuck-Inn wiegdekentje. Deze is na (of tijdens) het wiegje ook fijn om snel even mee te nemen in de Maxi-Cosi; het dekentje blijft goed om de onderrand van het autostoeltje zitten. We wensen je er nog heel lang plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

goede kwaliteit, duurzaam

snelle levering, keurig ingepakt ontvangen, en de ontvangster van het kado was er heel blij mee

Bedankt Antsje voor deze mooie review! Fijn te horen dat degene waar het kado voor was er zo blij mee was. Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik ben super tevreden over de kwaliteit van het product en zal zeker in de toekomst nog een nieuwe bestelling plaatsen!

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service Lisa! En we hopen van harte dat je in de toekomst nog eens bij ons komt shoppen. Wit lof, Team Witlof for kids

Superfijn beddengoed en goeie kwaliteit

Al eerder besteld en nu voor de tweede een andere kleur besteld van tuck Inn beddengoed. De kwaliteit is erg goed en behoud z'n kleur.

Dank je wel voor deze mooie review Els! Wat ontzettend fijn te horen dat het Tuck-Inn beddengoed zo goed bevalt. Wit lof, Team Witlof for kids

Snel en top kwaliteit

Mooie producten van hoge kwaliteit. Service snel en via e-mail snelle en volledige reactie op mijn vraag. Hierdoor kon ik mijn bestelling dezelfde dag nog afronden.

Wat een fijne en lieve beoordeling Marieke! Hier zijn we natuurlijk ontzettend blij mee. Erg fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service. Wit lof, Team Witlof for kids

Kwalitatieve product en goede service

Sinds 1 jaar maak ik gebruik van witlof handdoek/omslagdoek. Vind de handdoek/omslagdoek super, omdat hij zo heerlijk groot is. Dat was wel fijn met een baby die wat groter dan gemiddel is. Ongeacht dat je hem vaak wast blijft hij erg mooi. Een echte aanrader voor je baby uitzet.

Hi Samantha, wat fijn dat je zo tevreden bent over de omslagdoek! We hopen dat je er nog heel lang plezier van zult hebben. Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Al meerdere dingen van Witlof in huis. Mooie, zachte en praktische producten. Ik vond de deken die ik had besteld top, alleen de kleur was helaas niet helemaal naar mijn zin. Meer oranje dan hazel bruin. Om die reden toch geretourneerd. Zou desondanks zeker weer van Witlof bestellen.

Hallo Jessica, wat leuk te horen dat je al zoveel producten van Witlof for kids hebt en dat je er zo tevreden over bent. Jammer dat de kleur van het laatste dekentje tegenviel. Wie weet zit er in de toekomst wel weer een leuke kleur voor je bij! Wit lof, Team Witlof for kids

Super handig en schattig wiegdekentje

Heel blij met mijn mooie wiegdeken. Netjes verpakt en snel ontvangen

Hi Kim, wat ontzettend fijn te horen dat je zo blij bent met je Tuck-Inn wiegdeken! Dank je wel voor je hele mooie review en nog veel plezier van het dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Mijn ervaring is nog te kort

Wij hebben een tuck inn ledikant deken gekocht op de beurs. Zijn pas 6 oktober uitgerekend. Dus nog niet gebruikt maar we vonden de kleuren/ print zo mooi!

Wat leuk te horen dat je een Tuck-Inn deken op de beurs hebt gekocht. Hopelijk vind je het gebruik van de deken strakjes net zo fijn als dat je de kleuren/print zo mooi vindt. Geniet van deze bijzondere tijd! Wit lof, Team Witlof for kids

Top producten

Ik ben zeer tevreden over de producten van Witlof for kids.

Superbedankt Riet voor deze geweldige review. Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne producten van goede kwaliteit

Duidelijke site, snelle levering en goede communicatie. De producten zijn erg fijn en makkelijk in gebruik en van goede kwaliteit.

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service! Heel erg bedankt voor je mooie review Marjan. We wensen je nog veel plezier van de spulletjes. Wit lof, Team Witlof for kids

WoW wat een cadeautje alleen de verpakking al.

Wat leuk hoe de badcape alleen al verpakt is. Ga zeker vaker bestellen.

Dank je wel Hanke voor deze ontzettend mooie review. Fijn te horen dat je zo blij bent met de badcape en onze service. We hopen dat je nog veel plezier van de cape zult hebben! Wit lof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.