Heel blij met m’n prachtige tuckin deken!

Fijn materiaal, mooie kleur (icm grijs bedje) en zoals gehoopt; ideaal om het bed op te maken!

Hi Marlot, Super dat je hier laat weten dat je Tuck-Inn deken zo goed bevalt! We wensen je nog veel opmaakplezier :-). Wit lof, Team Witlof for kids

Snel en mooi.

Snel geleverd, moooi pakje! Heel blij mee.

Bedankt voor je mooie review V. en superfijn te horen dat je bij bent met het pakje en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Jullie badcape is echt zo ontzettend fijn. Voor zowel de baby, als de peuter èn de kleuter. Zo blij mee.

Goed te horen Joyce dat je zo blij bent met de badcape! Bedankt voor je mooie review en nog heel veel plezier van de cape! Wit lof, Team Witlof for kids

Goed en corecte afhandeling van de online bestelling

Ales prima in orde bij een aankoop en bezorging

Dank je wel Berny voor deze hele mooie review! Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling en de bezorging ervan. Heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten en goede service

Verkopen unieke spullen van mooie kwaliteit en eigen stijl. Wij hebben al meerdere spullen van witlof for kids en zullen ook zeker blijven kopen.

Hi Laura, wat superfijn te horen dat je zo tevreden bent over de spulletjes die je bij ons aangeschaft hebt en onze service! En wij zijn natuurlijk ontzettend blij als je ook in de toekomst klant bij ons blijft :-)! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten en snelle levering

Super handig beddengoed, mooie match van kleuren en stoffen.

Wat fijn te horen dat je blij bent met het Tuck-Inn beddengoed Emmy! Dank je wel voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Leuke producten en snel geleverd

Heel tevreden over het bestelde product. Zag er mooier uit in het echt dan op de foto.

Goed te horen dat je tevreden bent over je bestelling en onze service Suzanne. Daar doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Kwaliteit en past bij elk interieur

Prachtig design. Ideaal in de Maxi Cosi, in het ledikant en in de wieg. Genoeg keuze uit verschillende kleuren. Wij hebben de grijstinten en ze passen bij zowel onze slaapkamer (met de wieg) als op de babykamer. Materiaal voelt lekker aan. Kortom, wij zijn helemaal weg van witlof for kids!

Dank je wel Robin voor je ontzettend mooie en lieve review! Heel fijn te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit en kleuren van de producten. Wit lof, Team Witlof for kids

Goede kwaliteit

Met aandacht verpakt en mooie kwaliteit!

Wat een ontzettend fijn compliment Jacqueline, dank je wel! Hier doen we het voor! Wit lof, Team Witlof for kids

Zeer tevreden met de prachtige boxpakjes

De boxpakjes die ik heb besteld van Witlof for Kids zijn heel mooi en van zeer goede kwaliteit. De verzending mocht ietsje sneller.

Dank je wel voor je mooie review Margo. Excuses dat je de spulletjes iets later dan verwacht binnen hebt. Fijn te horen dat je zo tevreden bent over de boxpakjes. Veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi spullen

Mooie en kwalitatief goede spullen.

Hallo Rik, Heel fijn te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijn dekentje

Mijn ledikant dekentje

Hi Anne, wat ontzettend fijn te horen dat je blij bent met het dekentje! Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Prima service en product

Prima service en product zoals omschreven en op de afbeelding

Wat fijn Stefanie dat je blij bent met je aankoop en onze service. Wat lief dat je hier zo'n mooie review over achterlaat! Dank je wel! Wit lof, Team Witlof for kids

Erg blij met de tuck in deken

Ik heb een tuck in deken gekocht voor het ledikant. Het is erg mooie stof en het pakket was snel binnen.

Hi Irma, leuk te horen dat je zo blij bent met de Tuck-Inn deken. Heel erg bedankt voor je supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering en mooie producten

De kwaliteit van het beddengoed is echt heel mooi. De service is goed en levering snel. Top!

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo tevreden bent met het beddengoed en onze service. Daar doen we het voor! Heel erg bedankt voor deze supermooie review Marieke! Wit lof, Team Witlof for kids

De artikelen zijn erg fijn! We gebruiken her veel en vaak

Dank je wel voor je hele mooie review Ingrid. Fijn dat je de spulletjes veel en vaak gebruikt. We wensen je er nog heel veel plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

Geen gedoe meer met een bedje opmaken ! Erg fijne stof van mooie kwaliteit:)

Superfijn te horen dat je zo tevreden bent over ons Tuck-Inn beddengoed. Dank je wel voor deze geweldige review! Wit lof, Team Witlof for kids

Supermooi

Mijn metekind kreeg een zoontje en de kleertjes die ze had waren allemaal te groot, zo ben ik bij jullie beland en we zijn super tevreden van jullie spullen

Ontzettend fijn dat je hier laat weten blij te zijn met onze spulletjes! Heel erg bedankt voor je mooie review Monique! Wit lof, Team Witlof for kids

Ik heb mij bestellingen netjes op tijd ontvangen, heel netjes ingepakt dankjewel. En wat zijn ze mooi echt blij mij.

Hi Tugba, superfijn te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Dank je wel voor deze prachtige review! Wit lof, Team Witlof for kids

Geweldige producten

Hele fijne producten om mee te werken, tijdens de verzorging van de kinderen. Bed opmaken is nu ook zo gedaan. En de kinderen hebben geen last meer van koude benen.

Altijd fijn om terug te horen dat ook jouw kinderen het beddengoed niet meer lostrappen met Tuck-Inn en dat jij hier nu lekker snel het bed mee op kunt maken. Dank je wel voor je review Natasja! Wit lof, Team Witlof for kids

Door het borduren van namen duurde het leveren iets langer, wel leuke actie. Was wel uitzoeken hoe je dat moest bestellen. Dat zou handoger kunnen.

Fijn te horen dat je de borduuractie leuk vond Marijke! En hartelijk dank voor deze mooie review. Je tip nemen we mee; de volgende actie zullen we nog eens kritisch naar het bestelproces kijken. Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi product

Mooi product, snelle levering en leuk ingepakt.

Superbedankt voor je mooie review Bianca! Heel fijn te horen dat alles naar tevredenheid is. Wit lof, Team Witlof for kids

Goede klante servisch en mooie producten

Goed geholpen en fijne oplossing gevonden. Fijne producten van goede kwaliteit

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop en onze service. Bedankt voor je review Bodine! Wit lof, Team Witlof for kids

We zijn helemaal verliefd.

Wat een fijne dekentjes. Niet alleen praktisch maar ook een sfeervolle toevoeging op onze babykamer.

Wow, wat ontzettend leuk te horen Lobke, bedankt voor deze heerlijke review! Wit lof, Team Witlof for kids

Product goed geleverd

Het bestelde product is goed aangekomen! En even leuk als op de foto. Enige piepkleine puntje: ik word meteen als ‘fan’ aangesproken, maar een product kopen vind ik iets anders dan fan zijn. Maar goed, dat is een klein beetje beroepsdeformatie (werk met tekst).

Hallo Gwen, bedankt voor je compliment en je fijne feedback! Het is inderdaad een beetje overdreven om meteen als fan aangesproken te worden; daar zijn we iets te enthousiast geweest ;-). Kun je ons laten weten waar in het proces dat gebeurde? Dan gaan we dat snel even aanpassen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je mooie review! Witlof, Team Witlof for kids

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.