Dekentje ziet er prachtig uit en voelt prettig en zacht aan.

Ik heb het dekentje kort geleden gekocht voor de kleine meid, maar die moet nog worden geboren. Het materiaal van het dekentje voelt erg fijn en beweegt soepel. Mijn ervaring tot nu toe is erg goed. De service van Witlof is ook erg persoonlijk doordat ze een leuk kaartje meesturen met de producten.

Dank je wel voor je mooie review Janke. We wensen je nog heel veel plezier van het dekentje als je meisje geboren is! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi kwaliteit, heel handig, snelle en correcte levering

We maken altijd weer een vreugdedansje met zo'n mooie review :-). Dank je wel hiervoor Elfie! En heel fijn te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Wit lof, Team Witlof for kids

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit.

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Dank je wel voor deze mooie review Miriam! Wit lof, Team Witlof for kids

Hele fijne spullen

Al twee keer een deken aangeschaft van Tuck-inn. Eentje voor de wieg en de ander voor de ledikant. Zeer aan te bevelen

Wat goed te horen dat je zo tevreden bent over onze Tuck-Inn dekens M! Superbedankt voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijn dekentje past precies in de wieg kinderwagen .

Fijn dekentje het blijft goed liggen en het is precies de goede grote.

Bedankt voor je mooie review Mechteld! Fijn te horen dat het Tuck-Inn wiegdekentje zo goed bevalt. Nog veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Hydrofielhanddoek groot

Super blij met mijn aankoop, de handdoek is lekker groot en super zacht

Wat fijn te horen Priscilla. Nog heel veel plezier van de doek gewenst! Wit lof, Team Witlof for kids

Heerlijke deken

Hele fijne deken, lekker zacht, niet te dik en een mooie kleur. Het fijnste is dat hij niet alleen aan de onderkant om het matrasje kan maar dat hij ook wat breder is waardoor ik mijn zoontje echt lekker kan instoppen.

Wat goed te horen dat je je zoontje zo fijn kunt instoppen met de deken. Heel erg bedankt voor deze mooie review Eveline! Wit lof, Team Witlof for kids

Erg tevreden! Een aanbeveling!

De bestelling hadden we snel in huis. Netjes verpakt en erg blij met het product! De deken is van fijn materiaal en lekker warm. Blijft goed om het matras zitten bij het voeteneinde.

Hi Selma, wat fijn dat je tevreden bent over en met je aankoop, daar doen we het voor! We hopen dat je nog veel plezier van de deken gaat hebben. Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige dekens en lakens gekocht

Mooie kleuren en heerlijke warme dekens zonder dat ze los komen.

Wat superfijn te horen dat je blij bent met het Tuck-Inn beddengoed. Heel erg bedankt voor je review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering, mooi product, erg leuk verpakt

Fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling Anya! Heel erg bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne deken

Een hele fijne deken voor het ledikant. Wat zij ook omschrijven hij laat niet los en daardoor kun jij je kleine strak inpakken. Het zijn ook mooie dekentjes.

Bedankt voor deze mooie review Marlouke. Heel fijn te horen dat de deken zo goed bevalt! Wit lof, Team Witlof for kids

Super mooie kwaliteit beddengoed!

Niet goedkoop, maar hele mooie kwaliteit. En een cadeautje om te krijgen, feestelijk ingepakt.

Wat fijn dat je zo blij bent met de kwaliteit van ons beddengoed en onze service Marleen. Bedankt voor je lieve review! Wit lof, Team Witlof for kids

Uitstekend!

Mooie spulletjes! Perfecte levering.

Dank je wel voor je review Miriam. Fijn te horen dat je blij bent met de spulletjes en onze service! Wit lof, Team Witlof for kids

Mijn kleine meisje slaapt niet als ze haar witlof slaapzak niet aan heeft!

Mijn dochtertje is enorm blij met haar slaapzak. Een blije dochter betekent natuurlijk een blije mama. Het is ideaal dat als ze nog slaapt en je moet weg, je de slaapzak gewoon aan kunt laten en toch de maxicosi vast kunt maken!

Wat fijn te horen dat de slaapzak zo goed bevalt Melanie! We wensen jou en je dochter nog heel veel plezier van de slaapzak. Wit lof, Team Witlof for kids

Snel verstuurd, duidelijke updates en mooi product

Product is snel verstuurd. Kreeg vaak via een mail een update en het dekentje wat ik heb besteld, zag er mooi uit en goed verpakt. Zeker een aanrader!

Hi Anne, fijn dat je het pakketje zo snel binnen hebt! Dank je wel voor je mooie review en heel veel plezier van het dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige kwaliteit

Prachtig design, goede kwaliteit, mooi systeem!

Wat ontzettend fijn te horen Amarins! Dank je wel voor deze prachtige review en heel veel plezier van je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

Gewoon goed!

Goede website en mooi verzorgd

Dank je wel Carin voor je hele fijne review! Wat fijn ook te horen dat je de website goed en verzorgd vindt. Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Mooie producten, als een cadeautje geleverd!

Fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling Yvonne! Heel erg bedankt voor deze supermooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Snelle levering, Laken & deken zien er mooi uit.

Dank je wel, wat een fijne review! Leuk te horen dat je zo positief bent over de service en de spulletjes. Heel veel plezier van het laken en de deken! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten

Mooie producten, blijven goed in de was

Bedankt Yolanda voor deze mooie review! Fijn te horen dat de spulletjes mooi blijven in de was. Nog veel plezier ervan! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten!

Mooie stoffen en kleuren! Ik kan niet wachten om ze te gebruiken bij mijn tweeling!

Wat een lieve review Renée. Erg fijn dat je zo blij bent met de spulletjes. We hopen dat je er nog heel veel plezier van gaat hebben bij je kindjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi en goede kwaliteit

Prima producten, zijn mooi en van goede kwaliteit. Enkel spijtig dat ze niet in de droogkast mogen, waarom weet ik niet, en dat onze dochter er niet onder blijft liggen. Het is dus af te wachten of de aankoop voor dit formaat bedje nog voldoende nut zal hebben.

Dank je wel voor je review Inge! Wat fijn dat je tevreden bent over de producten. Met uitzondering van de hydrofiele doeken (swaddles) en badcapes mogen alle producten in principe in de droger. Echter, de kleuren en materialen zullen dan minder lang mooi blijven. En de producten kunnen dan ook iets meer krimpen dan normaal. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat heel graag! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten zoals op de website weergegeven

Mooie kwaliteit dekens, ideaal om een bedje mooi op te maken.

Dank je wel voor je review Evelien. Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over de producten! We wensen je er nog heel veel plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

Het product wat ik gekocht had, was niet leverbaar. Maar door zeer goede en snelle communicatie een alternatief gevonden. Dit noem je klantenservice!

Wat fijn Denise dat je tevreden bent over onze klantenservice! Lief dat je dat hier hebt willen delen. Wit lof, Team Witlof for kids

verrassend praktisch en erg mooi

Het tuck-inn dekentje ziet er niet alleen heel er mooi uit, het is ook nog heel erg zacht!! Zoals wordt aangegeven is het bedje inderdaad erg makkelijk op te maken. Erg blij mee!!

Wat fijn te lezen dat je zo blij bent met het Tuck-Inn dekentje Renate! We wensen je er nog heel veel opmaak plezier van! Wit lof, Team Witlof for kids

Dorpstraat 27 5563BC Westerhoven

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.