Wauw!!

Onze Jack slaapt onder een Vedder en Kees lakentje. Dat is alleen nu met de koudere nachten veel te dun. Via Google terecht gekomen bij Witlof. Direct aangesproken door het idee en de prachtige prints. Gelijk een dekentje besteld, direct verzonden en de volgende dag kon het dekentje al in gebruik! Makkelijk en snel op te maken. Wij zijn helemaal fan en gaan zeker in de toekomst hier nog wat bestellen!

Super fijn om te lezen Aniek! Nog heel veel plezier van het dekentje, en we zien je natuurlijk heel graag weer een keer terug in de toekomst! Wit lof, Team Witlof for kids

Perfect!

Dekbedovertrek blijft op zijn plek zitten en is perfect voor mijn dochtertje die in haar slaap druk beweegt.

Heel fijn te horen dat het dekbed van je dochtertje op zijn plek blijft met ons Tuck-Inn dekbedovertrek. Super dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor deze fijne review! Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige materialen

Wat een prachtige mooie materialen. Super handig in gebruik.

Super te horen dat je onze producten handig vindt in het gebruik! Dank je wel voor zo'n mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne producten

Heel fijne producten die er ook nog eens mooi uitzien! Snelle levering en goede service.

Wat fijn te horen Florien dat je zo tevreden bent over onze producten en service. Dank je wel voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Topproduct

Heerlijke stof en sluit perfect aan op het matras! Het is het waard!

Wat een fijne review Beata. Super dat je zo tevreden bent. Bedankt dat je dat hebt willen delen met ons! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie site en produkten

Slaapzak nog niet binnen, maar informatie rondom bestelproces is erg duidelijk.

Fijn dat het je het bestelproces duidelijk vond. Wat leuk dat je al een slaapzak gepre-ordered heb! Wij hopen ze zo snel mogelijk binnen te krijgen en zijn dan ook erg benieuwd hoe deze bevalt! Alvast heel veel plezier van de slaapzak! Wit lof, Team Witlof for kids

Superfijn dekentje

Mooie materialen en design! En handig dat je met het tuck-inn systeem makkelijk een wieg of ledikant strak kunt opmaken.

Hallo Amber, dank je wel voor je mooie review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het Tuck-Inn systeem. We wensen je nog heel veel plezier van het dekentje! Wit lof, Team Witlof for kids

Buiten een geweldige kwaliteit van materiaal en producten leveren de dames ook top service! Geen gehannes, gewoon snelle en duidelijke taal. Ik zal hier zeker meer gaan bestellen in de toekomst.

Wat fijn te horen dat je onze service zo ervaart, daar doen we het voor! Dank je wel voor je lieve review! Wit lof, Team Witlof for kids

Super mooie producten, snelle levering

Zeker een aanrader.

Wat een lieve review Eli. Ontzettend bedankt hiervoor; fijn dat je tevreden bent met je bestelling! Wit lof, Team Witlof for kids

nette afhandeling

bestelling gedaan uit de sale! Jammer dat een artikel bij levering toch niet beschikbaar blijkt te zijn. Maar retourbetaling snel en prima afgehandeld en gecommuniceerd! Overige producten zijn mijn kinderen blij mee.

Bedankt voor je mooie review Monique. Heel vervelend natuurlijk dat er een sale product net op was, maar fijn dat je kinderen blij zijn met je andere items. Nog heel veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Fijne deken

Fijne deken voor de wat koudere dagen. Geen losliggend beddengoed meer, erg fijn.

Fijn te horen dat je tevreden bent over je Tuck-Inn deken! Heel erg bedankt voor je review! Wit lof, Team Witlof for kids

Super mooie producten, snelle service

Ik heb zelf een aantal swaddle doeken, die ik tegenwoordig ook cadeau geef aan iedereen die een kind verwacht. Ze zijn super zacht, nemen goed vocht op en lekker groot. Service en communicatie zijn zeer goed en snel. Aanrader!!

Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over onze swaddles en ook over onze service! Dank je wel voor deze mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit stof

Goed te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit Jolijn. Heel erg bedankt voor deze review! Wit lof, Team Witlof for kids

Wat een service. Zondagavond besteld en dinsdag werd het al geleverd.

Wat fijn Marian dat je zo tevreden bent over onze service; daar doen we het voor. Dank je wel voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

mooi spullen en super handig

heel handig en mooi

Wat ontzettend fijn te horen dat je de spulletjes mooi en handig vindt Christine! Dank je wel voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooie producten voor een goede prijs

Wat een mooie spulletjes! Heel fijne zachte hydrofiele doeken. Ook de waskussenhoezen zijn mooi en heerlijk zacht. Geleverd in een paar dagen, prima!

Wat een ontzettend lieve review Patricia! Dank je wel! Superfijn dat je zo tevreden bent met de spulletjes! Wit lof, Team Witlof for kids

Amazing

So happy to discover this brand so handy product and really good quality and cute design. I recommand it to all my mama friends. Thanks for making such great products

Thank you Dany Laure for your compliments and your review! Makes us smile from ear to ear :-). Wit lof, Team Witlof for kids

Prachtige kwaliteit !

Wat een mooi deken en laken assortiment.

Wat fijn te lezen dat je blij bent met je aankoop Carna! Dank je wel voor deze mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Mooi en makkelijk!

Het ontwerp van de producten is erg mooi en voelt heerlijk zacht aan! Alles blijft ook netjes op zijn plaats in het bedje.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over het Tuck-Inn systeem Sanne. Bedankt voor je mooie review! Wit lof, Team Witlof for kids

Aanrader

Prachtige artikelen, fijne service en snelle verzending! Echt een aanrader!

Wat een lieve review, dank je wel hiervoor Tessa! We wensen je veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Jolanda & Milou

Mooie producten voor een leuke prijs

Leuke producten, mooie kwaliteit zoals ik op het eerste oog kan zien en voelen. Leuk verpakt en snel verstuurd.

Wat fijn te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Dank je wel voor deze mooie review! Wit lof, Jolanda & Milou

Optijd, netjes en mooi verpakt.

Dank je wel Daisy, fijn dat je onze service zo hebt ervaren! Wit lof, Jolanda & Milou

Hele snelle aankoop & fijne producten

Hele fijne zachte producten met top kwaliteit

Superfijn om te horen Linda, dank je wel! Veel plezier van de spulletjes! Wit lof, Jolanda & Milou

Mooie deken

Prachtige ledikant deken aangeschaft. Ziet er netjes uit. Nog niet in gebruik genomen, Maar gaat vast naar tevredenheid gebruikt worden.

Fijn om te horen Greetje, we hopen dat je veel plezier van de deken zult hebben. Dank je wel voor je mooie review. Wit lof, Jolanda & Milou

Had een probleem,maar dit is keurig opgelost .

Was eerst teleurgesteld door de latere bezorging omdat ik het cadeau wilde geven ,maar alles is keurig geregeld en zou zo weer bij Witlof for kids bestellen .

Hallo Mieke, Supervervelend dat je pakketje te laat was bezorgd, maar fijn dat je tevreden bent met de oplossing. We wensen je nog heel veel plezier van de spulletjes. Bedankt voor je lieve review. Wit lof, Jolanda & Milou

Dorpstraat 27

5563BC Westerhoven

Over Witlof for kids

Witlof for kids werkt nauw samen met ouders en verzorgers. Door goed te luisteren naar wat jij belangrijk vindt voor je kindje en voor jezelf, kunnen wij dat vertalen naar onze collectie. Een collectie die bestaat uit veilige en functionele producten van een mooie kwaliteit en in verrassende designs die eindeloos te combineren zijn.