Uitstekend bedrijf

Product op maat geleverd, alles duidelijk, wel bijzonder dat er een duitse handleiding bij zat, klantenservice meer dan goed!

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Om onder te zitten
  • Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Erwin, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de goede maatvoering en de goede klantenservice; dat vinden we leuk om te horen. Dat je een Duitse handleiding hebt gekregen is een menselijk foutje, maar dat kan gebeuren en lossen we natuurlijk op :-) Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Berry, Bedankt voor je mooie 9 en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering en goede kwaliteit

• Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Peter, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede kwaliteit; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Goed product ontvangen en ook heel goed geholpen door de klantenservice toen wij een een nabestelling moesten doen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? De badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Mooie panelen
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste T, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met onze vriendelijke klantenservice; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je panelen en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Topplaten

Na de douche nu ook de wandplaten voor het toilet gekocht. Ben er heel blij mee.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Toilet wanden
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Verwerkt makkelijk en ziet er top uit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Henny, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met je mooie panelen en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

XXL leverd altijd naar tevredenheid

Goed materiaal, altijd snel en goed geleverd! Veel keus in de webshop, en meer maatwerk. Dat krijg je niet in de "reguliere" doe het zelf winkels!!!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Gevelbekleding balkon
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Degelijk en kwalitatief
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Maarten, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de supernauwkeurige maatvoering, tot op de mm precies, en de snelle levering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

De uitleg dat je alle 5 de afdekranden moet gebruiken word snel fout gedaan. Ook ik heb de platen in de afwerkrand gedaan omdat dat precies goed past en daardoor snel gedaan word. Totdat ik de borgplaatjes wilde monteren toen merkte ik mijn fout. Tevens de gaatjes in de borg kapjes aan de voet van de platen heb ik groter geboord omdat de schroeven er lastig en scheef in draaide. Voor de rest is het een Prima product en super snel geleverd, komplimenten daarvoor.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Serre
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Sjaak, Bedankt voor je mooie review en de feedback! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

doet wat he moet doen

prachtig materiaal

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? badkamer en keuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product super
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de kwaliteit van onze panelen; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Eerst een aantal samples besteld om te kijken welke kleur ik wilde hebben. Deze werden netjes en snel geleverd. Dit zelfde met het paneel dat ik heb besteld. Deze was netjes verpakt en goed beschermd zodat hij niet kon beschadigen. De plaat is erg stevig in het echt en is erg mooi. Helemaal top.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand keuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Sven, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je blij bent met maatvoje bestelling en de goede verpakking; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe achterwand en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Goed.

Op tyd geleverd goede afspraken .

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Luifel
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt voor je review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Goed product

Bestelling werd snel bezorgd, zeer tevreden over het product .

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerking goot.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk te verwerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle bezorging en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Perfecte kwaliteit en snel geleverd

Prima website, veel keuze en een prijs die ver onder die van de bouwmarkten ligt. Twee dagen na de bestelling zijn de platen geleverd en transportkosten werden niet berekend.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? nieuw dak op mijn Veranda
  • Beschrijf jouw ervaring met het product past perfect,
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Harrie, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de goede prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je dak en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Na bestelling snel geleverd. Alleen jammer dat er (waarschijnlijk) tijdens transport een hoekje van het plexiglas beschadigd is geraakt.

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Elco, Bedankt voor je review en de feedback. Heel vervelend dat er transportschade is ontstaan, dat hoort natuurlijk niet en lossen we natuurlijk graag voor je op. Als je even contact opneemt, weet ik zeker dat we tot een passende oplossing komen! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Super kwalitatief

Superkwaliteit, nette en snelle levering. Alles samen picobello.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdakje
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Zeer goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Raymond, Bedankt voor je mooie 10! Altijd leuk om tevreden reviews terug te lezen. Veel plezier van je aankoop en we zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Na mijn 1e ervaring 2e levering slecht verpakt.

Mijn 1e levering was super. Deze 2e levering was slecht verpakt en er zaten ook beschadigingen hierdoor op het plexiglas. Het beschermfolie dat de platen moest beschermen was op diverse plaatsen beschadigd, helaas.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voorzetramen
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Matig
  • Zou je het product aanbevelen? Nee

Beste R, Dank voor je review en wat vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar we lossen dit natuurlijk snel en goed voor je op. Als je even contact opneemt met onze klantenservice sturen we je direct een vervangende plaat of we kijken samen naar een andere oplossing waar je blij van wordt. Excuses voor het ongemak en nog een fijne zaterdag! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Pakket was snel besteld met behulp van de chat, echter kreeg ik een verkeerd pakket. Het is een losstaand hok, ik kreeg een pakket voor aan de muur. Hierdoor had ik een profiel te veel en een paar meter u-profiel te weinig maar dit is snel na geleverd. Alleen een Duitse handleiding is niet handig in Nederland.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voliere
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Zeer makkelijk
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Popke, Bedankt voor je review! Vervelend dat het in eerste instantie niet helemaal goed, excuses hiervoor! Gelukkig was de nalevering snel. Ook had de handleiding natuurlijk in het Nederlands gemoeten, deze kun je altijd nog terugvinden op onze website. We wensen je veel plezier met je nieuwe hok en zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

perfekt

tevreden???? Super tevreden wereld zaak zij doen wat zij beloven

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? overkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product prima iedereen kan met dit product werken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste G, Wat ontzettend leuk zo'n enthousiaste review! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Alles perfect

Al 2de bestelling bij XXL, perfect geleverd en perfect materiaal

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? serre
  • Beschrijf jouw ervaring met het product perfect op maat
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Conny, Wat leuk dat je al meerdere keren hebt besteld! Tot de volgende keer maar weer. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

snel geleverd

op maat en snel geleverd

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afdekken van koeling
  • Beschrijf jouw ervaring met het product snel gekeverd
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat de maat klopt en het product snel is geleverd. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Dak rubbers besteld

De dak rubbers die ik bestelde waren van uitstekende kwaliteit en bleken zeer duurzaam. Omdat ik niet zeker wist of de rubbers zouden passen. Had ik contact opgenomen met de klantenservice. De klantenservice was snel en zeer behulpzaam, waardoor ik snel kon beslissen om mijn bestelling te plaatsen. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring en zou dit bedrijf aan anderen aanbevelen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bestaande alluminium Terrasoverkapping
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Michael, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Geweldig optijd geleverd goed product

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Garage
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Werkt perfect
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Rinus, Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering; Exacte maten; Goede prijs

Ik had ivm gebroken ruit van tuinschuur ervoor gekozen om dit door plexiglas te vervangen. Via google kwam ik op XXL direct uit en bleek de beste prijs/kwaliteit verhouding te hebben. Doordat het zonder meerkosten exact op maat wordt geleverd, hoefde ik er zelf niets meer aan bij te zagen of vijlen. Superhandig !

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? i.p.v. glas voor blokhut
  • Beschrijf jouw ervaring met het product De 5mm is goed stevig, ik zou niet dunner nemen
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Wilrie, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede maatvoering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je plexiglas en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Zoals gevraagd, perfect.

Wat ik bestelde heb ik gekregen. Top tot op de millimeter correct.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? plaatsen v. kattenluik in schuifraam
  • Beschrijf jouw ervaring met het product perfect
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Eddy, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de supernauwkeurige maatvoering, tot op de mm precies; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Prima materiaal

Snel geleverd; ziet er goed uit mooi helder polycarbonaatplaat . Precies op maat gesneden.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voorzetramen
  • Beschrijf jouw ervaring met het product zeer goed.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Anton, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede maatvoering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je voorzetramen en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Fast and as expected

Everything was delivered quickly, on time as promised and in good condition.

• Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Emma, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct