geweldig

goede en prima en snelle levering

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? isolatie
  • Beschrijf jouw ervaring met het product prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Frits, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen; daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Alle aspecten gingen prima

Bestelling werd vlot afgehandeld\ Prettig dat grote platen op maar werden gezaagd Latere aanvulling in zelfde zendiung meegezonden, dank daarvoor

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product goed verwerkbaar
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Dankjewel voor je mooie beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen; daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

geweldig

alles is uitstekend verlopen, bestellen, toezenden en verwerken

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? vitrine
  • Beschrijf jouw ervaring met het product uitstekend
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Bouwe, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen; daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Totale tevredenheid

Vlugge perfecte levering Vriendelijke bezorger

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Christine, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en de vriendelijke bezorger; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Vlotte levering,goede prijzen.

Vlotte afhandeling goede prijzen

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ron, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en de scherpe prijs; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Kan ook in 1 woord: TOP

Zowel bestellen als vragen worden snel en kundig afgehandeld. De wandpanelen zijn van een goede kwaliteit en makkelijk te verwerken.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product De wandpanelen zijn van een goede kwaliteit en makkelijk te verwerken.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Peter, Dankjewel voor je mooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en het eenvoudige bestelproces; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je mooie wandpanelen en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

De platen zijn van uitstekende kwaliteit. Precies op maat gezaagd Vorig jaar de badkamer gerenoveerd met wand panelen. Deze maand de toiletruimte vernieuwd met prachtige acryl platen

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Ombouw hang toilet
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Mooi en prettig in onderhoud
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Kees, Dankjewel voor je supermooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het materiaal en de snelle levering; dat vinden we erg prettig om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe toilet en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Beschadigd plexiglas

Na een belletje, 2 dagen later nieuw glas binnen, perfect opgelost

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Sneakerkast
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Patrick, Dankjewel voor je supermooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice; dat vinden we erg prettig om te horen. Soms gaat er iets mis - het blijft immers mensenwerk - maar dan lossen we het snel en goed voor op je op. Veel plezier met je lijsten en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Alles keurig geregeld.

Top geregeld van A tot Z.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Renovatie badkamers BosBungalows
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Danny, Dankjewel voor je supermooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en dat alles goed geregeld was; dat vinden we erg prettig om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamerwanden en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Deskundig advies, snelle levering, goede service

Mooie wandpanelen op maat. De bestelde kitten waren niet compleet bij levering, waarschijnlijk lag 1 pakketje nog in de vrachtwagen. 1 belletje naar XXL Direct en 2 dagen later had ik ze binnen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Mooie platen, goede lijm en kit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Luc, Dankjewel voor je supermooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en onze klantenservice; dat vinden we erg prettig om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe keukenwand en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Bestelling voldeed volledig aan verwachting!

ccc

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Douche
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jacob, Dankjewel voor je mooie 8 en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Perfect materiaal, snel in huis

Ik had voor schilderijlijsten glas nodig, maar omdat mijn werken nogal wisselen van expositie heb ik daar plexiglas besteld. Strak spul, goede keus. Voor twee grote, open stukken in afdak meteen ook plexiglas besteld. Helaas niet goed gelet op de maten en ik kreeg smalle lange stroken geleverd. Toen ik uitlegde dat ik een fout had gemaakt kreeg ik de juiste maten snel nageleverd, zonder verzendkosten. Dat noem ik service. Dank jullie wel nog.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Schilderijlijsten en afdag
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ad, Dankjewel voor je supermooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het materiaal en onze klantenservice; dat vinden we erg prettig om te horen. Soms gaat er iets mis - het blijft immers mensenwerk - maar dan lossen we het snel en goed voor op je op. Veel plezier met je lijsten en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Mooi en kwaliteit

Zeer mooie wandpanelen van prima kwaliteit en perfect op maat gemaakt.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken spatwand
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Top
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Willy, Dankjewel voor je supermooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en de strakke maatvoering; dat vinden we erg prettig om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe keukenwand en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Goed product, goed verpakt en zeer vlot geleverd

Duidelijke website. Prima product en vlot geleverd. Kortom uitstekend!

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? vervanging glasplaat schuurdeur
  • Beschrijf jouw ervaring met het product licht van gewicht, makkelijk te plaatsen. Zeer hanteerbaar
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Hein, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de snelle levering en de goede verpakking; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Snel en super netjes geleverd

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Het maken van vitrine kasten
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Top
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Peter, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de snelle levering; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je vitrinekasten en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Prijs-kwaliteit geweldig

Hadden eerst een spatwand voor ons keuken besteld, geweldig mooi voor een kleine prijs. Nu nog 3x besteld voor andere mensen. Ga blijven reclame maken voor jullie. Top top top Ps. Ook de levering is top

• Beschrijf jouw ervaring met het product Toppie
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Veronique, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de snelle levering en de scherpe prijs; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je mooie nieuwe keuken-achterwand en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Bij xxl direct 4 wand panelen besteld en kit en lijm . Met 2 dagen alles binnen . Top Maar helaas 1 tube lijm te weinig geleverd, gebeld weer heel vriendelijk te woord gestaan ,ze zouden de tube gelijk opsturen, volgende dag al binnen en niet 1 maar 2 tubes . Dus 1 extra gekregen . XXL direct bedankt , XXL SERVICE Top service

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Ziet er zeer mooi uit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Martin, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de snelle levering en onze service; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Als er onverhoopt iets misgaat, lossen we dit snel en goed voor je op. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Was een nieuw product voor mij, geweldige vervanging prima pasvorm snelle levering prettige prijs

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Vervanging van glas in schuur waar mijn gereedschap en motoren staan
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Tot nu toe uitstekend
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Willem, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de snelle levering en de scherpe prijs; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Bestellen betalen en na twee dagen geleverd :)

• Beschrijf jouw ervaring met het product Handig
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Lia, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de snelle levering; dat vinden we prettig om te horen en daar werken we elke dag keihard aan. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

prima bestelling

alles was prima

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? serre
  • Beschrijf jouw ervaring met het product goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Noel, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Schitterend

Snelle, vlekkeloze levering aan de deur voor een zeer scherpe prijs.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Gevelbekleding
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed product, redelijk makkelijk te hanteren
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Lode, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de snelle levering en de scherpe prijs; dat vinden we prettig om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Super blij ermee!

Snelle levering en goed verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip en dag van de levering. De maten doorgeven en het paste precies. Met de bij bestelde kit over de tegeltjes heen geplakt. Wij hebben de plaat in de keuken geplaatst en je hebt een hele andere keuken. Het heeft een mooie luxe uitstraling! En het is makkelijker schoon te maken dan de tegeltjes.

• Beschrijf jouw ervaring met het product Super mooi materiaal
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Willy, Dankjewel voor je fantastische beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent over de de levering en de strakke maatvoering; dat vinden we prettig om te horen. Veel plezier met het eindresultaat in je keuken en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Top materiaal

Badkamerpanelen ideaal om mee te werken en snel!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed materiaal maar wel prijzig
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Guus, Dankjewel voor je mooie beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent; dat vinden we prettig om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Kwaliteit voor een goede prijs

Makkelijk en goed verwerkbaar materiaal voor een mooi resultaat

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Eenvoudig en goed bewerkbaar
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Henk, Dankjewel voor je goede beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Topwinkel!

De wandplaten en bijpassende afwerkstrips die ik hier heb gekocht zijn mooi en van prima kwaliteit. De levering is ook razendsnel. Ben super tevreden.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamerwanden
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Erg mooi
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Henny, Dankjewel voor je goede beoordeling! Heel fijn dat je zo tevreden bent en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.