Top!!

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden, alles keurig in orde.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Mooi, sterk materiaal, makkelijk aan te brengen en goed schoon te houden.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste R, Bedankt voor je supermooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede informatievoorziening rondom je order; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Correcte en snelle afhandeling

Alle onderdelen werden netjes verpakt. Van rubbers en schroeven werd ruim voldoende geleverd. Een aanrader.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Terras in tuin
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste José, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Top levering, snelle en goede bezorging

Correct uitgevoerde bestelling, snel geleverd En aanbevolen bij kennis.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Vervanging van oude dakplaten
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk te verwerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Harm, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede kwaliteit; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe dak en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Correct en meer

Er liepen 2 dingen mis: ik bestelde 1 onderdeel in verkeerde kleur,werd door XXL direct opgemerkt en op vraag aangepast voor de verzending Er werden maar 2 van de 3 pakjes geleverd. Zonder dat ik zelf moest mailen kwam laatste pakje zonder probleem dag erna toe. Dus zeer tevreden van de service

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Tuinhuis
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ruben, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de correcte levering en de goede service; dat vinden we leuk om te horen. Als er een keertje iets misgaat, het blijft mensenwerk, lossen we dit altijd goed en netjes op. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Mooi materiaal super fijn in de keuken

Materiaal is prettig zeker in de keuken. Makkelijk schoon te maken en heeft een chique uitstraling. Wat ik een min punt vindt is de montage. Kid bij het artikel besteld. Op de tube wordt geen droogtijd genoemd. Contact met xxl direct 12 tot 24 uur afhankelijk van temperatuur etc in huis.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Wand achter kookplaat
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prettig schoon te maken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste R, Bedankt voor de nuttige feedback. We zullen dit terugkoppelen en onze content hierop verbeteren. Veel plezier met je nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Geweldige oplossing

Goede oplossing voor mijn probleem

• Beschrijf jouw ervaring met het product Geweldige oplossing
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Wim, Bedankt voor de mooie 10! Fijn dat wij met onze producten een goede oplossing hebben kunnen bieden. We zien je graag nog eens terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Prima product tegen goede prijs

Trespa platen eenvoudig op maat besteld m.b.v. een prima website, producten zijn snel geleverd. Worden gebruikt als afdakje voor pergola.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdak pergola
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Eenvoudig te bewerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jaap, Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de bestelling. Veel plezier met je nieuwe afdak en we zien je graag nog terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Keurig netjes en vlot geleverd,

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? serre
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Steef, Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat je tevreden bent. We streven altijd naar een 10 dus als er nog iets is wat wij kunnen verbeteren horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Goede snelle levering

Platen zijn van mooie goede kwaliteit

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Maten zijn goed, goed te bevestigen
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Carla, Bedankt voor de mooie 10! Veel plezier met je nieuwe badkamer en we zien je graag nog terug in onze showroom of op de webshop Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

HPL stroken besteld en snel geleverd. helaas 1 plaatje was niet op de goede maat. even foto en probleem gemaild en daarna nagebeld hierover. was geen enkel probleem en er werd direct een nieuw opgestuurd zonder kosten, en had deze ook in een paar dagen weer binnen. Zeer goede service en kan dit bedrijf iedereen aanraden. klantenservice goed bereikbaar. materialen prima kwaliteit. levering super en goede communicatie met de vervoerder. prima prijs kwaliteit verhouding.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afwerking in huis
  • Beschrijf jouw ervaring met het product super
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat alles netjes is opgelost. We streven naar 100% klantentevredenheid en daarbij staat de klant altijd op nummer 1. Succes met het afwerken van je huis en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Snel

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Sissy, Dankjewel voor de 9! Wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Mooie plexiglas platen, strak en glad zaagsnede goed zorgvuldig ingepakt.

Ik heb een positieve ervaring met de service van Xxl. Ik bestelde een aantal plexiglas platen ... een aantal platen waren te lang. Ik nam contact op met klantenservice. Vriendelijk en goed geholpen. Twee oplossingen waar ik uit kon kiezen. De platen laten ophalen en platen worden ingekort door xxk. Ik koos voor de optie zelf inkorten en een goede vergoeding.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Waterbak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goede platen
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Arnout Bedankt voor de mooie 9! Goed om te lezen dat wij een mooie oplossing hebben geboden. De klant staat altijd bij ons op nummer 1. Veel plezier met de platen en we zien je graag nog eens terug op onze webshop Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Aangename levering

Goede opvolging en aangename aflevering. Bij niet opendoen van de deur (hadden de bel niet gehoord) kregen we een telefoontje met de vraag of we thuis waren. Indien niet konden we dan zeggen waar het item achter te laten. In tegenstelling tot de meeste bezorgingsdiensten is dit uitermate aangenaam. Aan te raden!

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Aangenaam
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Koenraad, Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te lezen dat de vervoerder met jullie heeft gecommuniceerd over het te leveren product. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog eens terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Geen beschadigingen en binnen 3 dagen geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Marc, Bedankt voor je de mooie 10! Veel plezier met de vernieuwde keuken. Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Mooie Acrylaat-Plexiglas kunststof panelen

Vanaf de bestelling t/m de levering is het door XXL Direct goed geregeld. Het product is mooi, goed op maat gezaagd en voor een mooie prijs. Alleen zijn er bij sommige kleine gezaagde de folie van de matte kant er af en is die folie in het algemeen moeilijker er af te halen.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Als wandbekleding in een bijkeuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed te zagen en schaven ed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Rob, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om onze producten zo goed mogelijk te verpakken. De folie is soms lastig eraf te halen maar het product wordt hierdoor wel goed beschermd. We wensen je nog veel plezier van je vernieuwde bijkeuken! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Prima kwaliteit en service

Het dak pakket paste allemaal precies en omvatte alles - zo hoef je niet zelf te kijken of je alles hebt. Een onderdeel ontbrak, maar na een telefoontje werd dat snel nageleverd. Installatie ging zonder grote moeite. Bedankt

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Chris, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het geleverde dak. Gelukkig is het ontbrekende onderdeel snel na geleverd. Veel plezier van je nieuwe dak en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering/prima communicatie

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Dakbedekking (EPDM)
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed verwerkbaar
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je tevreden bent over onze levering en communicatie. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Aflevering heel slecht

1 dure plaat trespa besteld, helaas bij aflevering was de plaat al kapot. De prijzen zijn dus goed, maar de transporteur heeft nog wel wat ruimte voor verbetering.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Grondkering
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima product
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Roy, Dank je wel voor je review en super vervelend dat er transportschade is ontstaan! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Natuurlijk lossen wij dit snel en goed voor je op, als je even contact opneemt met onze klantenservice weet ik 100% zeker dat we tot een passende oplossing komen! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

zeer goed fijn geholpen

Ik heb in eerste instantie een verkeerde maat opgegeven. Dit werd zeer goed opgelost.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afdekking voor een tafel
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de goede service; dat vinden we leuk om te horen en we denken altijd graag met je mee. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Helemaal blij

Blij met mijn hondenhek. Stuk goedkoper dan bij een ander. Vlotte levering

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Honden
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Nog niet geīnstalleerd
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste A, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de scherpe prijs en de snelle levering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

verzorgd werk en keurig verpakt

Verzorgd werk en keurig verpakt

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? deksel keyboard
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Heb ik gebogen XT 4 mm met een afgeronde steunplank eronder, en bovenaan 2 bescherm planken met daartussen de op te warmen zone (1/4 van R 1,5 cm) met de verfstripper en +/- 45' heen en weer gegaan. mooi resultaat, zonder blazen en luchtbellen. Was wel het max. (denk ik)met deze methode. Groeten,
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Daniël, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de kwaliteit van ons XT plexiglas en de goede verpakking; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Snel en correct

Goed verpakt, gemakkelijk te behandelen.

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste A, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Tevreden!

Snel geleverd. Goeie kwaliteit. A4-tje met product info ( bij bv lijm) was makkelijker geweest.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Plat dak maken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Tevreden
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Geert, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede kwaliteit van ons EPDM; dat vinden we leuk om te horen. Je opmerking over de productinformatie speel ik door aan mijn collega's. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Correcte levering en vriendelijke chau

Correcte levering en vriendelijke chauffeur.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Plafond
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Alles goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Hedwig, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de correcte levering en de vriendelijke chauffeur; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Het probleem van de beschadigde daktrim is keurig netjes opgelost.

We zijn prima behandeld door de firma XXL Direct

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Pieter, Bedankt voor je positieve review en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct