Prima zaak

Had 1 hpl paneel met afwijkende kleur , XXL wilde mijn hele bestelling terugnemen en opnieuw leveren , was niet nodig , hebben 3 panelen opnieuw geleverd, super service helemaal top

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Gevels
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima materiaal
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Piet, Bedankt voor je 10! Vervelend dat de kleur van een plaat niet klopte. Gelukkig is er een passende oplossing gevonden. Veel plezier met je nieuwe gevelplaten en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering. Kompleet. Goede omschrijving. Goed op de hoogte gehouden van Wanneer alles geleverd wordt Kortom TOP.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Af dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Alles keurig omschreven kompleet.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Martin, Bedankt voor je 10! En bedankt voor je complimenten. Veel plezier met je nieuwe afdak en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Mijn bestelling werd snel geleverd, goed verpakt. Alles was in orde.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dak tuinhuis
  • Beschrijf jouw ervaring met het product makkelijk te verwerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Wim, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Veel plezier met je nieuwe dak en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Van begin tot eind zeer goed geholpen.

Drie grote platen besteld alles op maat laten zagen, en binnen twee dagen in huis alles zeer goed verpakt kan echt met vervoeren niets fout gaan. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Zeer goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Gerrit, Bedankt voor je 10! Goed om te lezen dat alles van begin tot einde helemaal goed verlopen is. Veel plezier met je nieuwe wandpanelen en we ontvangen je graag nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering prima pakket

Mooi hout pakket duidelijke instructies Enkele scheve planken maar extra mee geleverd. Al met al prima! Bestel zeker weer

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Tuinoverkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Hendrik, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad en nog eens bij ons zou bestellen. Veel plezier met je nieuwe overkapping en graag tot nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Top product en snel geleverd.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Boeidelen
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Fred, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Kwaliteit is zoals verwacht

Alles netjes op maat gezaagd. Jammer dat sommige verbindingsprofielen niet op voorraad zijn en een levertijd van bijna een maand hebben. Moet ze nu nabestellen en extra bezorgkosten betalen en stoppen met renoveren.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product makkelijk te bewerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste, Bedankt voor je review! Inderdaad vervelend dat de profielen tijdelijk op zijn. Helaas kunnen we op dit moment niks anders doen dan wachten tot ze er weer zijn. Ik wens je alvast veel plezier met de wandpanelen wanneer ook de profielen binnen gekomen zijn. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Dak op maat

Ik ben heel blij met mijn overkapping. Bestelling en levering makkelijk, omdat altijdt de klantensevice hulprijk er was voor mij. Qualiteit van het dak is prima, alles wat er bijhorde, zat er ook bij.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Terras overkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk optebouwen omdat er alles bijzat
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Anja, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je overkapping en dat je goed geholpen bent in het bestelproces. Veel plezier met je nieuwe overkapping en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Geweldige aankoop

Hpl platen gekocht. Bestellen ging zeer makkelijk en snel. Binnen 4 dagen had ik ze in huis. Zeer goed verpakt om geen schade te krijgen tijdens transport. In 1 woord geweldig

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Spy overkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Zeer goede kwaliteit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ronald, Bedankt voor je 10! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Veel plezier met de nieuwe HPL platen en we ontvangen je graag nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Goeie service, snelle levering. Vriendelijk.

Goeie service, zeer snel geleverd. En bij vragen krijg je goed antwoord en advies. 2e keer dat we bestelling hebben gedaan. Heel tevreden.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Wand panelen voor in het toilet
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed product ,
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Annet, Bedankt voor je 10! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en al voor de tweede keer klant bent bij ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot weer een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Prima wandpanelen, prettige shop

Voor een douche renovatie had ik twee wand panelen nodig. Kleur gekozen op basis van opgestuurde samples, opgemeten en makkelijk besteld. Ben prettig geholpen bij het ophalen. Hoogwaardig product, goed verzorgd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Douche
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed product
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je van start tot finish een goede ervaring met ons hebt gehad. Veel plezier met je nieuwe wandpanelen en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Correct, Perfect en snel op maat geleverd

Enthousiast, tot de volgende bestelling

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Rand boven een tuinhuisje
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Perfect
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Lies, Bedankt voor je 10! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast over ons bent. We ontvangen je graag nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Keurig op tijd geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dak bedekken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste John, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je je ervaring met ons als goed hebt ervaren. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Alles was goed

Bezorging was op tijd alles goed verpakt.Voldeed aan onze verwachtingen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Douch reparatie
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Gewoon goed

GOED

GOED MET TE WERKEN

• Waarvoor ga je het product gebruiken? voor het DAK
  • Beschrijf jouw ervaring met het product HEEL GOED
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Werner, Bedankt voor je 10! Fijn dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Waardeloos

Totaal geen enkele medewerking mbt retour zendingen

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Nvt
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Nvt
  • Zou je het product aanbevelen? Nee

Beste Fred, Bedankt voor je review en wat jammer dat je niet tevreden bent over onze retourprocedure. Uiteraard kun je niet op maat gemaakte artikelen altijd naar ons terug sturen, maar dit moet je dan wel zelf regelen. In veel gevallen kan dit met een gewone pakketdienst, maar soms zijn de aangeschafte producten zo groot dat er een gespecialiseerde vervoerder nodig is. In alle gevallen laten wij het (bewust) aan onze klanten om hiervoor zelf de best passende en voordeligste oplossing te vinden (persoonlijk terugbrengen kan uiteraard ook bij ons magazijn). Als wij namelijk het retourvervoer voor je gaan organiseren, zouden de retourkosten de totale (credit-)waarde kunnen overstijgen en dat willen wij uiteraard niet. Ik hoop dat je dit begrijpt en wens je nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Prima en duidelijk

Ik heb het product opgehaald in Heteren. Allemaal vriendelijk. Mijn bestelling is bij de receptie bekeken en aangemeld dat ik het kom ophalen. Daarna naar het magazijn gelopen. Daar wisten ze niet dat ik het kwam ophalen. Is niet vanuit de receptie door gegeven.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Plaat onder kozijn
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Judith, Bedankt voor je review. Vervelend dat het niet goed doorgegeven was. Hopelijk is alles uiteindelijk toch snel opgelost zodat je toch tevreden naar huis kon. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Duidelijke site en snel geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dakbedekking
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Top, goede kwaliteit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Remon, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat alles goed bevallen is. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Ben zeer tevreden. Heel snelle levering

Ben zeer tevreden over deze levering

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Franca, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot nog eens. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Prima site, snelle service, prima product

Alles komt overeen met wat je op de website vind Prima prijs en kwaliteit

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keukenachterwand
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prima product
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Wouter, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering van een goed product.

Heb een compleet dak besteld bij xxl Direct, en alles was boven verwachting. De levering was snel en netjes, compleet met foto van het afgeleverde pakket, aangezien ik niet aanwezig was op dat moment. Het dak was compleet met alle toebehoren geleverd, tot pluggen en tube kit aan toe. Door de duidelijke Nederlandse handleiding met foto's was het plaatsen zeer eenvoudig. Ik zou xxl Direct en haar product zeker aanbevelen.

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste R., Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo positief bent over je ervaring met ons en ik ben blij te lezen dat je onze handleiding zo duidelijk vond. Heel veel plezier met je nieuwe dak en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Het materiaal is prima.

De levering ging correct volgens planning.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Veranda-opbergruimte
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Harko, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer!

Perfecte pasvorm.

Bij xxl Directe onze overkapping besteld. Na het bestellen werden we al snel opgebeld om afspraak te maken voor het afleveren. Alles is ook op die dag naar onze keuze keurig netjes afgeleverd. Ook de beschrijving voor het monteren is duidelijk en past alles zeer goed. Het enige wat je zelf op maat moet maken zijn de dak planken en de boeiborden. Kortom zeer te vreden over dit product. Martijn

• Beschrijf jouw ervaring met het product Super
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Martijn, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en dat alles zo duidelijk was voor je. Veel plezier met de overkapping en we ontvangen je graag nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Mooie kwaliteit, goede service

Ik had een Compleet polycarbonaat kanaalplaten dak gekocht. Vlot bezorgd. Bij uitpakken bleek er iets te ontbreken. Maar nadat ik contact had opgenomen was het heel snel opgelost. Het systeem is van prima kwaliteit. Goed zelf te maken. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Schuurdak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Het systeem is van prima kwaliteit. Goed zelf te maken.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Christine, Bedankt voor je 10! Vervelend dat er de eerste keer iets ontbrak! Gelukkig is het heel snel opgelost. Fijn ook om te lezen dat je het goed zelf hebt kunnen maken. Veel plezier met het nieuwe dak en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

makkelijk bestellen, snel geleverd

daktrim met hulpstukken makkelijk te bestellen, heldere omschrijving van het product. Snelle levering overeenkomstig het track & trace-bericht.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dakafwerking
  • Beschrijf jouw ervaring met het product prima te verwerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Fred, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad! Veel plezier met je nieuwe daktrim en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

PvmG Oranje 9

6666 LV Heteren