Mijn ervaring met XXL Direct is top. Geweldige service en snelle levering. Alles is netjes verpakt en is van super kwaliteit. Ook de bezorging is goed verzorgd je wordt netjes op de hoogte gehouden. Gr Henk
Ik kwam al snel uit bij XXL Direct om de uitstekende prijs/kwaliteitverhoudingen. De website werkt heerlijk eenvoudig om te bestellen en de order was dan ook snel geleverd. Enige verbeterpuntje die ik kan bedenken is het verpakken van de in mijn geval bestelde daktrimmen. Deze waren gespoten maar op sommige plekken had de coating al aardig te leiden gehad onder het transport. Deze heb ik gelukkig aan een zijde kunnen verwerken waar niet zo veel op gekeken wordt.
ok
Mijn vraag werd snel beantwoord Met de juiste link er bij
Nauwkeurig en correct. Niets op aan te merken.
Prima webshop. Wat je zoekt is makkelijk te vinden. En niet te duur.
Een prettige ervaring
Zeer correcte levering. Mooie kwaliteit. Kleine opmerking: er was een hoekje afgebroken. Voor mij geen probleem aangezien het achter een latje zit en onzichtbaar is.
Vlotte bezorging. Goed verpakt. Mooie opmaat geleverde trespa plaat.
Besteld en de volgende werkdag geleverd
In het begin een klein misverstand gehad door een weekend wat er tussen zat. Na een prettig telefonisch contact met GerJan van het bedrijf XXLDIRECT kan ik niets anders zeggen dat men de klant heel erg waardeert en op nummer 1 zet. Hier zou ik in ieder geval direct weer bestellen.
Snel geleverd, geen beschadigingen en super ingepakt
Snel, goed, duidelijk
Top!
precies wat ik had verwacht
Bestelling eenvoudig te plaatsen en op maat gemaakt.
Correcte service
Het werd neergezet op een 'afgesproken plek' omdat ik niet thuis kon blijven, geweldige service. Goed verpakt ook!
Aan de hand van de vele positieve beoordelingen bij XXL direct uitgekomen. Via de chat kontakt opgenomen en zeer snel en goed geholpen door een medewerker. Bestelling gedaan en deze is snel thuis afgeleverd.
Bij XXL Direct kon ik vinden wat ik zocht. Ook tegen een zeer goede prijs. Levering precies zo als gevraagd.
Besteld; binnen no-time geleverd; keurig verpakt; nette zaagsneden; keurige kwaliteit; kortom tot de volgende keer!
Bestelling is goed gezaagd en netjes ingepakt. Tevens netjes bezorgd
Goede service en snelle levering. Geen klachten.
Eerste ervaring met XXL, alles netjes en keurig afgeleverd op de afgesproken dag en tijd
Hartstikke prima, alleen zou ik zware pakketten beter en steviger verpakken! De doos was flink beschadigd omdat alles los lag en de kwaliteit van de doos te laag was voor 30 kg epdm en bussen lijm.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.