• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Top-service!

Boodschappen werden keurig op tijd in stevige dozen geleverd en de sauzijzenbroodjes waren zelfs nog heerlijk warm!

Alles prima

Alles goed geleverd, zelfs gebeld dat ze iets niet hadden Alleen de Chinese kool was niet goed

Geweldige service

Goed assortiment, netjes op tijd geleverd en veilige betaling op afstand.

geweldig!

altijd behulpzaam, vriendelijk en zorgzaam. Hoge hygiene in deze tijd!

Ik ben super blij dat ik in deze tijd Spar heb ontdekt. Zoveel supermarkten waar je niet meer doorheen komt met online bestellen. En wat blijkt, Spar is tenminste nog persoonlijk! Ze bellen als iets niet op voorraad is. Er was een fout op de website v.w.b. bezorgtijden, maar ze loste dit voor me op! Kortom super tevreden. Ow ja en dan ook nog de mogelijkheid krijgen om het geld over te maken vooraf. Fijn in deze tijd waarin je zo min mogelijk fysiek contact wil.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Geweldige service in ons dorp

Hardwerkende mensen die altijd bereid zijn te helpen daar waar nodig. Petje af voor Appie en zijn medewerkers.

Prima op tijd bezorgd

Bestellen kon gelukkig nog ik deze bijzondere tijd, bezorger was op tijd en producten die er niet waren worden na bezorgt

Ik ben zeer tevreden.

Snelle service, als er iets niet hoef is, wordt meteen actie ondernomen

heel goed

keurig volgens afspraak

Snel

Vlotte levering

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Fijn dat Spar Veldhoven de boodschappen bezorgen!

Alle artikelen gekregen, soms alternatief voor een bepaald merk, maar dat is alleen maar fijn! (m.a.w. Liever het product wel geleverd maar dan van een ander merk, dan het product niet geleverd) Persoonlijk vind ik het jammer dat het aanbod van vegetarische producten beperkt is, aangezien wij bijna alleen maar vegetarisch eten (soms vis voor de kinderen)

Helemaal goed!!!

Prima service, prima producten, en snelle levering. Kortom heel erg goed!!! Bovendien zeer klantvriendelijk en servicegericht.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super, alles wordt goed verzorgd en goede communicatie.

Als is niet op voorraad is wordt er de mogelijkheid geboden voor een alternatief. Tijd van levering klopt. Verder tevreden op de manier waarop de boodschappen worden afgeleverd.

Heel tevreden

Snelle levering! Zeer tevreden.

Helemaal naar wens!

Wonen echt ver op het platteland en eigenlijk buiten de bezorg regio van onze spar winkel, wordt gewoon thuis bezorgd zoals afgesproken! Zelfs in deze extreem drukke tijd (voor de winkel) excact op de afgesproken tijd!! Helemaal super!

Goede service, nette levering

In deze gekke tijden is het fijn op een supermarkt te kunnen vertrouwen. Qua kwaliteit, maar zeker qua service. Mijn complimenten.

prima bezorging

Goed!

Spar is prima Ook voor Online boodschappen doen !!Nu vooral. Alleen. Je krijgt niet echt van alles maar de bezorging was uitstekend !! En ook vind ik geen minimum aan bestelling geweldig.

Geen goede sevice

Ik had een bestelling gedaan maar was een paar dingen vergeten. Die heb ik nabesteld maar na veel vijven en zessen zat de nabestellingen niet bij de levering. Ik had een product uit de aanbieding maar die is 2x aangeslagen, 1x afgeprijst en 1x de volle prijs. Ik was niet heel erg tevreden.

Beste Marja, Vervelend dat de kwaliteit van de boodschappenlevering niet naar wens was. Veel klanten deden afgelopen dagen boodschappen. Alle SPAR-medewerkers, zowel in de winkels als in het distributiecentrum, werken hard om de winkelschappen weer gevuld te krijgen én te houden. Maar sommige producten zijn op dit moment helaas minder op voorraad. Het is natuurlijk vervelend dat je hierdoor korting mis loopt. Heb je dit met de ondernemer besproken? Zij kunnen hier een gepaste oplossing voor bieden. We zetten alle zeilen bij om de service te blijven leveren die je van ons gewend bent. Maar soms gebeuren er dingen die groter zijn dan jezelf en lopen zaken anders dan verwacht. Wij hopen op je begrip, blijf gezond. Met vriendelijke groet, SPAR

ze waren vergeten te leveren vond ik wel jammer

net zoals ik schrijf bestelling gedaan eerst om op te pikken toen een mail gestuurd om op te bezorgen tussen 18.00 en 20.00 en wachten maar dat kwam dus niet goed 19.50 gebeld wisten ze eerst nergens van toen waren ze hem toch vergeten ben maar snel gaan halen was ie net pas klaartoen ik binne stapte was jammer

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Johan, Vervelend dat de boodschappen niet geleverd zijn zoals afgesproken. Veel klanten deden afgelopen dagen boodschappen. Alle SPAR-medewerkers, zowel in de winkels als in het distributiecentrum, werken hard om alle bestellingen goed te verwerken. Heb je dit met de ondernemer besproken?Dan kunnen ze hier de voor de volgende keer rekening mee houden. We zetten alle zeilen bij om de service te blijven leveren die je van ons gewend bent. Maar soms gebeuren er dingen die groter zijn dan jezelf en lopen zaken anders dan verwacht. Wij hopen op je begrip, blijf gezond. Met vriendelijke groet, SPAR

Fijne snelle levering, jammer dat ipv reclameproducten gekozen is voor wat niet in de reclame

Het s hierboven beschreven, salades waren er diverse 2 voor de prijs van 1 maar dat is niet geleverd. Boerenkaas besteld met 25% korting normale kaas zonder korting gekregen zo waren er nog een aantal... dat merkte ik natuurlijk pas bij het uitpakken, bij bezorging werd me verteld dat alles volgens mij bestellijst werd geleverd. Ik ga het vandaag nog een keer proberen om te kijken of het dan wel goed gaat anders ga ik toch bij een ander bestellen.

Beste Timon, Vervelend dat de kwaliteit van de boodschappenlevering niet naar wens was. Veel klanten deden afgelopen dagen boodschappen. Alle SPAR-medewerkers, zowel in de winkels als in het distributiecentrum, werken hard om de winkelschappen weer gevuld te krijgen én te houden. Maar sommige producten zijn op dit moment helaas minder op voorraad. Het is natuurlijk vervelend dat je hierdoor korting mis loopt. Heb je dit met de ondernemer besproken? Zij kunnen hier een gepaste oplossing voor bieden. We zetten alle zeilen bij om de service te blijven leveren die je van ons gewend bent. Maar soms gebeuren er dingen die groter zijn dan jezelf en lopen zaken anders dan verwacht. Wij hopen op je begrip, blijf gezond. Met vriendelijke groet, SPAR

Niet volledig en niet op tijd

De boodschappen waren niet volledig en niet bezorgd op de aangegeven tijd.

Beste Diana, Vervelend dat de levering van de boodschappen niet compleet en op tijd was. Veel klanten deden afgelopen dagen boodschappen. Alle SPAR-medewerkers, zowel in de winkels als in het distributiecentrum, werken hard om de winkelschappen weer gevuld te krijgen én te houden. Maar sommige producten zijn op dit moment helaas minder goed op voorraad. Heb je dit met de ondernemer besproken? Dan kunnen ze er de volgende keer extra goed op letten. We zetten alle zeilen bij om de service te leveren die we beloven. Maar soms gebeuren er dingen die groter zijn dan jezelf en lopen zaken anders dan verwacht. Wij hopen op je begrip, blijf gezond. Met vriendelijke groet, SPAR

Niet heel tevreden

Ik heb sommige boodschappen niet gekregen, gaat om twee producten. Er waren 3 producten niet aanwezig .

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Jetske, Vervelend dat de levering van de boodschappen niet compleet was. Veel klanten deden afgelopen dagen boodschappen. Alle SPAR-medewerkers, zowel in de winkels als in het distributiecentrum, werken hard om de winkelschappen weer gevuld te krijgen én te houden. Maar sommige producten zijn op dit moment helaas minder goed op voorraad. Heb je dit met de ondernemer besproken? Dan kunnen ze er de volgende keer extra goed op letten. We zetten alle zeilen bij om de service te leveren die we je beloven. Wij hopen op je begrip, blijf gezond. Met vriendelijke groet, SPAR

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.