helemaal goed

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Mijn bestellingen stonden klaar op afgesproken tijd. Het is een keurig uitgebreide winkel, ruim assortiment en vriendelijk personeel.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Prettige winkel, vriendelijke en behulpzame medewerkers en bezorging is top.

Perfecte service!

Vriendelijke en goede service over en met online bestelling. Niets aan toe te voegen. Ga zo door!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Peter Berghuis heeft sinds 2016 een geweldige service opgebouwd

Netjes en zeer efficiënte super. Peter heeft zeker bij ons de gunfactor voor al onze boodschappen.

Super vriendelijk en behulpzaam

Makkelijk te bestellen, fijn en snel contact bij vragen, en super dienstverlening!

Een lokale supermarkt waar je thuis komt

Bij de SPAR in Bredevoort wordt je heel persoonlijk en warm ontvangen. Ook is het personeel erg behulpzaam. Vind het nooit vervelend om hier boodschappen te doen. Alles is aanwezig, en het is er altijd gezellig binnenkomen!

Top service!

Erg prettige en vriendelijke service.

Ik ben dik tevreden .kan niet beter .

Zeer zorgvuldig en correct.

De boodschappen werden op de afgesproken tijd bezorgd. Boodschappen die er niet waren, een vervangend product of duidelijk erbij gezet dat het op was. Prima service tot aan de stoep i.v.m corona. Afrekening duidelijk. Voor mij een reden om het weer te bestellen bij de spar.

Super winkel, ook nu in deze tijd

Broodjes besteld voor onderweg, heerlijk en lekker vers. Ook blikjes en dergelijke per stuk te koop Goede desinfectie materialen Prettige sfeer en indeling

Perfecte service en levering!

Website was makkelijk te gebruiken en er was een ruime keuze aan levertijden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Breed assorjment en goede service.

geweldig, gewoon erg goed

nette levering, goede producten, levertermijn is goed, hgeb geen klachten

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede service op Vlieland!!!

Zie vorige opmerking

Fijne winkel.

Perfect1

PRIMA SERVICE

KEURIG ALLES BEZORGD,,,KLASSE.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Prettige buurtsuper, serviceverlening belangrijk, vriendelijk behulpzaam personeel

Fijne buurtsupermarkt, vriendelijk behulpzaam personeel, serviceverlening belangrijk, ruim assortiment, wel duurder.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Geweldige service, vriendelijke mensen.

Geweldige service, vriendelijke mensen.

Ik ben geweldig geholpen

Ik ben heel goed geholpen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Zeer vriendelijk en warm personeel.

Super service!

Boodschappen worden bezorgd op een eigen gekozen dag en tijdstip! Een hele prettige ervaring, het geeft mij veel rust!!

Ben er heel blij mee in deze Corona tijd

Dit was de eerste keer, was prima

Top Wij stonden met onze brandweer camper op de svr camping Eddy Eefting. En waren vergeten broodjes mee te nemen, dus online besteld. Netjes op de camping alles bezorgd gekregen.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.