uitstekende afleverservice

Op Terschelling werden de boodschappen keurig afgeleverd bij ons vakantiehuisje, de volgende dag hebben we in de winkel betaald.

prima service

online boodschappen besteld en op de vooraf aangegeven tijd stonden de boodschappen al klaar

nette bediening

netjes thuis bezorgd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Snel en flexibel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goed en snel bij je eigen winkel

OK

Helaas verlaat geleverd, wel met n gemeend excuus

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

top service en breed assortiment

Vertrouwde winkel met enorm fijne contact. Reageren snel en service is top. Wij laten boodschappen altijd bezorgen en dit verloopt naar tevredenheid op afgesproken tijdstip etc. Zeker aan te bevelen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Wordt altijd met een blijgezicht gebracht. Ben hier heel erg blij mee.

Goede producten, aardige medewerkers, de menselijke maat

Zie boven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Makkelijk bestellen en boodschappen netjes in de koelkast gezet. Top

wij zijn zeer tevreden

Wij hebben goede afspraken kunnen maken met de Spar in ons dorp. De service is heel goed en er wordt snel gehandeld bij vragen.

Prima service!

Voor ons kamp grote hoeveelheid boodschappen besteld. Werd keurig op tijd gebracht en wat we over hadden is ook weer opgehaald. Prima service.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super service en zeer klantvriendelijk!

Als vakantieganger gebruik gemaakt van de mogelijkheid om online alvast boodschappen te bestellen en op dd afgesproken dag en tijd af te halen. Wat een vriendelijk personeel!! Daar kunnen vele grote supermarkten een voorbeeld aan nemen! Boodschappen stonden klaar en van tevoren hadden ze gebeld over een product war er niet was en boden ze een alternatief aan. Super, super!

Boodschappen tot in de keuken bezorgd in het vakantiehuis!

Mijn bestelling was er niet en een hoop producten al op

Mijn bestelling was er niet en een hoop producten al op

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

we site mbt zoutarme maaltijden slecht ingericht

In de brochure staan meer zoutarme maaltijden dan digitaal gekozen kunnen worden, dat zorgt nodeloos voor frustratie temeer daar ze wel leve4baa4 blijken als de winkel ze via hun formulier scant

Perfect!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Slecht

Heb veel bestelde producten niet gekregen. En de winterwortels zaten verrotten tussen. Met bepaalde aanbiedingen geen rekening mee gehouden. Volle pond betaald

Uitstekend makkelijk te bestellen

Producten goed Bezorging ook goed

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Uitstekende service, vriendelijk personeel wat mee denkt.

Zie hierboven

Top bedrijf

Altijd op tijd geleverd, alles is mogelijk, vriendelijke mensen en wij zijn er erg blij mee.

Prima en aardige bezorger

Correcte bezorging . Met pin betalen zou wel handig zijn

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Fijn dat alles al in het huisje stond

Heel plezierig

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.