Alles netjes afgeleverd

Super makkelijk en netjes afgeleverd

Supergoede service

Aardige mensen en ze nemen even contact op voor afleveren

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede bezorgservice. Zeer attent en correct.

Wanneer er uit de bestelling dingen niet leverbaar zijn wordt er gebeld en besproken wat wel mogelijk is. Altijd op tijd en zeer vriendelijk.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Geweldig ga zo door

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super service en vriendelijke mensen

Klantvriendelijk

Super fijne winkel

Hele goede service!

Gratis bezorging

Goede service en gratis bezorging!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bezorging en kwaliteit van de versproducten prima. Website matig.

Producten die wel in de winkel staan, zijn via de website niet te verkrijgen. Bijv. Koopmans fijne cakemix, gedroogde gewelde abrikozen. Verder zijn soms producten ineens niet meer te bestellen. Bijv. Melkan magere yoghurt, karnemelk etc.

goed, snel,vriendelijk

het bestellen gaat makkelijk. het bezorgen op tijd. vriendelijke en behulpzame bezorging.

Alle boodschappen die ik had besteld waren er. Ook netjes op de afgesproken tijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Niets op aan te merken, vlotte en vriendelijke bezorging op ons vakantieadres

Zie hierboven.

Super tevreden

Altijd goede bestelling geleverd, zeer plezierig in bejegening. Als er iets niet op voorraad is wordt er even gebeld en overlegd. Top Spar Zonnelaan Groningen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

top service in de winkel in Blijham

Altijd vriendelijk, en verse producten van top kwaliteit.

Goede service!

Dick en Lida denken met me mee en doen nét even dat stapje extra.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede service en kwaliteit aan producten

Klantvriendelijk en behulpzaam

Toppers

Snelle super service

Wat en service

Toen we aankwamen bij ons vakantiehuisje waren de boodschappen al in de koelkast gezet. Heel fijn!

Helemaal top winkel.

Zeer behulpzaam,veel assortiment, mooi verzorgt,goede leverservice,vriendelijk personeel en eigenaren,je word er warm ontvangen als je binnen komt de winkel.

Betrouwbaar en goed

Makkelijk via internet bestellen en keurig op tijd gebracht.

perfecte service

Altijd hulpvaardig

Prima geregeld

Boodschappen keurig op tijd en vriendelijk.

Complete goede service

Boodschappen besteld en keurig afgeleverd op locatie!

Prima geregeld.

Wij zijn zeer tevreden over de service. Heel fijn dat het mogelijk is om iets extra's te vragen. Verder probeert men een vergelijkbaar product te brengen, als het gevraagde niet leverbaar is.

Niet heel erg tevreden dit keer

Een stuk of 6 producten waren niet op voorraad en werden zonder overleg vervangen door wat anders (wat ik zelf niet zou nemen). Daarnaast had ik een fles verse jus d'orange waar 5 fruitvliegjes in zaten. Gebeld maar had niet het gevoel dat mijn klacht serieus werd genomen. Of ik langs wilde rijden om de 2 a 3 eurotjes op te halen voor een rit van 20 min per enkele reis. Wat betreft levering niks te klagen. Snel en vriendelijke medewerker.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.