Goede service!

Alleen jammer dat het in de ochtend alleen op woe en vrij kan.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Super-service, meedenken, klantgericht, fijne communicatie

Zie hierboven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede service, staan altijd klaar om je goed te helpen Dus ik ben heel erg tevreden

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Alle de bestelde artikelen aanwezig.Netjes dat in de koeling van het huisje wat nodig is.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Als ik mijn boodschappen bestel komen ze meestal gelijk nog dezelfde dag hele goede spar Dinand Kraay en zijn team zijn super een betere spar als in rijswijk is er niet Lia Goudriaan Den Bogerd - /284 EZ Rijswijk N Br .

Wat een service!

Fantastisch dat Spar Cupido ‘s avonds om 9 uur nog boodschappen komt brengen!

Goede sfeer

Aardig en behulpzaam personeel

Erg aardig personeel!

Perfecte service

Bezorging altijd op tijd en compleet

prima service

een zeer fijne winkel

Ruime keuze

Als ze het niet hebben kunnen ze het bestellen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Onze vakantie begon super door de service van Spar Manje Ameland.

Bezorging tot aan de deur op ons vakantieadres!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

De S van SPAR staat voor Service!

Prima winkel met heel aardig personeel. We hadden boodschappen besteld. Bij thuiskomst bleek de bestelling niet compleet. Het missende artikel werd nog even gebracht. Zo fijn!

Vlot, plezierig en professioneel

Boodschappen compleet, tijdig en overzichtelijk beschikbaar met uitstekende service.

EEN VOLLEDIGE SUPER SERVICE

IK KAN DEZE BEZORGING NIET MISSEN. ELKE WEEK NAAR VOLLE TEVREDENHEID.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Zeer slechte website. Bestellingen wel of niet aanwezig

Ik bestel elke week nijn boodschappen bij spar molenhoek Helaas is de website zeer slecht. Klopt gewoon niet op veel gebied. Ook de bedrijfsleider onderschrijft dit en kaart dit ook regelmatig aan bij SPAR.

Ik ben heel blij met en tevreden met Spar Mons

Personeel en Jan en Clarinde Mons zijn heel behulpzaam en klantvriendelijk. Nu ik wat slechter ter been ben ben ik ik heel blij en tevreden met het bezorgen van de boodschappen. Wil van Brederode

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Werkt nog niet optimaal, maar ben tevreden.

Had gevraagd om een nota van te voren naar mij te mailen, zodat mijn broer niet een de deur hoeft af te rekenen. Ging een beetje problematisch. Medewerking en vertrouwen van lokale ondernemer is heel goed. En het is ook goed opgelost. De order was iets van 68 euro en ik heb nu een factuur ontvangen van 73 euro. Moet nog even overleggen waar het verschil zit. Ik doe tijdens mijn vakantie de bestelling voor mijn broer. Heb dus de boodschappen niet gezien en weet dus niet waar de verschillen zitten. Staan niet op de factuur. Jammer. Zou ik wel graag willen zien. Ben bereid met u verder te praten over uw service. Wil graag helpen. Ben met pensioen en heb dus alle tijd. Jaja. Groet, Leonard Boonstoppel. 06-450.117.64

Goede service, fijn personeel

Altijd goede kwaliteit

Zie bg

Prima service filiaal schiedam

Ik heb gemerkt dat priducten afhankelijk van filiaal zijn. Op spar.nl zijn meer keuzes. Ik ben ervan overtuigd dat het assortiment van filiaal schiedam groter is dan de keuzes die je kunt maken Dus spar.nl moet de keuzelijst voor schiedam eens goed bekijken

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Nelly, Bedankt voor de review. Wat goed dat het je is opgevallen dat het online assortiment van deze SPAR vestiging een update kan gebruiken! We gaan een proces in werking stellen om hier z.s.m. werk van te maken. We vinden het fijn om deze review te ontvangen. Hiermee kunnen we namelijk onze service verbeteren. met vriendelijke groet, SPAR

super

voor ons als 70+ideaal,zeker in coronatijd.

Bestelling niet compleet

Een aantal producten die we besteld hadden zijn niet geleverd. Ook zijn er producten geleverd van een ander merk dan dat we besteld hadden. Ook waren een aantal verse producten zeer kort houdbaar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste klant, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de bestelling via SPAR.nl niet is gegaan zoals je zou mogen verwachten. We nemen contact op met de ondernemer, zodat we dit in het vervolg beter kunnen doen. We vinden het fijn om deze review te ontvangen. Hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen deze beoordeling dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Ik laat mijn boodschappen thuis bezorgen

Ik bestel mijn boodschappen online en laat ze thuis bezorgen. Als ik toevallig wat vergeten ben, fijn telefonisch contact over wijzigingen. De mijnheer die bezorgt is ook altijd erg vriendelijk en gezellig! Kortom: Niks dan positiefs te melden over de Spar uit Bredevoort

Alles compleet en STIPT op de afgesproken tijd

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.