Makkelijk online bestellen. Veel producten op de site. Altijd op tijd. Vriendelijke bezorgers.

Een vertrouwde winkel.

Deze winkel heeft alles maar mochten ze iets toch niet hebben dan wordt je netjes gebeld. Altijd alles netjes inpakt. Op tijd geleverd. Een goede uitvinding vooral voor mensen met een handicap. En ook voor oudere mensen die in bezit zijn van een computer. Het personeel helpt altijd lief.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Echt superfijn dat jullie de mogelijkheid bieden om boodschappen online te bestellen

Fijn dat we met een volle voorraadkast ons verblijf op Ameland kunnen starten! Vooral wanneer we met de lastste boot aankomen is t heel prettig dat we ‘s avonds lekker wat te drinken en te kabbelen hebben, de hond kunnen voeren en ‘s morgens bij t opstaan koffie mét melk kunnen drinken!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Het bestelde stond keurig klaar.

Vriendelijke hulp, ze wilde het bestelde in de auto voor mij zetten.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

De winkel is prima,de boodschappen bestellen niet zo goed

Boodschap bestellen is soms heel onhandig ;producten staan niet op de site terwijl ze wel in de winkel verkocht worden,of de afbeeldingen van de producten staan er niet op allen een plaatje van de spar

De service àchter de site is voortreffelijk: behulpzaam, meedenkend. De site zèlf is traag, onvolledig, niet-spar waardig.

Super klantvriendelijk en behulpzaam

Gemakkelijk een bestelling te plaatsen. En mocht het in de drukte van het gezin vergeten zijn, wordt er keurig netjes gebeld. Laatste keer konden we het dorp niet in, boodschappen op verzoek keurig netjes in de vriezer gedaan voor de volgende dag (brood). Kortom, wij komen er heel graag!

Fijne medewerker, Bestelling tot in de keuken .

Voelde mij boor schut gezet

Ik vraag keurig omdat ik een scheur in mijn broek heb en de trein moet halen of ze een naai setje hebben , lacht ze me midden in me gezicht uit jij denk werkelijk dat we een camping winkel zijn he hahaha en met de klanten na mij nog even dat herhalen en me uitlachen . Dus nee was eens maar nooit meer . Begrip voor dat ik me broek stuk gescheurd had omdat ik was blijven hangen was er totaal niet . Wat een kut personeel

Super geregeld, keer op keer 100% tevreden

Spar Kort in Blijham levert wat je uitzoekt en neemt contact op bij vragen dit in tegenstelling tot andere supers die je ongevraagd ‘vervangende’ producten levert.

Altijd super service

Spar Jaegers in Overloon is een hele fijne winkel. Je wordt altijd vriendelijk geholpen, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Een echte aanrader!

Hele goede service

Dikke 10ehulp

Goede service en kwaliteit. Behulpzaam en klantvriendelijk.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Winkelen bij de Spar? Natuurlijk: Doen!

Het is goed winkelen bij de Spar. Ruime sortering en gezellig

Prima bezorging

Bezorging is op tijd, en vriendelijke bezorger.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

tekst is onduidelijk, bijna niet te lezen

tekst niet te lezen

Mooi op tijd geleverd

Na telefonisch overleg is de bestelling op de juiste tijd geleverd

erg tevreden

De bestellingen zijn altijd prima in orde. Erg vriendelijk. Een aanrader!!!

Super makkelijk

Online je bestelling door geven en je kunt het dan makkelijk afhalen of laten bezorgen. Bij zelf afhalen kun je ook nog boodschappen erbij doen die je toch vergeten was.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Louis maakt nergens een probleem van en onze kleinkinderen zijn dol op hem.

Ik vind het een lastige website.

De zoekoptie vind ik vreemd voorbeeld ik zoek een stukje kaas en het enige antwoord is pinda kaas met stukjes. Ook als ik de zoekoptie anders invul krijg ik steeds het zelfde antwoord.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Boodschappen altijd optijd bezorgd.

Boodschappen werden altijd zonder morren bezorgd.

Geweldige service!

Alles wordt op tijd geleverd. Prima kwaliteit en vriendelijke bezorger.

goede service

alle bestelde artikelen liggen op tijd klaar en het personeel is zeer klantvriendelijk

Zijlweg 18

5145NR Waalwijk

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.