Wat een vertrouwen om onze boodschappen beneden bij de receptie van ons appartement achter te laten en de betaling achteraf in de winkel te laten doen! Tip: bel de klant zodra de boodschappen zijn bezorgd, dan kan het meteen worden opgehaald.

Prima service!!

Klantvriendelijk, goede service en makkelijk in omgang!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

bestelling en aflevering zonder problemen, vriendelijk personeel

bestelling via de site verliep vlot, keuze voor afhaalmomenten ruim en in de winkel prima geholpen (bestelling stond al klaar bij de kassa). Prima zo!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bediening goed. Goede hulp bij afhalen bestelling

vriendelijk en goede service.

al jaren klant en het bevalt me nog steeds prima.

Bezorgbestelling perfect te doen via de heldere website. Contact met de winkel snel en vlekkeloos. Sympathieke medewerkers. Toen ik belde stelde de meneer aan de telefoon voor om mijn bestelling binnen een kwartier af te leveren, top!

Voortreffelijk geregeld.

Website erg gebruiksvriendelijk, bezorging perfect.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Gaat,, ze zouden de boodschappen komen brengen

Ze zouden het komen brengen,, maar naar lang wachten zelf maar gehaald. Tel niet te bereiken!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Bobbie, Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. We hebben een vraag n.a.v. deze feedback. In ons systeem zien we dat er op de website voor is gekozen om de boodschappen af te halen. Is de keuze tussen bezorgen en ophalen in ons bestelsysteem misschien niet duidelijk? Daarnaast hebben we een vraag over de bereikbaarheid, werd de telefoon niet aangenomen of was de winkel niet bereikbaar door een storing oid? We horen het graag zodat we hiermee aan de slag kunnen gaan. Met vriendelijke groet, SPAR

perfect service

De bezorgservice was geweldig. Alles op tijd geleverd en alles volledig. Heel erg bedankt; graag weer

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Vlotte service door vriendelijk personeel

Bestellingen worden altijd snel geleverd. Als bepaalde producten uit een bestelling niet voorradig zijn, worden de producten die wel direct leverbaar zijn direct geleverd in plaats van dat gewacht wordt tot de bestelling compleet is.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Er zijn vaak producten niet en wordt te laat geleverd.

De voorwaarden en bezorgkosten zijn prima, alleen hebben ze te vaak bestelde producten niet en worden we gebeld voor alternatieven. Ook wordt de bestelling vergeten en moeten we bellen waar het blijft, terwijl we bestellingen hebben voor een zakelijke lunch, waarbij alles op tijd gaat en komt het programma in de knel. Tevens staat het slordig naar onze klanten toe.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de kwaliteit van de levering via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in de ontwikkelingen en hopen dat je ondanks deze ervaring toch nog gebruik zult maken van deze SPAR service.

Prima bezorging

Was geen toetje; hadden me ff kunnen informeren!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Mijn boodschappen thuisgebracht alles prima verzorgd. Geen extra kosten , vanaf 50 euro , wel zo prettig . Kortom , zeer tevreden.

Perfecte service

Ook bereid om buiten normale bezorgtijden de boodschappen op ons vakantieadres af te leveren. Dik tevree. Ik kan niet wachten tot boodschappen op zijn en opnieuw te bestellen.

Prettig en vriendelijk

Gewoon handig en fijn om te winkelen

Voor herhaling vatbaar.

Bestelling online gedaan. Keurig afgeleverd en op tijd!!

Spar harlingen heeft op het raam en website open 06.00 maar zijn dan nog niet open

Openingstijden website en raam kloppen niet met de daadwerkelijke

Beste Bart, Hartelijk dank voor de feedback, we gaan ernaar kijken! Met vriendelijke groet, SPAR

The Local Hero

Alles is in goed overleg mogelijk 👍

Superblij met de Spar in Asperen

De Spar in Asperen is echt een aanvulling voor het dorp. Fijn assortiment met heerlijk brood en goed vlees. Vriendelijk personeel en ruime openingstijden.

Buurtsuper die van alle markten thuis is

Geweldige buurtsuper waar kwaliteit en vriendelijkheid boven alle andere supermarkten uitsteekt! Hier wordt je als klant nog echt gezien!

Aandacht voor de klant

We wonen op het zgn. platteland en in de dorpen rondom ons heen is eigenlijk overal maar één supermarkt, uitzondering de centrumgemeente. Onze plaats heeft een AH, deze is redelijk tot prima, maar een zgn kleine basis AH. We wonen er nu zo'n 45 jaar en je wilt wel eens wat anders. We hebben overigens vele supermarkten geprobeerd, en blijven bij sommige voor bepaalde artikelen komen. Bij de Spar is er een goede vertrouwensband, goed contact met de eigenaren, de familie, en men levert maatwerk. Helaas is er ook niet alles te krijgen, wat jammer is. Gwoon is een huismerk, is best goed, maar het assortiment zou ruimer moeten. Het totale prijsniveau mag ook wel wat lager, de aanbiedingen gaan wel. Het hoofdkantoor zorgt volgens mij voor de website, maar maakt vaak vergissingen, bij Becel Romig bijvoorbeeld eerst aangeboden voor 2,95, later 3,25, dat kan je niet maken, niet doen, want het scheelt nogal wat, we nemen meestal meerdere aantallen. ook gaan we het, ondanks de afstand altijd halen en laten niet bezorgen. Houdt het contact in stand. Verder leuke zaak, schoon en netjes, makkelijk even parkeren voor de deur, vriendelijk personeel.

Goede producten. Snelle service

Goede producten, snel en lekker

Prima en nette winkel

Het was erg fijn om de boodschappen vooraf te bestellen, alles stond keurig klaar.

Over SPAR

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.