Bestellen ging eenvoudig en goede service bij het ophalen.

Voor het eerst online besteld. Werkte prima. Voor herhaling vatbaar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Vriendelijk, goed overleg en snel

Bij vragen over bepaalde product bellen ze om te overleggen voor alternatief. Snel en erg vriendelijk en goede service.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

De service van Spar Rijswijk (NBr) is top. Snelle levering en zelfs door een fout van mijzelf door een verkeerd product te bestellen, kwamen ze deze omruilen tegen het goede product. Dank daarvoor.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede producten en een levering op de gewenste dag en tijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heel fijn dat er een bezorgservice is!

Hele goede service

Klantgerichte benadering, prima service

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goed contact en vlotte levering

super

De mensen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, een prettige winkel om de boodschappen te doen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Super service van SPAR Kamma met name erg klant vriendelijk.

goede serice

Voor het eerst via internet gewinkeld. Was heel handig, zeker in combinatie met de bezorgservice

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Fijn zo'n winkel in het dorp!

Fijne winkel, goede keuze mogelijkheden.

Heel handig, dat je kan bestellen per website én dat het thuis wordt bezorgd

Heb 's morgens besteld en het kon 's avonds al bezorgd worden. Heel handig voor mij als eilandbezoeker. Er werd overlegd over een artikel, dat niet aanwezig was

Niet het product dat ik besteld heb!

De site maakte het mogelijk om stoofpeertjes vla van campina te bestellen. 5 km heen en terug gefietst om mijn bestelling in Breda op te halen. Er lag de appel-kaneel vla klaar en niet de stoofpeertjes vla. Wat ik mis is een seintje dat de bestelling niet geleerd kon worden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Jos, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de stoofpeertjes vla niet voorradig was en je hierover geen seintje hebt ontvangen. We nemen contact op met de ondernemer, zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

goed ervaring bij de online bestelling op 15-11-2019

vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle complimenten!!

Boodschappen bezorgd op vakantie adres

Super handig, bij late aankomst in vakantiehuisje stonden de boodschappen er al!

Goede service en hulp.

Mijn bestelling stond op het afgesproken tijdstip klaar en zelfs gekoeld. Top service.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Alles compleet, volgens bestelling en vers(e) brood(jes)!

Alles volgens de bestelling, op tijd geleverd en heerlijk(e) vers(e) brood(jes)!

Keurige bezorging op vakantieadres

De via dr Website bestelde boodschappen stonden keurig op ons te wachten

Goed, en uitmuntend om dit op een klein eiland voor elkaar te krijgen.

Het bestelde ijs was niet aanwezig maar bracht de bezorger alsnog, helemaal goed. De twee bestelde tapas hapjes voor de avond waren niet voorradig, en zijn zonder overleg verwisseld voor 1 ander hapje. Dit was een beetje jammer. Later in de supermarkt zelf bleek er voldoende aanbod ter vervanging. We maken ons er niet druk over en komen zeker terug. Groetjes vanuit Oldenzaal.

Slecht.

Bij spar vlieland laten bezorgen en hoewel er op de site staat dat je boven de 50 euro geen bezorgkosten hebt (en we hadden voor bijna 3x zoveel) moesten we toch betalen. Op de eigen site van Vlieland staat dat wel vermeld was het antwoord. Ik heb mijn bestelling laten zien digitaal waarop duidelijk te lezen is dat het boven de 50 niet hoeft te worden betaald maar het mocht niet baten. Óók hadden we een levering van bus slagroom terwijl we beker hadden besteld én de geleverde kaas was zodanig beschimmeld dat we die óók moesten omruilen. Kortom voor ons geen spar meer.

Beste Tineke, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de kwaliteit van de levering via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We pakken dit op met de ondernemer. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling ook mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Gewoon doen waar je goed in bent...

Online (de “zwaardere”) boodschappen besteld; stond keurig klaar en aangevuld met de rest van de boodschappen, die we ter plaatse er nog zelf kochten, werd alles keurig (gratis!) op ons vakantie adres bezorgd! Dat is pas service!

Aardig eb behulpzaam

Snel, secuur, klantvriendelijk; service zoals het moet.

Als je je ‘s ochtends om 9:00 uur realiseert dat je nog boodschappen in huis moet halen en je bestelt dat online en rond één uur ‘s middags is het in huis nadat je gebeld bent met producten die niet beschikbaar zijn maar waar de alternatieve voor worden doorgenomen; dan denk ik dat is service zoals het moet. Hulde

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

top service

Voor onze vakantie op Vlieland thuis de boodschappen al besteld on line. Afgeleverd al voor het aangegeven tijdstip in mooie samenwerking met de medewerkster van Landal. Voor de deur van ons appartement afgeleverd. Wat een service. Achteraf (na controle) betalen in de winkel. Heerlijk om zo de vakantie t beginnen.

spar Vlieland

besteld bij spar Vlieland. per ongeluk te veel bestelde artikelen konden zo geretourneerd worden, en niet aangekomen artikelen werden op de bon al vermeld dat deze gecrediteerd konden worden in de winkel. Top.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.