Alles stond netjes klaar in dozen. Toen 1 doos was vergeten kregen we netjes een belletje en werd dit keurig en direct opgelost.

Prima en snel!

Snelle en goede bezorging.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

De boodschappen bij ons vakantie huisje laten bezorgen. Zeer goed afgeleverd een paar alternatieven voor producten met veel zorg bij ons afgeleverd. Hulde aan de mensen van Spar Lies op Terschelling. Vriendelijke groeten. M Dekker

Overzichtelijke website

Boodschappen bezorgd in ons vakantiehuis. Superservice👍🏼

Dit is een test

Dit is een test

Prima geregeld

Alles goed verlopen

Het leveren van verschillende grote bestellingen is naar grote tevredenheid afgehandeld.

Vriendelijke mensen. Verschillende grote bestellingen zijn op de door ons gevraagde tijdstippen bezorgd of konden voor de officiële openingstijd van de winkel opgehaald worden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super service op Vlieland!!!!

Super service op Vlieland

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Van verre besteld en in aangenaam overleg bezorgd!

Heel plezierig als de boodschappen op het vakantieadres bezorgd worden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Prima afgeleverd. Zeer vriendelijk, zowel aan telefoon als bij aflevering.

Prima service. Makkelijk besteld en keurig op tijd bezorgd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heerlijk begin van een weekje vakantie

Goede en vriendelijke service

Oke

Er ontbrak een besteld artikel maar dat werd keurig nageleverd. Beetje onhandig dat de boodschappen bij aflevering direct uit het kratje moesten worden gehaald omdat het kratje weer retour moest.

Teleurstellend

Fijn dat het thuis wordt bezorgd, maar boodschappen zaten los in een krat wat door de bezorger in de keuken werd uitgeladen..vond ik jammer. Verder was er niet goed op de houdbaarheidsdatum gelet.

Beste Barbara, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de kwaliteit van de levering via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We nemen contact op met de ondernemer, zodat in het vervolg beter op de houdbaarheid gelet kan worden. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

De boodschappen werden in het vakantiehuisje bezorgd voor aankomst en in de koelkast gedaan, we konden achteraf betalen, goede service.

bedrijf wat met je meedenkt een service hoog in het vaandel heeft staan

Boodschappen zijn bezorgd bij het vakantiehuis. Keurig alles in de koelkast gezet en de diepvriesproducten in de diepvries.

Makkelijk

Handig zoeken, al lijken niet alle producten te vinden/beschikbaar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Slecht en alles behalve klant vriendelijk

Ik kwam in de winkel in Ameland met 2 vrienden. Na 3 minuten kwam er een boze kassavrouw op mij en mijn vrienden af. Ze zei dat we te lang aan het rondneuzen was en dat ze terug ging naar haar kassa, maar we moesten over 1 minuut bij de kassa staan en iets kopen of we zouden uit de winkel worden gezet. En toen een van mijn vrienden zat af te rekenen zei ze dringend 'Geef me 20 cent voor wisselgeld'. Mijn vriend had dat niet en ze werd toen chagrijnig. Mijn andere vriend had wel 20 cent en gaf het aan haar. Ik vond dit heel bizar en ben er toen ook nooit meer geweest.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Spar gooit producten uit het asortiment zonder rekening te houden met de klanten

Kant en klaar maaltijden van daily chef die je in deze winkel kan kopen zit weinig in. De maaltijden die je in andere supermarkten kan kopen daar zit wel voldoende in. Je betaald de hoofdprijs maar krijgt er dus weinig voor terug. Goedlopende Producten zoals Milky Way of Groenteburgers van Iglo verdwijnen uit het assortiment. Als ik bepaalde producten nodig heb kijk ik tegenwoordig eerst op mijn lijstje of het wel handig is om naar de Spar te gaan.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Service oké , inhoud zeer matig

Het was de eerste keer om zo boodschappen te bestellen, de producten waren niet allemaal wat ik wilde, vers was verre van vers, een slappe courgette en droge champignons. Opperdoezen waren afkokers. Nu is het op een eiland allemaal duurder, maar hier trok ik wit weg rond de neus.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

men doet wat men beloofd

ben tot op heden zeer tevreden doorgaan zo

rustige winkel

makkelijk bereikbaar en voldoende voorraad

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

TWat een service om aan ons vakantiehuisje de bestelling afgeleverd tezien bij aankomst ( in frigo).

Wat een service om aan ons vakantiehuisje de bestelling afgeleverd te zien bij aankomst ( in frigo).

Levering op tijd en compleet.

Netjes tot aan de koelkast geleverd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Zegt wat men doet en doet wat men zegt.

Bij onduidelijkheden in de bestelwijze keurig te woord gestaan. Duidelijk aangegeven in welk tijdsslot de bestelling kon worden verwacht. Keurig binnen dit raamwerk bezorgd met natuurlijk alle opgegeven boodschappen.

Enorm slechte ervaring

Enorm slechte ervaring, bezorging niet volgens afspraak, aflevering niet bij ons appartement, maar bij receptie, waar we het toevallig zagen staan. Konden dus ook niet contant betalen (zoals gezegd was) omdat de medewerker van Spar weg was. Heel gedoe gehad. Onverschillige, klantonvriendelijke medewerkers. Zou het zéker niet aanbevelen bij anderen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de kwaliteit van de levering via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We nemen contact op met de ondernemer, zodat dit niet meer voorkomt. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.