De leukste Spar!!!!

Persoonlijk en zeer klantvriendelijk. Als je een verzoek of vraag hebt over een product word je altijd goed geholpen!

Een drama!

Online 4 maaltijdpakketten pita Döner-Kebab besteld, nadat ik controleerd had welke winkel dit op voorraad had. Bij het afhalen bleek dat ze het niet hadden, nergens van wisten en het ook niet in het assortiment hadden. De medewerkers waren overigens wel aardig en reageerden onthutst. Dit was bij Spar-city, Jaarbeursplein Utrecht, waar ik speciaal heengereden ben vanuit Maarssen om het op te halen. Van het bestellen online bij Spar deugt dus niets. Met vriendelijke groet, Piet Kruit

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Piet, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bestellen via spar.nl niet goed is gegaan en je voor niets heen en weer bent gereden. Excuses daarvoor! We zullen contact opnemen met de ondernemer van deze SPAR vestiging om te vragen of het online assortiment een update kan krijgen. We vinden het fijn om deze feedback te ontvangen. Hiermee kunnen we onze processen verbeteren. Deze feedback nemen we dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Geen minimum bestelbedrag

Het belangrijkste reden dat ik ben naar Spar gekozen is dat ze geen minimum bestelbedrag hebben. Normaal gesproken kom ik naar de winkel niet omdat het veel te ver van mij is, maar als ik ziek ben ze zijn een ideale oplossing om boodschappen te doen zonder het huis te verlaten. Communicatie loopt ook soepel en ik ben tevrede met de kwaliteit van de producten.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

geweldig

fantastische supermarkt, geweldig personeel

In een woord goed

Zie boven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Thuisbezorgen is erg prettig en handig

Ondanks dat de spar veel duurder is dan elke andere supermarkt ben ik blij dat het bij ons in het dorp is en dat er thuisbezorgd word

altijd goed

altijd goed

top winkel en vriendelijke eigenaren.

Ik kom meestal in de winkel, bestel niet online maar was ziek en toen maar gedaan, kon zelf de tijd kiezen mbt bezorgen, boven de 50 euro gratis bezorging. Broodjes lekker warm nog!!

Service staat bovenaan

Ik heb gevraagd om een product wat uit het assortiment is en deze winkelier heeft er alles aan gedaan om dit product voor mij nog te krijgen. Top!

Zeer correct geleverd

Geweldige levering coronaproof gewoon zeer goed

Snelle service,goede producten

Spar Waldo, Top ondernemer. Dit is wat klanten willen, service en vriendelijkheid.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Slechte services en bestelling klopte niet

We hadden een bestelling geplaats voor 10 uur 's ochtends deze was niet geleverd , gebeld kwam het aan om 11 uur en de bestelling klopte niet

Beste Lynn, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bestellen via spar.nl niet helemaal is gegaan zoals verwacht. Het is natuurlijk niet fijn wanneer een bestelling later aankomt dan gepland en deze niet helemaal compleet is. Excuses daarvoor! Bij SPAR worden online bestelling direct uit de winkel waar jij de bestelling hebt geplaatst verzameld en verzonden. Het kan helaas voorkomen dat producten (tijdelijk) niet aanwezig zijn in de winkel waardoor deze niet geleverd kunnen worden. met vriendelijke groet, SPAR

Prima winkel

Gezellig, goed assortiment, lekker dichtbij huis

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

'Gewoon' heel goed geregeld!

Na een kleine aanloopmoeilijkheid loopt de wekelijkse bestelling voor zuivel gesmeerd. Heeeel blij mee. Een fijne, en naar de maatstaven van deze tijd, buiten'gewoon' goede service.

Superservice

De bezorger heeft de kratten met boodschappen netjes afgeleverd

De service was top.

Prima service, snelle levering en vriendelijk personeel.

redelijk

u bent redelijk goedkoop.Een tip is wel iets meer variatie in het aanbod.Veel succes

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Zo veel ervaring nu met bezorgen bezit ik niet want dit is de eerste keer dat het bezorgd werd. Ben altijd van zelf halen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Altijd vriendelijk en altijd behulpzaam, ik ga hier graag naartoe en als ik ergens meezit dan komt er altijd een oplossing of het nu om thuis bezorging gaat of in de winkel het komt goed.

Stipt en klantvriendelijk!

Goed geregeld. In overleg een missend product vervangen door iets anders.

Prima, ook adequate pakjes service

Vriendelijk personeel

Keurig

Alleen jammer dat de bezorging niet in hauwert is

Boodschappen netjes bezorgt

Makkelijk bestellen, geen lange tussentijd tussen bestellen en afleveren.

Een zeer positieve ervaring , het bestellen en bezorgen via de Spar

Het online bestellen verliep soepel. De bezorging was top

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.