Top online service met bezorging op vlieland!

Gemakkelijk online boodschappen doen en prima bezorgdienst! Volgende keer weer!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Bestelling tijdig en klantvriendelijk geleverd

Zeer klantvriendelijk

Prima service..

Super makkelijk! Tot voor je deur op de camping

prima service

boodschappen besteld voor weekend met gezelschap. goede service en producten

klantvriendelijk en service gericht

toen ik klaar was met mijn lange boodschappenlijst, bleken er geen bezorgmogelijkheden meer beschikbaar te zijn op de voor ons van toepassing zijnde datum. Gebeld met de Spar op Vlieland. Er is uitgelegd waarom er geen bezorgmoment meer kon worden gekozen en tegelijkertijd werd er meegedacht om toch de boodschappen op het goede moment op de juiste plek te krijgen. Boodschappenlijst lag uitgeprint op ons te wachten, boodschappen hebben wij zelf verzameld en een uur later werden ze afgeleverd op ons logeeradres. TOP!!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Alle boodschappen perfect en op afgesproken tijd afgeleverd

Erg fijn boodschappen zonder te sjouwen bij onsappartement afgeleverd.

Niet best.

Verry simpel al ik een produkt bestel en ik krijg te horen dat het niet geleverd is dan baal ik kreeg ook nog er was een andere biersoort in dat vak in de winkel gezet dus nu leken het net of er voldoende voorraad was maar die apple bandit bleek al 2 weken op te wezen!

heerlijk vanachter je pc je boodschappen bestellen en laten bezorgen wanneer het jou uitkomt

Voor de 1e keer boodschappen besteld. Netjes en snel geleverd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Elke dag bezorging met een glimlach

Spar Kralingen is onze leverancier voor de dagelijkse boodschappen. Eenvoudig te bestellen online, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!

Producten vervangen of bijna niet meer houdbaar

Het bestellen van de producten online is handig. Dat bestelling boven €50 gratis wordt bezorgd heel fijn. Bestelling werd ook stipt bezorgd door vriendelijke bezorger. Toen bleek echter dat sommige producten niet op voorraad waren en zomaar vervangen door anderen zonder navraag of ik die ook wilde/niet allergisch ben etc. Bv sperziebonen uit pot ipv vers, andere soep en ontbijtgranen. Nog vervelender was de korte houdbaarheidsdatum: sla tot dag na bezorging houdbaar, broccoli tot 2dgn en was al bruin aan het worden, en 6 eieren die maar 2dgn houdbaar waren. Spar, geef duidelijk aan bij bestelling dat jullie producten met korte houdbaarheidsdatum leveren en producten naar eigen inzicht vervangen door andere, dan kunnen klanten daar rekening mee houden. Nog liever: producten leveren met langere houdbaarheidsdatum.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Je kunt altijd op ze vertrouwen

Het is altijd fijn om bestellingen door te geven. Wanneer iets er niet is, wordt er meegedacht om tot een oplossing te komen.

spar de kruidenier van Nederland

leuk en gezellige winkels.

uitstekende service en bereikbaarheid

Online bestelling geplaatst die netjes en op afgesproken tijdstip is geleverd bij de groepsaccommodatie De Zonnehoek te Exloo. Vantevoren niets afgesproken over retournering van niet genuttigd bier. We hadden 2 kratten Warsteiner over en konden deze een kwartier voor opening op zondag incl. lege kratten weer netjes inleveren. Complimenten aan de eigenaar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Handig, bij aankomst hoef je niet eerst boodschappen te doen

fijne buurtwinkel

fijn en vriendelijk personeel, voor een buurtwinkel een aardig assortiment

Doen super hun best. Toegankelijk

Enige super die bij ons thuis bezorgt. Ben ik erg blij mee Zonder mopperen op een onmogelijk moment

Heel goed en netjes

Als ze iets niet hadden keurig opgelost met een vervanger

Subliem!!

Deze heer Witjes weet wat service is. Ben zeer tevreden.

Uitstekend!!

Zeer klantvriendelijk!

Goede service👍🏻

Super netjes geholpen met een internet bestelling. Goede communicatie via de mail! 👍🏻

Zeer klantvriendelijk

Door mijn gebroken enkel niet in staat om naar de supermarkt te gaan en dus voor het eerst online de boodschappen besteld. De boodschappen werden voor me in de keuken gebracht en als ik nog iets nodig zou hebben kan ik ook even bellen naar de plaatselijke Spar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bezorgd tot binnen de deur

Goed geregeld, goede bezorging, goede aanbiedingen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Spar doet wat ze belooft

Helaas niet het meest uitgebreide assortiment en voor ons, als veganisten, weinig keuze. Maar de winkel is prachtig en overzichtelijk, het aanbod voor de gemiddelde burger is ruim voldoende, en de maaltijdservice is top.

Gewoon goed

Gewoon goed

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.