Goed geregeld

Lekker makkelijk

goede service

goede service

matig

SPAR moet beseffen dat afterpay toch echt op factuurbasis is en niet pinnen bij de deur!!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Fred, Zou het zo kunnen zijn dat de melding achteraf betalen de verwachting heeft gewekt dat we de betaalmethode 'Afterpay' aanbieden? Mocht dit het geval zijn, dan berijpen we dat dit verwarring heeft gewekt. We bedoelen hiermee 'betalen aan de deur'. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, SPAR

Alles top in orde!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Heerlijke maaltijden

Heerlijke maaltijden en goed verzorgd. Zeker een aanrader.

Producten zijn prima.

Jammer dat we er toch nog geregeld achter aan moeten bellen. Dat er iets mist bij de boodschappen. Producten zijn top. Jammer dat niet staat alles op de website staat.

Jammer dat er wekelijks wat mis gaat met de bestelling !!!

helaas is het jammer dat er wekelijks wat mis gaat de bestelling. Zoals het aantal wat we vrijdag online bestellen voor de wekelijkse maandag lunch. Hieronder staat maak een keuze voor aanbeveling, helaas alleen maar mogelijk met Ja of nee beantwoorden. mijn antwoord ligt in het midden omdat als de bestelling wel goed verloopt dan vind ik de klantvriendelijkheid zowel van het personeel als van de bezorgen prima. dus dan zou ik zeggen aanbevelen ja???

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Sonja en Trudy, Bedankt voor jullie review. Vervelend dat de kwaliteit van de levering van jullie wekelijkse lunch via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We nemen contact op met de ondernemer, zodat we hier een oplossing voor vinden. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Goede service, duidelijke afspreaken en altijd op tijd.

Mijn ervaring is Goed.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede service, zet de doos met boodschappen voor je neer waar je wilt/in de keuken zodat je het gemakkelijk kunt inruimen. Geeft nuttige weetjes over de bestellen bij Spar de 1e keer. Bezorger een aardig iemand. Kort om wat wil je nog meer. Ook goedkoper tegenover andere services.

Prima service aan huis

In goed overleg een snelle en vriendelijke levering

Altijd fijn dat ze telefonisch contact opnemen als producten niet leverbaar zijn. Op die manier krijg ik toch alles in huis maar soms met een vervangent product..

Perfect!

Goede service, ben er helemaal tevreden over.

heel fijn

Leuk contact en niet hoeven wachten

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

SPAR Waldo is een winkel die service op een hoog niveau biedt.. Prettige en correcte leveringen aan huis.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede service en vriendelijke medewerkers

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Spar Petten betekent klant is koning(in)

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer ruime sortering van artikelen. Wanneer er een product niet standaard aanwezig is wordt het op verzoek direct besteld en geleverd. Een fijne winkel (hygiënisch en overzichtelijk) om boodschappen te doen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Prettige winkel met vriendelijke mensen

Omdat ik zonder vervoer, niet zelf de boodschappen kan halen bij de Spar, laat ik mijn boodschappen regelmatig thuis bezorgen en als er dan soms iets mis gaat wordt dat altijd op een prettige manier en in vertrouwen weer opgelost

Boodschappen gemakkelijk te bestellen en prima service!

Helemaal prima

Persoonlijke behandeling, zeer gastvrij en onderdeel van de dorpsgemeenschap. Je kunt er altijd en voor alles terecht.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bijzonder klant vriendelijk en uitstekende service !

De boodschappen precies op tijd bezorgd en er werd zelfs meegeholpen om het huisje te vinden.

Zalm verpakking was stuk bij aflevering. Kreeg nieuwe. Bezorgblik teruggebracht naar een uur, op mijn verzoek.

Goed en betrouwbaar

Snel bestellen en snel door de website heen. Dus prima

Ruimte voor veel verbetering

Ik bestel voor ons bedrijf altijd online. Hier is nog veel te verbeteren. Het fruit dat ik bestel is zelden goed, dat is erg jammer. Inmiddels haal ik het zelf bij de supermarkt om de hoek. Ook vind ik jullie acties heel leuk (sparen voor keukengerei etc), maar ik vind het jammer dat ik deze in de winkel moet komen halen. Deze zouden ook bestelbaar kunnen zijn als er een online spaarsysteem zou zijn. Producten verdwijnen vaak van mijn boodschappenlijstjes omdat ze (tijdelijk) uit de verkoop gaan, zo lijkt het. Ik kan ze soms wel weer vinden via de zoekfunctie. Bij mijn boodschappenlijstjes staat de knop 'in winkelmand', wat heel handig zou zijn, maar deze knop verwijst gewoon door naar het boodschappenlijstje en zet niets in de winkelmand. De service is daarentegen wel heel erg goed, er wordt altijd rekening met ons gehouden en er wordt zelfs gebeld als er geen bestelling is geplaatst. Dat maakt dat we nog steeds graag onze boodschappen laten bezorgen door Spar.

vrij goed.

de zoektermen zijn niet altijd goed geïnstalleerd. als ik snoep intik, krijg ik veel minder resultaten dan dat ik naar de categorie snoep ga. dat zou eigenlijk niet moeten. verder gebeurt het nog wel eens dat er producten van de website verdwijnen, terwijl die wel te koop zijn. dan denk ik wel eens, zijn er misschien nog wel veel meer producten die ik zou kunnen kopen maar omdat ze niet in de webshop staan, dat ik daar niet van op de hoogte ben.. dat zou jammer zijn. ik mis een afwasborstel in t assortiment en het thee assortiment zou wel uitgebreider mogen. verder is de service van meneer heikoop helemaal geweldig. hij denkt altijd mee.

Voldoende

Ik kom er maar voor bepaalde artikelen, dit is prima. Online bestellen vindt ik heel fijn. Gaat alleen nog vaker fout, bestelling wordt niet in de winkel gezien, wel op de computer.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.