super makkelijk online bestellen.

snelle service and levering. Zeer tevereden. :-)

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

goede bezorging

alle producten zijn goed, de door mij besteld yoghurt was er niet bij, de houdbaar heid datum verliep dezelfde dag, prima geregeld. Betaling met pin is heel prettig. Ben al met de volgende bestelling bezig.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede levering na online bestellen

Goed assortiment

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Winkel was niet op de hoogte van bestelling.

Bestelling was niet verwerkt en stond niet klaar. Verder goed geholpen. Kleine buurtsuper, niet echt geschikt voor het afhandelen van bestellingen, mede door beperkte voorraad.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Twan, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! We nemen contact op met de ondernemer, om te bespreken hoe we ervoor kunnen zorgen dat een bestelling in het vervolg op de gewenste tijd klaar staat. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Lekkere broodjes, geleverd volgens afspraak

Lekkere broodjes, goede levering.

Alles klopte.

Alles klopte.

Super bedankt 😊

Ik moest mijn bestelling annuleren en er word helemaal niet moeilijk gedaan of wat dan ook. Heel erg bedankt voor jullie begrip en tot de volgende keer.

Alles correct geleverd

Zeer slecht

Ik heb een online bestelling gedaan, krijg een bestelbevestiging en de dag van ophalen wordt ik gebeld in de middag dat het gebak en nog een product er niet is........ Zeel slecht. Waarom krijg ik geen melding als iets niet geleverd kan worden op die dag?????? Nu moest ik savonds na het werk nog iets van gebak aan zien te komen..............

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Hilda, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Helaas komt het weleens voor dat een product niet op voorraad is, maar we begrijpen dat je hier wat eerder van op de hoogte gebracht wilt worden. We nemen contact op met de ondernemer, zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Niet aanwezig

Het product wat online beschikbaar gereserveerd is was niet aanwezig

Beste Erasmus, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Helaas komt het weleens voor dat een product niet op voorraad is, maar we begrijpen dat dit vervelend is. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Ben blij met deze winkeln in ons dorp

Is gezellig en goede sortering

Zeer klantgericht

Eerste bestelling was compleet en op tijd.

de bezorging is goed

op tijd vriendelijk bezorger neem de tijd voor ga zo door de prijsen mmag wel wat omlaag verde wel goed

Makkelijk, Goed, Snel!!

Soms ff zoek op de site, maar alles staat er op. En levering -indien gewenst- tot in de keuken. Wel een spannend voor het weekend. Bij nieuwe folder per donderdag, kun je ook donderdags pas bestellen voor vrijdag of zaterdag, omdat donderdags pas de nieuwe folder 'in beeld' komt.

behulpzaam

medewerkers zijn betrokken en behulpzaam, bereid om mee te denken

Kon niet beter

Bestelling gedaan na een operatie. Werd gebeld dat een aantal zaken niet -direct- aanwezig waren. Lijst telefonisch bijgesteld. Bezorging dezelfde dag.

zeer tevreden

vriendelijke bezorging, op afgesproken tijd, niets op aan te merken. ook correct behandeld na een telefonische vraag. inmiddels ben ik weer aardig op de been, doe zelf weer boodschappen, maar het is een hele geruststelling, dat ik ook kan bestellen. de folder met kant en klare maaltijden vond ik top.

Mijn eerste keer online bestellen was een prima ervaring

Na een boodschappenlijst ingevuld te hebben via de uitgebreide lijst op de website, heb ik de lijst doorgestuurd. Tot mijn verbazing ging dat ( per ongeluk) zonder eerst betaald te hebben. De volgende morgen heb ik ter controle hierover gebeld en bleek het geen probleem te zijn: ik kon gewoon bij afhalen betalen. Er werd al aan het inpakken gewerkt en ook een paar extra boodschappen konden nog aangevuld. Afhalen ging heel vlot, bij de “achterdeur” zodat alles recht de auto in kon. Volgende keer wil ik eerst de lijst printen ( als dat kan?) en kijken hoe bezorgen werkt! Alles verliep boven verwachting goed!

mooi op tijd

en een goede service

Eerste bestelling. Moet nog wat ervaring opdoen . Zou informeren als iets niet beschikbaar is op prijs stellen .

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Ik had mijn bestelling gedaan op de dag van ophalen gebeld of ik de bestelling eerder mocht komen halen dan was afgesproken. Dit kon ze gingen her snel bij elkaar pakken. 15 min later had ik alles wat ik gevraagd had. Super vriendelijke en snel. Hulden aan spar nieuwe tonge

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Dorpsplein in het klein: superservice met een brede glimlach

Een aantal malen boodschappen gedaan bij Spar Heelsum en ook online met zelf ophalen in de winkel. Dat gaat heel ontspannen, uitzoeken wat je nodig hebt, bestellen en de boodschappen staan klaar voor afhalen, geen extra prikkels door meer kopen dan nodig is voor dat moment. Is er iets niet, dan wordt er contact gezocht en overlegd voor een vervangend artikel, heel fijn! Een fijne winkel, met gastvrije klantenhoek, waar de buurtbewoners met elkaar in contact kunnen komen, heerlijke koffie met wat lekkers proeven vaak en ook nog lekker lezen. Geweldig dat dit nog/weer bestaat, een dorpsplein in het klein bij Spar Heelsum

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

eten was prima, echter er zat geen gebruiksaanwijzing bij (hoe lang moet de maaltijd verwarmd worden)

Correcte afwikkeling

Correcte afwikkeling van internetbestelling op vlieland

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.