Goede Service

Boodschappen voor een grote groep besteld. Mooi op tijd en vers!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Bezorging prima, sommige producten oud

Kaas was verschimmeld, mandarijnen uitgedroogd, crackers taai. Echt het idee dat een aantal niet verkoopbare producten in het pakket zaten, jammer!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goedemorgen Daisy, Bedankt dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit of service die je van SPAR mag verwachten. Wij gaan dit intern oppakken met als uitgangspunt te voorkomen dat dit in de toekomst nog eens gebeurt. Wij hebben werk aan de winkel en we gaan ermee aan de slag. Onze oprechte excuses voor deze teleurstellende ervaring. Met vriendelijke groet, team SPAR

De boodschappen worden keurig op tijd bezorgd.

Zeer klantgericht!

Klant op #1 , vanuit een fantastische winkel

Goede service.

Goede service en vriendelijke personeel die het bezorgen.

Fijn winkel omgeving

Het is een fijne winkel omgeving om even wat snel te halen.

Niemand was op de hoogte van mijn bestelling

Bij aankomst werd erg verrast gereageerd op mijn melding dat ik een bestelling kwam ophalen. Niemand leek te weten dat dit überhaupt kan. Ik kreeg niet de indruk dat er een systeem is wat werkt omdat de eigenaar vertelde dat hij niets “van het hoofdkantoor” had gehoord. Dat lijkt me een gekke gang van zaken in een verder volledig gedigitaliseerd aankoopproces. De eigenaar heeft aangeboden de bestelling alsnog voor mij te doen zodat ik die volgende week alsnog kan ophalen, hij was verder erg vriendelijk en oplossingsgericht.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Ludo, Allereerst onze excuses voor deze teleurstellende ervaring. Gelukkig is de winkelervaring een positieve geweest. Dank voor het nemen van de moeite om deze ervaring met ons te delen. Wij gaan ermee aan de slag! Met vriendelijke groet, team SPAR

Geen hulp bij het toilet

Ik vond het geen leuke ervaring vandaag. Ik moest heel nodig naar het toilet, doe er 50 cent er in, probeer de deur open te doen en wat denk je, er gebeurt helemaal niets. Naar de mensen achter het scherm gelopen vragen of ze willen helpen. En dan krijg je dit antwoord: hij heeft het de hele dag gedaan. Of terwijl dag 50 cent en nog steeds een hele volle blaas. Bedankt voor noppes

Beste Bianca, Dat is geen prettige ervaring en past niet bij de service en gastvrijheid waar SPAR voor staat. In een persoonlijke email zullen wij je vragen om meer informatie, zodat wij dit intern kunnen bespreken. Natuurlijk zijn wij niet trots op deze review, wel willen wij je bedanken voor het delen van deze ervaring, wij gebruiken de input om de SPAR service te verbeteren. Met vriendelijke groet, team SPAR

Uitstekende service!

Alles geleverd op de afgesproken tijd

Geweldige service

Gisteren boodschappen laten bezorgen in vakantiehuisje. Ik had nog wat nabesteld, dat was er niet bij. Geen probleem, de Spar bezorger reed nog even naar de winkel en weer terug. Prima oplossing, goede en vriendelijke service daar in Otterlo.

De koelkast was gevuld toen we in ons vakantiehuis aankwamen, geweldig!

Zie hierboven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

taart veel te laat bezorgt

Afgelopen vrijdag 4 juni 2021 had ik een taart besteld die om 09.30 uur bezorgt zou worden. Om 09.30 zaten we allemaal klaar voor koffie met gebak. De taart werd pas om 09.50 uur bezorgt (na onze koffiepauze) waardoor we verplicht waren om mijn afscheidstraktatie naar de middag te verschuiven. Op de doos stond een naam namelijk 'Rini' en de tekst 'half slagroom, half monchou' terwijl ik een (ronde zoals het plaatje op de website) slagroomtaart had besteld. Bij het aansnijden van de (vierkante) taart bleek het een slagroomtaart te zijn. Kortom, ik ben niet tevreden. De taart smaakte trouwens heerlijk.

Beste Marian, Hè zo'n ervaring drukt op de feestvreugde! Dat vinden wij niet leuk om te lezen en al helemaal niet leuk voor jou! We hebben even contact gehad met de winkel en wij hebben begrepen dat het een samenloop van "pech" omstandigheden is geweest waardoor de taart niet op tijd is bezorgd. Daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen, maar vinden wij wel belangrijk om te laten weten. Daarnaast hebben wij contact opgenomen met de lokale bakker. De taarten van onze gebakservice worden vers bereid en geleverd door de lokale bakker, waardoor de afbeeldingen op de website kunnen afwijken van de werkelijkheid. De afwijking die jij beschrijft is wel heel groot. Hier zullen we scherp op zijn! Gelukkig smaakte de taart goed, maar dit is niet de service en kwaliteit die je van SPAR mag verwachten. We willen je bedanken voor het nemen van de moeite deze ervaring met ons te delen. Zo kunnen wij de service en kwaliteit alleen maar verbeteren. Onze oprechte excuses voor deze teleurstellende ervaring! We hopen dat je ons nog eens de kans wilt geven om te laten zien hoe het ook kan. Met vriendelijke groet, team SPAR

Keurig de boodschappen zoals afgesproken tijd worden ze geleverd.

altijd vriendelijk en zeer behulpzaam

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Prima op tijd thuis bezorgd in dozen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Zeer goede, persoonlijke service.

Zeer goede, persoonlijke service.

super

super geregeld

Super en zeer vriendelijke mensen

Wordt altijd correct en netjes geholpen

Hele goeie services. Vriendelijke personeel

gwoon een prima supermarkt

er is alles wat je zoekt, en zeer vriendelijk personeel

Helemaal prima

Snel besteld, op tijd bezorgd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bestelling is nog niet geleverd.

Zie boven

een mooie winkel in eigen dorp voor bewoners en toerist

nette winkel, vriendelijke eigenaar , leuk personeel, bezorging goed geregeld. we houden het graag op ons dorp.

Goede ervaringen

Ze staan altijd voor je klaasen alles is goed verzorgd

Wij zijn al jaren klant en zijn altijd goed geholpen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Wordt altijd goed geholpen.

Ben gewoon zeer tevreden wat we vragen krijgen we en het personeel is vriendelijk.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.