Kan goede afspraken maken met de buurt spar

Valt mij wel op dat je soms een zoek tocht is om iets op de online website te vinden Plus er in de winkel meer te koop is dan op de website dat vind ik wel jammer.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

over de eerste kennismaking zeer tevreden

Heb nog geen ervaring

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Erg klantvriendelijk en prima kwaliteit van spullen.

Top bediening in de winkel en ook aan huis.

Prima gegaan.

Uitmuntend

Geweldig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Altijd vrolijk, bereidt om iets extra's te doen voor de klant. Een voorbeeld voor de branche!

'S morgens besteld en dezelfde dag geleverd.

Ontzettend goede service

snel, eenvoudig en goede service.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede service, behulpzaam, betrokken mensen!

Door de betrokkenheid van de mensen van Spar Otterlo bij hun klanten, ervaren wij behulpzaamheid en een heel goed service. TOP!!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Prima communicatie ivm bestellingen.

Aardige mensen begripvol er wordt gebeld als er iets niet op voorraad is, kortom blij met deze oplossing: bezorgen op de camping!! Dank jullie wel...

Heel erg goed en zorgt er voor dat de klant tevreden is

Super service 1 min puntje is dat je er geen boeket, bloem of plantje kan kopen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

bij orderpikken foutjes die niet worden hersteld. Bezorging op tijd en goed.

Bepaalde producten die wel op de site staan vermeld zijn niet altijd voorradig. Mijn advies: controleer de resultaten van het orderpikken voor het verlaten van de winkel zodat de klant niet de verkeerde producten ontvangt die dan weer geruild moeten worden. In het algemeen is het personeel welwillend en correct.

Ideaal en zeer meedenkend

Erg klantvriendelijk

Handig omdat er geen minimum bestelbedrag geldt.

Met enige regelmaat worden items vergeten of zijn artikelen niet voorradig, soms niet vers. Het is niet mogelijk om alsnog artikelen toe te voegen aan de bestelling. Dat is niet erg handig.

Prima winkel, prettig personeel

Goed assortiment, goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

deel van de booschappen niet conform bestelling

De spar belde van tevoren over twee producten die niet meer aanwezig waren, na levering van de bestelling bleken de biologisch bestelde bananen niet biologisch, het recyclede toiletpapier niet gerecycled, ipv de 5 kilo bestelde aardappelen werd 2x 2,5 kilo geleverd wat een aantal euro duurder was. Dit vind ik jammer. Wat wel fijn was dat de boodschappen een dag na bestelling al bezorgd konden worden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Jette, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bestellen via spar.nl niet is gegaan zoals je zou mogen verwachten. Wanneer er producten niet leverbaar zijn neemt de ondernemer contact met je op om te vragen of je eventueel vervangende producten wilt ontvangen. In het geval van de anders geleverde producten had dat ook mogen gebeuren. Excuses hiervoor! We zullen contact opnemen met de ondernemer zodat we dit in het vervolg beter kunnen doen. We vinden het fijn om deze feedback te ontvangen. Hiermee kunnen we namelijk onze processen verbeteren. Deze feedback nemen we dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

heel handig in de vakantie als je laat aankomt

De boodschappen stonden klaar toen we bij ons huisje kwamen en konden meteen afgerekend worden. We hadden even moeite omdat we niet meteen doorhadden, dat de boodschappenlijst niet helemaal klopte met de inhoud. Het bleek echter uit de bon, dat er sommige zaken vervangen waren, zodat alles toch bleek te kloppen.

keurig verzorgd

wij hebben in de eerste weken met veel plezier de boodschappen besteld, en de bezorging was echt prima, daarvoor ook een woord van dank. Als wij weer in de situatie komen, dat we weer gebruik moeten maken van online boodschappen doen, zult U zeker weer van ons horen.

We zijn zeer tevreden over de bezorgservice zelf.

De bezorgservice is stipt op tijd, eenvoudig af te rekenen en heel behulpzaam. Alle lof. Het invullen van de boodschappenlijst vinden we echter een heel gedoe. De site is niet eenvoudig toegankelijk. We hebben slecht overzicht van wat er uiteindelijk in de winkelwagen ligt. Ook de prijs van de artikelen is vaak niet duidelijk vermeld, soms overschreven door andere informatie. Vers artikelen beoordeel ik voor de aankoop liever zelf (op een rustig moment) in de winkel. Aanbiedingen zijn niet duidelijk, vaak achteraf pas duidelijk. De komende tijd willen we graag weer gebruik gaan maken van uw service. We realiseren ons dat het invullen van de boodschappenlijst ook een zekere routine vraagt. Overigens komen we graag in uw winkel. We wensen u veel succes.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Pauline, Bedankt voor deze review. Dit is hele waardevolle feedback voor ons! We zijn druk bezig om onze processen (ook spar.nl) te verbeteren. Zijn er specifieke dingen die je graag anders zou willen zien of heb je voorbeelden van websites die je beter vindt? We hebben de feedback uit deze review alvast genoteerd en nemen het mee in onze ontwikkelingen. Goed om te horen dat het bestellen via spar.nl verder goed bevalt! met vriendelijk groet, SPAR

Goeie service

Persoonlijk, attent en flexibel

Vanwege de coronamaatregelen geen supermarkt meer bezocht sinds half maart. Om die reden sindsdien mijn boodschappen laten bezorgen door SPAR. Dat gaat prima. Ik krijg een belletje als iets niet op voorraad is, om te vragen of ik een alternatief wil. En als ik iets vergeten ben, kan ik ook altijd even bellen. Dat maakt het persoonlijk, evenals de attente bezorgers. Kan het zeker aanraden.

redelijk goed

Vriendelijke benadering , goede kwaliteit producten. Het enige minpunt vandaar de lage score, dat heel veel producten vaak niet aanwezig zijn. je wordt wel netjes gebeld daar over voor een eventueel alternatief.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Erna, Bedankt voor de review. We doen ons uiterste best om de winkels te blijven bevoorraden. Het komt inderdaad helaas wel eens voor dat producten even niet op voorraad zijn. Goed om te horen dat je gebeld wordt voor een vervangend product! Fijne dag! Luc

Super aber es gibt Verbesserungen

Wenn ich nicht von mir aus angerufen hätte hätte ich nicht erfahren, dass es mehr Termine gibt als das Internet sagt.

Goed service

Ga zo door

leuke mensen

buurt winkel, thuis bezorging werkt goed en vriendelijk

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.