Spar is super!!

Spar is een prima supermarkt. Goede producten, altijd vers en een geweldig team. We laten de Spar elke week onze boodschappen thuisbezorgen. Altijd prima in orde.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Besteld en geleverd op dezelfde dag!

Hele snelle service! Een vriendelijke bezorger en een telefoontje omdat een product niet op voorraad was.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Zeer goed en netjes geregeld

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Altijd uitstekend gewerkt toen we verhinderd waren om naar de winkel te kunnen. Maar nu kunnen we weer gewoon de winkel in. Wel zo handig.

top winkel

Top bezorging ,aardige mensen

Vriendelijke service

Een vriendelijke man kwam de boodschappen brengen. Die hebben we zelf uit de kratten gehaald zodat de kratten ook meteen weer terugkonden. Helaas was de braadworst en een pak vanillevla over de datum. Dat zagen we pas toen we de boodschappen gingen opruimen. Dit was onze eerste ervaring. Daarom het voordeel van de twijfel een ja bij aanbevelen. Volgende keer wel kritischer bij de versheid van de producten.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Fijn dichtbij en goede service

Fijn dat winkel dichtbij is en goede service heeft. Jammer dat bij online bestellen niet duidelijk is of iets wel of niet op voorraad is. Online kunnen sommige producten die wel op voorraad zijn niet besteld worden

Topwinkel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

De bezorging was keurig op tijd

Onze eerste ervaring met Spar Wegens tijd gebrek kan ik niet deelnemen aan uw klantenpanel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Erg goede en vriendelijke service

tevreden over service en bediening

door corona beperkingen bij de spar Vuren gekomen, tot heden nog iedre week een bestelling keurig thuis bezorgd, naar alle tevredenheid.

Erg leuke winkel

Altijd vriendelijk personeel, ze hebben tijd en aandacht voor de klanten. Er heerst een prettige sfeer in de winkel, ik kom er graag.

Goed geregeld

Fijne samenwerking in de corona tijd . Nu weer mogelijk om zelf naar de winkel te komen

Gewoon netjes en goed.

Spar in mijn dorp super goed personeel.en lekker gewoon

Goede service,

Super service en super broodjes!!

Dit is de beste/snelste/betaalbaarste oplossing voor lunchpakketten!!

Lekker eten

Eten is goed bereid.

Prima service, gratis thuisgebracht.

Zelfs tot in de keuken!

Super geregeld

Makkelijk inkopen, bezorging netjes volgens afspraak, zeer vriendelijke service

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Boodschappen online besteld en laten bezorgen. Alles prima gegaan, aardig personeel.

Geweldige service

Altijd goede service en vriendelijk

Zeer goede ervaring met het bezorgen van de boodschappen.

Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik gebruik gemaakt van de bezorgservice. Op dit moment ben ik in staat om zelf boodschappen te doen. Mocht het nodig zijn zal ik zeker de boodschappen weer laten bezorgen.

vriendelijke bediening

goede bezorgservice

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.