uitstekend

vriendelijke en professionele service

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

klantvriendelijk

De producten worden op tijd aangeleverd keurig in kratten

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Ik ben tevreden over het aanbod en bezorging van de spar wylre

ik ben tevreden over het aanbod en bezorging.

uitstekend

duidelijke en goede website en vlotte en goede service van mijn plaatselijke Spar

Goede service,netjes bezorgd. Alles prima

Bestel hier ons brood, altijd prima geregeld.

Goede producten keurige bezorging

Hele goede service van de spar in weesmaas . Zou wel fijn zijn dat je van af 25 euro bezorg kosten vrij kunnen bestelen

Goed kan niet beter

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super service in coronatijd!

Mijn vrouw en ik zijn afgelopen week positief getest en moesten noodgedwongen in quarantaine. Spar Mulder gebeld met de vraag of de boodschappen bezorgd konden worden. De medewerkster verwees mij naar de website welke tot mijn verrassing super duidelijk en overzichtelijk was ingericht. Vrijdag besteld en zaterdagmorgen kostenloos bezorgd, ook 2 vergeten producten waren netjes toegevoegd en de factuur mag worden over gemaakt. Zaterdagmorgen konden wij ondanks dat we ziek zijn van verse spullen gebruik maken. Bedankt Top team Hoenderloo. Met vriendelijke groet, Oskr en Erika van Zuiden

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Adequate service, vriendelijk, komt afspraken na

De keuze voor biologische producten is beperkt, hierdoor overweeg ik toch , ondanks de vriendelijk bezorging naar een andere supermarkt over te stappen

Het zijn toppers

Altijd op tijd mijn bestelling binnen en goede datum is gewoon top

gratis

ik haal ze meestal op

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super service en vriendelijk personeel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Klantvriendelijker in de buurt stadscentrum waar ik woon

Klantvriendelijk. Tot laat open. Lekker vers brood. In centrum.

Fijn dat jullie er zijn!

Top, service

Als klant sta je op ėėn, en zo word je ook daar al het personeel behandeld.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

fijne service, vooral de bezorgmogelijkheid

Makkelijk bestellen en altijd netjes bezorgd,

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Erg klantvriendelijk. Staan altijd voor je klaar.

Erg fijne winkel. Ruime keus en alles staat er fris en fruitig bij. Nette winkel met mooie broodafdeling en heerlijke koeken van de warme bakker. Bestel de boodschappen voor mevr van der Zee en die is ook zeer tevreden. Boodschappen worden altijd keurig gebracht. Heel blij met deze winkel en met de bezorging van de boodschappen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heel tevreden over bezorging.

Jammer dat maaltijden van culivers niet altijd bevallen. B.v. vandaag asperges en kriel alles in dikke saus. In de katalogus ziet het er smakelijk uit!! Ook spinazie niet lekker...

Altijd prima in orde!

Fijne winkel, lekker dichtbij. Bestellen supergemakkelijk.

Goeie service

Goeie service en bezorging aan huis!

Goede service en vriendelijk personeel!

Soms kan ik pas een week later kiezen voor een bezorg moment, dat ie jammer.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super service en zeer tevreden

Aardige bezorger, altijd met een lach

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Ik ben super tevreden over het online bestellen en thuisbezorgen van Spar Dongen

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.