Super service!

Boodschappen worden bezorgd op een eigen gekozen dag en tijdstip! Een hele prettige ervaring, het geeft mij veel rust!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Ben er heel blij mee in deze Corona tijd

Dit was de eerste keer, was prima

Top Wij stonden met onze brandweer camper op de svr camping Eddy Eefting. En waren vergeten broodjes mee te nemen, dus online besteld. Netjes op de camping alles bezorgd gekregen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Per mail besteld, aan vakantiehuis geleverd!

Prima service, op afgesproken tijdstip en voor de deur afgeleverd.

Zeer goede dienst verlening

Kwaliteit van de producten is prima

Echt tevreden

Super de service is top

heel gastvrij en alles goed in orde

Heel aardig om onze boodschappen toch naar ons adres te brengen, ondanks dat de bezorgmomenten eigenlijk vol waren. Super-service!!

Goede en vriendelijke service

Mijn online bestelling werd keurig op tijd geleverd, vriendelijke mensen en ook goed op de hoogte gehouden wanneer bijv een artikel niet voorradig was. Erg positief.

heel goed

prima goede service

supertevreden

Ik ben heel tevreden met de online-boodschappenmogelijkheid bij de Spar, ten eerste, omdat er geen minimumbedrag aan het online-bestellen verbonden is en ten tweede, omdat mij - heel flexibel - de mogelijkheid geboden werd, het bedrag van de boodschappen over te maken i.p.v. contant te betalen.

Geweldige service!

De boodschappen werden oprijd bezorgd, alles zag er zeer verzorgd uit, ik ben er heel blij mee.

Niet alles ontvangen

Ik had suikerbrood besteld. Zat er niet bij en mijn pannenkoekenmix was de verkeerde

Lekker vers vlees, heerlijk verse groenten.....alles goed.

Missende boodschap

Er miste een boodschap van het lijstje. Voor de rest tevreden, maar dat maakt toch een matige score.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Rob, Vervelend dat de kwaliteit van de boodschappenlevering niet geheel naar wens was. Het is natuurlijk vervelend dat je een product mist. Heb je dit met de ondernemer besproken? Zij kunnen hier een gepaste oplossing voor bieden. Wij hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, SPAR

Behulpzaam

Omdat ik gehandicapt ben doe ik graag mijn boodschappen bij de Spar Weesp Ik word netjes geholpen als ik iets niet kan pakken..Zeer aardig personeel!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Voor de eerste keer bestelling gedaan. Alles prima in orde.

Prima online boodschappen besteld,

Alles geleverd terwijl wij met de avondbootop zaterdag avond kwamen. Dus voor de zondag, geweldig. Bedankt

Niet alle bestelde boodschappen waren op voorraad, maar de bezorgservice zelf was perfect!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Snelle service, houdt zich aan afspraken, vlotte reactie bij vragen, en ik had een koud wijntje bij aankomst in onze vakantie bungalow door de spar medewerker. Ik zeg top!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Mijn vrouw heeft de boodschappen opgehaald, alles was al klaar gezet, ik had ook nog een verjaardag voucher, daar is nog veel moeite mee geweest, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

++++

Was prima en goede service gehad. Vriendelijk geholpen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super service en heel attent

Kon zelf wegens ziekte niet om de dagelijkse boodschappen en ja hoor... de lokale spar bezorgt thuis, belt netjes als ie wegrijdt en gewoon een perfecte service. Ook ten aanzien van specifieke vraag die ik nog had! Ik was al blij met mijn Spar in het dorp maar nu nog blijder!

Levering perfect!

Misschien wel wat duurder, maar kwa service en levering. Super! Koelkast bij koelkast en vriezer produkten netjes bijelkaar in de doos.

prima klantgerichte winkel waar je je thuis voelt !!!

de Spar-winkel hier in Brouwershaven is niet alleen een prima winkel, maar omdat er ook een zeer persoonlijke sfeer heerst betekent het meer dan een winkel alleen. een ontmoetingsplek die tevens een belangrijk element is in de samenleving. al ver vóór de pandemie zorgde deze winkel ervoor dat op maat boodschappen werden bezorgd voor hulpbehoevenden en eenzame stadgenoten en mensen in de omliggende gemeenschappen. wij hopen dat Star erin slaagt om dit soort voorzieningen in stand kunnen worden gehouden !!!

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.