Zeer slecht

Komen afspraken niet na met bezorgen ( komen gewoon niet) En excuses krijg je niet.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Beste Stijn, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bestellen via spar.nl niet goed is gegaan. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je boodschappen niet bezorgd worden terwijl je deze wel verwacht. Excuses daarvoor! We zullen contact opnemen met de ondernemer van de SPAR waar je de bestelling hebt geplaatst zodat we dit kunnen verbeteren. met vriendelijke groet, SPAR

Online bestellen

Bestelling makkelijk te plaatsen, maar vervolgens niet klaar in beloofde tijdsvak

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Pauline, Bedankt voor deze review. Goed om te lezen dat een bestelling via spar.nl gemakkelijk te plaatsen is. Wel is het natuurlijk erg vervelend dat de boodschappen nog niet klaarstonden in het door jou geselecteerde tijdvak. Excuses daarvoor! We vinden het fijn om deze feedback te ontvangen. Hiermee kunnen we namelijk onze processen blijven verbeteren. We nemen deze review dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

It was easy and great!

It is a first time for us to do the online shop. It was going very well. We asked our friend to help us to pick up the things form SPAR. She gave us a box. Inside the box has our products. I think that using a box, it is a great ideas to save plastic bags.

Uitstekende service en klantvriendelijkheid bij spar Martens Sluiskil

Een enorme goede service bij Spar Martens Sluiskil, keurig ingepakt, keurige bezorging, beleefd en behulpzaam, iets vergeten? Snel even mailen of bellen en het zit erbij, super daar. Wil geen andere winkel meer.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

top geregeld even gebeld en de boodschappen werden binnen een half uur bezorgd teerwijl het eigenlijk pas via de site de volgende dag zou worden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Prima niets op aan te merken

Goede ervaring

Moeizaam

Mijn bestelling kwam niet. Bedrijf was net overgenomen. Toen had men de bestelde wijn niet in het assortiment en moet besteld worden. Komt over twee dagen. Telefonisch wel heel aardig contact met de medewerkster die keurig haar excuus aanbood.

Beste Lidy, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bestellen via spar.nl niet goed is gegaan. Ook na een overname mag je natuurlijk verwachten dat een bestelling netjes wordt bezorgt als je een bestelling plaatst. Ook namens ons, excuses daarvoor! Fijn om te horen dat er later nog goed telefonisch contact is geweest. met vriendelijke groet, SPAR

snelle service

snel alles kunnen regelen

Top dienstverlening!

Snel, attent en super fijn geregeld!

Zeer klantvriendelijk

Boodschappen netjes op tijd.

Alles was in juni uitstekend verzorgd en we bestellen half december opnieuw

Niets te verbeteren. Bij email adres dient fm- verwijderd te worden. Woonplaats is Assen. Tot ziens

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Klantvriendelijkheid en gemak van de service is top!

Ik heb gisteren op 1 december online een bestelling geplaatst voor wat boodschappen. Het kostte wat tijd om te navigeren tussen het aanbod. Op de website stonden broodjes met zonnebloedpitten waarvan ik later hoorde dat die een dag van te voren besteld moeten worden. Dus die konden niet dezelfde dag geleverd worden, fair enough. Later werd ik gebeld hierover wat ik uiterst correct vond en werden me andere opties voorgelegd. Vervolgens kwam ik er achter dat ik vergeten was koffie te bestellen, maar na een telefoontje kon dat er zonder problemen bij. En vervolgens werd ik weer gebeld met de vraag of de bezorging eerder kon dan het gekozen tijdvak tussen 1600-1800, waardoor de wachttijd ook werd verkort. Bij levering bleken de worstenbroodjes nog warm in de aluminum folie te zitten en bleek ik een zak krentenbollen extra gekregen te hebben. Later nog gebeld hierover en de medewerker reageerde sportief. De bezorger was herkenbaar en vriendelijk en de betaling gaat aan de deur via Sumup. Warme service van Spar en kan de service zeker aanbevelen!

Doen wat ze beloven

Wat je bestelt wordt geleverd en met je pin betalen bij aflevering is ook een uitkomst. Geen contant in huis nodig en ook veiliger voor de bezorger want die heeft ook geen contant geld bij.

Meer dan tevreden !

Kleine fijne supermarkt met vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de eerste keer de boodschappen laten bezorgen omdat ik weer fulltime aan het werk ben omdat mijn partner helaas ziek is. Ook hierover zijn wij meer dan tevreden.

Makkelijk

Het is makkelijk om een bestelling te doen. Het is alleen vervelend als je een wijziging hebt datje dan de winkel moet bellen en als er iets niet is dat merk je pas als ze het komen brengen

Super service !!!

Bij binnenkomst van ons huisje lagen onze boodschappen al in de koelkast !!!!

Fijn

Fijn omda6 het dichtbij is

Alles prima bezorgd.

Persoonlijke aandacht was goed. Bestelling compleet en tijdig.

Top.

Producten die niet op voorraad waren vervangen door vergelijkbare producten.

Alleen maar positief!

Gedurende een aantal maanden de bezorgservice moeten gebruiken tot alle tevredenheid.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Perfekte service dat vind je in geen 1 supermarkt meer wij rijden speciaal hier naar toe

Top winkel gezellig.praatje altijd en heke goede service. Vind wel heel jammer dat ze met pensioen gaan maar wel dik verdiend.

zeer tevreden

heel tevreden! Heel fijn dat je kort van te voren kan bestellen en dat het dan de volgende dag bezorgd wordt! Graag wel aandacht voor de houdbaarheidsdatum , ik vind 2 dagen wel erg kort.

Goede service, kwaliteit van sommige producten kon beter

Service was erg goed. Kon gewoon bellen toen ik nog wat dingen vergeten was. Ook hielden ze goed rekening met het contactloos bezorgen voor als je in quarantaine zit. Erg vriendelijke en gezellige bezorger aan de deur. Enige verbeter punt was de kwaliteit van de geleverde fruit. Bananen helemaal groen maar vol bruine plekken en erg droge mandarijnen dit was jammer. Verder erg blij en zal zeker nog eens bestellen.

Hele goede service

Bij online bestellingen is er bij evt er niet zijn, altijd persoonlijk contact met de tel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Fijne winkel met uitstekende producten en service.

Alles te vinden wat je zoekt. Vriendelijke personeel. Zeer fijne supermarkt.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.