Prima service en op tijd

prima service en bezorging op tijd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Drama

Niet voor herhaling vatbaar. vond het een hele slechte ervaring. Weet dat medewerkers er ook niet alles aan kunnen doen. maar je mag toch verwachten dat als je iets online besteld en je het in de winkel af kunt halen . dat zonder problemen moet kunnen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Gerda, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de online bestelling niet is verlopen zoals verwacht. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

geen probleem

het anuleeren omdat ik in het ziekenhuis kwam was geen probleem

Makkelijk bestel proces. Goede aflevering.

Heel goed!

Snelle service, gaan wachttijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Makkelijk in het bestellen. Ik werd zelfs gebeld dat er geen oven in de accommodaties zat zodat ik de afbakbroodjes kon annuleren! En er werd me aangeraden de verse broodjes de volgende morgen af te halen. Is toch geweldig dat er zo meegedacht word!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bestelling wordt zonder bericht niet geleverd

Online bestelling gedaan om af te halen, tijdslot 5 dagen later maar was oké want nog wel tijd. Kom je daar om af te halen zegt men: doen we niet, actie niet meer geldig, etc. U heeft een mail gehad. Geen mail gehad, wel een orderbevestiging. Super slecht Spar! Stuur dan ook geen orderbevestiging.

Hoi Danielle, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bestellen via SPAR.nl niet goed is gegaan. Acties zijn inderdaad niet geldig als deze buiten de actieperiode worden opgehaald. Daar wilt u natuurlijk wel van op de hoogte worden gesteld. Excuses daarvoor! We nemen deze review mee in het verbeteren van de online bestel omgeving van SPAR.nl. Deze beoordeling stellen we dan ook zeer op prijs. Met vriendelijke groet, SPAR

We werden gebeld dat de de boodschappen eerder bezorgd werden . Hele goede service

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Dit was m'n eerste ervaring met de bezorging via internet. Het was jammer voor degene die het bezorgde dat er strenge Coronaregels waren! Ik weet zeker dat hij ze graag voor me binnen op de keukentafel had willen zetten

Top supermarkt.

Goede service en hele aardige medewerkers.

Geweldige service, een aanrader!

Fijn dat er geen minimum bedrag is om te kunnen bestellen en laten bezorgen. Geen bezorgkosten boven de € 50,- en anders maar € 4,95. De app werkt prettig en bij Spar Zeldenrust is het zelfs mogelijk voor mijn slechtziende moeder om op factuur te betalen, zodat ze niet hoeft te pinnen aan de deur. Super!

niet goed

Ik snap dat het nu druk is maar alsnog is mijn bestelling niet goed gegaan. Het was op een of andere manier geannuleerd en ik heb hier niks over te horen gekregen tot dat ik zelf maar ging bellen waar mijn bestelling bleef. Ik had gelukkig nog niet betaalt. Ik kom hier niet snel terug.

Beste Florence, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de bestelling niet niet goed is gegaan. In ons systeem staat dat er een zes-tal aanbiedingsproducten is besteld terwijl hier een maximum van vier actieproducten per klant voor geldt. Wellicht is hier iets niet goed gegaan. Onze excuses hiervoor. We zullen contact opnemen met de ondernemer hierover. met vriendelijke groet, SPAR

Fantastische bezorging van boodschappen

Er is een kleine verwarring vaak met de nummering op de Bovenweg in Otterlo, met de vakantiehuisjes ook. Maar dat was totaal geen probleem voor de bezorgster van Spar. Ze kwam netjes op tijd meteen naar het goede adres, zeer vriendelijk en spontaan. Absoluut 100% tevreden over deze bezorging.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Lekker handig. Naast de koelkast bezorgd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super winkel, behulpzaam en aardig.

Boodschappen worden in de auto gezet en ze doen niet moeilijk over een kratje wat terug moet. Iets wat niet vooraadig is Word alsnog besteld, super!

goede snelle persoonlijke levering

Ik ben zeer tevreden over mijn bestellingen bij de Spar Korte Poten! Je kan zelfs tot op het laatst bellen voor een eventuele vergeten boodschap.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Mijn boodschappen kwamen vaak nog eerder dan gepland.

Uitstekende bezorgservice

De bezorgservice kan niet beter. Ik heb daar tijdens de top van de Corona crisis dankbaar gebruik van gemaakt. Maar ik vind het Spar assortiment wel hoog in prijs vergeleken met mijn Lidl, waar ik gewoonlijk boodschappen doe.

Perfect en ideaal

Voor als je niet in de gelegenheid bent om de boodschappen zelf te doen is dit een perfecte manier. Op je gemak de dingen bestellen en een tijdstip kiezen en de boodschappen worden op een verzorgde manier afgeleverd en je kunt achteraf betalen.

Prima bevallen

Ideaal!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

fijn idee om toch boodschappen te laten bezorgen

prima ervaring

Bij twijfel aan de boodschappen lijst ben ik gebeld Netjes Er zat 1 fout in koffie was niet cafeïne vrij.

Uitstekende supermarkt voor Heerjansdam e.o

Bezorging prima Winkel prima Vriendelijk en behulpzaam personeel

Heel fijn.

Heel fijn om alle boodschappen aan de deur te krijgen. Makkelijk te regelen en bezorgd met veel vriendelijkheid.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

( bijna) alles staat mooi voor je klaar

Bestellen ging goed op deze manier. Niet alles was voorradig door de Corona crisis- daar kan de spar weinig aan doen. Het bestellen van bijv. bananen was even wennen omdat het per stuk gaat en niet per kilo. Zeer tevreden over afhandeling en service. De eigenaar van de winkel kwam zelfs ‘s avonds nog iets nabrengen omdat dat in de koeling was blijven liggen.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.