Snel en vriendelijke service.

Niet alles was beschikbaar. Ze bellen om dat te laten weten en alternatieven voorstellen. Top!

perfect

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Heel tevreden. -Zeer vriendelijke bezorger. Bracht boodschappen tot de voordeur. Legde duidelijk uit welke producten niet geleverd konden worden. -Alles keurig ingepakt

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Wordt altijd keurig geholpen in de winkel. Bij de bezorging iedere week alles keurig netjes Verzorgd.

Klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk!

Fijne zaak met lieve mensen

heel goed

netjes thuis geleverd ga door zo

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Acuut met gezin in thuisquarantaine, vanwege positief getest op Covid. Jumbo en AH bezorgen of pick up kan pas over 5-6 dagen. Spar Haps de volgende dag al. Meer dan top dus, heel hartelijk dank!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede kwaliteit, niet die goedkope kwalitiet

Ik vind alatijd wat ik wil en je ziet dat kwaliteit maar een kwartje duurder is dan een goedkoop merk. Ik hoef niet naar een andere winkel zoals zo velen hier doen in Woudsend.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Snelle en kwalitatief goede service

Ik kon kiezen uit een groot aanbod, ik kon kiezen voor een bezorgmoment dat mij uitkwam en ik hoefde geen bezorgkosten te betalen, 3 x een dikke 10!

helemaal geweldig

perfect verlopen

Bestelde boodschappen stonden klaar

Mijn bestelling stond klaar op het afgesproken tijdstip. De verpakte groenten zijn vers.

goede verzorging

geen problemen met de spar

Heb nog telefonisch contact gehad voor aanvullende boodschappen geen probleem. Zeer tevreden.

levering volledig wens

Snelle en goede bezorging . Precies op de afgesproken tijd .De bestelling is netjes binnen gezet . TOP

heel goed

boodschappen bestel ik online, worden netjes bij de deur afgeleverd, als iets niet voorradig is, krijg ik het later bezorgd of een vervangend artikel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Netjes verpakt, op tijd kregen we de boodschappen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Prima!! Onmisbaar in een klein dorp

Persoonlijk, betrokken

Fijn dat je relatief kort van te voren de bestelling kan plaatsen. En dat je ook voor een klein bedrag kan bestellen. Verder goede producten voor een redelijke prijs

Best genoch

Goede communicatie en houd zich aan afspraken

Top!!

Heel erg tevreden, goede service!

Goede ervaring met boodschappen bestellen bij deze winkel.

Zie boven.

Uitstekend!

Na bestelling snelle levering van de boodschappen. Bij bezorging worden de boodschappen bij je thuis tot in de keuken gebracht!

uitstekende kwaliteit producten en bij a alles leverbaar en dat voor kleine spar

Goede service, online besteld en telefonisch goede afstemming bezorgtijd

Klasse

Top zaak

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.