Klasse

Gewoon briefje inleveren per e-mail als bestellen via website mislukt en vlotte bezorging

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

zoals besproken en uitgevoerd

Snelle levering van de bestelling zelfs sneller dan in eerste instantie was afgesproken

Spar zwartemeer is top

Vriendelijk personeel, goede service. Klantvriendelijk. Manager die echt hart heeft voor zijn zaak en de klanten. top

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Ben al heel lang klant, dat zegt genoeg, dunkt me.

Door enige verhuizingen heb ik in diverse SPAR-Supers in steden en dorpen in Nederland boodschappen gedaan en ben altijd tevreden geweest. In de zomer waren wij altijd op een camping in Kortgene a/h Veerse Meer en daar zat "Jan de Sparman" met een prachtige winkel.

Zeer goede services. We waren een paar artikelen vergeten te bestellen. Dit kon heel makkelijk nabesteld worden via een mail. Het afleveren was ook keurig op de afgesproken tijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

makkelijk bestellen en op tijd geleverd.

Heel goed.

Binnen 2 dagen waren al mijn boodschappen bezorgd. Super!

Goed en snelle service

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag middag geleverd na alle tevredenheid.

Gewoon goed

Hoge kwaliteit en prima service

Super goede service

Vriendelijk personeel, mist er iets aan de boodschappen dan wordt er altijd gebeld voor alternatieven.

Top.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Betrouwbar, precies, makerlijk en lekker.

Super servies. Altijd op tijd. Goede kwaliteit eten. Aardig en lieve mensen.

Vriendelijke medewerkers en bestellingen worden altijd keurig verzorgd en bezorgd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Uitstekende service en goede kwaliteit producten

In begin was ik huiverig om boodschappen te bestellen en thuis te laten bezorgen. Door Spar is dit verholpen. Spar is super klantvriendelijk en levert super verse groente, super lekker brood en super goede producten. Spar is g(e)woon SUPER.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Prima geregeld!

Altijd vriendelijk ,behulpzaam, zeer tevreden .

Netjes bezorgd.

De berekening van de prijs is niet helemaal correct (te weinig). Ga ik nog recht zetten.

Heel prettig.

Niets is spar Schalkwijk te veel. Hele prettige ervaring. Keurig op tijd. Geen dagen wachten. Beschaafd behulpzaam personeel. Heel tevreden.

Super.

Al vaker bij hun besteld altijd heel tevreden geweest. Zeker een aanrader. Bedankt Spar Vlieger.

Vriendelijke en snelle levering boodschappen

Uit het uitgebreide assortiment is het gemakkelijk om boodschappen te bestellen. De levering was snel en uitermate vriendelijk (zoals altijd). Alles even vers en goede kwaliteit.

Redelijk

Bezorging volgens afspraak hier geen opmerkingen op, dit was prima. Echter waren er 6 producten niet op voorraad en hiervoor zijn zonder overleg andere (producten welke in de buurt kwamen, in aantal gevallen ook duurder) voor in de plaats gekomen. Dit vonden wij wel bijzonder, zeker omdat een aantal producten niet gegeten worden. Beter hier van te voren bericht van te doen.

Zie boven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Snelle levering en prima service!

Vandaag besteld en de volgende dag al thuis bezorgd. Een besteld product was niet leverbaar, daar werd netjes over gebeld. Kortom; prima service!

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.