Top geregeld, aflevering prima op tijd.

Top service.

Prima kwaliteit!

Prima kwaliteit en snelle levering.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Een winkel waar je ,je thuis voelt

De spar heeft veel en is het er niet dan doen ze er alles aan om het voor je te halen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Altijd vriendelijke eigenaar echtpaar

Niet alleen echtpaar maar ook personeel die meedenken

Top winkeltje

Kleine supermarkt groot speciaal assortiment

Op tijd

Alles komplot en op tijd geleverd

prima geregeld

duidelijke site, afhaaltijden te weinig keus

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Besteld en zelf afgehaald. Vriendelijke chef, even tijd voor een praatje.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Ga zo door ga ik volgende week naar een ander hahaha

Gewoon goed als het niet goed is zeg ik het ook

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Ik ben heel tevreden over de producten en de bezorging

Ontzettend snelle service en persoonlijk contact over de bestelling!

Zeer positieve ervaring!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede producten en het bezorgen verloopt over het algemeen ook goed

Alles conform afspraak

Perfecte levering

Perfecte levering

teleurstelling

helemaal misgelopen . drie keer in de winkel geweest en niets gekregen. zou niet geleverd zijn, postbode komt later . de tweede keer ; niet geleverd kom nog maar eens terug. derde keer niets geleverd meneer. TOEN ineens gaat op dag vierde dag na bestelling de telefoon;"waar blijft u ? uw bestelling is hier ..... Mijn man zegt ; ik kom eraan.... verkoopster zegt... nee dat kan nu niet meer nu ligt ie in de winkel en is al weg !!! het was onze test met speciaal verzoek om iets..... dinsdag besteld trouwens, kijk de lijsten er maar op na ....... HOE voorkomen we dit in de toekomst ???? het was niet zo'n leuke eerste ervaring met online Spar. Laten we er van uit gaan dat ieder zijn best doet , . . . maar deze transactie was nog al knullig verlopen . . .toch??

Wel te bestellen, niet te leveren.

Al maanden geen scholiertjes van Lu. Eigen merk is niet te vergelijken. Vies gewoon. En dan wel op we website alles kunnen bestellen, maar het niet kunnen leveren. Onbegrijpelijk dat jullie dat anno 2022 niet beter op orde hebben. Als ik het kan bestellen moet het op voorraad zijn, anders niet aanbieden.

Heel tevreden

De bezorging altijd correct

Levering en bezorging correct

Perfect geregeld en bezorgd

De bestelde boodschappen zijn altijd op tijd volgens afspraak bezorgd

Prima service, goede producten en vooral zeer vriendelijk personeel.Een voorbeeld super !

Vaak boodschappen gedaan in andere buurtsupers maar Spar te Zoutkamp is de super, super.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

de service is uitmuntend

Ik maak gebruik van de bezorg service en dat gaat 100% goed en makkelijk

Snel en vers bezorgd!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Netjes ingepakt en nette bezorging

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.