Alles goed geleverd en netjes op tijd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goed assortiment, vriendelijk personeel.

Ere staat een ruime keuze op het internet. Het kontakt met het personeel is heel plezierig. Krijg altijd een telefoontje als een bepaald produkt niet voorradig is. Krijg wel de indruk dat de site niet geheel up to date is.

top service

goede vriendelijke service

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bestelling was niet conform afgesproken tijd klaar. De winkelier belde netjes van te voren dat het later in de middag pas geleverd zou worden. Dit ivm de late komst van de vrachtwagen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Voldoende keuze

Correcte verwerking en levering van bestellingen. Soms artikelen toch niet leverbaar maar je wordt daarover wel geinformeerd en alternatief aangeboden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super winkel en personeelaltijd erg behulpzaam

Het is heerlijk als de boodschappen tot in de keuken worden gebracht

Heel goed!

Lunch besteld, de lunch was voortreffelijk en de afspraken rondom bezorging zijn nagekomen. Heel tevreden!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Speciaal half uur gereden, producten niet zoals besteld

Ik ga speciaal naar deze spar locatie omdat op internet staat dat ze speciale Santana appelen hebben. In kom naar aan na dik half uur in de auto...andere appels. Nadat ik 5 keer aangeef dat ik niet deze appels besteld heb en de overige 4x te horen krijg dat zij toch zeker niet gek zijn beseft personeel dat de naam op de bon van de appels inderdaad anders is dan op de doosjes zelf. Ik heb een heftige appel allergie en mag alleen beperkt Santana eten, van andere appels zwelt mijn keel op en kom ik op de spoed terecht. Ik weet dus echt wel wat ik bestel. Er kan niks geregeld worden en zonder appels en grote mond gekregen ga ik weer voor niks een half uur terug

Beste Annoeska, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de informatie op de site niet klopte. Onze excuses hiervoor. Ik heb de winkel gevraagd of ze de voorraad up to date willen houden, zodat zoiets niet meer gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, team SPAR

boodschappen altijd op tijd correkte behandeling goede spullen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Mijn bestelde spullen stonden netjes klaar Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Heel tevreden en vriendelijke bezorger

Wat was beloofd stond er.

Van wijnschrijver Hamersma werd een niet alledaagse rosé wijn aanbevolen. Daar moest ik vanuit mijn woonplaats Bennekom wel voor omfietsen. Die wilde ik wel eens proberen. Dus even gebeld, maar het stond nog niet in de schappen. Op advies dus eentje on line besteld, die ik daar dus kon afhalen. na een dagje wachten. Toen ik die dag kwam kijken, stond het schap inderdaad vol. Nu maar kijken of die inderdaad zo onalledaags lekker is, dan fiets ik er wel weer een keertje voor om, misschien voor wat meer flesjes. Maar voor de zekerheid, eerst even on line bestellen ! (zo gaat het soms ook bij onze Hema dorpswinkel).

Bijzonder tevreden

zo netjes en goed geholpen heel tevreden ben ik.

Betrouwbaar

Iets besteld en het lag keurig klaar!

De klant is koning!

perfecte correcte service zeer vriendelijk klant gericht

bestellingen altijd op tijd wordt goed geluisterd en bij twijfel belt men . Vriendelijk e klantgericht

Fantastische service

Ik kon op mijn vakantieadres alleen nog het bezorgblok tussen 18.00 en 20.00 kiezen, toen heb ik gemaild of het rond 18.00 uur kon ivm het avondeten. Ze vroegen hoe laat de boot aankwam. Toen we bij het huisje kwamen stonden de boodschappen al binnen en zelfs deels in de koelkast!

Perfecte levering en afspraken nagekomen. Voor herhaling vatbaar.

Positieve kennismaking met online- bestelling voor zeilreis. Afspraken en levering perfect nagekomen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede buurt winkel en goede spullen

Zeer tevreden met de Spar

Bestellen ging snel en ophalen in de winkel ook. Geholpen door aardige medewerkster. Voor herhaling vatbaar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Wij hebben een prettige ervaring met de Spar erg vriendelijk en behulpzaam

Wij hebben een prettige ervaring met de Spar erg vriendelijk en behulpzaam en denken altijd met je mee.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Klantgericht Ik bestel op mijn naam voor een buurvrouw die slecht ter been is en geen computer heeft. Nu kan ze ook telefonisch bestellen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Uitstekende ervaring en zeer vriendelijke bezorger.

Oké

Uitstekende service, zelfs op een waddeneiland is bezorging mogelijk!

Uitstekende service, zelfs op een waddeneiland is bezorging mogelijk!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Fijne winkel en goede service

Ik zou graag willen zien dat jullie op mijn bestellijst het artikel dat niet voorradig is even aangegeven. Vraag over de invullijst op internet: waarom daar artikelen niet op staan terwijl de winkel ze wel heeft, het werkt wel maar is niet handig. Bij mij is dat rode druiven en kastanje champignons bijvoorbeeld. Hebben ooit wel op de bestellijst gestaan.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.