Alles op tijd geleverd door het vriendelijke personeel.

Een echte buurtwinkel waar je elkaar ook gaat kennen. Vriendelijke mensen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Superervaring!

Snel, flexibel en alles netjes afgeleverd. Erg blij met deze bezorgservice.

Bellen is sneller

Via de site gaat niet maar bellen en meteen geregeld!!

Kwaliteit, op tijd en betrokken

de prijzen zijn misschien een beetje aan de hoge kant, maar de service is heel goed.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Altijd bereid het maximale te doen.

prima levering, maar wel bezorgkosten bij bestelling boven 110 euro

Keurig alle boodschappen binnen gekregen. Ik ben teleurgsteld over de leverkosten die toch doorberekend worden. Ik had voor 116 euro aan boodschappen en vanaf 50 euro zou bezorgen gratis moeten zijn. Dat ze aan de late kant waren vond ik geen ramp. Daar kreeg ik netjes excuses voor.

Spar Bolleman Een goed geoutileerde winkel

Vriendelijke eigenaars en behulpzaam personeel. Prettig om hier boodschapoen te doen. In deze tijd is de bezorgdienst ook erg goed en wordt deze vlot afgehandeld. Ik ben zeer tevreden en bovendien is n winkel in de buurt ook heel handig en zeker niet voor zomaar n boodschapje maar ook voor de wekelijkse boodschap

Zeer klant vriendelijk in afhandeling bestelling.

Geweldig snel reageren op mijn vraag aangaande olvarit, en snel leveren en afhandelen van mijn bestelling

Prima service!

De boodschappen stonden al netjes klaar in het vakantie huisje . Goed geregeld

Erg tevreden

Zeer klantvriendelijk en attent, levering aan huis geen enkel probleem. Kent zijn klanten en is erbij betrokken. Fantastisch

correcte levering

Boodschappen besteld voor schoonmoeder. Levering correct binnen de afgesproken tijd. Betaling via pin heel correct. Rekening houdend met de leeftijd van mijn schoonmoeder werd alles in alle rust afgewerkt tot en met de betaling toe. Prima service. Een pluim voor de sparmedewerker.

goede service

goede service

goede service en prachtige taart!!

makkelijk besteld, goede service!

Super goed

Wat ik afspreek komen ze na. Ben ik iets vergeten en ik bel, wordt het meegenomen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Makkelijke site, snel geleverd en nog een extraatje ontvangen! Bedankt!

Alles is prima geregeld

Goed geholpen en prima service

Top service!

Bezorging netjes op de afgesproken tijd, zelfs de nabestellingen zat er netjes bij!

Fantastisch!

Toen wij onze zoon die tijdelijk op Terscelling woont en werkt, wilden verrassen met een pakket boodschappen, bleek dat de betaling bij ontvangst zou zijn. Dat wilden wij natuurlijk niet en door meedenken met ons konden wij het bedrag eerst overmaken waarna onze zoon toch verrast kon worden ( en op verzoek werd het ook nog zo laat mogelijk afgeleverd ivm werk zoon) Wat een ontzettende vriendelijke behulpzame service! Geweldig!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede dienst maar bestelling kloppen niet

Alles wat ik besteld heb 1/3 daarvan is niet geleverd of kloppen niet - spijtig vond ik dit - mijn bestelling is ook aflevering kosten in berekening gebracht terwijl indien de correcte hoeveel en artikelen bijna €10 meer voor de Spar beteken en voor mijn een correct bestelling met geen aflevering kosten. Dit is jammer vond ik. Mvg Riana

Moet wel zoeken op internet om het boodschappen systeem te gebruiken.. Tot aan het eind bleef ik dat niet gemakkelijk vinden . Daar zou toch naar gekeken moet worden. Want juist onze ouderen gaan dit medium gebruiken en zou fijn zijn als dit gebruiksvriendelijker is. Vooral terug naar begin is niet duidelijk.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Misschien een kleiner assortiment maar ze staan altijd voor je klaar

Snelle levering! Goede service

Ik was nog iets vergeten te bestellen. Dat werd nog snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Heel fijn

Goeie service , goede kwaliteit ,fijne mensen l

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.