Bijzonder vriendelijk en terzake.

Het was de eerste keer dat ik gebruik maakte van de mogelijkheid ode boodschappen on line te bestellen en thuis te laten bezorgen. Het is mij uitstekend bevallen en zal dit zeker in de toekomst vaker doen. Het was efficiënt en erg vriendelijk en behulpzaam.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Teleurstellend

Ik snap dat het drukker is dan normaal maar om nou zonder bericht opeens voor de deur te staan in de voormiddag ipv s’avonds tussen 20.00 - 22.00 uur met maar 1/3 van mijn bestelling

Beste Esther, Bedankt voor de review. Vervelend dat de kwaliteit van levering via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We zetten alle zeilen bij om de service te blijven leveren die je van ons gewend bent, ondanks de drukte. Het tijdverschil tussen voormiddag en 20.00-22.00 is inderdaad wel erg groot. We nemen contact op met de ondernemer, zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, SPAR

Redelijk

De boodschappen die wij bestelden zijn niet allemaal afgeleverd zoals wij bestelden. Wij bestelden b.vb gesorteerde koekjes, in plaats daarvan kregen wij kupcakes De Always was in de aanbieding maar is niet geleverd als aanbieding. Closetpapier is niet geleverd, als ook bier niet geleverd. Wij hadden meer als 50 euro aan boodschappen en moesten toch 4,95 betalen aan bezorg kosten. Klopt dat? Ham en snijworst was in de aanbieding, maar is enkel geleverd. Bezorgster was zeer klantvriendelijk.

Beste Elisabeth, Vervelend dat de kwaliteit van de boodschappenlevering niet geheel naar wens was. Veel klanten deden afgelopen dagen boodschappen. Alle SPAR-medewerkers, zowel in de winkels als in het distributiecentrum, werken hard om de winkelschappen weer gevuld te krijgen én te houden. Maar sommige producten zijn op dit moment helaas minder op voorraad. We proberen daarom zoveel mogelijk alternatief te bieden. Heb je met de ondernemer besproken dat de bestelling niet naar wens was? Zij kunnen hier een gepaste oplossing voor bieden. We zetten alle zeilen bij om de service te blijven leveren die je van ons gewend bent. Maar soms gebeuren er dingen die groter zijn dan jezelf en lopen zaken anders dan verwacht. Wij hopen op je begrip, blijf gezond. Met vriendelijke groet, SPAR

Geweldig..

Jullie staan klaar voor de mensen. ga zo door... Ik wens jullie allemaal goede en rustige Paasdagen toe. Ad en Nel Knaap - van Eck Houten vanaf "OP HOUTEN"

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heerlijke, verse producten die mooi op tijd worden geleverd. Helemaal top!

Wat je online besteld wordt ook geleverd. De producten zijn vers en van uitstekende kwaliteit. Vervolgens worden je boodschappen ook netjes en op tijd geleverd. Helemaal top! Gaan we vaker doen!

Heel behulpzaam

Bestelling gedaan. Het zou na 3 dagen bezorgd worden. Na telefonisch overleg kon het nog op dezelfde dag. Klasse

Keurig op tijd geleverd

Vlotte bezorging in deze tijd, vriendelijk telefonisch contact

Mijn bestelling ligt altijd netjes klaar.

Je wordt er als klant ook écht gezien.

Er is 1 punt wat iets onduidelijk is.

Bij 't bestellen van 'n tros bananen en ander fruit,dacht ik 'n tros te ontvangen maar kreeg ik 1 banaan,dat viel tegen.maar dit is me inmiddels uitgelegd.

Geweldige klantenservice zeer vriendelijk 👍🏻

Geweldig klantvriendelijk en correcte service.

Snel, vriendelijk en waar voor het geld

priima

Het werd keurig afgeleverd en ik was er blij mee.

Great!

Very kind workers, available to speak in English, safely delivered with bank transfer payment... There were some missing products but I was contacted beforehand and offered alternatives. Simply a great service from these very important workers, always, but specially now in these strange times. Stay safe, stay awesome. We need you! :)

Top, waren alleen een paar uur eerder met bezorgen

Met bezorgen waren jullie een paar uur eerder, mijn tijdvak was 20.00/22.00 en jullie waren er om ongeveer 17.00 Voor mij was dat prima , maar wat doen jullie als er niemand aanwezig is?

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Ingrid, Bedankt voor de review. Begrijpelijk dat je graag ziet dat je boodschappen in het gekozen tijdvak geleverd worden. We nemen contact op met de ondernemer, zodat je in het vervolg de boodschappen ontvangt volgens afspraak. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

makkelijk en goede service

super makkelijk en snel klaar

Perfect geregeld

Zeker mee doorgaan

Nette en goede service

Aardig en net personeel, Even als de thuis breng service is ook top.

Gewoon top!

Snel, makkelijk, en aardige bezorger!

Nette mensen.

Goede service aardig en lief.

Keurig en hygiënisch!

Keurig, netjes op tijd. Vooraf overleg om missende producten te vervangen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

vlotte zeer snelle afhandeling van alles

of het nu telefonisch of per mail gaat altijd correct en behulpzaam er wordt goed geluisterd wat je opschrijf en zoveel mogelijk aan voldaan zeer vriendelijk en correct

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Mijn eerste ervaring met SPAR is uitmuntend !

Een verademing een winkel die gewoon doet wat ze beloven !

online besteld en super afgeleverd...blij mee

online besteld en super afgeleverd...blij mee

Klantvriendelijk, goede service, persoonlijk

Ondanks de coronacrisis kwam de spar op tijd de afspraken na. Sommige producten waren niet op voorraad maar dat is momenteel te verwachten.

vriendelijk, snel en vakkundig

een heel fijne ervaring voor de eerste spar bestelling. attente behandeling snelle service en een persoonlijke touch die ik heel erg op prijs stel. Ik kom zeker terug

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.