Altijd correct op de afgesproken tijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Ik ben heel tevreden

vriendelijkheid, goeie bezorging top

Altijd op tijd er is nooit iets teveel voor ze

Heel goeie service

Altijd vriendelijk personeel Goeie bezorgdienst Is er iets niet bellen ze netjes op voor een vervang produkt

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Als er iets niet geleverd is en wel betaalt brengen ze het nog, super goed opgelost.

super goed

dat ze altijd zeer op tijd zijn met leveren

geweldig

de bezorging uitstekend en de service is ook erg goed.. ......................kan niet beter!!!

Super vriendelijk

Altijd goed Niet moeilijk doen

Prima service niets op aan te merken

Zelf heb ik een goede ervaring bij deze winkel. Niet op aan te merken

Goede winkel fijn personeel goed assortiment

Bezorgers zijn vriendelijk word uit de krat op de aanrechtgeplaatst een praatje niets gehaast erg comfortabel

Door blijven gaan.

Spar staat altijd op de afgesproken tijd voor de deur.

Super blij mee goede producten en snelle bezorging

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Ben heel tevreden. Ga zo door

Betrokken

Altijd correct en overzichtelijk ingepakt staat het klaar in de winkel

Vriendelijke bezorger.

Wij zijn zeer tevreden.

tevreden top

Ik ben super tevreden

Er is een goed contact .we kunnen als klant en ondernemer van elkaar. Foutjes ,die overal wel eens voorkomen ,worden zonder problemen opgelost. Al bijna vier jaar staan de jongens blij aan de dur.wij zijn zeer tevreden

Helemaal top

Altijd keurig op tijd bezorgd

Snelle levering goede service

Snelle levering. Komt zelf later geleverde producten nabrengen

Niet heel erg goed

De bestellingen worden vlot bezorgd maar ik vind het een kwalijke zaak dat ik online boodschappen doe dat er 16 van de 72 artikels die ik in mijn boodschappenlijstjes heb staan op zijn terwijl ik in de winkel kom er bijna alles in de schappen staat. Dit wordt blijkbaar ook op de site niet veranderd want het is inmiddels meer dan 4 weken verder en het is nog steeds zo. Maar als ik nu dezelfde artikelen intyp bij zoeken zijn ze er wel. Betekent dit dan dat ik alle artikels die zogenaamd op zijn in mijn lijstjes zou moeten verwijderen en opnieuw moet invoeren. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Fijne bezorging tot in de keuken. Top

Fijn dat ze helpen, heel prettig met een pijnlijke rug. Dank kanjers.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Iets duurder maar wel goed

Tip ; altijd de bestelling online controleren voordat het bezorgd wordt

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Kwalitatieve producten en keurig thuisbezorgd door vriendelijke mensen.

Altijd op tijd geleverd.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.