Aardig eb behulpzaam

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Snel, secuur, klantvriendelijk; service zoals het moet.

Als je je ‘s ochtends om 9:00 uur realiseert dat je nog boodschappen in huis moet halen en je bestelt dat online en rond één uur ‘s middags is het in huis nadat je gebeld bent met producten die niet beschikbaar zijn maar waar de alternatieve voor worden doorgenomen; dan denk ik dat is service zoals het moet. Hulde

top service

Voor onze vakantie op Vlieland thuis de boodschappen al besteld on line. Afgeleverd al voor het aangegeven tijdstip in mooie samenwerking met de medewerkster van Landal. Voor de deur van ons appartement afgeleverd. Wat een service. Achteraf (na controle) betalen in de winkel. Heerlijk om zo de vakantie t beginnen.

spar Vlieland

besteld bij spar Vlieland. per ongeluk te veel bestelde artikelen konden zo geretourneerd worden, en niet aangekomen artikelen werden op de bon al vermeld dat deze gecrediteerd konden worden in de winkel. Top.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Prima service op de afgesproken tijd. Top!

Zie boven

Niet blij

Staat op deur te bonken of er brand is op een tijd dat ik geen boodschappen liet bezorgen Had tussen 16.00 en 19.00 uur En dan krijg ik te horen nadat ik gebeld heb na 16.00 dat ze vrijdag pas weer komen Terwijl op de website staat de tijden van bezorgen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Isabel, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de kwaliteit van de levering via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We nemen contact op met de ondernemer, zodat dit niet meer voorkomt. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

boodschappen thuisbezorgt

dit is voor mij erg belangrijk geweest om voor de bezorgservice van de spar te kiezen, boodschappen worden altijd netjes afgeleverd !!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Wij hadden boodschappen besteld voor een weekend met 26 mensen. Alles werd keurig bezorgd en wat over is is teruggenomen. Wij kwamen iets tekort waar we voor naar de winkel moesten en dat mocht zonder problemen ook op de rekening erbij. Alles super geregeld. Dikke pluim

netjes

Keurig geleverd

Synco is een heel vriendelijk en hulpzwam medewerker, manager

hele goede ervaring.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bestellingen netjes en keurig op tijd in goede kratten en netjes afgedekt afgeleverd

Heel positief wat betreft verzorging en aflevering van de bestelde boodschappen. Enorm teleurgesteld dat er bezorgkosten werden doorbelast, ondanks we veel meer dan € 50,00 hadden besteed en de bestel site aangaf dat het gratis afgeleverd zou worden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Als een artikel niet op voorraad is dan zorgen ze dat het direct word besteld. Ik voel me welkom,

Super service!

Bij mijn eerste online order een belletje ontvangen om het een en ander te bevestigen. Super service!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Eerste bestelling meteen de laatste

Website is prima en duidelijk dus ik wou eens proberen te bestellen bij de Spar. Bestelling geplaatst voor vrijdag ochtend. Om 1200 was niks geleverd dus eens gebeld, pas na een aantal maal bellen had ik iemand. De bestelling was gewoon aangekomen maar nog niet geleverd, zou later worden geleverd maar er kon niet gezegd wanneer. Toen ik vroeg voor 1600 werd daar een beetje om gelachen en dat kon niet gegarandeerd. Dan misschien de volgende dag in de ochtend, ze zouden wel bellen. Dan maar de hele dag weer gewacht. Totaal geen contact en geen levering dus improviseren het weekend. Ik ga niet om mijn eten smeken dus die hele bestelling (en de Spar) moet ik niet meer. Mijn bestelling bij de Jumbo geplaatst.

Niet alle gewenste producten leverbaar.

Diverse producten bleken niet leverbaar. Dit werd gemeld op de website. Mijn vaste merk tandpasta werd niet geleverd. In plaats hiervan werd een heel ander merk geleverd met de mededeling dat dit nagenoeg hetzelfde was. Dit blijkt echter absoluut niet het geval. Wel op tijd geleverd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Ad, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de producten die je graag had gewild niet leverbaar waren. Helaas komt het wel eens voor dat er producten inderdaad niet op voorraad zijn. We doen ons uiterste best dit zo min mogelijk voor te laten komen. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Ik kom regelmatig bij de Spar in Sint Philipsland. Ik vind het een geweldige winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel en ook het bezorgen gebeurd foutloos en altijd op tijd. Het enigste nadeel is dat de Spar wat aan de dure kant is.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Service met een glimlach, en goede producten !

Wel bestellen, niet bezorgen, stop er dan maar mee.

Kloten

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Vriendelijk en hulpvaardig, maar helaas diepvriesproducten verveteb

Zie vorige

Perfecte service

Ontzettend vriendelijk personeel

Hielendal super

Ik lag ziek op bed, Frans mijn man zijn onderbeen is geamputeerd dus die kon ook niet om boodschappen, heeft de spar in Bakhuizen gebeld voor een paar boodschappen, en in een mum waren die bezorgd, dus super.

Lekker makkelijk

Ik hoefde niet zelf het diner samen te stellen. Lekker makkelijk!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goed, behulpzaam, en alles vers

Goede winkel

mooie winkel

Kan niet beter

Als klant wordt ik zeer gewaardeerd, Spar laar duidelijk merken dat de klanten de reden van hun bestaan zijn.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.