Super vriendelijk personeel Mooie netje ruime winkel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Vanuit Vlissingen besteld voor vakantiehuis op Texel. Makkelijk geen wachttijd vanwege drukte. Vriendelijk geholpen om producten aan te passen of te veranderen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Super, zoals een supermarkt hoort te zijn.

Bestellen is eenvoudig, duidelijk, overzichtelijk, goede zoekfunctie en afleveren is goed verzorgd, b.v. diepvries apart verpakt en binnen afgesproken tijd.

jarenlange tevredenheid over bezorging

de verleende service is ideaal voor mensen die niet in staat zijn zelf boodschappen te doen

Voor herhaling vatbaar

Makkelijk,goed te doen,tijd besparend

Goede service,

Online bestellen in corona tijd is zeer prettig, goede service, zeer tevreden.

Denkt met de klant mee

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Service met aandacht voor de persoon

Wijzigingen goed doorgevoerd.

Wat een gemak!!

Makkelijk bestellen, uitgebreid assortiment, fijne service. Indien niet voorradig product: telefonisch overleg. En ophalen wanneer het uitkomt! TOP

zeer goed

vriendelijk en behulpzaam

DE SPAR is super. Dus: DE SUPER!!

Producten zijn van goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk

Klantvriendelijk en altijd op tijd. Mooi vers assortiment

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Producten geleverd die ik heb besteld. Op 1 product na (hier keurig over gebeld, dar deze er niet was), hier alternatief voor. Echter meer dan 50 euro besteld, staat op site bezorging gratis! Maar wel + 1,95 op de bon voor bezorgkosten! Niet de afspraak

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Complete winkel fijne mensen zeer goede en betrouwbare behandeling compliment

Geweldige service

Goede snelle service

Goed contact, fijne site, snel geleverd! Voor herhaling vatbaar

Heel goed.

Mijn ervaring met de Spar is heel goed Maar ik heb een min puntje. Er zijn artikelen soms niet in voorraad wat wel op de Website staat.

Super goed

Klantvriendelijk en een duidelijke site

De leukste Spar!!!!

Persoonlijk en zeer klantvriendelijk. Als je een verzoek of vraag hebt over een product word je altijd goed geholpen!

Een drama!

Online 4 maaltijdpakketten pita Döner-Kebab besteld, nadat ik controleerd had welke winkel dit op voorraad had. Bij het afhalen bleek dat ze het niet hadden, nergens van wisten en het ook niet in het assortiment hadden. De medewerkers waren overigens wel aardig en reageerden onthutst. Dit was bij Spar-city, Jaarbeursplein Utrecht, waar ik speciaal heengereden ben vanuit Maarssen om het op te halen. Van het bestellen online bij Spar deugt dus niets. Met vriendelijke groet, Piet Kruit

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Piet, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bestellen via spar.nl niet goed is gegaan en je voor niets heen en weer bent gereden. Excuses daarvoor! We zullen contact opnemen met de ondernemer van deze SPAR vestiging om te vragen of het online assortiment een update kan krijgen. We vinden het fijn om deze feedback te ontvangen. Hiermee kunnen we onze processen verbeteren. Deze feedback nemen we dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Geen minimum bestelbedrag

Het belangrijkste reden dat ik ben naar Spar gekozen is dat ze geen minimum bestelbedrag hebben. Normaal gesproken kom ik naar de winkel niet omdat het veel te ver van mij is, maar als ik ziek ben ze zijn een ideale oplossing om boodschappen te doen zonder het huis te verlaten. Communicatie loopt ook soepel en ik ben tevrede met de kwaliteit van de producten.

geweldig

fantastische supermarkt, geweldig personeel

In een woord goed

Zie boven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Thuisbezorgen is erg prettig en handig

Ondanks dat de spar veel duurder is dan elke andere supermarkt ben ik blij dat het bij ons in het dorp is en dat er thuisbezorgd word

altijd goed

altijd goed

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.