prima service en overleg vooraf als iets niet in het assortiment zit.

Voor mij is het een fijne service dat de boodschappen thuis op het aanrecht worden gezet. Dat er overleg is over artikelen die er niet zijn vind ik heel prettig evenals de gratis bezorging boven de 50 €. Het enige min-puntje is voor mij dat niet alle artikelen die op de web-site staan ook bij dit filiaal in Heelsum te krijgen zijn. Graag aandacht voor meer biologisch en uit de streek en zo min mogelijk of liever niets uit de bio-industrie.

Erg tevreden met service Spar Vlieland tijdens onze vakantie

Boodschappen stonden weer bij het vakantiehuisje klaar na online bestelling, personeel winkel is erg vriendelijk en servicegericht.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

goed bedrijf, betrokken leiding en medewerkers, prima geholpen !

Fijne winkel, eigenaar en werknemers erg vriendelijk. Top winkel, alles verkrijgbaar en lekker in de buurt.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

goede service en levering maar koeling ontbreekt

Ik werd keurig gebeld over producten die niet voorradig waren en kon zo voor naar eigen keuze voor alternatieven kiezen. Toen bleek ook dat sommige producten wel beschikbaar zijn maar niet op de website staan om gekozen te worden. Een minpunt is dat gekoelde en bevroren producten niet in een koeldoos of iets dergelijks worden bezorgd. Op dit moment is het buiten nog niet echt warm dus was het niet bezwaarlijk, doch wel merkbaar. Met warmere dagen is het uit den boze om dit soort producten op deze wijze te vervoeren.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heel fijn en een snelle levering..Alles is te koop.

Een goede plezierige ervaring. Ook fijn dat, als producten er niet zijn, dit wordt opgelost en verrekend. Wel jammer dat je de producten van bakker Nollen niet via de site kan bestellen, maar ik begreep dat met even een telefoontje het toch bijbesteld kan worden.

Heerlijk

Heerlijk omschrijf ik als tijd over houden boodschappen 1 keer in de vingers ipv 5 keer Service tot in de keuken de beste uitvinding ooit voor de klant top

online bestellen in makkelijk en het wordt keurig in de keuken afgeleverd

ben erg tervreden

bestelling en dat ze het brachten dik te vreden over

Heerlijke luxe broodjes voor weinig geld.

We waren blij verrast met de verzorging van de broodjes die zeer compleet belegd waren en toch maar 2,50 kosten. Gaan zeker vaker gebruik maken hiervan.

Website werkt niet handig

Als ik een bestelling heb toegevoegd,wil ik op een button "verder winkelen" kunnen drukken, maar die mis ik dus. De leus "vandaag besteld is vandaag geleverd" klopt niet. Nooit iets beloven wat je niet na kunt komen. Via de site kom je op een realistische tijd voor aflevering, en dat werkt wel weer goed

Beste Andre, Bedankt voor de feedback, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Uitgebreide keus, gezellige winkel.

Bij de Spar in Loenen is het gezellig winkelen. Er is een groot assortiment aan producten. Ook staan ze altijd klaar voor een praatje. Super winkel.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Wordt op gewenste tijden bezorgd

Wordt altijd netjes geleverd, als er wijziging in de levertijd is, wordt je gebeld voor een alternatief

goede samenwerking

als er iets is word het snel opgelost

Niet al te best

De bestelling met 21 producten zou vrijdag 7 februari tussen 14 en 16 uur bezorgd worden. Ik werd omstreeks 15 uur gebeld dat de bestelde zalm niet op voorraad was en deze wel maandag ( =3 dagen later) nabezorgd kon worden. Dat was voor mij te laat. Verder was de bestelling klaar om bezorgd te worden en men zou met 20 min. bij mij zijn. Uiteindelijk werd de bestelling tegen 17 uur geleverd. Van de overige 20 producten waren er 16 helemaal correct. Van de 4 overige heb ik de snijbonen mee terug gegeven. Ik wilde graag 200 gram gesneden snijbonen en Jin zei dat jullie die niet hebben. De witlof was veel te veel maar deze heb ik gehouden. Wat ik niet wist en Jin mij ook niet vertelde dat zowel de eieren als de melkunie proteine kwark niet was wat ik had besteld. Daar kwam ik pas later achter. Bovendien is de geldigheid van de Danio bosb kwark van 450 ml nog tot maandag 10 februari. Iets waar ik niet van hou staat nu dus in mijn koelkast. Omdat ik niet de deur uit kan, kan ik het ook niet bij u terugbrengen. Zolang degene niet bekend is met de producten die de klant besteld of niet weet waar ze in de winkel staan dan krijg je geen tevreden klanten. Ik zou jullie wel aanbevelen, maar dan wel onder voorwaarden. Ik moest kiezen tussen Ja of Nee. Nee vond ik erg streng,

Gewéldig goed

Goede site, zeer goede levering precies op de tijd die afgesproken is !

Zeer tevreden.

Als enige opmerking zag uk niet goed hoe Ik de hoeveelheden van fruit aan moest geven, met als gevolg 1 tomaat en 1 banaan, maar dat zal volgende keer wel beter gaan.

Even wennen maar verder oke

De eerste keer dat ik online bestel. Kost best nog wel meer tijd dan ik dacht. Maar duidrlijme site

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super toppie lekker vers goede service

Handig vers dichtbij super erg blij mee

Makkelijk via de app

Maaltijden bestellen gaat makkelijker met de app ipv bestelformulieren.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Blij met onze dorps super

klant vriendelijk , serves gericht

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heb boodschappen thuis laten bezorgen en ben erg blij dat de Spar die mogelijkheid heeft. De meneer die de boodschappen kwam brengen was erg vriendelijk en bracht de boodschappen helemaal naar de keuken.

Makkelijk boodschappen thuisbezorgd

Lekker brood en vlees! Wel wat duurder uit maar dat neem ik op de koop toe...

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed, vriendelijk personeel en de bezorging is altijd goed zoniet dan wordt er altijd nabezorgd.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.