Aandacht voor de klant

We wonen op het zgn. platteland en in de dorpen rondom ons heen is eigenlijk overal maar één supermarkt, uitzondering de centrumgemeente. Onze plaats heeft een AH, deze is redelijk tot prima, maar een zgn kleine basis AH. We wonen er nu zo'n 45 jaar en je wilt wel eens wat anders. We hebben overigens vele supermarkten geprobeerd, en blijven bij sommige voor bepaalde artikelen komen. Bij de Spar is er een goede vertrouwensband, goed contact met de eigenaren, de familie, en men levert maatwerk. Helaas is er ook niet alles te krijgen, wat jammer is. Gwoon is een huismerk, is best goed, maar het assortiment zou ruimer moeten. Het totale prijsniveau mag ook wel wat lager, de aanbiedingen gaan wel. Het hoofdkantoor zorgt volgens mij voor de website, maar maakt vaak vergissingen, bij Becel Romig bijvoorbeeld eerst aangeboden voor 2,95, later 3,25, dat kan je niet maken, niet doen, want het scheelt nogal wat, we nemen meestal meerdere aantallen. ook gaan we het, ondanks de afstand altijd halen en laten niet bezorgen. Houdt het contact in stand. Verder leuke zaak, schoon en netjes, makkelijk even parkeren voor de deur, vriendelijk personeel.

Goede producten. Snelle service

Goede producten, snel en lekker

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Prima en nette winkel

Het was erg fijn om de boodschappen vooraf te bestellen, alles stond keurig klaar.

top winkel

super geregeld keurig netjes afgegeven en netjes op tijd mvg jan postmus

Correct en goed

Correct en goed

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super dat boodschappen bij aankomst klaarstonden in tent.

Snelle duidelijke communicatie en flexibel in afspraken. Heel positief.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

klantvriendelijk, attent en in de buurt

ook via internet zijn boodschappen prima te bestellen en afhalen in de plaatselijke Spar.

Een geweldige dorpswinkel met fantastisch personeel

Zeer goede service Veel basisproducten te koop Het is er altijd gezellig

Betrokkenheid en klantvriendelijk

Doen hun uiterste best om te bieden wat de klant vraagt.

Altijd goed en vers

Zeer aardige kei hard werkende mensen Heel gemotiveerd en altijd tijd voor je voel mij hier geen nummer Altijd in de gelegenheid is er iets niet volgende keer wel echt super blij mee ga niet meer naar een ander kan hier alles krijgen

Super service!

Uitstekende en snelle levering! Fijne samenwerking met Spar Doetinchem.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Het personeel van Spar city Zwolle zijn toppers!

Betrouwbare, vriendelijke en zeer behulpzame mensen. Echte toppers zijn het!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super spar , netjes geholpen, super lieve mensen...

Je bent altijd even welkom bij Spar Heijboer. Je pakje voor je bewaren, even een praatje maken.. altijd even gezellig. Daarom komen wij helemaal uit Loenhout BE gereden voor deze Spar, omdat je daar tenminste geen nummer bent.

Van zeelen goed geleverd, alles ingepakt. Jammer dat ze niet hebben gehouden aan de afsproken tijd

Leveren tussen 12-14, werd 17.30. Terwijl dit niet gecommuniceerd is. Verder wel alles geleverd wat we hadden aangevraagd

De bestellingen worden geregeld vanuit de lokale winkel, daarom hebben we de winkel gevraagd om een reactie te geven op deze feedback. De boodschappen worden geleverd door bezorgbedrijf Zeelen, zij verzorgen o.a. ook de bezorging van de COOP super op Vlieland en brengen de bagage van en naar de boot. Door een samenloop van omstandigheden is het, zoals telefonisch aangegeven, niet gelukt de boodschappen in het aangegeven tijdvak van 12:00 – 16:00 te leveren. In drukke tijden blijkt de bezorging van de boodschappen eenvoudig weg niet strak te plannen. We vinden het vervelend dat het niet is gelukt om in het aangegeven tijdvak te leveren. Wel willen we laten weten dat dit probleem inmiddels is getackeld. In deze drukke tijden is het alleen nog mogelijk om de bezorgblokken tussen 16:00 en 19:00 uur te selecteren. Zo hopen we aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Daarom hartelijk dank voor de waardevolle feedback en een fijn verblijf op Vlieland!

Perfecte service

Altijd op tijd en goede service vriendelijk personeel en goede bezorging

ondanks oude winkel, goede service en zeer vriendelijk personeel

Momenteel nog een zeer oubolige winkel met oude apparatuur. Ondanks dit wordt er een goede service verleent door vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor hen is het vaak behelpen om toch die service te kunnen blijven verlenen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Prima bezorgdienst, website kan beter

Ik bestel alleen online en aardige, beleefde en geduldige bezorgers komen alles netjes brengen. Je kunt pinnen en ze halen het voor je uit de doos zodat je niet moeilijk moet doen met kratten. Ook hebben ze koeling dus koelkast producten blijven koel. Soms is er iets niet en moeten ze improviseren, dat kan vervelend zijn want dan krijg je niet wat je wilt of nodig hebt maar ze doen duidelijk hun best en meestal komt het aardig in de buurt. Eventueel voeg ik een bericht toe over mogelijke alternatieven. De website kan wel beter. Zo is er bv beperkt ruimte voor een bericht dat je aan je bestelling toe kan voegen. Soms heb ik ingewikkelde instructies over eventuele vervanging voor als ze iets niet hebben maar dat past dan niet in het opmerkingen vak. Ook is er weinig, of eigenlijk helemaal geen product informatie op de website. Je kunt dus niet zien wat de ingredienten zijn, hoeveel calorieen, de prijs per kilogram zodat je het kunt vergelijken, etc, etc. Dat is erg jammer en ik hoop dat ze dit snel aanpassen.

Bedankt voor de feedback, we gaan ermee aan de slag!

prima service

uitstekend

Goed en slecht

Grootste gedeelte was goed. Duidelijke website wat betreft artikelen in winkelmandje zetten. De keuze is reuze! Bezorging ging prima. Lieve bezorgservice. Nadelen: De aardappelschijfjes waren niet gekoeld en dus niet meer te gebruiken (zuur). Op warme dagen is koeling heel handig! Bananen en cake welke ik besteld had, had ik een meer verwacht. Het is onduidelijk aan hoeveelheid wat er exact komt.

Beste Janneke, Hartelijk dank voor je feedback. Enerzijds zijn we natuurlijk erg blij met je reactie, anderzijds blijkt dat er werk aan de winkel is. Wat vervelend dat je de aardappels weg hebt moeten gooien, dat willen we natuurlijk niet voor jou als klant, maar ook niet in het kader van verspilling. De weergave van de bananen is inderdaad erg onduidelijk, dat passen we aan. Tot slot koppelen we de feedback over de cake terug aan onze collega's van category management. Voor ons een goed excuus om weer eens even een rondje te gaan proeven ;). Met vriendelijke groet, SPAR

A good website, easy to navigate, delivered as promised. Friendly and in perfect condition delivered. Thank you.

Alleen maar lof.

Prettige behandeling. Altijd goed gehumeurd. Goede keuze van producten. Ik ben heel erg tevreden.

Zeer goede servise!!!!!!!

Fouten worden altijd opgelost.

Fijn dat je boodschappen bezorgd worden op je vakantieadres.

Lekker vanuit je luie stoel de boodschappen doen. Fijn dat alles zo mooi in categorieën op de website staat en dat het dan keurig bij je vakantiehuisje wordt bezorgd. Top.

zie onder

Overzichtelijke site en zeer tevreden over de service wat het bezorgen van de boodschappen betreft.....zelfs zonder directe afrekening. Mijn complimenten. Vriendelijke groet, Hilly Vugteveen

Over SPAR

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.