Goede service tijdens mijn vakantie

Op tijd geleverd Boodschappen kloppen Vriendelijke bezorger Tevreden klant

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Prima in orde

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goede ervaring met bezorgen

Met bezorging ben je vaak een groot gedeelte van de middag kwijt om de boodschappen aan te nemen, de afgesproken tijd zit nog weleens een uurtje verschil in. Kom toch weer graag zelf in de winkel, is prettiger en je hebt gevoelsmatig veel meer keuze. Vriendelijke groet, Ineke

Goede service, zeer vriendelijk en denken mee. Vers producten goede kwaliteit.

jullie zijn fantastisch

Mijn bestelling doe ik 1 x per 14 dagen, er gaat praktisch nooit iets mis, desnoods vervangt de Spar zelf een vergelijkend artikel, als het bestelde er niet is, of meer is. Hetzelfde geldt voor het bezorgen, uit de kunst, lieve bezorgster. Eigenlijk had ik niet verwacht dat de Spar ook in Oegstgeest bezorgd. Nogmaals jullie zijn kanjers.

Voor herhaling vatbaar

was heel tevreden

keurige bezorging en vriendelijke bezorgers. een aanrader

Goed bezorgd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bezorgd in het huisje netjes als afgesproken

Prima levering

Voor onze aankomst in de boomhut op park Westerbergen waren de boodschappen geleverd en de boodschappen in de koelkast gezet. Daarna hoefden we pas de boodschappen te betalen. En ook een leuke attentie erbij: een doosje snoepjes met daarop bedankt voor uw bestelling. Erg leuk en prima service!

Super handig!

Het bestel proces is erg makkelijk. Handig dat je een lijstje kunt maken van te voren. Op de dag zelf alleen nog aantallen selecteren en verplaatsen naar het winkelmandje. Ik was erg blij dat je zelf een blok kon kiezen om de bestelling geleverd te krijgen. Van 1 product was er niet voldoende voorraad. Dat is erg goed opgelost. Ik kreeg een vergelijkbaar product voor de (goedkopere) prijs van mijn bestelde product. Als laatste nog mijn complimenten voor de optie van gratis bezorgen bij een bestelling van boven de 50 euro.

Prima service, compleet en op tijd geleverd

Prima service, compleet en op tijd geleverd

Makkelijk en goed verzorgd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Ik ben dik tevreden over de online bestelling

Ik ben dik tevreden, over de online bestelling.

Prima 1 e keer

gemakkelijk te bestellen geen minimum aan bedrag. Aardige bezorger

Helemaal top!

Snel, compleet en geweldig dat alle last minute shopping er ook bij zat! Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!

Een goede bezorging

Altijd optijd lekker vers eten en ook goed ver pakt.

Altijd keurig op tijd en alle artikelen geleverd! Nooit iets niet goed, top!

Doe zakelijke bestellingen voor op kantoor. Nooit gedoe, altijd goed. Wordt binnen gebracht en statiegeld flessen mee retour en achteraf berekend en betalen op factuur. Top service!

Kwaliteit, service en attitude

Kwaliteit, service en attitude

TOP

Tip Top

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Staan altijd voor je klaar

Wat we ook nodig hebben, het wordt geregeld, en als er iets niet op voorraad is wordt er meegedacht in wat we dan kunnen bestellen. Erg tevreden over de service

super super

Super slecht

Super slecht

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Rana, Wat vervelend dat het bestellen via spar.nl niet naar wens is verlopen. Jouw mening en feedback is erg belangrijk voor ons zodat we ons proces kunnen verbeteren. Wat zouden we volgens jou kunnen doen om ons proces te verbeteren? met vriendelijke groet, SPAR

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.