heel goed

prima goede service

supertevreden

Ik ben heel tevreden met de online-boodschappenmogelijkheid bij de Spar, ten eerste, omdat er geen minimumbedrag aan het online-bestellen verbonden is en ten tweede, omdat mij - heel flexibel - de mogelijkheid geboden werd, het bedrag van de boodschappen over te maken i.p.v. contant te betalen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Geweldige service!

De boodschappen werden oprijd bezorgd, alles zag er zeer verzorgd uit, ik ben er heel blij mee.

Niet alles ontvangen

Ik had suikerbrood besteld. Zat er niet bij en mijn pannenkoekenmix was de verkeerde

Beste Carlijn, Vervelend dat de kwaliteit van de boodschappenlevering niet naar wens was. Veel klanten deden afgelopen weken boodschappen. Alle SPAR-medewerkers, zowel in de winkels als in het distributiecentrum, werken hard om de winkelschappen weer gevuld te krijgen én te houden. Maar sommige producten zijn op dit moment helaas minder op voorraad. Daarom bieden onze ondernemers alternatieve producten aan. Het is natuurlijk vervelend dat deze niet naar wens waren. Heb je dit met de ondernemer besproken? Zij kunnen hier een gepaste oplossing voor bieden. We zetten alle zeilen bij om de service te blijven leveren die je van ons gewend bent. Maar soms gebeuren er dingen die groter zijn dan jezelf en lopen zaken anders dan verwacht. Wij hopen op je begrip, blijf gezond. Met vriendelijke groet, SPAR

Lekker vers vlees, heerlijk verse groenten.....alles goed.

Missende boodschap

Er miste een boodschap van het lijstje. Voor de rest tevreden, maar dat maakt toch een matige score.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Rob, Vervelend dat de kwaliteit van de boodschappenlevering niet geheel naar wens was. Het is natuurlijk vervelend dat je een product mist. Heb je dit met de ondernemer besproken? Zij kunnen hier een gepaste oplossing voor bieden. Wij hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, SPAR

Behulpzaam

Omdat ik gehandicapt ben doe ik graag mijn boodschappen bij de Spar Weesp Ik word netjes geholpen als ik iets niet kan pakken..Zeer aardig personeel!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Voor de eerste keer bestelling gedaan. Alles prima in orde.

Prima online boodschappen besteld,

Alles geleverd terwijl wij met de avondbootop zaterdag avond kwamen. Dus voor de zondag, geweldig. Bedankt

Niet alle bestelde boodschappen waren op voorraad, maar de bezorgservice zelf was perfect!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Snelle service, houdt zich aan afspraken, vlotte reactie bij vragen, en ik had een koud wijntje bij aankomst in onze vakantie bungalow door de spar medewerker. Ik zeg top!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Mijn vrouw heeft de boodschappen opgehaald, alles was al klaar gezet, ik had ook nog een verjaardag voucher, daar is nog veel moeite mee geweest, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

++++

Was prima en goede service gehad. Vriendelijk geholpen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super service en heel attent

Kon zelf wegens ziekte niet om de dagelijkse boodschappen en ja hoor... de lokale spar bezorgt thuis, belt netjes als ie wegrijdt en gewoon een perfecte service. Ook ten aanzien van specifieke vraag die ik nog had! Ik was al blij met mijn Spar in het dorp maar nu nog blijder!

Levering perfect!

Misschien wel wat duurder, maar kwa service en levering. Super! Koelkast bij koelkast en vriezer produkten netjes bijelkaar in de doos.

prima klantgerichte winkel waar je je thuis voelt !!!

de Spar-winkel hier in Brouwershaven is niet alleen een prima winkel, maar omdat er ook een zeer persoonlijke sfeer heerst betekent het meer dan een winkel alleen. een ontmoetingsplek die tevens een belangrijk element is in de samenleving. al ver vóór de pandemie zorgde deze winkel ervoor dat op maat boodschappen werden bezorgd voor hulpbehoevenden en eenzame stadgenoten en mensen in de omliggende gemeenschappen. wij hopen dat Star erin slaagt om dit soort voorzieningen in stand kunnen worden gehouden !!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Top service en vriendelijke mensen

Zie bovenstaand

Goede bezorgservice

Gewoon uitstekend en lekker gebak

prima geregeld !

Was prima bezorging en prima producten, behalve dat er vleeswaar vergeten was, die op de lijst stond, deze is na mijn telefoontje, keurig nagebracht, dus naar tevredenheid opgelost. Dus ben tevreden, jullie zijn niet de goedkoopste , maar jullie producten zijn prima, ga zo door!

Voor herhaling vatbaar

Prettige bediening, zoals al gewend in de winkel zelf. En prompte aflevering op het aangekondigde tijdstip.

Snel en vriendelijk

De betrouwbaarste supermarkt van nederland!!

Vanaf de eerste dag dat wij in ons dorp kwamen wonen ( twee en een half jaar geleden) zijn we klant van "onze" SPAR winkel in Julianadorp. Sinds de corona crisis zijn we ook online klant van SPAR geworden. Het is gewoon geweldig hoe de mensen van de winkel er voor zorgen dat we elke week weer onze vertrouwde boodschappen in huis krijgen. Wij zijn diep onder de indruk van de medewerkers die service blijven geven en altijd voor ons klaar staan in deze moeilijke tijd!! Wij zijn heel erg trots op onze SPAR!!!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Op tijd, vriendelijk en compleet

Voor mijn ouders geregeld, helemaal top!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

De broodjes waren in één woord, super

Broodjes waren geweldig, het was netjes verpakt. Precies op tijd geleverd.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.