kei goed,,,alles op tijd,,,en alles aanwezig,,wat ik bestel een dikke tien

dik tevreden over het bezorgen een dikke tien

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede service Heel makelijk...om te bestellener word netjes gebeld alser product niet is en wat er wel is Precies op juiste tyd bezorg t Door vriendelijke medewerker

Altijd op tijd Bijna alles is er Heel vriendelijke bezorgers

Fijnste supermarkt.

Prettig personeel,goede service,staan altijd voor je klaar.Wat ik het meest waardeer is de bezorging.

De service is geweldig.

Heb alleen maar goede ervaring met de Spar

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

geweldig, maar op dit moment niet nodig omdat we naar de winkel in Diepenheim gaan

een gele fijne service waar we zeker in de toekomst weer gebruik van gaan maken!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Perfect!

Perfect!

erg dure winkel

erg dure winkel personeel wel aardig

Super gemakkelijk

Boodschappen worden tot in de keuken bezorgd, en bv kratje bier word zelfs in de berging geplaatst, en met de pin afrekenen, dus kan niet beter met andere woorden ben super tevreden over de bezorging.

Il ben heel tevreden moet voor míj niets verbeterd te worden het is echt prima zo

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Tijdens corona tijd veel gebruikt prima service

Het was weer top!

De bezorger was op tijd en vriendelijk. Producten waren erg goed. Leuke aanbiedingen en genoeg keus. Fijne winkel.

Persoonlijke aandacht

Omdat mijn bestelling op enkele onderdelen niet duidelijk was, werd ik om een toelichting gebeld. Zo kon ik o.a. de reclame voor twee fruitbakjes veranderen in twee verschillende fruitbakjes. Dat was via de website niet mogelijk. Ook een foutje in de website was dat ik geen keuze had in de reclame voor spinazie of worteltjes. Ik kreeg alleen de mogelijkheid om voor de spinazie te kizen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Mooie schone winkel leuk personeel

2 puntjes bij het vakenvullen staan de kistjes welleens in de weg,maar dat is even wennen punt 2 de kinder banaantjes op heup hoogte vallen daar boven niet op !! Gr Eert.

Perfect geregeld.

Bestellen online gaat heel makkelijk en bezorging op de afgesproken datum.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Altijd vriendelijk en staan je te wood

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goeie service, vriendelijk en fijne winkel

Het is hier altijd fijn winkelen en de thuis bezorging wordt ook altijd keurig en op tijd gebracht .

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

was altijd zeer correct en op tijd

waren zeer hulpvaardig kon vaak wat veranderen of bijvoegen als ik wat was vergeten heb echt nooit iets negatiefs gehad werd keurig gebeld als een product er niet was en of ik iets anders wilde

Levering altijd volgens afspraak, goed en op tijd. Mocht iets niet direct lukken, wordt je gebeld en een alternatief aangeboden. Helemaal tevreden mee!

perfecte service

Ten tijde van de corona was dit een uitkomst. Ben erg tevreden over de service van mijn Spar op West-Terschelling. Boodschappen werden tot de deur gebracht en direct afrekenen. Er word met je meegedacht! Maar er gaat toch niks boven het zelf uitzoeken in de winkel, vandaar dat ik dat nu weer doe ;-)

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Altijd goede en vriendelijke bezorging.

Al heel lang bestellen wij onze boodschappen online bij de Spar. Tot onze volle tevredenheid, Zeer vriendelijke en correcte bezorging en een foutje of probleem worden altijd sympathiek opgelost.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Fijn winkelen, goed assortiment en bezorging.

Fijn dat je ook kunt laten bezorgen. Overzichtelijke site en winkel. Prijs in goede verhouding. Vriendelijke medewerkers.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Top zaak met persoonlijke aandacht voor klanten!

Spar, veel fijner als die grote massa supermarkten.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.