goede samenwerking

als er iets is word het snel opgelost

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Niet al te best

De bestelling met 21 producten zou vrijdag 7 februari tussen 14 en 16 uur bezorgd worden. Ik werd omstreeks 15 uur gebeld dat de bestelde zalm niet op voorraad was en deze wel maandag ( =3 dagen later) nabezorgd kon worden. Dat was voor mij te laat. Verder was de bestelling klaar om bezorgd te worden en men zou met 20 min. bij mij zijn. Uiteindelijk werd de bestelling tegen 17 uur geleverd. Van de overige 20 producten waren er 16 helemaal correct. Van de 4 overige heb ik de snijbonen mee terug gegeven. Ik wilde graag 200 gram gesneden snijbonen en Jin zei dat jullie die niet hebben. De witlof was veel te veel maar deze heb ik gehouden. Wat ik niet wist en Jin mij ook niet vertelde dat zowel de eieren als de melkunie proteine kwark niet was wat ik had besteld. Daar kwam ik pas later achter. Bovendien is de geldigheid van de Danio bosb kwark van 450 ml nog tot maandag 10 februari. Iets waar ik niet van hou staat nu dus in mijn koelkast. Omdat ik niet de deur uit kan, kan ik het ook niet bij u terugbrengen. Zolang degene niet bekend is met de producten die de klant besteld of niet weet waar ze in de winkel staan dan krijg je geen tevreden klanten. Ik zou jullie wel aanbevelen, maar dan wel onder voorwaarden. Ik moest kiezen tussen Ja of Nee. Nee vond ik erg streng,

Gewéldig goed

Goede site, zeer goede levering precies op de tijd die afgesproken is !

Zeer tevreden.

Als enige opmerking zag uk niet goed hoe Ik de hoeveelheden van fruit aan moest geven, met als gevolg 1 tomaat en 1 banaan, maar dat zal volgende keer wel beter gaan.

Even wennen maar verder oke

De eerste keer dat ik online bestel. Kost best nog wel meer tijd dan ik dacht. Maar duidrlijme site

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Super toppie lekker vers goede service

Handig vers dichtbij super erg blij mee

Makkelijk via de app

Maaltijden bestellen gaat makkelijker met de app ipv bestelformulieren.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Blij met onze dorps super

klant vriendelijk , serves gericht

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heb boodschappen thuis laten bezorgen en ben erg blij dat de Spar die mogelijkheid heeft. De meneer die de boodschappen kwam brengen was erg vriendelijk en bracht de boodschappen helemaal naar de keuken.

Makkelijk boodschappen thuisbezorgd

Lekker brood en vlees! Wel wat duurder uit maar dat neem ik op de koop toe...

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed, vriendelijk personeel en de bezorging is altijd goed zoniet dan wordt er altijd nabezorgd.

De laatste tijd wat meer werk mee door foutjes in de bestelling

Regelmatig worden er andere producten geleverd dan besteld. Dat kost ons tijd doordat we dan moeten bellen om het te laten ruilen. Qua assortiment is er ook niet alles. Rozijnen, grote maten pampers (6), kinderthee o.a. zijn niet te bestellen. Personeel is overigens altijd vriendelijk! De laatste tijd zijn we daarom minder tevreden en zouden we jullie niet echt aanbevelen. Maar we vertrouwen erop dat het beter zal gaan. Bovenstaande is pas ook nog aangegeven bij de bestelling..

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bedankt voor de review. Vervelend dat de kwaliteit van de levering van jullie boodschappen via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We nemen contact op met de ondernemer, zodat we hier een oplossing voor vinden. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

bestelling niet uitgeleverd zoals besteld

Zonder overleg is er een alternatief product geleverd terwijl ik een kleinere verpakking besteld had. Ook was een product helemaal achterwege gelaten zonder daarover te communiceren

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

In een woord GEWELDIGE service!!

Je wordt fijn geholpen en te woord gestaan. Niets is te veel!

Goede en klantvriendelijke service

Al een paar keer de boodschappen laten bezorgen En elke keer ben ik er heel tevreden over

Gemakkelijk.

De winkel is vlakbij mijn huis en het personeel is erg behulpzaam.

Uitstekend bevallen

Geweldig!!!

Prima producten, maar die vindt ik ook in andere supermarkten. Het is vooral de liefde voor het vak bij de medewerkers en de hulpvaardigheid en betrokkenheid voor de klant die het verschil maken. Een feestje om even naar de spar in Assen te gaan!

Prima geholpen

Fijne winkel

Altijd opgewekte mensen in de winkel. Geen gehaast. Bereid om te helpen. Indien nodig is thuis bezorgen ook geen punt.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heel goed. Nette behandeling. Hele aardige bezorger.

Ga vaker bestellen als ik zelf geen boodschappen kan doen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Perfecte service, vriendelijke mensen.

Ik bestel en het wordt bezorgd zodat het mij past.

Prettig!

Het is prettig om boodschappen te laten bezorgen als je even geen tijd hebt, of ziek bent.

geweldig om boodschappen thuis gebracht te krijgen

Hele fijne thuisbreng service en kwaliteits artikelen.

alleen maar goede dingen

Goede service,keurige afspraken en goede producten.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.