Goede en snelle levering

Producten van kwaliteit werden goed en op tijd afgeleverd.

Duidelijke site

Het online bestellen ging goed alleen hebben we veel vervangende producten ontvangen waar we eigenlijk niet blij mee waren. Tevreden met tijdstip van bezorgen!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

fantastisch geregeld

Heel fijn op het moment als je het nodig heb zeker in deze tijd keurig afgeleverd super

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Niet zo tevreden over versproducten.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Was mijn eerste ervaring met bestellen. Was ook een echte aanrader!!!

verbeterd

Na langere periode weer besteld. Leuk dat ik een gratis cakeje kreeg. Advies: aanbod iets uitbreiden. Er zijn boodschappen de ik niet bij jullie kan bestellen

7587RV

In corona tijd was het heel fijn om thuis laten bezorgen maar nu kom ik in de winkel. Het is een gezellig en goed buurtwinkel. Als ik vraag om wijn thuis te bezorgen is het geen probleem.

Top Spar en Service in Abbekerk

Geen opmerkingen! Top Spar! Juiste producten voor een goede prijs en service staat hoog in het vaandel.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over de makkelijke manier van bestellen, de altijd op afgesproken tijd geleverde boodschappen, altijd met een vriendelijk woord.

TOP! TOP ! TOP !

Fantastische service ! Dik tevreden !

heel tevreden

vers, lekker. veel keuze en vriendelijke mensen

Heerlijke broodjes.

Super kwaliteit.

Harryderond

Vriendelijk en voor een klein dorp een groot assortiment . Klant gerichte actie naar ons als bewoners b.v.b het thuis brengen van boodschappen Brede interesse voor het verenigings leven. Het is goet toeven bij onze spar en met hun vriendelijk hijt raak je nooit in de war.

Supervriendelijk personeel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super service en op afgesproken tijd

Op tijd , afgesproken levering , producten meeste vlgs bestelling soms alternatief geleverd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

vriendelijk, servicegericht en uitgebreid assortiment

Ook al woon ik niet meer in Noordbroek, ik doe er nog steeds regelmatig mijn boodschappen.

Super Spar

Heerlijke producten op tijd bezorgd.

Super bezorging

De eerste bestelling bij de SPAR was top! Vriendelijke bezorging en goeie service.

Deze winkel heeft ons echt super-service verleend en verdient terecht een 10

Wij hadden alle boodschappen voor ons familieweekend van 33 personen online besteld . Dat is echt super goed en naar tevredenheid gegaan, en heeft zelfs mijn klantverwachting ruimschoota overtroffen: Bij aankomst in de accomodatie waren zelfs de boodschappen en drank al in de koeling gezet! Ook het tussendoor bijbestellen verliep erg prettig en dat deze óók weer bezorgd konden worden dat was helemaal top ( zeker temeer er wegens familieomstandigheden bij de bezorger een kink in de kabel was gekomen). Dat werd prima opgelost. Het was erg fijn om rechtstreeks te kunnen contacten met de eigenaar (dacht ik?)

Super behulpzaam, servicegericht en vriendelijk

Niets aan bovenstaande toe te voegen. Hartelijk dank voor jullie goede service

Super!!!!

Via internet handig bestelling plaatsen en een belletje krijgen over tijd van bezorging. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Tijdens onze coronaperiode boodschappen besteld. Altijd keurig geleverd. Op dag en tijd dat we aangegeven hadden. Rekening netjes bovenop. Nooit problemen. Waren we wat vergeten, dan was een belletje voldoende om het bij de bestelling te voegen. Zeer tevreden over alles.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Uitstekend precies op de tijd die is aangegeven

Alles keurig netjes gesorteerd en verpakt en een vriendelijke bezorger

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Uitkomst als je even geen boodschappen kunt doen.

Toen ik afgelopen winter ziek was heb ik gebruik gemaakt van jullie bezorgservice. Erg fijn dat je online kunt bestellen en dat het op gewenste dag en tijd bezorgd kan worden. Soms een vervangend product omdat iets op was of je krijgt hele snijbonen terwijl je gesneden snijbonen had besteld. Maar ach zo'n ramp is dat ook niet. Het was echt een uitkomst voor mij.

Perfecte bezorging op locatie

Voor de verzorgingspost van een fietstocht heb ik Jan Mons gevraagd om buiten openingsuren op een “pop up” locatie te bezorgen. Dat ging heel makkelijk en Jan kwam perfect op tijd aan. De toertocht was mede hierdoor goed geslaagd.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.