geweldig

personeel altijd vriendelijk , boodschappen altijd op tijd binnen.

Gewoon goed

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Fijne winkel en goede sergice

Tijdens de hele corona-periode worden onze boodschappen keurig bezorgd. Als iets er niet is, wordt het soms de volgende dag nog gebracht. Misschien handig om op de bestellijst te vermelden dat een artikel even niet leverbaar is.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

De klant is koning

er is niets te veel, altijd vriendelijk en klantgericht.

uitstekend

ik laat mijn boodschappen elke week bezorgen ivm corona.altijd op tijd en heel correct,ik ben heel tevreden

Goede aanvulling in dorp

Altijd vriendelijk personeel behulpzaam, service aan huis 100%, Niks te wensen over

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goed geregeld , alles akkoord en vriendelijk

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Krijg altijd mijn boodschappen op tijd die heb ik heb aangeklikt als ik mijn boodschappen oneline bestel

Vriendelijk en goede service

Boodschappen worden vlot gebracht. Voordeel in Corona-tijd. Voorraad vaak voldoende

Spar in Ooij is top!

Ik bestel altijd de boodschappen online voor mijn moeder van 88. Het wordt altijd door de Spar in Ooij de volgende dag al geleverd. Ze kan ook altijd bellen als ze iets vergeten is. Dan wordt het nog nagebracht. Heel fijn die goede service!

fijne supermarkt

ik ervaar het als een prettige supermarkt gezellig vriendelijk en lekker in het dorp Hummelo. Ik kan er terecht voor alle dagelijks boodschappen

Snel levering, klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Een goede service

Vanaf €50 is bezorging GRATIS, dit klopt niet!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Laten bezorgen.Op tijd en accuraat!

tevreden

In 1 woord ..super

In 1 woord zelfs. Super

Prima bezorging

Vriendelijke corrrecte behandeling. Iets niet voorradig wordt een gelijkwaardig product geleverd na telefonisch overleg.

Geweldige service!!

Snelle en keurige bezorging, goed verzorgd!!

Prima bezorging

Lekker alle boodschappen bezorgd op de afgesproken tijd.

Altijd vriendelijk, snelle bezorging, goede service

Altijd vriendelijk, snelle bezorging, goede service

Hopeloos

Online belegde broodjes besteld. Aangegeven dat het dinsdag 30-03 om 11.00uur bezorgd moest worden. Om 11.20uur maar eens gebeld waar het bleef. De order was niet bij het filiaal binnengekomen. Vervolgens de order telefonisch doorgegeven zodat men het alsnog kon komen brengen. Toen bleek dat 3-4 producten helemaal niet leverbaar waren, waaronder de broodjes met boeren omelet. Men zei dat deze wel op de website staan, maar helemaal niet geleverd kunnen worden. Iets na twaalven werd de boel alsnog geleverd. Vervolgens heb ik per mail contact gezocht met de klantenservice. Geen enkele reactie. Wel een mail of ik SPAR wilde beoordelen. En dat doe ik bij deze. Zonde. Want het brood was lekker.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Mathijs, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het broodjes bestellen via spar.nl niet helemaal is gegaan zoals je zou mogen verwachten. Het is natuurlijk niet fijn wanneer een online bestelling niet compleet geleverd kan worden. Excuses hiervoor! Goed om te horen dat de levering na het bellen nog wel plaats heeft kunnen vinden. We vinden het fijn om deze review te ontvangen. Hiermee kunnen we namelijk onze processen verbeteren. Deze feedback nemen we dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Topservice en veel verse streekproducten

Veel heerlijk verse streekproducten, uitgebreid assortiment, hoge klantvriendelijkheid en service is top!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede snelle bezorging van mijn boodschappen.

een geweldige service !

De spar zorgt iedere week dat ik mijn boodschappen in huis krijgt....chapeau voor de mannen van de spar !

Super! Goed en snel geleverd

Heel tevreden

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.