Snelle bezorging, prima producten

Snelle bezorging, prima producten

Ik ben tevreden

Ik had online besteld en mijn man heeft de boodschappen opgehaalda

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

De Spar was de redder in nood in de eerste lockdown toen we twee en een halve maand thuis zaten We waren erg blij dat er voedsel werd geleverd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Mooi assortiment voor een schappelijke prijs. Super vriendelijk personeel.

Goede eerste ervaring met online boodschappen doen!

Vanwege Corona genoodzaakt om online boodschappen te doen, verrast door de service en het vertrouwen om middels een factuur achteraf te mogen betalen. Daarnaast de versheid van de kokosmakronen, die nog bijna warm waren ;-). Top, mijn complimenten aan Spar van Santen!

Super geregeld!

Goede ervaring met de Spar.

Vriendelijk

Klantvriendelijk, goede service en mooie versproducten!

Snel en goede service, van de zomer een keer verkeerde ijsjes gebracht, maar was zo weer geregeld , ik had zo de goede ijsjes, top.

Positief

Duidelijke bestelprocedure op website, goede beschikbaarheid leverdata, waren goed geleverd en op tijd, voorkomend personeel (ook bij telefonische navraag over bestelling)

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gastvrij. Ruim assortiment.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Handige manier om vishaken te doen.

Het is heel handig, je moet wel zelf goed opletten wat je bestelt. Bij het inpakken is het niet helemaal goed gegaan. Was één product niet wat ik besteld had. De boodschappen weren ook duurder dan op de bestelbon. Waarschijnlijk doordat er in deze spar een aparte slager is.

afspraak goed nagekomen

snelle levering volgens afspraak

Zeer hulpvaardig

Ze staan gelijk voor je klaar

Klantgericht en behulpzaam

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Klantvriendelijk, goed ingericht, goed op corona ingespeeld

Zie boven

klantvriendelijk

Voor de corona crisis ging ik soms naar een Spar winkel. Het viel mij op dat ik het prettig winkelen vond. Geen grote supermarkt die mij lokt met aanbiedingen. Overzichtelijk, goede producten, nette winkel(s), vriendelijk personeel. Om bovenstaande redenen had ik gekozen om mijn boodschappen bij de Spar te bestellen. Deze boodschappen werden netjes afgeleverd.

100 % goed

Superfijn

Zeer vlotte bezorgdienst Spontane behulpzame en vriendelijke medewerkers

Snel en efficiënt

Snelle levering, ontbreekt wel eens iets Maar verder dik tevreden.

Geweldige service.

Zeer gedetailleerde en overzichtelijke website om de boodschappen uit te zoeken. Snelle levering.

goed en snel

Vriendelijk en behulpzaam, bellen bij problemen met het bestelde .

Dik tevreden!

Dik tevreden! Wat een prima service!

Superrrrr

Altijd vriendelijke bezorging, netjes verpakt en goede service.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.