Super !!!

Goede service. Iets vergeten, dan wordt het binnen een paar uur geleverd. Iets niet op voorraad, dan wordt een passend artikel gezocht of er wordt contact opgenomen. Super !!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

klantvriendelijk, sfeervol en gemoedelijk

ik kom altijd graag in de spar van Echtenerbrug. ik wordt er altijd hartelijk onthaalt en we hebben een praatje. de winkel is sfeervol de medewerkers klantvriendelijk en een ontzettend gemoedelijke sfeer. ga vooral zo door!

Superservice!

Superservice!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Altijd op tijd en volledig

Betrouwbare leverancier ten top! Zoals gezegd altijd op tijd en volledig!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goed en overzichtelijke website.

Goede service, goede producten

Prettige kennismaking, fijn dat het bezorgd wordt!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Top service en kwaliteit!

Flexibel

Fijn dat het mogelijk is de tijd aan te geven binnen de bezorgings uren van 8-12

Goede service, vriendelijk en ruim assortiment

Zie hierboven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Over het algemeen een goede ervaring

Voor het grootste deel werkt het bestellen prettig en efficiënt. Mindere ervaring is dat er regelmatig iets ontbreekt bij de bezorging. Wel word dit goed opgelost en zo snel mogelijk nageleverd. Ook als ik een keer wat vergeet te bestellen kan dit alsnog worden nageleverd. Personeel dat ik telefonisch spreek is altijd vriendelijk en behulpzaam.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Voldoende, maar het kan beter!

We bestellen onze boodschappen online voor de hele week. Dan komt het teveel voor dat de houdbaarheidsdatum de dag na aflevering al verstrijkt

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

fijne winkel waar ik graag kom

Aanbiedingen worden niet zo goed aangegeven. Dat is jammer. Doordat mijn mobiliteit is verbeterd, heb ik bezorging niet zo nodig. Binnenkort kom ik ook bij de Spar met mijn auto. Ik zie daar wel tegenop, omdat er geen goede invaliden parkeerplaat is. Naar de Spar gaan combineer ik graag met het uitlaten van mijn hond. ik kan de hond niet gemakkelijk veilig voor de winkel, dicht bij de ingang kwijt Staat hij naast de auto's. Grote bestelauto's staan soms vlak voor de ingang, zodat ik er moeilijk langs kan. Het hoeft allemaal niet duur te worden, zou beter georganiseerd moeten worden. Ps mijn e-mail klopt niet en is hier niet te veranderen. hijltje.van.abbema@gmail.com

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Mooie winkel en zeer klantvriendelijk

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Spar Stadskanaal heeft hart voor zijn klanten en heeft supervriendelijke service!

De online service van spar is echt een uitkomst voor ouderen die niet meer de deur uit kunnen. Het is betrouwbaar, efficient en bovenal overzichtelijk. Ook de bezorging verdient een dikke pluim. Altijd vriendelijk, netjes en op tijd. Voor mijn dementerende moeder een highlight van de week: “keurige mensen die mij elke week de boodschappen brengen”

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super service en klantvriendelijk!

Ik bestel mijn boodschappen nu al 4 jaar bij Spar Abbekerk en de service is altijd supersnel en perfect! Wanneer bepaalde producten er niet zijn, denken ze altijd mee voor bijv. een ander soortgelijk product etc. De bezorging is ook altijd geweldig. Kortom: een super winkel!

zeer goed

goede service

Doen wat ze beloven

heel goed geregeld

Snelle levering, maar niet alles geleverd

De bestelling werd al om 17:00 uur bezorgd😁 Helaas ontbrak er een essentieel onderdeel van het recept dat ik wilde maken. Als ik daar een melding van had gekregen had ik bij aankomst een vervangend ingrediënt kunnen kopen.

Handig winkelen!

Heel handig is de standaard boodschappenlijst. Daarnaast is er een goede zoekfunctie. Het enige wat ik onhandig vind is dat de folder van donderdag tot donderdag loopt. Ik moet op woensdag mijn bestelling insturen om deze op vrijdagmiddag binnen te krijgen en kan daardoor nooit gebruik maken van de aanbiedingen. De aanbiedingen die ik op woensdag in beeld krijg zijn de dag erna verlopen en gelden dus niet meer voor mijn boodschappen. Verder zeer tevreden over de bestelmogelijkheden.

Alles gaat volgens wens

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Een fijne winkel. Een winkel waar je plezier hebt.

Ga zo door !

Geen Plus of Jumbo of AH, maar........SPAR !!!!

Alles gewoon goed; service, producten en vooral.......niet moeilijk doen!

Zeer goede supermarkt

Zeer klantgericht en klantvriendelijk en meest flexibele super waar we tot nu toe mee hebben samengewerkt.

Betrouwbaar

Alles wat ik nodig heb is er Mooie groente en fruitafdeling. Altijd vriendelijk personeel.

geweldig

geweldige personeel keurige winkel

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.