Super service van Spar Maas in Asten=Heusden

Buiten bezorggebied om toch broodjes bezorgd.

Goed geregeld

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

thuisbezorging uitstekend!

Bestellen en thuis kunnen laten bezorgen door Spar Burgh-Haamstede is heel fijn en werkt perfect.

super

heel fijn en vlot geholpen!

vriendelijk

Goeie service

de werknemer belde mij wel terug, maar ik moest zelf eerst bellen over een online bestelling, die er achteraf niet bleek te zijn, het assortiment bij Spar is erg matig

tevreden

zeer tevreden, vriendelijk personeel, en levering op tijd.

goed maar kan beter

- recepten zijn leuk en goed op de site maar ik kan niet in een keer de producten bestellen - producten voor de recepten zijn niet altijd in het assortiment van de winkel te vinden - recepten printen levert een te klein recept op om te lezen van een A4

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Bas, Bedankt voor je waardevolle feedback! Vanaf vandaag kunnen de producten in een keer worden toegevoegd aan de bestelling. De komende tijd zal het worden uitgebreid en dus zal de optie om alle producten in een keer toe te voegen bij steeds meer recepten aanwezig zijn. Ik heb ook gekeken naar het printen van recepten. Bij ons komt het recept wel op een formaat wat goed past bij een A4. Als het toch niet lukt help ik je graag. Je kunt een email sturen naar ecommerce@despar.nl Met vriendelijke groet, team SPAR

perfect systeem

vriendelijk, behulpzaam meedenkend. Als een artikel niet voorradig is wordt een alternatief geleverd.

Gemakkelijk en goed.

Alles netjes afgeleverd

Super makkelijk en netjes afgeleverd

Supergoede service

Aardige mensen en ze nemen even contact op voor afleveren

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede bezorgservice. Zeer attent en correct.

Wanneer er uit de bestelling dingen niet leverbaar zijn wordt er gebeld en besproken wat wel mogelijk is. Altijd op tijd en zeer vriendelijk.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Geweldig ga zo door

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super service en vriendelijke mensen

Klantvriendelijk

Super fijne winkel

Hele goede service!

Gratis bezorging

Goede service en gratis bezorging!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bezorging en kwaliteit van de versproducten prima. Website matig.

Producten die wel in de winkel staan, zijn via de website niet te verkrijgen. Bijv. Koopmans fijne cakemix, gedroogde gewelde abrikozen. Verder zijn soms producten ineens niet meer te bestellen. Bijv. Melkan magere yoghurt, karnemelk etc.

goed, snel,vriendelijk

het bestellen gaat makkelijk. het bezorgen op tijd. vriendelijke en behulpzame bezorging.

Alle boodschappen die ik had besteld waren er. Ook netjes op de afgesproken tijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Niets op aan te merken, vlotte en vriendelijke bezorging op ons vakantieadres

Zie hierboven.

Super tevreden

Altijd goede bestelling geleverd, zeer plezierig in bejegening. Als er iets niet op voorraad is wordt er even gebeld en overlegd. Top Spar Zonnelaan Groningen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

top service in de winkel in Blijham

Altijd vriendelijk, en verse producten van top kwaliteit.

Goede service!

Dick en Lida denken met me mee en doen nét even dat stapje extra.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.