Voor de eerste keer besteld vanwege het virus. N

Ontzettend goed geholpen...

Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers. Alleen op website stond: thuisbezorgen. Toen ik mijn lijst klaar had, bleek dat ik niet in de bezorgregio viel. Maar bij afhalen bood men excuses aan.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Het is makkelijk en te bestellen via de webshop en vriendelijk personeel in de winkel.

Ik heb voor eerste keer boodschappen online besteld via Spar. En dat was mijn goed bevallen ik had niet laten bezorgen maar opgehaald bij de winkel zelf. Het personeel wat daar werkt was ook super klantvriendelijk en behulpzaam, en ook de producten waren van goede kwaliteit. Ik raad het mensen wel aan om daar boodschappen te doen zoals online als in de winkel. Wel vindt ik het jammer dat je het in de winkel of pas aan de deur moet betalen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heel fijn de persoonlijke aanpak en de service.

In tijden van zorg, staat SPAR voor je klaar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

supergoede persoonlijke aandacht

Lida en Dick gaan altijd net dat stapje verder in de service.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Top service, heel blij mee!

Top service, volgende weekend bestellen we weer. En zo leuk een bos tulpen cadeau.

heel correct

heel correct

Ik mis wel de houdbaarheid(datum) verse melk bij het bestellen ervan.

Prima ben zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden met de levertijden van de Spar in Spaubeek

Super alles volgens afspraak een dikke pluim

Ik vertel dit zeker door wat een service

Top geregeld met de ophaalservice na online bestellen

Prima geregeld met het bestellen en ophalen in deze dagen van crisis , keurig ingepakt zodat we het overzichtelijk konden overpakken!!

heel goed

dikke duim verdienen jullie dat alles zo goed geregeld is

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

korte besteltijd en genoeg keuzes uit besteltijden.

Mijn boodschappen zijn prima afgehandeld, de winkel is fijn dichtbij. volgende week weer.

snelle , nette aflevering spullen

snelle , nette aflevering spullen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Juiste tijd bezorgd en alles ziet er goed uit.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Gewoon keurig, netjes en op afspraak

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goed. Ik werd zelfs gebeld voor de boodschappen die niet voorradig waren.

Betrokken personeel .

Prettig contact bij verzoek om aanvulling bestelling en bij afleveren boodschappen.

Goed en snel geleverd

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Netjes op tijd en alles aanwezig

Fijne winkel. Staat klaar voor je

...

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Wordt goed en vriendelijk behandeld in de winkel.

Bij de bestellingen op internet staat dat producten in voorraad zijn maar bij aflevering ontbreken er producten of wordt er wat anders geleverd. Misschien is dat wegens de omstandigheden nu, maar er mag wel iets beter na worden gekeken,

Snelle en correcte service

Ze waren er op de aangegeven tijd. Ik werd vriendelijk geholpen. Hebben tussendoor lekker gebabbeld. Alle producten waren aanwezig. Al met al, top!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Er is keurig geleverd, op een paar kleine dingetje na.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

fijn dat de boodschappen bezorgd werden

Uiteraard had ik veel begrip dat ze paar uur te laat waren. Met deze drukte kan ik daar heel goed inkomen

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.