Produkten, dienstverlening en maatwerk.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

goeie winkel alles vers en goed

ook de bezorging is super vriendelijk personeel en goede service

Geweldig! Top service....meedenken!

Allereerst, onze dank is groot. Wij waren met ons gezin op Texel en er was iets niet goed gegaan bij het online bestellen van onze boodschappen. Aansluitend gebeld met AH, de Co-op en de Jumbo. (allen op Texel) Niemand kon de boodschappen op dezelfde dag leveren als dat ik zou bestellen. Na een kort gesprek met de eigenaar/bedrijfsleider van SPAR Kalverboer op Texel werd mij toegezegd dat ik alle boodschappen online kon bestellen en dat zij de boodschappen nog dezelfde dag bij ons in het huurhuisje wilden afleveren. Wat een service! Geweldig toch?! Onze dank is groot!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heerlijk tot in de keuken gebracht

Plaatselijke spar super

Vriendelijk correct. En sociale eigenaars en winkelbedienden

buurtsuper

aanbiedingen zijn niet altijd voorradig , en momenten dat de communicatie niet goed gaat onderling. vb; vraag wanneer iets komt , de ene zegt dit en de andere dat, van elkaar niet wetend .

Boodschappen tot in de keuken.

Assortiment niet erg uitgebreid zou iets meer mogen. Verder goed!

Beste Agnet, Bedankt voor je review. We nemen het mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

slome afhandeling in de winkel

Ik had een pick up afspraak. Moest vervolgens zeker een half uur wachten. niet klantvriendelijk. ze weten af en toe niet waar ze mee bezig zijn. en bepaalde verse kruiden waren gewoon bedorven. of zaten verkeerde bestelling in van andere producten. wel bijvoorbeeld een fruitmix. maar dan tropisch terwijl ik een andere fruitmix op internet had besteld. gewoon niet nauwkeurig.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Hanneke, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Dat is niet helemaal de bedoeling, natuurlijk. We nemen contact op met de ondernemer, zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. We vinden het fijn om deze review te ontvangen, hiermee kunnen we onze service verbeteren. We nemen je beoordeling mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

gewoon GOED

Uitstekende service bij thuisbezorgen. Bederfelijke waren worden in de koelkast gezet. Goede vriendelijke service.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Gemakkelijk om boodschappen te laten bezorgen bij ons vakantiehuisje op Vlieland. Goeie service van Spar.

heel Fijn

Bestelling heel goed bevallen

bezorging was fijn!

Bestellen en laten bezorgen was heel prettig. De bestelling of eigenlijk de bezorging was voor ongeveer 95% juist. Onhandig was dat bij de zaken die miste of overbodig geleverd zijn het niet zo 1 2 3 gecorrigeerd kan worden. Kan wel maar is gedoe.

Niet komen opdagen

Er is gewoon niemand geweest. Niet betrouwbaar en niet voor herhaling vatbaar. Jammer als je ziek bent je alsnog de deur uit moet voor boodschappen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Jonne, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de kwaliteit van de levering via SPAR.nl niet verloopt zoals je zou mogen verwachten. We nemen hierover contact op met de ondernemer, zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, SPAR

Klantvriendelijke website, eenvoudig online bestellen

Het was heel fijn om voorafgaand aan ons weekendje weg op Vlieland onze boodschappen online te bestellen op de overzichtelijke website van Spar. Onze boodschappen stonden bij aankomst klaar bij het vakantiehuis; top service!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heerlijke belegde broodjes!!! Ruim belegd en knapperig.

Goede winkel aardig personeel

Klantvriendelijk!

Onze Spar in Schalkwijk is onmisbaar! Fijn perspneel, gezellig en goede prijzen en voorraad.

Snel met keurige bezorgster

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Helaas waren een aantal artikelen niet op voorraad. Werd keurig voor gebeld en opgelost. Daardoor wel een tientje duurder uit. Een flesje ontbrak in een sixpack. Verder prima bevallen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Uitstekende website waarop we onze bestelling konfrn doorgeven. Perfekt en op tijd bezorgd. Top!

Zie hiervoor.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Bestellen ging eenvoudig en goede service bij het ophalen.

Voor het eerst online besteld. Werkte prima. Voor herhaling vatbaar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Vriendelijk, goed overleg en snel

Bij vragen over bepaalde product bellen ze om te overleggen voor alternatief. Snel en erg vriendelijk en goede service.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

De service van Spar Rijswijk (NBr) is top. Snelle levering en zelfs door een fout van mijzelf door een verkeerd product te bestellen, kwamen ze deze omruilen tegen het goede product. Dank daarvoor.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede producten en een levering op de gewenste dag en tijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heel fijn dat er een bezorgservice is!

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.