Omdat we op de fiets de boodschappen niet konden meenemen werden ze gratis bij het huisje bezorgd. Top !

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede levering, maar vooral goed contact bij vragen

Wat ideaal om op deze manier je boodschappen op vlieland te laten bezorgen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

goede winkel goede service!

altijd snelle levering en correct

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Snelle service, vanmorgen besteld en vanmiddag in huis

Bestellen gaat eenvoudig. Snelle service en alles wordt keurig binnen gebracht door vriendelijk personeel of eigenaar

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Prima verzorgd

Netjes gebeld over een aantal niet dezelfde dag te leveren goederen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Produkt dat uit het assortiment is nog steeds te koop online.

Op maandag Heineken oud bruin besteld. Levering van dinsdag door Spar verschoven naar woensdag. Op donderdag krijg ik te horen dat dit produkt uit het assortiment is, maar ik kan het nog steeds online bestellen.

prettige service en ruime keus

Ik heb de service van het aan huis brengen als heel prettig ervaren en de website was goed toegankelijk. Jammer is dat er soms niet snel bezorgd kan worden en ik zou blij zijn met meer biologische producten.

Levering en producten prima

Ik heb telefonisch informatie gevraagd of de spar producten terug neemt die onaangebroken zijn na een groepsweekend. Die kennis was niet aanwezig terwijl op de site wel een vermelding staat. Verder kon ik een aantal producten niet vinden met name rozijnen en zout stengels. Verder vond ik het niet duidelijk om de volgende stap te zetten toen het winkelwagentje vol zat. Heb toen gebeld en ik vond dat het personeel niet op de hoogte was hoe te handelen. Na 1,5 uur met een bedrag van 450,00 aan boodschappen is het toch gelukt en na tevredenheid geleverd.

Geweldig !!!

Als geweldig ervaren, diepvries werd zelfs in de vriezer gelegd 👍👍👍

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Soms krijg ik niet wat ik wel besteld heb

Soms geen kassa bon. Soms artikel niet leverbaar. Soms maar een kleiner aantal geleverd dan besteld. Soms artikel niet te vinden op site. Soms ander artikel geleverd dan besteld. Al met dus matig

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Hadden boodschappen online besteld en kregen het keurig afgeleverd bij het huisje. Ze waren wel wat vergeten en na een telefoontje kregen we dat ook nog bezord. Voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de service.

Heel fijne winkel

Prettige winkel, overzichtelijk. Behulpzaam personeel.

Supersnelle en accurate service!

Na het plaatsen van de bestelling, wat kinderlijk eenvoudig ging, werden de boodschappen in de middag keurig op tijd geleverd. Spulletjes voor de koeling ook nog eens apart in een doos!!!

Prima levering

Via de website besteld. Prima op tijd en compleet geleverd

Goede brengservice

Goede service, en goede kwaliteit!

Top geholpen! Alles netjes afgeleverd. Vriendelijk personeel. Aanrader.

zeer positief

klantvriendelijk, attent, aardig, aardige bezorger, direkt antwoord op mijn email.

Geweldig lekker.

Vind het een hele fijne winkel TOP personeel en staan altijd voor je klaar en de maaltijden erg lekker.

Service met een lach

Altijd goede service en een vriendelijke lach

Fijne service!

Ik heb besteld bij de Spar en kreeg heel snel antwoorden op mijn vragen en de levering was goed op tijd!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Service tot nu toe vind ik matig

Ik heb een bestelling gedaan online bij de spar om te laten bezorgen. Om het correcte adres door te geven had ik in de ochtend gebeld en kreeg ik toen te horen dat mijn bestelling niet bezorgd zou worden. Terwijl ik wel de minimum van 50 euro had besteld.

Beste Yusuf, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak! Vervelend dat de kwaliteit van de levering via SPAR.nl niet is verlopen zoals je had verwacht. Ondernemers mogen zelf bepalen tot waar zij de bestellingen leveren. Zou het zo kunnen zijn dat het correcte adres dat je telefonisch door hebt gegeven, buiten het bezorggebied van de ondernemer valt? We nemen in ieder geval contact op met de ondernemer, zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. We nemen je beoordeling ook mee in onze ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, SPAR

Alles boodschappen waren er en snel geleverd..

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Ruim assortiment, levering zoals belooft

zie hierboven

prima winkel

Boodschappenservice op Vlieland is een heel relaxed begin van onze vakantie,aardige mensen daar.

Erg handig

Helaas bezorging niet binnen de afgesproken tijd. Verder prima.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.