Zeer tevreden over de Spar

Fijne winkel , behulpzaam personeel, fatsoenlijk en netjes. Prima artikelen, wordt altijd netjes thuisbezorgd, Kortom geen klagen ,ben er altijd blij mee.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Kan altijd van Remco en Linda op aan geweldig team .

Meer dan tevreden

Prima service!

Fijn om online te kunnen bestellen Het zou fijn zijn om de bestelling tot bv de dag voor levering, nog bij te kunnen stellen. Mvg, M Bosboom

de boodschappen worden netjes bij de deur afgeleverd en is er iets niet in orde, dan wordt het opgel

De boodschappen worden netjes afgeleverd en is er iets niet in orde dan wordt het opgelost

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Hele goede en vriendelijke service

Zijn hele lieve aardige medewerkers. Allemaal. Goede service. Altijd behulpzaam. Zeker aan te bevelen aan andere.

Alles snel en goed !

Meedenkend en adviserend. Keurig op tijd klaar en de bestelde broodjes waren heel lekker.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Prima service. Bestel vaak online. Altijd prima verzorgd. Als er iets niet voorradig wordt dit duidelijk vermeld en eventueel indien mogelijk vervangen voor ander artikel. Boodschappen worden gescheiden afgeleverd. Zoals diepvries apart.

Zeer Tevreden

Ik ben zeer tevreden over de bestelling

Vriendelijke bezorger. Altijd. Op tijd. Mooie website, overzichtelijk en makkelijk bestellen. De producten zijn altijd in orde. Dike pluim voor jullie!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Altijd correct op de afgesproken tijd.

Ik ben heel tevreden

vriendelijkheid, goeie bezorging top

Altijd op tijd er is nooit iets teveel voor ze

Heel goeie service

Altijd vriendelijk personeel Goeie bezorgdienst Is er iets niet bellen ze netjes op voor een vervang produkt

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Als er iets niet geleverd is en wel betaalt brengen ze het nog, super goed opgelost.

super goed

dat ze altijd zeer op tijd zijn met leveren

geweldig

de bezorging uitstekend en de service is ook erg goed.. ......................kan niet beter!!!

Super vriendelijk

Altijd goed Niet moeilijk doen

Prima service niets op aan te merken

Zelf heb ik een goede ervaring bij deze winkel. Niet op aan te merken

Goede winkel fijn personeel goed assortiment

Bezorgers zijn vriendelijk word uit de krat op de aanrechtgeplaatst een praatje niets gehaast erg comfortabel

Door blijven gaan.

Spar staat altijd op de afgesproken tijd voor de deur.

Super blij mee goede producten en snelle bezorging

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Ben heel tevreden. Ga zo door

Betrokken

Altijd correct en overzichtelijk ingepakt staat het klaar in de winkel

Zijlweg 18

5145NR Waalwijk

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.