Heel makkelijk.

Voorlopig even gestopt met de maaltijden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Betrouwbaar en persoonlijk

Zie hierboven, ervaring bij andere bezorging, andere winkelketen dat er nogal es wat fout ging, verkeerde spullen geleverd....

,,,,

,,,

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

de Spar is goed, maar het wordt nog beter!

Onze Spar is goed, maar het wordt nog beter! Vanaf 20 november wordt onze Spar verbouwd. Ik en velen met mij hebben via een powerpoint presentatie al een beetje kunnen zien hoe het gaat worden, maar in het echt??? We zijn erg benieuwd!!

Feestelijke ontbijtboxen

Wij hebben nu twee keer feestelijke ontbijtboxen bij Spar besteld en dat is ons goed bevallen.

Klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend.

werkt goed, leuke bezorger

niet alle artikelen beschikbaar

Goed en snel.

Ik heb een kerstontbijt besteld en er werd meegedacht en werd keurig afgeleverd.

keurige bezorging

Altijd keurige bezorging,en is er iets niet voorradig, word even gebeld, En de klant is echt koning, fijne lage bestel-maximum. Gewoon top.

Alles goed geregeld wat ze niet op voorraad hadden in overleg wat anders gekregen

Zeker voor herhaling vatbaar!

Alles was in orde. Voor een bepaalde hamsoort, die niet voorradig was, werd een duurdere soort geleverd tegen dezelfde prijs.

uitstekend

uitstekend

goede service

zeer vriendelijk personeel

gewoon super spar Rijkevoort

gewoon alles goed geregeld,

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Behulpzaam, wanneer nieuwe producten, zijn ze voor in.

Helemaal top

Top geregeld, blijf zo doorgaan

super service

boodschappen netjes bezorgt vriendelijke bezorger producten minimaal 3 dagen houdbaar

Goede service bij de spar in.hierden, vriendelijk personeel en ze denken altijd met je mee

Fijn dat mijn bpodschappen thuisgebracht en binnen

Leuke behulpzame bezorging door Leon en fijn dat er tot nu toe geen minimum bedrqg besteld hoeft te worden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

De bezorging is een prima service

De bezorging was echt een uitkomst toen ik even niet zelf mijn boodschappen kon halen. Alles werd met een vriendelijk woord en gezicht in de keuken voor mij neergezet.

Klant vriendelijk

Ik vind dat de Spar het goed doet.

Altijd behulpzaam, vriendelijk en uitstekende (bezorg-)service

Altijd behulpzaam, vriendelijk en uitstekende (bezorg-)service

Fijne winkel met voldoende assortiment

Rustig winkelen en vriendelijke hulpvaardige medewerkers.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Het enige nadeel is dat je €4,95 moet betalen. Ouderen hebben bijna nooit €50,— aan boodschappen nodig en is er een behoorlijke drempel als je maar een paar boodschapjes nodig heb. Is het mogelijk om bijvoorbeeld voor de Boogerd (woonwijk met veel 65+) aparte afspraken te maken? Bijvoorbeeld op een of twee dagen in de week gratis te bezorgen (min. €10,00) hiermee stimuleer je bewoners op dezelfde dag te bestellen. Waardoor jullie niet voor een bewoner naar de Boogerd moeten rijden. Ik ben momenteel minder mobiel en zou zeker gebruik maken van deze optie. Ik zie graag jullie reactie.

Uitstekend!

Ik had voor het eerst besteld en had iets niet goed gedaan, enkele boodschappen stonden dubbel genoteerd. Toen hebben ze mij opgebeld of het aantal wel klopte. Dit was zeer attent en werd zeer gewardeerd!!

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.