Eerste gebruik van gemaakt alles goed geregeld

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Snelle en correcte levering.

Super service!

Een super service! Netjes op tijd, en bestelling compleet.

Keurig gebracht Corona proof. Alles gekregen en netjes aan de precieze bezorgtijden gehouden

Niet alles wat ik wilde hebben was online te krijgen maar verder super service...

Voor de dag van aankomst een telefoontje met de mededeling dat een aantal bestelde producten pas later binnen zouden komen. In hetzelfde gesprek kon ik zelfs nog gebak bestellen voor een verjaardag terwijl dat online in de webshop niet in het assortiment zat.

Hele goede service.

Om twee uur op ons vakantieadres en de boodschappen stonden al klaar. Top.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Ik merk dat de bezorger meestal 1 of 2 uur vroeger is dan gepland was.gelukkig was ik wel thuis.

Verder alles prima hoor

Makkelijk vriendelijk behulpzaam en persoonlijk

Makkelijk vriendelijk behulpzaam en persoonlijk

Totaal niet klant gericht

Na 2 mails nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Jacco, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat je nog geen reactie op je mail hebt ontvangen. Zou je de vraag in een reactie naar ons willen sturen. Wellicht kunnen wij je helpen of in ieder geval je naar de juiste afdeling verwijzen. met vriendelijke groet, SPAR

vriendelijk en correct

behulpzaam en bekwaam

Perfecte service, goede communicatie en snelle levering.

Prima, zeer tevreden

Positief is snelle levermogelijkheid, nadeel vind ik soms wat beperktere assortiment tov enkele concurrenten

Prima geregeld

Jammer dat niet alle producten die op de website staan op voorraad zijn.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Perfect, het kan niet beter!

De bestelling was keurig op tijd. Alle producten waren van goede kwaliteit . De houdbaarheidsdatum is ruim. De bestelde groenten en fruit ook heerlijk vers.

Eerste ervaring is super

Door een knieblessure kon ik zelf even niet winkelen en moest daarom boodschappen bestellen. Het is mij goed bevallen. Alle spullen waren goed verpakt en alles in orde. Bezorging was netjes binnen het afgesproken tijdvak door een vriendelijke en behulpzame dame.

Spar is goed bezig!

Producten zijn gemakkelijk online te bestellen, correcte levering op de afgesproken tijd en de producten zijn van prima kwaliteit. De producten zijn gemakkelijk online te bestellen en van prima kwaliteit, gekoppeld aan een correcte levering op de afgesproken tijd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Zeer goede service en vriendelijk personeel

Goede producten, snelle en gratis bezorging boven € 50,00. Soms een kleine vergissing wat betreft een product maar voor mij is de persoonlijke en vriendelijke benadering wat telt.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Heel prettig dat er thuisbezorgd word in deze tijd. Fijn dat er nog een buurtsuper is met allerlei voorzieningen zoals geldautomaat, postkantoor etc.

Geweldig !!

Op tijd en netjes afgeleverd.

Boodschappen zonder zorgen

Bij onze aankomst op Ameland stonden onze boodschappen al voor ons klaar bij ons appartement.

Klantgericht, vriendelijk en waardevol

Fijn dat Spar Adel vooral nu in deze coronatijd er is. Ik ben zeer tevreden over de service en de klantgerichtheid.

Prettig

Goede producten. Snelle bezorging,

perfect!!!

je hoort sommige mensen die bij anderen kopen. dat ze de producten geven die nog maar net een paar dagen geldig zijn. nou bij onze SPAR in sluiskil is dat absoluut GEEN WAAR. alles heeft een houdbaarheid alsof ik zelf naar de winkel ga. alles is lekker vers. ze komen altijd op het uur dat ze zeggen. ik ben heel tevreden van de spar in sluiskil. heelllll tevreden zelfs!!!!!!!!!!!!!!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

netjes, alles is er, supervriendeliijk en dicht bij.

keurig nette schone winkel met vriendelijke mensen.. en de bezorging thuis is compleet, correct en corona-proof..

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.