Makkelijk bestellen en plannen

Makkelijk zoeken op de site. Aanbiedingen mooi overzichtelijk Handige tijdblokken om te laten bezorgen. (Anderen hebben vaan de ochtend of middag. Bij jullie per 2 uur.) Super dat bezorgen boven de 50 euro gratis is! Verbeter punt: Assortiment kan per winkel iets anders zijn. Je logt bij het bestellen in bij je eigen winkel, maar toch blijven de producten van de 'algemene' Spar. Daardoor zie je soms producten van een aanbieding wel als keuze terwijl je weet dat deze daar niet zijn.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Extra toevoeging zou zeker zijn. Als er vooraf betaald zou kunnen worden.

Fijne dorpswinkel

Nvt

Topwinkel!

Vooral het echtpaar dat de winkel aan de Heemskerklaan in Doetinchem bestierd maakt het een pareltje in deze wijk.

Gemak!

Bij thuisquarantaine een uitkomst!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

prima zaak, goede service

Fijne zaak, prima service en altijd bereikbaar. Wel wat duurder maar dat is begrijpelijk. Zou het niet willen missen.

redelijk goede ervaring

Mijn ervaring met spar is redelijk goed. Wij missen wel vaak boodschappen die wij hebben besteld. Ook zijn soms de houdbaarheids datums te kort.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goedendag, Bedankt voor de review. Goed dat je dit aangeeft. We gaan contact opnemen met de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst om te vragen of hier in de toekomst op gelet kan worden. Hopelijk gaat dit daardoor beter. We vinden het fijn om deze feedback te ontvangen. Hiermee kunnen we namelijk onze processen verbeteren. Deze review nemen we dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Heel tevreden, klant en product vriendelijk

Ik wordt altijd fijn behandeld als klant

prettige samenwerking

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

klasse heel behulpzaam en aanpassingen doen ze gewoon

hele fijne winkel een eigenaar Tim die weet hoe je een lokale winkel moet doen er altijd voor de klanten is als je een bestelling plaatst om te bezorgen en je wilt nog wat aanpassen dan kan dat zonde probleem heel gastvrij en innovatief in het uitbreiden van diensten. Tim laat nooit iemand in de kou staan en zal je altijd helpen zelfs als je een keer aan de kassa staat en je bent je portemonnee vergeten neem het maar mee kom straks of morgen maar betalen wie doet dat nu nog en dat vertrouwen in de klanten maakt zijn winkel wat het is top

prettig om op deze manier boodschappen te doen

zeer prettig om op deze manier boodschappen te doen en de service van het thuisbezorgen,

prettig om op deze manier boodschappen te doen

Gewoon heel goed

Bezorging zoals het hoort, volledig en snel.

Dit was perfect

Wij zijn een midweekje op Ameland en vooraf heb ik boodschappen besteld. Wij hebben hier geen auto namelijk. Dus fijn de zware dingen bij het huisje laten bezorgen. Ik had nog even gebeld, alles vriendelijk en netjes en stipt geregeld

Klasse!

Heerlijk, dat je direct, zonder abonnement er voor kan kiezen je boodschappen te bestellen en je ook niet geconfronteerd wordt met een, voor ons erg hoog, minimum bedrag. Ook de website is overzichtelijk en duidelijk. Fijn is het ook, dat je opmerkingen kan toevoegen, zodat je vragen kan stellen of aanwijzingen voor de bezorger kan geven. We zijn helemaal nieuw in deze buurt, maar hebben nu meteen een bekend gezicht. Klasse!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Behulpzaam en aardige man.

Werd netjes gebeld of we al in het huisje waren. Nog even de wijzegingen door genomen. Even later al bezorgd

Wij hebben hele goede ervaringen met de Spar Heerjansdam. Remcod oet er alles aan om zijn klanten tevreden te houden.

goede bezorging

fijn dat alles zo zorgvuldig behandeld wordt

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

De beste bediening van het begin tot het eind

Zo’n aardige bediening, altijd behulpzaam voor jong en oud en altijd vrolijk, ook in deze tijd, sterker nog: juist in deze tijd!, Altijd antwoord met een lach. Als je iets niet kan vinden of als het er niet is, zorgen zij ervoor!

Doet wat het zegt!

Komt op tijd, de boodschappen kloppen.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Er staat geen (super)Spar voor maar ze zijn wel super.

Zie boven:

Prima bezorgservice en flexibel

Tijdens quarantaine een aantal keren besteld bij Spar Pruissen. Snelle levering. Betaling via overboeking ivm corona. 10 minuten voor vertrek telefonisch nog wat dingen aan de boodschappen toegevoegd. Enige minpuntje....bij gebrek aan een artikel wordt een soortgelijk produkt toegevoegd. Maar paprika chips ipv naturel vonden wij niet zo prettig. Maar uiteindelijk zijn wij zo supertevreden! Ze hebben ons echt door de vervelende coronaperiode heen getrokken.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede service vlakbij in de buurt

Top winkel

Fantastisch personeel een genot om hier boodschappen te doen.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.