Super makkelijk.

Heel makkelijk om te doen. Je pakt je vorige boodschappenlijst erbij, iets aanpassen en klaar. Wordt binnen gebracht, pinnen en je hebt boodschappen gedaan. Hoe makkelijk wil je het hebben!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Altijd klaar om de mensen met raad bij te staan

Stuk voor stuk vriendelijk personeel waar je altijd alles kunt aan vragen en met de glimlacht antwoordt krijgt

Geweldige service

Bij de boeking van een gourmet menu was er iets niet goed gegaan. Personeel heeft dit zeer goed opgepakt en we zijn niets te kort gekomen. Zelfs op zondagochtend werd het geregeld dat we in de middag konden gourmetten.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

spar goede winkel

goede winkel goede eigenaar

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Fijne winkel en meedenkend personeel.

Voor deze kleine winkel een zeer uitgebreid assortiment wat ook nog overzichtelijker uitgestald is.

Prima en erg handig!

Thuis op de bank de boodschappen uitzoeken en wordt op jouw aangegeven tijd gebracht.. heel fijn!!

Zo klantvriendelijk

Attent en klantgericht

Een eerste keer via de website een bestelling geplaatst en dat werd goed opgepakt. Voeg daarbij de jaren van ervaring met de winkel en ik kan niet anders dan tevreden zijn.

Super relaxte service

Bezorging tot in de koelkast ondanks we zelf nog niet aanwezig waren.

Prima zaak

De bestelde boodschappen worden keurig op de afgesproken tijd bezorgt,lege flessen meteen verrekent.

Supergoed!

Nette bezorging, alles goed verzorgt!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Super fijn dat de boodschappen laat op de avond nog bezorgd worden

Zie vorige zin

Op tijd en goed bezorgd

Alles op loopafstand

Fijne buurtwinkel waar je snel nog eventjes je vergeten boodschappen kan krijgen. Ook het online bestellen werkt prima. Weet je zeker dat je boodschappen klaar staan als je vanuit je werk langs gaat.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Fijne winkel met fijne medewerkers

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Prima communicatie en bezorging

Ik bestel eigenlijk altijd Ivm de communicatie Bv ivm 7 km te ver is ivm beperkingen Gevraagd T togoodtogo als ik mm gereserveerd heb Geef ik een mailtje En swipe mm dan gelijk met de bestelling Zorg ik de bezorg tijd En geef aan bij mijn bestelling of togoodtogo erbij zit Of afgelopen week Een bestelling gedaan ivm verjaardag een week van te voren Maar ivm t alleen tijdens t alleen geleverd beschikbaar is in december werdt gemelt Ik heb t zelf een alternatief gemaakt Goede communicatie Per mail of telefonisch Ik bestel ook meestal bij een andere winkel Maar de bezorg dienst En service alternatief (wat jullie hebben y assortiment bv kaas plankje had ik besteld Ik zou geen 5 sterren willen geven Maar bv 100

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede levering door gemoedelijk personeel.

Goede levering van meerdere artikelen uit de aanbieding, geen maximum afname per klant. Zeer positief. Alles centraal kunnen bestellen en laten leveren is een groot pluspunt! Er ontbrak 1 artikel uit de bestelling, dit heb ik kostenloos af kunnen halen.

Zeer klantvriendelijk!

Zeer vriendelijke man die daar werkt. Vrolijk en enthousiast!

Niks bezorgd en ook geen informatie

Op de afgesproken tijd kwam er niemand iets bezorgen. Later informatie gevraagd in de winkel, want de telefoon werkte niet. Ze waren het vergeten! Ook hadden ze het niet in voorraad, dat kan gebeuren. Wordt vervolgd.

Fijne winkel mooi assortiment

Uitmuntend in brood groente en fruit Gewoon goed zonder franje

prima en goede service ook als het niet geheel loopt zoals verwacht

Een artikel was niet meer leverbaar. Ze hebben gezocht naar alternatieven. Uiteindelijk is de rest afgeleverd onder dezelfde condities.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Geweldig dat je online kunt bestellen en dat het op je vakantieadres afgeleverd wordt.

Vlotte bestelling en levering

Het ging helemaal goed ! Snel en duidelijk.

Een hele duidelijke bestel site en eenvoudig. Top gewoon.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ voor 10:00 besteld, is dezelfde dag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.