Een verrotte ui is geen ui

Bij Spar City zitten de vliegen in de druivenbakken en de fruitvliegjes kunnen ongestoord de ananas eten. Bij thuiskomst had ik een rotte ui gekocht.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Goededag, Wat vervelend dat het bezoek aan een van onze SPAR City vestingen niet helemaal prettig is verlopen. We doen ons uiterste best om onze producten zo goed mogelijk aan te bieden. Het is natuurlijk niet leuk als een van de gekochte producten niet meer goed blijkt te zijn, excuses daarvoor! met vriendelijke groet, SPAR

Fijne winkel en lieve mensen die er werken.

Persoonlijk, mooie winkel, hardwerkende mensen.

heel goed

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

erg klantonvriendelijk en geen rekening met Corona maatregelen

Een neder werker van Esso spar Maartensdijk op a 27 houden geen rekening met Corona maatregelen en hoeveelheid klanten in winkel. Melden dat aan collega dat een medewerker geen afstand hield en kreeg zelf verwijten naar mijn kop. Ben hier niet van gediend, dus kom nooit meer bij benzinepompen met spar.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Paul, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het bezoek aan een van onze Express vestigingen niet prettig is verlopen. Excuses daarvoor! Bij SPAR nemen we de corona maatregelen uiterst serieus. Goed dat je aangeeft dat er op een van onze vestigingen verbeterpunten zijn. We gaan contact opnemen met de desbetreffende vestiging om dit te verbeteren. We vinden het fijn om deze review te ontvangen. Hiermee kunnen we namelijk ons proces verbeteren. We nemen deze review dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Goede kwaliteit met vriendelijk personeel

Goede kwaliteit van de producten en vriendelijk personeel. Bezorgtijden komt niet altijd overeen met de afspraak en er zit wel geregeld een ander artikel in dan besteld. Maar dat weegt niet op tegen de kwaliteit en vriendelijkheid.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Sommige artikelen wat duur maar er staat een goed kwaliteit tegenover.

Werkelijk waar fantastisch!!

Met open armen ontvangen heel veel hulp gekregen en fantastische mensen. We love Ina

écht een super!

Gwoon een fantastische winkel....

Moeilijk boodschappen doen.

Service is prima,maar ik vind het moeilijk om een bestelling te plaatsen om dat er soms producten niet zijn.

Goede website en alles op afspraak

Website geeft volledig overzicht van het assortiment. Heb gekozen voor online bezorging ivm de vakantie drukte in de winkels. Ik dacht voor ruim 1 week verse groenten in huis te hebben maar dat is dus niet waar. Geen rekening gehouden met houdbaarheid datum.

Dikke prima

Onze boodschappen op ons vakantie adres laten bezorgen. Alles prima verlopen. Wat niet beschikbaar was op de bezorgdatum is vervangen door een alternatief product. Betaling bij aflevering of achteraf in de winkel (op Terschelling), ook goed geregeld.

Ontbrekende producten

Een chocoladereep zat er niet bij, en drie repen waren het verkeerde soort. Heb het maar gelaten, maar check even de doos voordat u het aanneemt..

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Beste Yoram, Bedankt voor de review. Wat vervelden dat de online bestelling niet helemaal is verlopen zoals verwacht. Het is natuurlijk erg vervelend als er een product niet bij zit waar je op gerekend hebt. Het komt wel eens voor dat een product niet meer op voorraad is. De ondernemer probeert dat een zo goed mogelijk vervangend product te zoeken. We vinden het fijn om deze review te ontvangen. Hiermee kunnen we namelijk ons proces verbeteren. We nemen deze review dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Een TOP broodje

Na een vervelende ochtend zonder waardering of een complimentje een broodje gehaald. Mijn humeur was na dit broodje weer helemaal in orde. Super lekker, goed belegd en zeker zijn geld waard, dikke duim hiervoor

Prima service, aardige mensen

Prima service, aardige mensen. ICT voor bestellingen doen kan beter (soms traag, werkt soms in het geheel niet)

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Niets op aan te merken Prima

Super gemak en de levering is compleet en in het afgesproken tijdsblok. Ben heel tevreden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

In Ameland boodschappen laten bezorgen. Goede service.

Super geregeld!

Tijdens ons weekendje weg, alles laten bezorgen voor een feestje. Echt super gedaan, complimenten. m vr gr Diana Bier

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Handig om onze vakantie te starten met aan huis bestelde boodschappen. Tijdvak van leveren klopte niet, maar werd keurig opgelost.

Fantastisch goede behandeling!

Toen ik voor het eerst in de winkel was, in de Breitnerlaan in Den Haag, was ik onder de indruk van de buitengewone hulpvaardigheid en vriendelijkheid van de, ik denk manager van de zaak. Dat was wel even een andere behandeling dan in een andere supermarkt bij mij in de buurt. Wat ik ook heel bijzonder vind, is dat er zo gemakkelijk een datum beschikbaar is voor de levering van het bestelde. Door verwonding aan een ruggewervel, ben ik momenteel niet goed ter been, en het is bijzonder prettig als je zo goed en vriendelijk wordt geholpen. Alle hulde! W.A. de Waal

Goede service, slechte website

Op de website staan te weinig artikelen, zodat ik vaak een mail moet sturen naar Mijn Spar leverancier over de extra gewilde artikelen. Ook is het te vaak voorgekomen dat de site niet of slecht werkte.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Beste Peter, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat je contact met de ondernemer moet opnemen voor extra artikelen. Dat is natuurlijk niet fijn. Ons online assortiment wijkt vaak iets af van het assortiment in de winkel. We zijn bij SPAR druk bezig om het online assortiment zo volledig mogelijk te maken. Ook zijn we druk bezig met verbetering op ons online platform. Hopelijk gaat dit in de toekomst beter! We vinden het fijn om deze review te ontvangen. Hiermee kunnen we onszelf namelijk verbeteren. We nemen deze review dan ook mee in onze ontwikkelingen. met vriendelijke groet, SPAR

Prima geholpen

Maaltijd salades besteld. Medewerken wist niet zeker of ze die konden leveren. Heeft mij terug gebeld om te zeggen dat het wel kon. Bestelling op tijd geleverd, prima service.

geweldig en op afgesproken tijd geleverd.

Als ik de boodschappen doorgegeven heb dan volgt een bericht wanneer de bezorging plaats vind.

Klantvriendelijk, goed assortiment, afspraak is afspraak. Prima en tevreden.

Prima ervaring, goede spullen en altijd vriendelijk.

Netjes in een doos en snelle service Doen we vast nog een keer

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.