Goed !

Goede service en vriendelijk bediening

prettige bezorging

alleen goede ervaringen met afgeleverde bestellingen

Vriendelijk

Aardig veel goede artikelen...

Prima service.

Wij zijn zeer tevreden over onze spar in Dussen. De site is naar mijn gevoel vaak lastig. Het lijkt erop dat er vaak veranderd wordt en er producten niet zijn.

Klantvriendelijk, attent, op tijd

Altijd goed geholpen. Voldoende assortiment. Complimenten

Netjes en klantvriendelijk geholpen

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Perfekt

Ben heel blij met Spar,vriendelijk personeel,en,boodschappen wordt perfect,en snel afgeleverd.Hele goede service!

Fijne winkel

Goed assortment

Gewoon goed

Vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht, en ruime keuze in assortiment.

Perfecte levering

vriendelijke mensen en altijd op tijd leveren door weer en wind

Altijd goed iets vergeten ook altijd na gebracht

Dik tevreden

Prima service, goede producten, heel tevreden

Alles wat ik had besteld heb ik ontvangen. omdat ik op leeftijd ben wil ik nog zoveel mogelijk zelf doen en heb ik maar een paar maal gebruik gemaakt van de service. Mocht het weer nodig zijn is Spar degene die ik bel.

Klantgericht en probleem oplossend super snel.

PRIMA Iedere keer weer!

Iedere keer weer ben ik blij met mijn Spar in Muiderberg. Keurig verzorgd wordt alles afgeleverd....

Heerlijk en makkelijk

Het is heel gemakkelijk om te bestellen. Het staat klaar . Het is heerlijk en vers .

super service

Ik heb een paar maal ,door ziekte , niet zelf boodschappen kunnen doen en toen ik ze besteld had , werden ze zowel op het oude adres en nu op het nieuwe adres prachtig thuis gebracht . Super.

Ga zo door

Fijn bezorging Word in keuken uit de krat gehaald altijd een gezellig vriendelijk e bezorger gewoon top

Was goed voor mekaar

Zie hierboven

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Heel fijn deze winkel dichtbij

De online bestellingen verliepen altijd goed. Ook in de winkel kom ik graag.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Vriendelijke bezorgers ,als het bestelde niet voorradig is vervangend artikel .

PRIMA !!

Gewoon heel goed!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

De bezorger is altijd beleefd*

Totaal geen klachten

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Behoorlijk aan de prijs, lekker dicht in de buurt

Ik doe (bijna) alle boodschappen bij Spar de Molen in Giesbeek. Bezorgen vnl ttv de lockdowns tijdens Corona. Bezorging was prima. Als ik zelf naar de winkel kan doe ik dat liever.illende benam De Spar is behoorlijk aan de prijs. Daarmee vertel ik niets nieuws. Ik kan meestal vinden wat ik nodig heb. Verspakketten, Soeppakketten ed staan onder verschillende benamingen op de website. Vandaar lastig zoeken...

Goede ervaringen

Boodschappen keurig op tijd bezorgd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goeie service, altijd op tijd. Zeer behulpzaam als dat nodig is

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.