ben heel tevreden over mijn Spar brengt elke week mijn boodschappen thuis ben er blij mee.

Altijd correct!

Gemakkelijk te bestellen. Wordt altijd op de afgesproken tijd bezorgt. Netjes verpakt, ook de diepvriesproducten worden op het laatst meegegeven zodat ze nog prima zijn bevroren. Dik tevreden.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Fantasties altijd staat het klaar en nog vriendelijk bovendien ook of je nu veel of weinig besteld. Een dikke tien

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Het is altyd prima en oké

Zoals je service mag verwachten krijg je het

Altijd op tijd geleverd

Met mijn bestelling wordt meegedacht! Als iets niet leverbaar is dan altijd een alternatief.

Geweldige service.

Geweldige service en goede en betrouwbare producten, proficiat.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Zeer vriendelijke bezorgers Boodschappen in orde Als iets er niet is word ik gebeld 100% tevreden

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Goede ervaring mee service is uitstekend

Service is top

Prima en goede service

Altijd vriendelijke bezorgers. Bezorgen het netjes. En pakken het ook uit. En zetten het op het aanrecht neer. En de lege doos weer netjes mee terug. Jullie zijn toppers!!. Het mag wel niet meer. Maar nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar 2024.

Behulpzame, vriendelijke bezorger

Dezelfde dag keurig netjes bezorgd, tot in de keuken.

Behulpzaam

Dat de boodschappen op de vast gestelde tijd worden geleverd, is eigenlijk vanzelfsprekend. Daarin verschilt de Spar nauwelijks van andere supermarkten. Maar in het vervolgtraject treedt bij sommigen het verschil op. Er zijn leveranciers die de krat(ten) voor de deur zetten en jou als 89-jarige de krat(ten) laten uitpakken en de boodschappen naar binnen laten dragen, terwijl ze zelf bezig zijn met hun smartphone. De Spar brengt die krat(ten) tot in de keuken, helpt om de boodschappen uit te pakken. En dat zonder zuchten of steunen om aan te geven hoe moeilijk het leven toch wel is. Het is waar, het is een inspannende taak om een reeks klanten te voorzien van hun boodschappen. Te meer te waarderen is het dan als die boodschappen met een vriendelijke houding worden bezorgd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Goede en vriendelijke bezorging van de boodschappen

Ik zou het wel fijn vinden als op de bestellijst staat dat het artikel er niet is daar is ruimte voor. Verder gaat het allemaal goed. Ik ben heel tevreden.

Boodschappen worden tot in de keuken bezorgd bier in de berging gezet ,kan niet beter ,super tevreden.

Uitmuntend

Fijne mensen, fijne service, staan altijd voor je klaar. Hier is de klant nog KONING. Dankjewel allemaal voor alles wat jullie doen. Ga zo door!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Je besteld en krijgt wat je besteld heel prettig

Super makkelijk

Jammer dat de spar in Dongen gaat stoppen. Zo fijn een goede buurtwinkel met kwaliteit hoog in het vaandel.

Alles werd altijd netjes geleverd en als er iets niet op voorraad was werd er gebeld voor een alternatief dat vond ik altijd wel prettig en fijn al met al een prima service .

Super snelle en keurige bezorging

Wij hebben in Abbekerk de mooiste Sparwinkel die ik ken. De eigenaren en hun medewerkers zijn goed aanspreekbaar en zeer deskundig. Op alle vragen die je hebt, krijg je netjes antwoord. Kortom, dit is een fijne, schone èn gezellige winkel, waar ik heel graag kom en / of bestel. Al jaren werken er dezelfde mensen, dat is al een heel goed teken en is voor de klant heel vertrouwd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Direct lekker ontspannen genieten van je vakantie dankzij SPAR

Wat is het geweldig dat wij, iedere keer als we naar Ameland gaan, bij aankomst onze bestelde boodschappen aantreffen.Dat betekent “ even helemaal niks” en direct heerlijk genieten van de rust en van al t lekkers ! Dank jullie wel

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Deze is altijd goed geweest. Want bij de spar is klant KONING.

Deze is altijd goed geweest. Vriendelijke mensen. Zeer behulpzaam. En dat geld voor iedereen. En altijd een vriendelijke lach. Daar kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

Klasse

Helemaal wat je hoopt en verwacht: klasse

Fijne winkel gezellige personeel en goeie service.

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.