Wij zijn heel tevreden over de spar Otterlo

We worden heel goed geholpen,en een prima bezorging

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? N.v.t.

Beste nieuwe Joost., Het was zeer prettig. Fijn te overleggen wanneer het gebracht werd en nog prettiger dat er gewoon contant betaald kon worden. Heb in de periode van me hernia en operaties veel gebruik gemaakt van deze bezorgwijze. Vriendelijke groet Tina Schoonhoven

Geweldige service, kan niet beter, toppie!!

Ze zijn vriendelijk, sociaal en behulpzaam. Heel fijne SPAR om je boodschappen te doen, geweldig!!

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Alles te koop om een goed leven te hebben

Prettige winkel goede service

Super!!!!

Is altijd tiptop verzorgd!

geweldig

fijn dat de boodschappen bezorgd kunnen worden

Ben tevreden.

Supergoed. Altijd klantvriendelijk en keurig bezorgd.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Nee

Hoe fijn kan het zijn. Vanuit je luie stoel je boodschappen te kunnen regelen.

Degene die de boodschappen brengt heeft het heel moeilijk. Het regent nijna altijd, zeker nu in december. Ikzelf kan alleen maar genieten van deze service.

gewoen geweldig

kom er graag en bestel ook online

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Prima bezorging, producten worden netjes gekoeld geleverd.

Vriendelijke bezorging.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Het werd snel geleverd en alles was precies zoals het besteld was.Toppie

Leuke mensen asn het werk en een goede service altijd.

Prettige medewerkers en goede service verlening door Spar Vegter, Groningen

Goede communicatie

Mijn vraag is goed uitgezocht en beantwoord

Altijd op tijd, zeer clientgericht

Meedenkend met client en op tijd, altijd complimenten

Hele fijne winkel

Ik ben heel blij met onze spar. Nette winkel en het afhalen gaat prima, net als het bezorgen trouwens.

• Help jij om SPAR te verbeteren door deel te nemen aan ons klantenpanel? Ja

Zeer accuraat en snel, klantvriendelijk.

Bestellen en bezorging zijn zeer klantvriendelijk, kan vaak zonder probleem iets telefonisch toevoegen indien iets vergeten te bestellen. Bezorger helpt met bestelling in huis te brengen en is zeer klantvriendelijk. Veel waardering.

maaltijden

Ik ben oprecht blij, dat Spar de kant en klaar maaltijden heeft uitgebreid met: Cordon Blue, Puree, en Spinazie.

Prima supermarkt

Hele goede bezorgservice voor klanten die(tijdelijk) niet zelf boodschappen kunnen halen. Vriendelijk personeel en erg tevreden over de dorpssuper!

Waren vriendelijk en netjes bezorgd met prima producten.

Vriendelijk, en goede service

ik ben heel tevreden

Goede verzorging en altijd op tijd,leuk personeel

Het was uitstekend voor elkaar allemaal

heel erg tevereden

Wordt super geholpen en alles is prima in orde.

zeer tevreden

vindt dat de spar een goede boodschappenserves geeft

Goede service verse producten

Heerlijke broodjes en sapjes. Vriendelijk personeel en goede producten en service.

Zijlweg 18 5145NR Waalwijk

Over SPAR

Bestel boodschappen bij SPAR ✓ voor €4,95 bezorgen wij de boodschappen ✓ vanaf €50 is bezorging GRATIS ✓ we hebben geen minimum bestelbedrag ✓ vandaag besteld, vandaag geleverd Je vertrouwde SPAR winkel doet voor jou de boodschappen. De boodschappen worden op de dag van bezorging (of ophalen) door de medewerkers van de SPAR winkel ingepakt. Zo ben je verzekerd van verse & kwaliteitsproducten. Bestel je regelmatig dezelfde boodschappen, maak dan gebruik van de handige boodschappenlijst functie. De medewerkers van SPAR zijn al jaren hét bekende gezicht uit de buurt. Zij zetten nét een stapje extra om SPAR online net zo dichtbij te laten voelen als de winkel om de hoek.