Super merk!

De beste jeans voor mijn zoontje. Goede kwaliteit, mooi aanbod en een snelle service.

Super!!!

Ik werd opgebeld, omdat er één spijkerbroek niet leverbaar was. De vraag was of ik het geld daarvoor terug wilde. Een andere kleur was ook een optie. Om 23.00 uur besteld en de volgende dag was het al in huis. En voor alle drie de kinderen paste ook nog eens alles. Mooie spijkerbroeken!! Dank je wel voor de goede service! Groetjes, Mandy

Ik ben zeer tevreden

Uitstekende ervaring! Zeer tevreden.

Super fijne spijkerbroeken

Snelle levering, fijne spijkerbroeken voor mijn zoontje die erg smal is, deze broeken zitten perfect!

Prima maskers, snelle verzending

Wij wonen in Noorwegen waar het onmogelijk was om passende maskers voor mijn dochter van 20 jaar te vinden. De tiener maskers van BOOF passen perfect. Enige minpunt waren de hoge verzendkosten naar Noorwegen maar dat konden we oplossen door familie in NL de maskers op te laten sturen.

Goed!

Geen problemen!

Fijn, goeie service!

Prettig contact!

Mooie kleding en de service is super!

Goede kwaliteit kleding! De service ook top! Ik werd netjes gebeld dat er 1 artikel niet op voorraad was en mon dit zonder problemen ruilen voor een ander artikel.

Indrukwekkend

Mooie, kwalitatief goede producten! Stoere broekjes en een zeer nette afwerking! Ook toen ik vragen per e-mail verzonden had over mijn bestelling werd ik keurig netjes geholpen!

Ademen door dit mondkapje gaat heel moeilijk c.q. is bijna niet te doen.

Zie hierboven

Beste AW, Vandaag hebben wij u gebeld en gemaild om dit met u te bespreken, omdat we dit erg vervelend vinden. Echter (helaas) hebben we u persoonlijk hierover niet kunnen spreken. 'Het went nooit' het dragen van mondkapjes. Wij vinden nog steeds dat het wennen is en een uitdaging om dit dagelijks te moeten doen. "Je ademhaling wordt dan echt behoorlijk beperkt. Het is zaak om vol te houden. "Steeds vaker een mondkapje dragen door corona is het begin toch wel even wennen, ook voor ons". Maar naarmate je eraan gewend raakt en zodra je weet hoe het gaat voelen, dan wordt het wel steeds makkelijker." Mocht je hierover vragen hebben, Dan horen we je graag. Remy Schmidt. BOOF

Super tevreden

Beste BOOF, ik ben zeer tevreden over jullie broekjes. Ik heb onlangs ook polo's voor mijn 2 zonen besteld en ik ben zeer tevreden. Snel geleverd en super kwaliteit.

The mask is way too big!

Watch out, it's described as a mask for 4 - 10 yes. But it's way too big for even a 7 years old!

Hi Christian, I am sorry to hear that you are not happy about your purchase. Could you send me a picture with your daughter wearing the mask? It’s possible that we send you wrong mask (for 18+) Because our own children of 6, 12 and 15 years old fit the masks, so normally it should fit. I am waiting for a response so that we can offer an appropriate solution. Kind regards Remy BOOF

Slecht

Broek voor mn zoon 11 jaar gekocht mt 158. Levertijd duurde lang, en eindstand mn dochter van 7 jaar mt 140 past de broek.

Beste Liesbeth, Zoals telefonisch besproken zijn onze broeken skinny fit met uitzondering van de Jogg jeans (Blacklight, Bluemoon, Firefly en NorthernLight). Wel fijn om te horen dat jouw dochter het broekje heeft gekregen en er blij mee is. Wat betreft de levering, nogmaals onze excuses hiervoor, valt niet goed te praten echter zijn we daarin afhankelijk van pakketbezorgers die het in de corona periode heel erg druk hebben gehad.

Super goed

Snelle bezorging en hele mooie pasvorm van de broek

Zeer goede kwaliteit en service

Zeer snelle service en producten blijven zeer mooi!

Snelle levering, goede kwaliteit!!

top!!

Goed!

Fijne kleding!

Super fijne broekjes!!!!

Snelle levering en fijne broekjes

Superfijne kleding die super passend is

Jeans zijn super fijn. Blijven erg mooi na wassen en Hebben een hoog draagcomfort

Mooie kleding van erg goede kwaliteit!

Mooie kleding van erg goede kwaliteit Vooral de spijkerbroeken zijn perfect voor smalle/lange kinderen! Ook de service is perfect! Aanrader!!

Top kwaliteit

Boof heb een zeer goed kwaliteit. Ik heb al jaren de korte spijkerbroeken. Maar blijven altijd mooi. Alleen jammer dat het tot een bepaalde maat gaat. Mijn oudste zoon van 13 kan ze helaas niet meer aan.

Mooie en kwaliteit jeans voor mijn kinderen

Voor mijn dochter (dun) kon ik nooit mooie spijkerbroeken vinden. Deze zijn Top! En een super kwaliteit! Mijn zoontje heeft ook alleen nog maar Boof!

Goede service en mooie spijkerbroeken

Ik had 3 broeken besteld in maat 134. Één van de broeken was goed en de andere 2 vielen veel te klein. Die teruggestuurd en de volgende dag had ik al een maat groter in huis. Top service. Nog een opmerking over de collectie, de broeken zijn mooi maar ik had verwacht dat jullie veel meer kleding in de collectie zouden hebben.

Ik heb al een aantal broeken besteldvoor mijn zoons en ben super tevreden over de kwaliteit en service!

Heel snel geleverd! En gemakkelijk bereikbaar voor eventuele problemen! Zeer tevreden!

Over Boof kinderkleding

Boof kinderkleding kopen? Dat doe je eenvoudig online, zowel voor baby’s, jongens als voor meisjes. Ontdek de small fit broeken waar het merk om bekend staat, net als de andere fijne fits en pasvorm. Niet zomaar iets dat we zelf zeggen, maar wat de kinderen ons zelf vertellen. Dankzij het gebruik van elastaan, binnen unieke designs voor mooie kinderkleding. Dankzij een doorlopende doorontwikkeling van de fit, waarmee onze kleding goed geschikt is voor actieve kinderen. Ontdek de collecties voor baby’s, jongens en meisjes, waarmee je online inspiratie op kunt doen. Small fit broeken en andere fijne pasvormen Bekijk in het bijzonder de small fit broeken, waarmee je kiest voor de fijnste pasvorm voor je kleine. Gemaakt van hoogwaardige materialen en vaak voorzien van een verstelbare elastische band. Van denim of andere materialen, netjes in Europa geproduceerd en op die manier bovendien een heel duurzame keuze.