Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Erg tevreden over de kwaliteit van de broeken. He hier verschillende keren besteld, vaak hebben ze leuke acties. De levering is snel en het contact is prima.

Snel bezorgd! Duidelijke websitebezoek

Comfortabele en hippe broeken!

Vorig jaar een BOOF broek cadeau gekregen voor mijn zoon van 5j en er zo tevreden van dat ik speciaal ben opzoek gegaan naar nieuwe broeken van dit merk. Mooie pasvorm en elastische jeansstof, ideaal voor smalle beentjes.

Prettige, aansluitende mooie mondkapjes

Deze mondkapjes zitten heerlijk, blijven mooi in vorm, en zien er ook goed uit. Ik ga een paar extra bestellen!

Goede mondkapjes voor puber

De Boof mondkapjes bevallen goed. Ze sluiten kin, wangen en neus goed af en zijn prettig om door te ademen. Ook mijn bril beslaat er niet zo erg van. Enige minpunt is, dat ik er als volwassen vrouw flaporen mee krijg. En nee, ik heb geen groot hoofd. Bij mijn zoon van 16 zitten ze prima.

Aansluitend, mooi design, gewoon TOP

Na heel veel mondkapjes te hebben gekocht die voor geen meter zaten, bij BOOF terecht gekomen. Dit mondkapje sluit mooi aan op je gezicht, zacht stof, heeft een goede pasvorm en allerbelangrijkste zit lekker.! Eindelijk een mondkapje waarvan je de binnenstof niet aanzuigt wanneer je praat, dus minder benauwend.! Uitwasbaar dus herbruikbaar, zo blijft je investering een goede aanwinst. Lang verhaal kort, als je slim bent neem je deze.!

Snelle levering fijne mondkapjes

Snelle levering fijne mondkapjes

Super snelle levering

Er was een probleem met de bestelling (aantal te weinig) maar er werd snel gereageerd en het probleem werd ook goed opgelost.

Prijs/kwaliteit gewoon TOP

BOOF heeft een breed aanbod met goed passende modellen. Snelle levering en goede service. Prijs / kwaliteit zijn gewoon super.

Super fijne mondmaskers met perfect fit!

Na veel verschillende mondmaskers te hebben geprobeerd, vind ik deze toch de fijnste. Hij sluit goed aan op je gezicht zodat het zicht niet wordt verminderd en ik krijg veel meer adem met dit masker dan bij anderen. Hij blijft goed zitten en de stof is super zacht op je gezicht. Hierdoor gaat hij niet irriteren en kan je hem de hele dag dragen!

De mondmaskers zijn mooi, goed wasbaar op 60 graden en comfortabel. Snelle levering binnen 1 dag.

goed product dat suppersnel geleverd werd

Het mondmasker werkt, is licht en men vergeet bijna dat men het op heeft.

Prima product (mondkapjes) en goede levering

Snelle service goed product

Product past goed

Zitten als gegoten

Na ontvangst gelijk opgedaan, sluiten bijn overal goed aan. De meeste ruimt zit naast de neus en dat is met een bril even zoeken.

Model Impulse! Super mooie skinny jeans

Model Impulse, super mooie skinny jeans!

Ervaring is goed

Alles is snel geregeld keurig binnen 1 dag lag het pakket klaar.

Schnelle Lieferung, sehr gute Ware

Da meine Tochter sehr schlank ist, finden wir kaum Jeans, die perfekt passen. Dose Jeans sitzen super. Klare Empfehlung!

Sehr schön zu hören, dass Sie eine Hose gefunden haben, die gut zu Ihrer Tochter passt. Viel Spaß damit und danke für deine sehr positive Erfahrung ;-)

Kwaliteit en klantvriendelijk

Onze kinderen dragen het liefst de broeken van Boof. Ze blijven erg mooi! Na mijn bestelling werd ik gebeld door Boof omdat een broek niet meer op voorraad was. In overleg een ander model geprobeerd en deze paste ook prima. Zeer vriendelijk geholpen.

Top comfortabele mondmaskers

Ademhalen gaat heel makkelijk, maskers sluiten perfect aan en zien er ook nog mooi uit. Onderhoudsvriendelijk.

Prima ervaring!

Besteld en geleverd, ging super vlot.

Top, mooi, snelle service

X

Super mooi jeans, beste skinny voor kids.

Boof heeft ver uit de mooiste skinny jeans. Vele merken geprobeerd maar boof it is! Voor mijn zoontje geen andere jeans anders meer.

Over Boof kinderkleding

Boof kinderkleding kopen? Dat doe je eenvoudig online, zowel voor baby’s, jongens als voor meisjes. Ontdek de small fit broeken waar het merk om bekend staat, net als de andere fijne fits en pasvorm. Niet zomaar iets dat we zelf zeggen, maar wat de kinderen ons zelf vertellen. Dankzij het gebruik van elastaan, binnen unieke designs voor mooie kinderkleding. Dankzij een doorlopende doorontwikkeling van de fit, waarmee onze kleding goed geschikt is voor actieve kinderen. Ontdek de collecties voor baby’s, jongens en meisjes, waarmee je online inspiratie op kunt doen. Small fit broeken en andere fijne pasvormen Bekijk in het bijzonder de small fit broeken, waarmee je kiest voor de fijnste pasvorm voor je kleine. Gemaakt van hoogwaardige materialen en vaak voorzien van een verstelbare elastische band. Van denim of andere materialen, netjes in Europa geproduceerd en op die manier bovendien een heel duurzame keuze.