Uitstekend!

Prachtige jeans broeken met perfecte pasvorm en kwaliteit. Goede en snelle opvolging op mijn vraag via webformulier. Snelle levering. Ik plaats zeker nog eens een bestelling.

Prima, mooie pasvorm voor smal postuur

Mooie spijkerbroeken voor kinderen met een smal postuur.

Klantvriendelijk

Snelle levering. Mails worden direct beantwoord. Geld wordt onmiddellijk terug gestort! Top gewoon!

Mooie pasvorm en goede kwaliteit

De broeken van boof zijn stevig en hebben een hele mooie pasvorm! Wij hebben 3 jongens die vrij lang zijn voor hun leeftijd, en smal gebouwd zijn. De broeken van boof zijn ideaal voor ze!

Kon beter

Ik heb om te beginnen echt een super goede ervaring bij jullie. Maar nu is het geval dat ik 2 broeken bij jullie had besteld. Dezelfde broek in 2 verschillende maten. Dit omdat ik weet dat deze broek bij mijn zoon fantastisch zit. Maar 1 maat was uitverkocht. Helaas. Wel heel netjes mijn geld terug gestort. Toch nog ff op de site kijken of hij alweer te bestellen is. Yes ik heb geluk hij is weer leverbaar. Dus opnieuw die maat besteld. Krijg ik helaas een maat kleiner binnen. Nu staat hij nog steeds op leverbaar. Dus mijn tip voor jullie is houd de site meerbij zodat je sneller kunt aangeven dat een maat op het moment niet leverbaar is

Snelle service, goede kwaliteit

Hippe, mooie en goed passende jeans voor onze meiden. Zelfde model in verschillende kleuren. Broeken werden de dag na de bestelling geleverd.

fijne website,goede service,snelle levering,goed product

fijne website,goede service,snelle levering,goed product

Super mooie modelletjes skinny jeans

Mooie skinny jeans, helaas is de kwaliteit van de laatste modelletjes Impulse veel slechter als de modelletjes hiervoor.

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Erg tevreden over de kwaliteit van de broeken. He hier verschillende keren besteld, vaak hebben ze leuke acties. De levering is snel en het contact is prima.

Snel bezorgd! Duidelijke websitebezoek

Comfortabele en hippe broeken!

Vorig jaar een BOOF broek cadeau gekregen voor mijn zoon van 5j en er zo tevreden van dat ik speciaal ben opzoek gegaan naar nieuwe broeken van dit merk. Mooie pasvorm en elastische jeansstof, ideaal voor smalle beentjes.

Prettige, aansluitende mooie mondkapjes

Deze mondkapjes zitten heerlijk, blijven mooi in vorm, en zien er ook goed uit. Ik ga een paar extra bestellen!

Goede mondkapjes voor puber

De Boof mondkapjes bevallen goed. Ze sluiten kin, wangen en neus goed af en zijn prettig om door te ademen. Ook mijn bril beslaat er niet zo erg van. Enige minpunt is, dat ik er als volwassen vrouw flaporen mee krijg. En nee, ik heb geen groot hoofd. Bij mijn zoon van 16 zitten ze prima.

Aansluitend, mooi design, gewoon TOP

Na heel veel mondkapjes te hebben gekocht die voor geen meter zaten, bij BOOF terecht gekomen. Dit mondkapje sluit mooi aan op je gezicht, zacht stof, heeft een goede pasvorm en allerbelangrijkste zit lekker.! Eindelijk een mondkapje waarvan je de binnenstof niet aanzuigt wanneer je praat, dus minder benauwend.! Uitwasbaar dus herbruikbaar, zo blijft je investering een goede aanwinst. Lang verhaal kort, als je slim bent neem je deze.!

Snelle levering fijne mondkapjes

Snelle levering fijne mondkapjes

Super snelle levering

Er was een probleem met de bestelling (aantal te weinig) maar er werd snel gereageerd en het probleem werd ook goed opgelost.

Prijs/kwaliteit gewoon TOP

BOOF heeft een breed aanbod met goed passende modellen. Snelle levering en goede service. Prijs / kwaliteit zijn gewoon super.

Super fijne mondmaskers met perfect fit!

Na veel verschillende mondmaskers te hebben geprobeerd, vind ik deze toch de fijnste. Hij sluit goed aan op je gezicht zodat het zicht niet wordt verminderd en ik krijg veel meer adem met dit masker dan bij anderen. Hij blijft goed zitten en de stof is super zacht op je gezicht. Hierdoor gaat hij niet irriteren en kan je hem de hele dag dragen!

De mondmaskers zijn mooi, goed wasbaar op 60 graden en comfortabel. Snelle levering binnen 1 dag.

goed product dat suppersnel geleverd werd

Het mondmasker werkt, is licht en men vergeet bijna dat men het op heeft.

Prima product (mondkapjes) en goede levering

Snelle service goed product

Product past goed

Zitten als gegoten

Na ontvangst gelijk opgedaan, sluiten bijn overal goed aan. De meeste ruimt zit naast de neus en dat is met een bril even zoeken.

Over Boof kinderkleding

Boof kinderkleding kopen? Dat doe je eenvoudig online, zowel voor baby’s, jongens als voor meisjes. Ontdek de small fit broeken waar het merk om bekend staat, net als de andere fijne fits en pasvorm. Niet zomaar iets dat we zelf zeggen, maar wat de kinderen ons zelf vertellen. Dankzij het gebruik van elastaan, binnen unieke designs voor mooie kinderkleding. Dankzij een doorlopende doorontwikkeling van de fit, waarmee onze kleding goed geschikt is voor actieve kinderen. Ontdek de collecties voor baby’s, jongens en meisjes, waarmee je online inspiratie op kunt doen. Small fit broeken en andere fijne pasvormen Bekijk in het bijzonder de small fit broeken, waarmee je kiest voor de fijnste pasvorm voor je kleine. Gemaakt van hoogwaardige materialen en vaak voorzien van een verstelbare elastische band. Van denim of andere materialen, netjes in Europa geproduceerd en op die manier bovendien een heel duurzame keuze.