Schnelle Lieferung, sehr gute Ware

Da meine Tochter sehr schlank ist, finden wir kaum Jeans, die perfekt passen. Dose Jeans sitzen super. Klare Empfehlung!

Sehr schön zu hören, dass Sie eine Hose gefunden haben, die gut zu Ihrer Tochter passt. Viel Spaß damit und danke für deine sehr positive Erfahrung ;-)

Kwaliteit en klantvriendelijk

Onze kinderen dragen het liefst de broeken van Boof. Ze blijven erg mooi! Na mijn bestelling werd ik gebeld door Boof omdat een broek niet meer op voorraad was. In overleg een ander model geprobeerd en deze paste ook prima. Zeer vriendelijk geholpen.

Top comfortabele mondmaskers

Ademhalen gaat heel makkelijk, maskers sluiten perfect aan en zien er ook nog mooi uit. Onderhoudsvriendelijk.

Prima ervaring!

Besteld en geleverd, ging super vlot.

Top, mooi, snelle service

X

Super mooi jeans, beste skinny voor kids.

Boof heeft ver uit de mooiste skinny jeans. Vele merken geprobeerd maar boof it is! Voor mijn zoontje geen andere jeans anders meer.

Het is zeer aangename en goede kwaliteit.

Heel aangenaam

Erg goed!

Ik heb het mondmasker met roze accent besteld. Er ging eerst iets mis in het systeem, maar na een bericht gestuurd te hebben een super hulpzaam gesprek gehad & als excuus 2 gekregen. Ze werden meteen de dag erna geleverd, ik ben enorm tevreden!

zeer correct

Bestelling geplaatst, onmiddellijk bevestiging, en geleverd op afgesproken data en uur

Super goede service!

Hele vriendelijke en behulpzame service. Tevens ben ik heel erg tevreden met de mondkapjes. Zeker een aanrader!

Super leuk broekje! Helemaal skinny

Het broekje past mijn zoontje perfect! Een echte skinny!

Snelle levering, fijne broeken!

De dag na bestellen al geleverd. De broeken zijn superfijn en van goede kwaliteit. En waar de meeste skinny fit jeans ons zoontje nog steeds veel te ruim zitten, passen die van Boof perfect.

Mondkapje van boof

De mondkapjes van boof zijn super fijn , Ze zitten heerlijk en gaan geen pijn doen na een tijdje het kapje te dragen , zoals veel andere kapjes pijn gaan doen achter je oor. Ze zijn lekker zacht van stof en makkelijk te wassen zonder dat ze krimpen. Ook het model kapje ziet er mooi uit. Ipv die lelijke modellen die de ronde ingaan. Zelf heb Ik er Voor mij en me kinderen 1 gekocht . En raad ze iedereen aan. Ben heel blij met me mondkapjes . En ook de levering ging lekker vlot. Groetjes een tevreden klant.

Goede pasvorm

Mijn zoontjes zijn blij met de broeken

Super merk!

De beste jeans voor mijn zoontje. Goede kwaliteit, mooi aanbod en een snelle service.

Super!!!

Ik werd opgebeld, omdat er één spijkerbroek niet leverbaar was. De vraag was of ik het geld daarvoor terug wilde. Een andere kleur was ook een optie. Om 23.00 uur besteld en de volgende dag was het al in huis. En voor alle drie de kinderen paste ook nog eens alles. Mooie spijkerbroeken!! Dank je wel voor de goede service! Groetjes, Mandy

Ik ben zeer tevreden

Uitstekende ervaring! Zeer tevreden.

Super fijne spijkerbroeken

Snelle levering, fijne spijkerbroeken voor mijn zoontje die erg smal is, deze broeken zitten perfect!

Prima maskers, snelle verzending

Wij wonen in Noorwegen waar het onmogelijk was om passende maskers voor mijn dochter van 20 jaar te vinden. De tiener maskers van BOOF passen perfect. Enige minpunt waren de hoge verzendkosten naar Noorwegen maar dat konden we oplossen door familie in NL de maskers op te laten sturen.

Goed!

Geen problemen!

Fijn, goeie service!

Prettig contact!

Mooie kleding en de service is super!

Goede kwaliteit kleding! De service ook top! Ik werd netjes gebeld dat er 1 artikel niet op voorraad was en mon dit zonder problemen ruilen voor een ander artikel.

Indrukwekkend

Mooie, kwalitatief goede producten! Stoere broekjes en een zeer nette afwerking! Ook toen ik vragen per e-mail verzonden had over mijn bestelling werd ik keurig netjes geholpen!

Ademen door dit mondkapje gaat heel moeilijk c.q. is bijna niet te doen.

Zie hierboven

Beste AW, Vandaag hebben wij u gebeld en gemaild om dit met u te bespreken, omdat we dit erg vervelend vinden. Echter (helaas) hebben we u persoonlijk hierover niet kunnen spreken. 'Het went nooit' het dragen van mondkapjes. Wij vinden nog steeds dat het wennen is en een uitdaging om dit dagelijks te moeten doen. "Je ademhaling wordt dan echt behoorlijk beperkt. Het is zaak om vol te houden. "Steeds vaker een mondkapje dragen door corona is het begin toch wel even wennen, ook voor ons". Maar naarmate je eraan gewend raakt en zodra je weet hoe het gaat voelen, dan wordt het wel steeds makkelijker." Mocht je hierover vragen hebben, Dan horen we je graag. Remy Schmidt. BOOF

Super tevreden

Beste BOOF, ik ben zeer tevreden over jullie broekjes. Ik heb onlangs ook polo's voor mijn 2 zonen besteld en ik ben zeer tevreden. Snel geleverd en super kwaliteit.

Over Boof kinderkleding

Boof kinderkleding kopen? Dat doe je eenvoudig online, zowel voor baby’s, jongens als voor meisjes. Ontdek de small fit broeken waar het merk om bekend staat, net als de andere fijne fits en pasvorm. Niet zomaar iets dat we zelf zeggen, maar wat de kinderen ons zelf vertellen. Dankzij het gebruik van elastaan, binnen unieke designs voor mooie kinderkleding. Dankzij een doorlopende doorontwikkeling van de fit, waarmee onze kleding goed geschikt is voor actieve kinderen. Ontdek de collecties voor baby’s, jongens en meisjes, waarmee je online inspiratie op kunt doen. Small fit broeken en andere fijne pasvormen Bekijk in het bijzonder de small fit broeken, waarmee je kiest voor de fijnste pasvorm voor je kleine. Gemaakt van hoogwaardige materialen en vaak voorzien van een verstelbare elastische band. Van denim of andere materialen, netjes in Europa geproduceerd en op die manier bovendien een heel duurzame keuze.