Geweldig mondmasker

Het voelt licht en sluit heel goed aan.

Slecht

Heb nog steeds niks ontvangen

Perfecte service

Ik had een broek besteld in een maat 146. Deze bleek niet meer in stock te zijn. Ipv mijn geld terug te storten, bezorgde ze mij een broek in maat 152. Deze was perfect!

Leuk stoer merk

Snelle bezorging bij bestelling op werkdagen!

Goed zittende broeken, correcte levering

Hele prettige jeans, zeker voor mijn zoontje die erg slank is !

Top Jeans

Prachtige jeans

Echt een top service, had gebeld om de broek te ruilen en dat werd meteen geregeld! Goed advies gehad aan de telefoon!

Super goede ervaringen

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn heel goed. De kwaliteit en pasvorm van de broeken vind ik helemaal top. Ook de service die ze bieden is top. Toevallig deze week een e-mail gestuurd of ze voor de meisjes de spijkerrokjes weer op voorraad krijgen. Al snel kreeg een e-mail terug dat dat niet het geval was, maar ze wou wel even in het magazijn kijken misschien lag er daar nog wel eentje. Nog geen dag later mail dat ze er nog 3 hadden. Voor een leuke prijsje kunnen kopen. Wij bestellen hier zeker weer. Maar eigenlijk deed ik dat sowieso al hahaha.

Super goede service

Top klantenservice! Snelle levering

Bestel al een aantal jaren bij jullie ivm goede kwaliteit.

Al een aantal jaren koop ik bij jullie de spijkerbroeken voor mijn dochter. Kwaliteit is erg goed. Snelle service en producten zijn snel in huis.

Niet teveel keuze, duidelijke website, aardige medewerkers aan de telefoon. Fijn stofje. Prima service! Enige minpuntje: wellicht weinig kleine maatjes

Uitstekend!

Prachtige jeans broeken met perfecte pasvorm en kwaliteit. Goede en snelle opvolging op mijn vraag via webformulier. Snelle levering. Ik plaats zeker nog eens een bestelling.

Prima, mooie pasvorm voor smal postuur

Mooie spijkerbroeken voor kinderen met een smal postuur.

Klantvriendelijk

Snelle levering. Mails worden direct beantwoord. Geld wordt onmiddellijk terug gestort! Top gewoon!

Mooie pasvorm en goede kwaliteit

De broeken van boof zijn stevig en hebben een hele mooie pasvorm! Wij hebben 3 jongens die vrij lang zijn voor hun leeftijd, en smal gebouwd zijn. De broeken van boof zijn ideaal voor ze!

Kon beter

Ik heb om te beginnen echt een super goede ervaring bij jullie. Maar nu is het geval dat ik 2 broeken bij jullie had besteld. Dezelfde broek in 2 verschillende maten. Dit omdat ik weet dat deze broek bij mijn zoon fantastisch zit. Maar 1 maat was uitverkocht. Helaas. Wel heel netjes mijn geld terug gestort. Toch nog ff op de site kijken of hij alweer te bestellen is. Yes ik heb geluk hij is weer leverbaar. Dus opnieuw die maat besteld. Krijg ik helaas een maat kleiner binnen. Nu staat hij nog steeds op leverbaar. Dus mijn tip voor jullie is houd de site meerbij zodat je sneller kunt aangeven dat een maat op het moment niet leverbaar is

Snelle service, goede kwaliteit

Hippe, mooie en goed passende jeans voor onze meiden. Zelfde model in verschillende kleuren. Broeken werden de dag na de bestelling geleverd.

fijne website,goede service,snelle levering,goed product

fijne website,goede service,snelle levering,goed product

Super mooie modelletjes skinny jeans

Mooie skinny jeans, helaas is de kwaliteit van de laatste modelletjes Impulse veel slechter als de modelletjes hiervoor.

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Erg tevreden over de kwaliteit van de broeken. He hier verschillende keren besteld, vaak hebben ze leuke acties. De levering is snel en het contact is prima.

Snel bezorgd! Duidelijke websitebezoek

Comfortabele en hippe broeken!

Vorig jaar een BOOF broek cadeau gekregen voor mijn zoon van 5j en er zo tevreden van dat ik speciaal ben opzoek gegaan naar nieuwe broeken van dit merk. Mooie pasvorm en elastische jeansstof, ideaal voor smalle beentjes.

Prettige, aansluitende mooie mondkapjes

Deze mondkapjes zitten heerlijk, blijven mooi in vorm, en zien er ook goed uit. Ik ga een paar extra bestellen!

Goede mondkapjes voor puber

De Boof mondkapjes bevallen goed. Ze sluiten kin, wangen en neus goed af en zijn prettig om door te ademen. Ook mijn bril beslaat er niet zo erg van. Enige minpunt is, dat ik er als volwassen vrouw flaporen mee krijg. En nee, ik heb geen groot hoofd. Bij mijn zoon van 16 zitten ze prima.

Over Boof kinderkleding

Boof kinderkleding kopen? Dat doe je eenvoudig online, zowel voor baby’s, jongens als voor meisjes. Ontdek de small fit broeken waar het merk om bekend staat, net als de andere fijne fits en pasvorm. Niet zomaar iets dat we zelf zeggen, maar wat de kinderen ons zelf vertellen. Dankzij het gebruik van elastaan, binnen unieke designs voor mooie kinderkleding. Dankzij een doorlopende doorontwikkeling van de fit, waarmee onze kleding goed geschikt is voor actieve kinderen. Ontdek de collecties voor baby’s, jongens en meisjes, waarmee je online inspiratie op kunt doen. Small fit broeken en andere fijne pasvormen Bekijk in het bijzonder de small fit broeken, waarmee je kiest voor de fijnste pasvorm voor je kleine. Gemaakt van hoogwaardige materialen en vaak voorzien van een verstelbare elastische band. Van denim of andere materialen, netjes in Europa geproduceerd en op die manier bovendien een heel duurzame keuze.