8

Correcte en snelle levering, ook in Spanje!

1 ster eraf omdat dit veld VERPLICHT moet worden ingevuld. Bovenstaande is toereikend

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Snel en simpel

Binnen afgesproken tijd en makkelijk te installeren.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Doen wat ze zeggen Op tijd juiste product geleverd. Duidelijke website.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Goede duidelijke webshop

Alles netjes op tijd geleverd. Top

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

Correct en snel

Snelle en correcte levering binnen opgegeven gewenste tijdvak.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
6

Goed

Er valt niet zoveel te beoordelen. Er wordt een doos geschoven. De inhoud van die doos heeft qua uitleg nog heel wat verbeterpunten, maar dat ligt weer bij de fabrikant, niet bij de dozenschuiver. Overigens kun je de 'doos' ook rechtstreeks bij de fabrikant bestellen, dus ik weet niet zo goed wat Cryptomaan eigenlijk toevoegt.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Rob, Jammer dat je op deze manier denkt over onze service. Ik denk dat onze kracht echt van toepassing komt zodra het even een keer tegen zit of iets onduidelijk is. We hebben een extreem snelle klantenservice: waar je bij de fabrikant wel eens 2 weken moet wachten op een email krijg je bij ons vaak binnen 20 minuten antwoord, en ik durf je te verzekeren dat we op bijna al je vragen een antwoord hebben! Product defect? We regelen vaak binnen 48 uur een nieuw apparaat bij je thuis. Daarnaast hebben we juist wel verantwoordelijkheid genomen voor "de inhoud van de doos" als het goed is heb je een flyer ontvangen met informatie over Cryptomaan Start (https://start.cryptomaan.nl). Hier kun je direct inloggen en handleidingen in het Nederlands opvragen, cursussen volgen en ondersteuning krijgen. Vriendelijke groet, Elmar

9

Cryptomaan internet winkel , perfect.

Geen worden maar daden, heb bij cryptomaan een bitbox besteld , perfecte service, bestellen perfect, betaling perfect, snelle bezorging perfect. Clean, Fast, Toppie

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

Prima

'Uiteraard' is de bezorging door DHL toevallig tijdens de 30 minuutjes genoodzaakte afwezigheid binnen mijn 4 hele uren oftewel 240 lange minuten trouwe en smachtende bezorgafwachting. Twee dagen later heb ik pakketje netjes kunnen afhalen bij DHL bezorgpunt.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Super

Duidelijke communicatie en snel geleverd

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Eerste ervaring is top.

Bij de aankoop van een Ledger Nano X zijn er altijd wat zaken die verduidelijkt moeten worden. Hier is direct telefonisch op gereageerd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snelle levering van een duidelijk (beschreven) product.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Top personeel!

Ze hebben altijd goeie en snelle service. Klant krijgt alle aandacht en empathie bij het oplossen van een probleem of antwoorden van vragen. Professioneel, kwalitatief personeel!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Simpel, duidelijk en snel geleverd.

Simpel, duidelijke communicatie en snel geleverd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

Prima product

Het doet wat het moet doen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

uitstekend

snel, correct, keurig

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
2

Maken belofte levertijd niet waar.

Hallo, De aangegeven levertijd van een wallet zou 24 uur zijn bij bestelling voor 23 uur. Ik heb hem vorige week maandag besteld en woensdag avond pas mogen ontvangen . Gezien de koers ontwikkeling van de Bitcoin was dat wat jammer. Opmerkingen dat de vervoerder ook mee zou moeten werken vindt ik niet ter zake doende. Ik kreeg nl. van jullie bericht dat op dinsdag middag het pakket pas was aangeboden aan de vervoerder. Dit had al de avond er voor gebeurd moeten zijn. Dit mee makende kan ik niet positief zijn over jullie service.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Eric, Vervelend dat er vertraging was met jouw pakketje. Ik heb net nog even in het magazijnsysteem gekeken en jouw pakket is diezelfde avond (2 uur na je bestelling) nog verzonden. Helaas is het inderdaad top drukte momenteel bij de bezorgdiensten waardoor er pakjes soms vertraging hebben. Ik begrijp dat dit alsnog een teleurstelling is. Helaas heeft iedereen hier mee te maken momenteel. Nogmaals mijn excuses en als we kunnen helpen met het product hoor ik het graag. Vriendelijke groet, Elmar

1

besteld maar niet gekregen

Postorderbedrijf heeft niks geleverd..ik heb wel een email dat er geleverd zou zijn. Graag contact hierover op 0623827262 dank RJ Hengstmangers

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
9

Snelle levering

Nette afhandeling

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

goede service en snelle levering

goede service en snelle levering

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
5

Dag later ontvangen dan ze per email hadden aangegeven

Een paar dagen voor levering een mail ontvangen vanuit Cryptomaan, dat mijn bestelling op dinsdag 25 juni tussen 18.00 en 21.00 geleverd zou worden. Speciaal op gewacht echter niks ontvangen. Vandaag woensdag 26 juni pakketje pas afgeleverd aan huis. Vind ik op zich ook niet erg maar had het even gemeld. Had liever een under promise gehad en een over deliver review gegeven. Maar goed verder niks te klagen over de webshop, bestelproces en product. Enkel de verwachting die onnodig geschept door het mailtje met onjuiste lever tijd en datum. Anders had ik wel 6 sterren gegeven.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Erg vervelend dat je voor niks hebt gewacht op een pakje. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Deze mails komen automatisch vanuit DHL, ik ga vragen of het mogelijk is dat ze een melding sturen bij vertraging. Excuses voor het ongemak. Als we je kunnen helpen met het product staan we natuurlijk voor je klaar! Vriendelijke groet, Elmar

10

Goed

­čĹŹ

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

Gewoonweg geweldig! Snelste service van op deze planeet!

Als Belgische klant zijnde, werd men pakketje thuis geleverd via ons eigen b-post systeem, het was er sneller, vele sneller dan verwacht! Heb geen enkel probleem ondervonden, dus ook niet met de klantendienst contact moeten opnemen. Deze hielden me wel heel goed op de hoogte van wanneer mijn pakketje zou geleverd worden. Ik raad uw diensten aan iedereen aan die ik ken en interesse heeft in uw aanbiedingen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

prima routing, fijn!

top!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goed

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Snel en professioneel te woord gestaan en snelle levering.

Het bestelde product is snel geleverd en de vragen die ik had zijn via de chat tot volle tevredenheid beantwoord. Voor evt. andere vragen is duidelijk aangegeven dat ik ten allen tijden bij Cryptomaan terecht kan. Al met al prettig geholpen. Dit wekt vertrouwen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Cryptomaan

Filter op Taal