Ledger Nano X 's avonds rond 23h besteld, de andere dag werd ie keurig rond het middaguur bezorgd. Snelle levering en product zoals omschreven. Top!

Zeer slechte levering

Eerst krijg ik een mail waarin ik de dag van bezorging kan aanpassen. De dag en tijd die in de mail staat zijn goed dus ik doe geen wijziging. Vervolgens wordt de tijd zomaar gewijzigd naar een ander moment. Hierdoor moet ik nogmaals de datum en tijd aanpassen. Daardoor komt het pakket een dag later. Vervolgens wordt het pakket NIET geleverd, en wordt vervolgens weer de dag aangepast en moet ik WEER opnieuw een aanpassing doen voor nog een dag later.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Paul, Erg vervelend dat dit is gebeurd. Helaas is dit een keuze van de bezorger en niet van ons. Desalniettemin snap ik dat je ons hierop veroordeeld. Ik heb een klacht ingediend bij DHL. Mijn excuses voor het ongemak! We nemen het mee! Vriendelijke groet, Elmar

Prima, via de webshop besteld, snel in huis !!!!!

Eerst keer dat ik bij jullie bestel, goede ervaring.

In 1 woord fantastisch!

Heel goed.

nog niets ontvangen

voor 23h besteld .... niets geleverd ! zal voor morgen dan wel zijn zeker ?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Frederik, Erg vervelend dat het pakje niet op tijd is aangekomen. Het pakje is op 15:30 ons magazijn verlaten en meegegaan met Bpost. Ze zouden hem de volgende dag moeten hebben geleverd, helaas is dit niet het geval. Dit komt helaas af en toe voor. Ik heb een klacht ingediend en nagevraagd waar het pakje is. Excuses hiervoor, ik begrijp dat het rot is om te moeten wachten op een pakketje. Vriendelijke groet, Elmar

Zeer snelle levering, en vooral duidelijk!

Bedankt voor de goede service en vooral snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op tijd en snel geleverd.

De levering ziet er prima uit. Nu ga ik de ledger opzetten en in gebruik nemen. Bij eventuele vragen neem ik contact op via de meegezonden contact informatie.

Zoals het heurt

Snel goed betrouwbaar zoals het hoort

Heel stipt

Alles volgens plan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, uitstekende service!!

Mooie producten en de mensen van Cryptomaan hebben er zelf veel verstand van. De service is uitstekend!

Snel, goed en voordelig

Uitstekende service en afhandeling .. en uitstekende klantenservice ..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service, ook via de mail.

Onlangs de Nano X besteld en deze is snel geleverd. Ook op de mail werd snel gereageerd.

Snelle levering, top!

Makkelijk bestellen en direct je bezorgpunr zelf kunnen aangeven, geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs, goede communicatie, snelle levering

Goede prijs, goede communicatie levering en tot slot: Vrijdag 18:00 besteld zaterdag 15:00 geleverd.

Goede service, goede bereikbaarheid

Aanrader!

Grandioos

Terug in 2017 een ledger nano s hardware wallet gekocht bij cryptomaan. Laatst eens uit de kast gehaald om up te daten maar mijn ledger bleef hangen op update. Verder kon ik niks meer het enige wat op mijn beeldscherm bleef staan was "update" zelfs als ik de usb kabel eruit haalde en weer aansloot. Vervolgens met de heren van cryptomaan gechat via hun handige ingebouwde chat sessie op de website, Ze waren erg behulpzaam en hebben mij er helemaal doorheen geloodst. Mijn ledger doet het weer en is weer helemaal up to date. Ik heb ook wel eens een Nano ledger s via de officiéle ledger fabriek gekocht maar daar krijg je geen goede support als zich een probleem voordoet, athans dat is mijn persoonlijke ervaring dus cryptomaan is zeker aan te raden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaar bedrijf: 1. Produkt in goede staat (verzegeld en verpakt) ontvangen 2. Maakt belofte waar tav leverbetrouwbaarheid: binnen 1 werkdag na bestelling werd het produkt ontvangen! Bravo. 3. Voor 'koud watervrees' personen kun je ook achteraf betalen..en kosteloos. Dank!

Nog geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn ledger defect na anderhalf jaar en binnen 2 dagen een nieuwe!

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel goed en zeker

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede snelle service, scherpe prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima communicatie

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Blij met de product. Werkt prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering !

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over Cryptomaan

Filter op Taal