Mijn product is binnen 1 dag geleverd!

Product (Ledger Nano) werkt naar behoren en is daarbij super snel geleverd. Kortom: zeer tevreden!

Ik haat beoordelingen

Ik ben niet van de beoordelingen. Echter ik krijg elke dag het verzoek om een beoordeling te geven ondanks het feit dat ik de op de unsubscribe link heb geklikt. En ja ik krijg het bericht dat ik al unsubscribed ben. Toch nog elke dag het verzoek om te beoordelen in mijn mailbox. U wilt een beoordeling, u krijgt een beoordeling.

Beste klant, Helaas is er een extreme storing bij KiYoh waardoor ze alsmaar mails blijven verzenden (zonder onze toestemming). Onze excuses hiervoor. We hebben het hele account momenteel uitgeschakeld. Vriendelijke groet, Elmar

's avond besteld, de volgende dag in huis. Duidelijke en overzichtelijke website. Absoluut een aanrader om bij Cryptomaan te bestellen.

Begin net

Ben hier net mee begonnen Alles nog uitzoeken

Uitstekende levering

Prima levering, duidelijke handleiding Geen minpunt

top! snelle levering.

Top.

Snelle levering, goede service, goede informatieverstrekking.

Wat een goeie service!!

Elmar heeft mij heel duidelijk en rustig geholpen. Ik als leek had geen idee hoe ik geld op de ledger moest zetten. En verschillende dingen werkten niet goed. Ik heb uren geprobeerd en na een slapeloze nacht van de stress uiteindelijk bij cryptomaan uitgekomen. na lid te zijn geworden ben ik zeer geduldig begeleid van het begin tot het eind. Wat fijn!! Nu doet alles het weer zoals ik wil. Het was het geld van het lidmaatschap zeker waard!!

Bestelling/betaling/levering perfect Ik wordt alleen doodmoe van al die mailtjes die daarna volgen van kiyoh.com om jullie te beoordelen Ik heb er nou al 3 gehad het begon donderdag 2e mailtje zaterdag 3e mailtje dinsdag ik hoop dat cryptomaan snel het samenwerkingsverband met kiyoh.com verbreekt en dat de klanten niet meer gespammed worden

Dag Roel, Excuses voor de vele mailtjes. Ik neem contact op met Kiyoh want we hebben de herinneringen laatst nog uitgezet. Blijkbaar werkt dit niet goed (ze hebben net een grote update gehad, wellicht daar iets niet goed gegaan). Heb je een ander reviewsysteem dat je prettiger vindt? Verder hartstikke bedankt voor de mooie review! Vriendelijke groet, Elmar

Duidelijke site, snelle levering.

Overzichtelijk site. Snelle levering en je wordt door mail goed geïnformeerd over je bestelling. Ook instructie video’s aanwezig voor instellen/gebruik van het gekochte product.

Bijna de ideale webwinkel

De beveiliging van de site is ongelofelijk goed. De service is heel goed. Snelle reacties via mail, zelfs op weekenddagen. Enkel het retourneren voor Belgische klanten kan beter.

Betrouwbaar en willen je helpen, dus servicegericht

Ik ervaar dat ze me willen helpen. Het betreft immers (voor mij) nieuwe techniek en apparaten.

Leverproblemen, buiten de schuld van Cryptomaan om, werden direct geadresseerd.

Tijdige en volledige levering

Tijdige en volledige levering

Goede service en klantvriendelijk!

In het verleden al een keer Ledger Nano S besteld wat prima functioneerde. Ook de Ledger Nano X maar eens proberen. Na ontvangst lukte het niet met installeren. Er was iets mis met deze Ledger. Na gemaild te hebben met de klantenservice kon ik de Ledger terugsturen om te kijken of er iets mankeerde. Als antwoord kreeg ik dat het even zal gaan duren voordat deze gerepareerd kon worden. Gelijk mailde ik terug met de vraag hoe lang ik moet wachten. Als antwoord kreeg ik dat het toch wat langer zal duren dan aanvankelijk gedacht en waarop ik een nieuwe (werkende) Ledger toegestuurd kreeg.

Snel en concreet

Heb voor cryptomaan gekozen omdat ze online een duidelijke gebruikshandleiding hebben en mogelijkheid tot vragen in hun omgeving.

Ik heb op maandag avond laat 2 ledger's besteld en zoals beloofd zijn ze de volgende dag aangekomen.

Snel geholpen

Helaas was mijn ledger DOA. Werd goed geholpen des ondanks. En wacht op nieuwe ledger.

Mooi spul bij Cryptomaan!

Ervaar het zelf, perfect geregeld alles, niet voor niets een 10, uitstekend!

Hardware wallet gekocht via goede website en snelle levering

Ik zocht naar een hardware wallet en vond deze voordelig bij Cryptomaan. Ze hebben een duidelijke website met overzichtelijke en nuttige informatie. De bestelling ging soepel en levering was keurig en snel.

Klein beetje teleurgesteld

Ledger Nano x besteld. Het bestelproces en verzending is prima verlopen. Ik werd goed op de hoogte gehouden helemaal top, en niks op aan te merken. Ik heb de Ledger Nano x speciaal aangeschaft omdat ik dan geen gebruik hoef te maken van een computer. Dus ik naar de site van cryptomaan om mijn apparaat te installeren. Wat schertst mijn verbazing de eerste zin in de handleiding was: Verbind de Ledger Nano X aan je computer met de meegeleverde USB-kabel. De Ledger start nu op. Maar ik had speciaal de duurdere X aangeschaft omdat ik alleen op mobiele apparaten werk. Ik ben toen verder gaan kijken op internet en ben er wel uitgekomen. Ik had ook hulp kunnen vragen via de chat maar ik heb liever een filmpje of handleiding. Maar nogmaals voor de rest kan ik iedereen deze firma aanbevelen.

Hoi Gerrit, Bedankt voor je recensie! Het is uiteraard ook mogelijk om het apparaat helemaal op mobiel in te stellen. Helaas hebben we dit nog niet in de handleiding staan. De stappen zijn grotendeels helemaal hetzelfde. Ik neem deze feedback mee voor als we de handleidingen gaan bijwerken. Dankjewel! Groeten, Elmar

In één woord, geweldig

Deskundig advies, bellen ook snel terug, nieuw product zeer snel verzorgt.

Erg goed

Goede ervaring, snel verstuurd en goed verpakt.

Gewoon goed en snel, leuke extra's na aanschaf. Top!

Zoals hierboven.

Perfect en snel