Heel blij met m’n aankoop

Super blij met m’n nieuwe plant net echt. Snel geregeld en mooi verpakt . Kort om heel tevreden

De bestelling en aflevering uitstekend en de contacten met het bedrijf zijn vriendelijk en direct en altijd gericht op een goed resultaat

Mooie planten, netjes verstuurd, goed contact

De kunstplanten en bloemen zien er erg mooi uit. Ze werden netjes geleverd. Vooraf heb ik even telefonisch en via Whatsapp contact gehad en ook dat was supernetjes. Absoluut een net bedrijf met mooie producten!

Mooie kunstplant, uitstekende service!

Ik was op zoek naar een mooie kunstplant en kwam al snel hier terecht. Wilde graag zien hoe deze er in het echt uit zag en kon diezelfde dag nog langskomen om hem te bekijken. De Yucca ziet er top uit en ziet er ook echt uit. Ik mocht hem direct meenemen. Heel top! De kunstplant is makkelijk “in model” te brengen door ijzerdraad wat in de bladeren verstopt zit. Hierdoor past deze ook op elke gewenste plek.

Erg mooue planten en snelle levering

Prima ervaring. Planten zien er mooi uit en nauwelijks van echt te onderscheiden. Keurig ingepakt en snel geleverd.

Prachtige orchidee! Niet van echt te onderscheiden.

De orchidee was goed verpakt en de volgende dag al in huis!

Snelle levering , mooie plant.

Vraag: Hoe kom ik van de vieze lucht af , is nu niet in huis te zetten. Graag antwoord.

Voldoet aan alle verwachtingen

Prachtige plant (!), op tijd bezorgd, prima service

Goede service en snelle communicatie

Ik had een aantal vragen gesteld over de kunstplanten. Floris heeft de vragen snel beantwoord. Mijn bestelling is snel verzonden en de kwaliteit is top. Heel erg blij mee. Dank je wel!

Duidelijke website, fijne service en snel geleverd!

Geweldige service en een prachtige plant.

Ik had nog een aanvullende vraag over een plant en over eenn aanbieding. Hiervoor heb ik gebeld. Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Hierna kon ik de bestelling doen. Mijn bestellng werd de volgende dag al afgeleverd. Perfecte service.

Uitstekende kwaliteit en service

Prijs-kwaliteit is uitmuntend. Service na verkoop uitstekend. Een echte aanrader!

snelle levering snelle actie van klantendienst top product

Mooie plant, top service

Echt een aanrader, goeie service én met een glimlach. De plant is ook top!

Kwaliteit mooi verpakt net echt zeker aan te raden ik ben happy dank jullie wel voor de super service 👌👌👌

Prachtige plant en service is top!

Ik heb de plant vorige week donderdag besteld en zag geen bevestiging in mijn mail staan. Stond overigens bij mijn ongewenste mail. Op vrijdagavond appte ik of dit klopte en of zij mijn bestelling hadden ontvangen. Er werd meteen gereageerd en werd verteld dat ik de plant maandag kom verwachten. Super natuurlijk, want ik appje buiten werktijd. Maandag kwam er een prachtige plant binnen die werkelijk niet van echt te onderscheiden is. Ik ben super blij met de aankoop en kan het iedereen aanraden!

Geweldig mooi!

Mooie plant. Inderdaad bijna niet van echt te onderscheiden. Zijn we erg blij mee!

Super product.

De kunstplanten zijn niet van echt te onderscheiden....prachtig. Bij vragen fijn contact met Floris....kortom een aanrader 👌🙂

Prima service, prachtige plant

Dit is gewoon echt een heel goed idee!

Prachtige kunstplant

Hele mooie kunstplant, snelle service en alles heel goed geregeld.

super goede meedenk service

ik had een te grote, en met meedenken van de verkoper uiteindelijk wel het goede formaat.

Vlotte service en prachtige, kwaliteitsvolle producten!

Zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling. Producten voldoen volledig aan de beschrijving. Kwaliteitsvolle en mooie kunstplanten!

Pluspunten

Fijn contact via telefoon en app met Floris. En na aantal opties voor planten via foto te hebben ontvangen gekozen voor een combinatie van drie. Yuca 160cm monstera 60cm en calathea 55cm

Geen verbeteringen. Ga zo door. Planten zijn mooi en natuurgetrouw. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

Floris geeft goed advies, denkt mee en reageert zeer snel op vragen/mails. En natuurlijk prachtige planten, die absoluut niet van echt te onderscheiden zijn! (Ik kocht de Monstera en de Philo Xanadu beide 120cm)

Potten en plantenbakken zouden ook apart kunnen worden verkocht, zodat je zelf een plant en pot kunt samenstellen.