TOP SERVICE

26-10-2023 Bestelling gedaan en zou de volgende dag geleverd worden. Maar ze wisten niet hoe laat. Toen zij een van hen ik ben toch in de buurt morgenochtend, ik kom het zelf wel even langs brengen. Het werd mooi op tijd geleverd. Kijk dat is pas service. TOP

Zeer tevreden met de snelle service en goede kwaliteit!

Mooie kwaliteit planten en een top service!

Perfecte levering, kwaliteit en service!

geweldige prachtige planten

mijn ervaring is dat de kwaliteit in 1 woord geweldig is

Op bestelling eigenares geworden van een keurige, van niet te onderscheiden kunstplant. Voorwaar een sieraad in de huiskamer. Top, zo ook hoe het artikel was verpakt.

In 1 woorden GEWELDIG

Ik had vorig jaar een prachtige bananenplant gekocht (zomers in de tuin in de winter in huis) en dit jaar wilde ik er nog 1 bij. Maar had een feestje op zaterdag en had 'm donderdagavond besteld. Ze zijn hem komen brengen zodat ze zeker wisten dat ik hem op tijd had! Hoe lief! Hij staat prachtig en ben er heeeeel blij mee. T zijn de mooiste

Super mooie planten, snelle levering en zeer prettige communicatie.

De planten lijken net echt, zo mooi zijn ze. Of je nu grote of kleine planten bestelt. Ook is de communicatie heel prettig. Afspraken worden direct nagekomen en de dienstverlening is gewoonweg super. Ik bestel zakelijk, en heb dit bedrijf inmiddels als onze vaste leverancier. Ik hoef maar te bellen/appen en het komt diezelfde week nog in orde. Aanrader dus!

Helemaal goed, mooi product, snelle levering

Mooi product en een snelle levering. Minpunt was dat de verpakking beschadigd was bij aankomst

Prachtige plant

Heel goed geholpen door Peter!

mooi

Zeer mooie planten, goede kwaliteit ,wij zijn tevreden

Prachtige kunstplanten. Heb ze afgehaald in de showroom. Daar staan ook echt hele mooie droogboeketten. Echt een aanrader.

Werkelijk in 1 woord: TOP.

Wat een prachtige plant. Dieffenbachia 1.20 mtr besteld. Wel prijzig, maar is het zeker waard.

Absolute recommendation

The plants look great and the customer service is really good!

Super mooie planten, snelle correcte levering

Prachtige planten en zeer correcte snelle levering.

Prachtige planten

Ik vond het best een beetje eng, om ongezien kunstplanten te bestellen. Wat krijg je? Echt plastic of echt kwaliteit...ik kreeg echt...echt kwaliteit, zo goed, dat ik zelf twijfelde of ik wel kunst had besteld, ik heb aan de bladeren gevoeld, in de stam geknepen, de pot onderzocht,want ik was nog niet overtuigd, wat leveren jullie geweldige kwaliteit, dit is zeker het terugkomen waard. Perfect voor iemand zoals ik, die geen groene vingers heeft. Top!!!!!!

Prachtige volle Philodendron

Het was best wel spannend om zo'n grote plant ongezien te bestellen, maar hij voldoet helemaal aan de verwachting. Het is een Philodendron van 1.80, en hij is echt supermooi! Hij ziet er heel natuurlijk uit met grote donkergroene en een paar lichtgroene bladeren. Bezoek had niet gezien dat het een kunstplant was. Heel vlotte levering door DHL, de volgende dag al. Hij zat netjes verpakt, maar moest natuurlijk nog wel in vorm worden gebogen, wat best nog een hele klus was. Ik vond het het makkelijkst om het met twee handen te doen, één onder en één boven het blad. De pot is gelukkig verzwaard, dus de plant staat heel stevig. Ik heb wel het mos, dat wat stonk, vervangen door hydrokorrels. Ook heel tevreden over het telefonisch contact met Floris! Ik kan het iedereen aanbevelen om hier te bestellen!

Ik ben erg tevreden over Kunstplantshop. De leveringen zijn erg snel en de artikelen zijn goed verpakt. Ook fijn is dat je ze kunt bellen voor advies en er met je wordt meegedacht. Ik ben sinds enkele dagen de eigenaar van een prachtige Dracaena Lemon Lime plant. Het is echt een juweeltje om te zien en een aanwinst voor in je huis. Je kunt de bladeren op elke manier draaien en vormen naar je smaak Het is even een klusje maar als hij dan éénmaal staat nou dan heb je ook wat. Floris, super bedankt voor deze aanbeveling! Ik ben er superblij mee!! Vandaag werd mn 2e bestelling geleverd, een prachtige Sansevieria die inmiddels ook een mooi plekje heeft gekregen. Deze kunstplanten zijn bijna niet van echt te onderscheiden, zo mooi zijn ze. Ik ben superblij met deze mooie kunstplanten!

Beste Wilma, Hartelijk dank voor de mooie review! Klanten blij maken is wat we dagelijks willen doen. Leuk om terug te krijgen als dat gelukt is.😁 Veel plezier van de kunstplanten! Floris

Mooi en betaalbaar

Goede service. Mooi product voor een goede prijs.

Vlotte afhandeling bestelling

Snel geleverd goed verpakt en mooie plant

Snelle levering, mooie planten

Planten lijken net echt en waren snel geleverd.

Goed te woord gestaan en geholpen.

Goed te woord gestaan en geholpen.

Rundum zufrieden!!

Guter Bestellprozess, schnelle Lieferung, hochwertiges Produkt. Bin sehr zufrieden. Die Monstera verschönert mein Wohnzimmer...

Geweldig en snel.

Telefonisch contact gehad n.a.v. een eerder gedane bestelling. Zeer goed geholpen en prima geadviseerd over de volgende aankoop. Ook deze werd weer snel geleverd.

Eigenlijk best wel goed

Snelle levering via bol besteld en moet zeggen ziet er levensecht uit vind alleen de onderkant een beetje kaal. Goed net netjes verpakt in stevige doos

Uitstekende service en producten

Dit was onze eerste kennismaking met Kunstplantshop. Snelle en keurige levering maar vooral de producten zijn erg mooi. We begonnen met 1 plant om er vervolgens nog eentje te bestellen. Staat prachtig, onderhoudsvrij en goede kwaliteit.