Zeer goede ervaring

Denkt mee (en onderneemt actie) ook als de besteldienst in gebreke blijft.

Prachtige plant ben zeer tevreden.

Prachtige plant!

Prachtige plant! Netjes en keurig bezorgd! Dik tevreden!

Palm staat recht overeind

Mijn bestelde kunstpalm staat recht overeind tegenover een eerder bij deze leverancier aangekocht exemplaar. Net als bij de vorige gelegenheid werd deze kunstpalm, die niet van echt is te onderscheiden, keurig verpakt aangeleverd. Zoals het hoort!

Goede en snelle levering

Ik zocht kunstgras die niet te duur was en er toch nog nog redelijk uit zag. De keuze was ruim voldoende en ik ben tevreden met mijn aankoop.

Bijzonder goed

Mooie kunstplant besteld Snelle levering goede kwaliteit

Zeer goede service met kwaliteit planten

Top levering met super kwaliteit planten.

Werkelijk top produkten

Zeer vriendelijk geholpen door Floris en prachtige planten

Fijne mensen en prachtige spullen!

Ik had via VidaXL een bestelling geplaatst, deze afhandeling verliep helaas slecht, maar via Peter en zijn collega uitstekend geholpen en is alles opgelost. Mijn Dank

Snelle levering en hele mooie planten

Planten worden steeds snel en keurig verpakt geleverd. Ook het omruilen van een plant ging probleemloos.

Correct en snel geleverd.!!

Na levering nog telefonisch contact gehad met de hr. Reijerkerk en ook hierbij werd ik keurig en vriendelijk te woord gestaan.!!

Topbedrijf met een top service

Mijn plant was spoorloos verdwenen, maar met een hele goede inzet van de medewerkers was hij weer terecht, bleek op een verkeerd huisnummer te staan. In één woord TOPSERVICE.

Palm ziet eruit als echt en voldoet dus geheel aan onze verwachtingen. Bovendien keurig geleverd.

Mijn order snel en netjes afgeleverd!

Geen enkele negatieve opmerking... bestelling snel en netjes geleverd. Plant ziet er heel mooi uit... ziet er uit als een echte plant... Aanrader!

Snel en goed geleverd

Ruime keus en alles netjes verpakt, de planten zijn niet van echt te onderscheiden

Alles is correct geregeld

Ik had al eerder bij u bedrijf planten besteld en nu dus weer . Het is bijzonder goed bevallen en alles is ook vlot geleverd . Het enigste wat ik bij de shop mis is buiten potten als sierpot eromheen voor de kleinere bloeiende planten .

Prachtige planten

Heel mooie planten, net echt en geen onderhoud aan. Brengt je huis tot leven. Ook een heel toegankelijke klantendienst via whatsapp waar je snel antwoord op maat krijgt. Alleen maar aan te raden!

Mooie plant, goede service.

De 1e bestelling ging niet helemaal goed bij de bezorgdienst, na contact gezocht te hebben werd er uit gezocht waar de plant was gebleven, daarna is er meteen een nieuwe plant verstuurd die ik een dag later binnen had, prima service.

Prima !

Snelle levering. En eenmaal alles in elkaar gezet te hebben, lijkt het net een echte plant. Zeer tevreden hiermee !

Prachtige planten

Prima ervaring. Planten zien er mooi uit en nauwelijks van echt te onderscheiden. Keurig ingepakt en snel geleverd.

Goede service en snelle levering

Plant is zoals op de afbeelding en niet van echt te onderscheiden. Super blij mee!

Wat een goede service en wat een mooie plant !

De door mij bestelde plant kwam maar niet. Toen ik hier via de mail een vraag over stelde is men onmiddellijk op zoek gegaan wat er mis was, Het bleek dat de plant was zoek geraakt bij DHL. Diezelfde dag nog is iemand van de kunstplantshop met de auto naar mij toegekomen en heeft een nieuwe plant bezorgd. Dit is SERVICE met hoofdletters. Daarbij was de plant die bezorgd werd echt heel mooi. Echt niet van echt te onderscheiden. Van mij krijgt de kunstplantshop een dikke 10

Schitterende plant, net echt. Super snelle levering, top/

Mooie plant

Goede prijs Mooie Plant Goede Service Snelle levering! Mijn volgende plant bestel ik zeker weer bij Kunstplantshop

Heel blij met m’n aankoop

Super blij met m’n nieuwe plant net echt. Snel geregeld en mooi verpakt . Kort om heel tevreden