Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Zie boven

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit redelijk echt uitziende planten.

Geweldig!!

Na eindeloos gedoe met DHL besloot Floris van Kunstplantshop om onze bestelling maar persoonlijk langs te komen brengen. Fantastisch, wat een service! En wat een mooie planten, superkwaliteit!

Vallen niet tegen ten opzichte van echte planten

Mooie kunstplant

Mijn plant past precies waar ik em hebben wou, ziet er prachtig uit, had verwacht dat ie er meer kunst uitzag, maar dat is absoluut niet zo, ben er erg blij mee. Bezorging was snel, ik ben dik tevreden!! Groetjes Hennie.

Plant en pot beantwoorden aan mijn wensen

Ofschoon het moeilijk is om op computerscherm te oordelen hoe een plant er in werkelijklheid uitziet, is het resultaat van mijn bestelling toch heel goed meegevallen.

Doen wat zij zeggen.

Professioneel, deskundig en zeer klantvriendelijk. leuke bijkomstigheid prijs en kwaliteit zijn zeer geschikt.

een verrassende ervaring

een prachtige plant om elke dag van te genieten

Besteld en volgende dag al in huis. Alles was zeer netjes verpakt. Van a tot z alles prima verzorgd. Bezoek ziet niet het verschil tussen echt of in dit geval kunstplant.

Zeer goede ervaring

Denkt mee (en onderneemt actie) ook als de besteldienst in gebreke blijft.

Prachtige plant ben zeer tevreden.

Prachtige plant!

Prachtige plant! Netjes en keurig bezorgd! Dik tevreden!

Palm staat recht overeind

Mijn bestelde kunstpalm staat recht overeind tegenover een eerder bij deze leverancier aangekocht exemplaar. Net als bij de vorige gelegenheid werd deze kunstpalm, die niet van echt is te onderscheiden, keurig verpakt aangeleverd. Zoals het hoort!

Goede en snelle levering

Ik zocht kunstgras die niet te duur was en er toch nog nog redelijk uit zag. De keuze was ruim voldoende en ik ben tevreden met mijn aankoop.

Bijzonder goed

Mooie kunstplant besteld Snelle levering goede kwaliteit

Zeer goede service met kwaliteit planten

Top levering met super kwaliteit planten.

Werkelijk top produkten

Zeer vriendelijk geholpen door Floris en prachtige planten

Fijne mensen en prachtige spullen!

Ik had via VidaXL een bestelling geplaatst, deze afhandeling verliep helaas slecht, maar via Peter en zijn collega uitstekend geholpen en is alles opgelost. Mijn Dank

Snelle levering en hele mooie planten

Planten worden steeds snel en keurig verpakt geleverd. Ook het omruilen van een plant ging probleemloos.

Correct en snel geleverd.!!

Na levering nog telefonisch contact gehad met de hr. Reijerkerk en ook hierbij werd ik keurig en vriendelijk te woord gestaan.!!

Topbedrijf met een top service

Mijn plant was spoorloos verdwenen, maar met een hele goede inzet van de medewerkers was hij weer terecht, bleek op een verkeerd huisnummer te staan. In één woord TOPSERVICE.

Palm ziet eruit als echt en voldoet dus geheel aan onze verwachtingen. Bovendien keurig geleverd.

Mijn order snel en netjes afgeleverd!

Geen enkele negatieve opmerking... bestelling snel en netjes geleverd. Plant ziet er heel mooi uit... ziet er uit als een echte plant... Aanrader!

Snel en goed geleverd

Ruime keus en alles netjes verpakt, de planten zijn niet van echt te onderscheiden

Alles is correct geregeld

Ik had al eerder bij u bedrijf planten besteld en nu dus weer . Het is bijzonder goed bevallen en alles is ook vlot geleverd . Het enigste wat ik bij de shop mis is buiten potten als sierpot eromheen voor de kleinere bloeiende planten .