Prachtige planten

Heel mooie planten, net echt en geen onderhoud aan. Brengt je huis tot leven. Ook een heel toegankelijke klantendienst via whatsapp waar je snel antwoord op maat krijgt. Alleen maar aan te raden!

Mooie plant, goede service.

De 1e bestelling ging niet helemaal goed bij de bezorgdienst, na contact gezocht te hebben werd er uit gezocht waar de plant was gebleven, daarna is er meteen een nieuwe plant verstuurd die ik een dag later binnen had, prima service.

Prima !

Snelle levering. En eenmaal alles in elkaar gezet te hebben, lijkt het net een echte plant. Zeer tevreden hiermee !

Prachtige planten

Prima ervaring. Planten zien er mooi uit en nauwelijks van echt te onderscheiden. Keurig ingepakt en snel geleverd.

Goede service en snelle levering

Plant is zoals op de afbeelding en niet van echt te onderscheiden. Super blij mee!

Wat een goede service en wat een mooie plant !

De door mij bestelde plant kwam maar niet. Toen ik hier via de mail een vraag over stelde is men onmiddellijk op zoek gegaan wat er mis was, Het bleek dat de plant was zoek geraakt bij DHL. Diezelfde dag nog is iemand van de kunstplantshop met de auto naar mij toegekomen en heeft een nieuwe plant bezorgd. Dit is SERVICE met hoofdletters. Daarbij was de plant die bezorgd werd echt heel mooi. Echt niet van echt te onderscheiden. Van mij krijgt de kunstplantshop een dikke 10

Schitterende plant, net echt. Super snelle levering, top/

Mooie plant

Goede prijs Mooie Plant Goede Service Snelle levering! Mijn volgende plant bestel ik zeker weer bij Kunstplantshop

Heel blij met m’n aankoop

Super blij met m’n nieuwe plant net echt. Snel geregeld en mooi verpakt . Kort om heel tevreden

De bestelling en aflevering uitstekend en de contacten met het bedrijf zijn vriendelijk en direct en altijd gericht op een goed resultaat

Mooie planten, netjes verstuurd, goed contact

De kunstplanten en bloemen zien er erg mooi uit. Ze werden netjes geleverd. Vooraf heb ik even telefonisch en via Whatsapp contact gehad en ook dat was supernetjes. Absoluut een net bedrijf met mooie producten!

Mooie kunstplant, uitstekende service!

Ik was op zoek naar een mooie kunstplant en kwam al snel hier terecht. Wilde graag zien hoe deze er in het echt uit zag en kon diezelfde dag nog langskomen om hem te bekijken. De Yucca ziet er top uit en ziet er ook echt uit. Ik mocht hem direct meenemen. Heel top! De kunstplant is makkelijk “in model” te brengen door ijzerdraad wat in de bladeren verstopt zit. Hierdoor past deze ook op elke gewenste plek.

Erg mooue planten en snelle levering

Prachtige orchidee! Niet van echt te onderscheiden.

De orchidee was goed verpakt en de volgende dag al in huis!

Snelle levering , mooie plant.

Vraag: Hoe kom ik van de vieze lucht af , is nu niet in huis te zetten. Graag antwoord.

Voldoet aan alle verwachtingen

Prachtige plant (!), op tijd bezorgd, prima service

Goede service en snelle communicatie

Ik had een aantal vragen gesteld over de kunstplanten. Floris heeft de vragen snel beantwoord. Mijn bestelling is snel verzonden en de kwaliteit is top. Heel erg blij mee. Dank je wel!

Duidelijke website, fijne service en snel geleverd!

Geweldige service en een prachtige plant.

Ik had nog een aanvullende vraag over een plant en over eenn aanbieding. Hiervoor heb ik gebeld. Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Hierna kon ik de bestelling doen. Mijn bestellng werd de volgende dag al afgeleverd. Perfecte service.

Uitstekende kwaliteit en service

Prijs-kwaliteit is uitmuntend. Service na verkoop uitstekend. Een echte aanrader!

snelle levering snelle actie van klantendienst top product

Mooie plant, top service

Echt een aanrader, goeie service én met een glimlach. De plant is ook top!

Kwaliteit mooi verpakt net echt zeker aan te raden ik ben happy dank jullie wel voor de super service 👌👌👌

Prachtige plant en service is top!

Ik heb de plant vorige week donderdag besteld en zag geen bevestiging in mijn mail staan. Stond overigens bij mijn ongewenste mail. Op vrijdagavond appte ik of dit klopte en of zij mijn bestelling hadden ontvangen. Er werd meteen gereageerd en werd verteld dat ik de plant maandag kom verwachten. Super natuurlijk, want ik appje buiten werktijd. Maandag kwam er een prachtige plant binnen die werkelijk niet van echt te onderscheiden is. Ik ben super blij met de aankoop en kan het iedereen aanraden!

Geweldig mooi!

Mooie plant. Inderdaad bijna niet van echt te onderscheiden. Zijn we erg blij mee!