Super product.

De kunstplanten zijn niet van echt te onderscheiden....prachtig. Bij vragen fijn contact met Floris....kortom een aanrader 👌🙂

Prima service, prachtige plant

Dit is gewoon echt een heel goed idee!

Prachtige kunstplant

Hele mooie kunstplant, snelle service en alles heel goed geregeld.

super goede meedenk service

ik had een te grote, en met meedenken van de verkoper uiteindelijk wel het goede formaat.

Vlotte service en prachtige, kwaliteitsvolle producten!

Zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling. Producten voldoen volledig aan de beschrijving. Kwaliteitsvolle en mooie kunstplanten!

Pluspunten

Fijn contact via telefoon en app met Floris. En na aantal opties voor planten via foto te hebben ontvangen gekozen voor een combinatie van drie. Yuca 160cm monstera 60cm en calathea 55cm

Geen verbeteringen. Ga zo door. Planten zijn mooi en natuurgetrouw. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

Floris geeft goed advies, denkt mee en reageert zeer snel op vragen/mails. En natuurlijk prachtige planten, die absoluut niet van echt te onderscheiden zijn! (Ik kocht de Monstera en de Philo Xanadu beide 120cm)

Potten en plantenbakken zouden ook apart kunnen worden verkocht, zodat je zelf een plant en pot kunt samenstellen.

Pluspunten

Goed advies gekregen om de juiste plant te vinden. Contact verliep prima, snel antwoord op mijn vragen. Ik heb nu een prachtige plant staan, zeker een aanrader!

Pluspunten

Goede service, prima product en snelle levertijd!

Pluspunten

Prettig contact, mooie kunstplanten.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering, en netjes per mail op de hoogte gehouden.