Super snelle levering, leuk verpakt en zelfs een lekker snoepje voor mijn hond. Helemaal top.

Hele fijne communicatie

Ik heb de communicatie als heel fijn ervaren, een warm en menselijk contact. En waar het natuurlijk om draait: de prachtige halsbanden, zo kleurrijk en vrolijk!!!

Gewoon super!

Super gave site met ontzettend leuke spullen! Vooral de boho hondenriem en halsband met accessoires zijn geweldig!! Goede service en geen vraag is teveel!

fantastisch en wil hierbij een dikke 10 geven

wat een geweldige service en aardige verkopers zat met wat vragen betreffende een artikel dezelfde dag kreeg ik zelfs een telefoontje met de uitleg hekemaal super raad iedereen dan ook aan om deze site te bekijken voor je hond

Helemaal top!!

Funky dogs heeft hele leuke, betaalbare honden accessoires, welke ook nog eens supersnel worden geleverd! En daarbij steunen ze ook een goed doel voor minder gelukkige hondjes, dus iedere bestelling is niet alleen voor jezelf, maar ook voor het geluk van een ander hondenhartje! Wij zijn fan!

Product is goed

Product is goede kwaliteit

Alles prima in orde!

Bestelling ontzettend snel ontvangen! Beide producten zijn helemaal fantastisch!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top! Duidelijke communicatie en heel snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bijzondere halsbandjes van topkwaliteit.

Snelle levering, heldere communicatie, bijzondere halsbandjes van topkwaliteit.

Zalig

Kwalitatieve producten Correcte verzending

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering. Heb een super leuk en mooi strikje ontvangen van goede kwaliteit. Wij hebben over een aantal weken een bruiloft van familie in Zuid-Frankrijk en hier gaat ons lieve labje Esmee zeker mee shinen, haha! ;)

Snelle service en topkwaliteit

We hebben een strikje besteld via de website. Deze werd snel geleverd en was van topkwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige producten en prima service!

Leuke attentie voor onze Loulou erbij en t halsbandje past perfect en is heel mooi!

Top klantenservice!

Denken met je mee, zijn zeer communicatief en hebben me uit de nood geholpen omdat ik het product (Puppy ID bandjes) super dringend nodig had. Ik ga hier zeker nog bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en heel mooi afgewerkt product!

Vlotte service en mooi afgewerkte, kwalitatieve producten.

Heel goede service

Funk-tastisch!

Super goede service. Dikke merci!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 super leuke accesoires voor onze doodle Bobbie gekocht! Ze passen perfect, zien er mooi uit en de verzending was supersnel! Top :)

Geweldige service

Ik ben nogal slecht in online spullen bestellen, toen kwam ik deze website tegen en ik zocht enkele bandana's en halsbanden voor mijn 2 hondjes. Uiteindelijk bestelde ik er enkele via de 3+a1 actie... De dag later was mijn pakketje al geleverd. En toen ik dit opendeed schrok ik van de super goede kwaliteit! Deze producten zijn fantastisch, zeker aan te raden!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Originele dingen die je in ander hondenwinkels niet vindt

Goede service. Voor de halsbandjes zou duidelijker moeten worden aangegeven welke de juiste maat is want die klopt niet altijd met wat op de website staat. Heb reeds bij herhaling een halsbandje gekocht voor mijn hond - Maltezer- waarbij bandje wel past voor de hond maar dan volledig dubbel moet worden aangebracht en eigenlijk veel te breed is en dus onbruikbaar - opnieuw verleden week bij bestelling. Andere honden eigenaar gelukkig mee gemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze Snelle levering Goede kwaliteit

Verzendkosten zijn aan de hoge kant, zeker als je maar 1 stuk besteld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Snelle levering - Mooi en kwaliteitsvol strikje voor onze hond - Een extra cadeautje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service!!! Omruilen geen probleem en de volgende dag al in huis.

Geen, ga zo door!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, product naar wens

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"

Filter op Taal