Snelle service, mooie halsbandjes!!

Mooie halsbandjes voor een redelijke prijs! Mijn pupje is nog te klein om ze om te kunnen dus kan ik nog niets over het gebruik vertellen maar ze zien er stevig uit dus dat wordt vast vele jaren plezier!

Top winkel

Het bestelde product was niet direct leverbaar zoals aangegeven op de site. Middels een telefoontje werd ik netjes op de hoogte gesteld.

Super !!!

Keicoole leuke toffe site, leuke producten en supersnelle levering. Super vriendelijk, je kan er steeds terecht met al je vragen ... een échte aanrader voor elke hondenliefhebber !!!

TOP

Gekochte producten precies zoals omschreven Makkelijk besteld super snel geleverd en producten TOP

Goeie ervaring, snelle levering

leuke site, betaalbare prijzen

Super leuke bandana’s en snel geleverd

Ik wou voor onze golden retrievers graag een leuke bandana , maar kon nooit één vinden die ik echt leuk vond. Tot dat ik op Funky-dogs.com terecht kwam en allemaal super leuke bandana’s tegen!! Ik bestelde ze en ik kreeg ze de volgende dag al binnen. Super!

Mooie kwaliteit en lijkt precies op de foto!

Heel leuk

Wat een leuke website, onze mama is zo blij dat ze het ontdekt heeft! Snel nog wat kopen!

De beste webshop die er is!

Alles helemaal super, van klantenservice tot levering: + vriendelijk, behulpzaam en snel + ruime keuze en origineel assortiment + leuke en duidelijke website + supersnelle levering (ik had 22:45u besteld, de volgende ochtend om 9:00u was het er al!!) Ik zou deze shop zeker aanraden aan vrienden en familie. Tot snel!!

Goede service en producten

Vriendelijk geholpen, supersnel geleverd. Mooie degelijke producten. Erg blij mee en kan Funkydogs van harte aanbevelen.

Super!. Ook de service..

Snelle reactie per mail heel oplossings gericht!

Kwaliteit en snelle levering

Zoveel leuke, originele spulletjes en snel geleverd. Ik ga zeker nog bestellen!

Top artikelen. Top service

Diverse artikelen besteld. Het 4e artikel gratis als extra aanbieding.

Gewoonweg de beste die er is!

Al veel online winkels gedaan. Maar deze overtreft alles!! Een super snelle service! De beste kwaliteit en super mooie spullen! Mijn hond was nog nooit zo blij! En mama ook :-) Ik koop nooit meer elders :-) Bedankt voor jullie top service en leuke en kwaliteitsvolle spullen! Groetjes Marco en Jess

Prachtige Bandana’s

Mooie kwaliteit en snelle levering

Super leuk, origineel en snel in huis

Super leuke producten, niet duur en snel in huis!

Zeer goed, goede webside en goede service

Superleuke shop en megasnelle levering!

Topp

Super lief geholpen en de verzending was onwijs snel! De volgende dag was het al in huis!!

Fantastische service!!!

Heel goede website.Ze mailen u direct terug als je een vraag hebt over uw bestelling en zorgen dat uw bestelling tot in de puntjes in orde komt. Echt een aanrader voor iedereen.

Superservice en snelle levering

Wij hadden een vraag over welke maat halsband wij moesten kiezen, we werden heel snel en vriendelijk geholpen. De bestelling was ongelooflijk snel binnen. Bedankt!

Super snelle levering

super

Goede producten en snelle levering.

Goede producten geleverd gekregen. Puppy bandjes en een nieuwe halsband voor onze eigen hond. Levering was super snel, had het de volgende dag thuis zoals op de site vermeld stond. Erg leuk dat er een honden koekje meegestuurd werd voor onze hond. Wat ik wel raar vond is dat je pas een bestelling kunt plaatsen vanaf 10 euro. Maar voor de rest dik tevreden!

Beste Esther, Bedankt voor je leuke review. Goed om te horen dat je tevreden bent over je producten en de snelle levertijd. Ik hoop dat je viervoeter lekker heeft gesmuld van het hondenkoekje :-) Het minimum orderbedrag van € 10 is noodzakelijk, omdat we door de orderkosten geen winst meer zouden maken. We komen onze klanten wel tegemoet met een aantrekkelijke actie '4 halen=3 betalen'. Met vriendelijke groet, Team Funky Dogs

Goede service!

Goede service! Snelle reactie! En de hondenriem is van heerlijk materiaal en ziet er ook nog eens prachtig uit.

Meer dan geweldig

Zondagmiddag puppy halsbanden besteld net na de bevalling, maandagmorgen al in huis onbegrijpelijk zo snel

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"