Jammer dat ik maar 5 sterren kan geven...

Wat een supersnelle en hoogstpersoonlijke service! Hier kunnen andere webshops nog wat van leren. Razendsnel geleverd, topkwaliteit en waanzinnig attent. Funky Dogs, bedankt!

fijne ervaring

De producten zien eruit zoals op het scherm ;

Shawl is super mooi/leuk Kwaliteit stof, prima! Leuke verpakking

Super service!

Leuke bandana besteld, helaas zoek geraakt in de post. Na snelle en leuke correspondentie met de klantenservice werd het probleem binnen no-time opgelost.

Ontzettend leuke producten en zeer fijne klantenservice!

Ontzettend blij met de Adventure Time Martingale halsband voor m’n lieve Podenco vriendinnetje! Super origineel: ik had deze nergens eerder gezien en ik krijg er dagelijks complimentjes over als ik met haar aan het wandelen ben. Het is ook nog een van m’n lievelingsseries! Toen ik een aanvullende vraag had kreeg ik direct antwoord waarbij heel fijn met me werd meegedacht. Supersnelle levering ook!

Snelle levering, mooi product

Super snelle en vriendelijke service

Snel en goed meegedacht en perfect snelle levering! Nogmaals dank!

Een echt aanrader!

Vlotte levering, met zorg verpakt en de een leuke extra verassing voor de hond! Echt Top!

Prachtige halsbanden en zeer snelle levering!!

De halsbanden zijn prachtig!! Feit dat een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat maakt ze alleen maar mooier. De halsband werd zeer snel geleverd en was heel mooi verpakt. Klasse!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Product vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag al binnen. Het strikje was van goede kwaliteit en het staat Jip super.

Super tevreden

Wat een mooie duidelijke webshop, heel veel leuke artikelen, ik wist gewoon niet welke te kiezen. Leuk voordeel : 4 bandana's gekocht en 3 betalen! Hele snelle service, goed verpakt en een lekkere brok voor mijn teckeltje. Kortom: meer dan tevreden!

Hele leuke online shop met hele snelle en goede service

Voor onze hond uit het asiel hebben we meerdere bandana's gekocht. Na bestelling werd de volgende dag meteen de leuke doekjes in de brievenbus bezorgd. Ze hebben een hele snelle service en de bandana’s zijn heel leuk verpakt!. Echt een kadootje 😁. En als kadootje zit er ook nog een klein hondenkoekje bij. Bij een bandana was de stiknaad los aan het gaan en toen heb ik meteen een nieuw doekje gekregen . Dus een heel fijn bedrijf met zeer goede service .

Snelle levering, mooie verpakking en goede kwaliteit

De producten waren boven verwacht. Sluitingen zijn van metaal en het geheel kwam in een leuk pakketje met daarbij nog wat brokken voor de hond, erg attent! Zondagavond besteld en dinsdag binnen, keep up the good work!

geweldig

voor mijn hondje een verjaardag muts bestelt dacht eerst dat die niet op tijd binnen zou zijn maar toch wel zo hadden ik en de hond een leuke verjaardag en heeft die een leuke verjaardags muts

Top webshop!

Twee prachtige halsbanden besteld en zeer snel in huis. Een halsband was helaas de verkeerde maar na zeer prettig persoonlijk contact was dit zeer snel en naar volle tevredenheid opgelost en de volgende dag al een andere halsband in huis. En een mail met een retourlabel om de verkeerde terug te sturen. Top service!

Super snelle levering, leuk verpakt en zelfs een lekker snoepje voor mijn hond. Helemaal top.

Hele fijne communicatie

Ik heb de communicatie als heel fijn ervaren, een warm en menselijk contact. En waar het natuurlijk om draait: de prachtige halsbanden, zo kleurrijk en vrolijk!!!

Gewoon super!

Super gave site met ontzettend leuke spullen! Vooral de boho hondenriem en halsband met accessoires zijn geweldig!! Goede service en geen vraag is teveel!

fantastisch en wil hierbij een dikke 10 geven

wat een geweldige service en aardige verkopers zat met wat vragen betreffende een artikel dezelfde dag kreeg ik zelfs een telefoontje met de uitleg hekemaal super raad iedereen dan ook aan om deze site te bekijken voor je hond

Helemaal top!!

Funky dogs heeft hele leuke, betaalbare honden accessoires, welke ook nog eens supersnel worden geleverd! En daarbij steunen ze ook een goed doel voor minder gelukkige hondjes, dus iedere bestelling is niet alleen voor jezelf, maar ook voor het geluk van een ander hondenhartje! Wij zijn fan!

Product is goed

Product is goede kwaliteit

Alles prima in orde!

Bestelling ontzettend snel ontvangen! Beide producten zijn helemaal fantastisch!

Top! Duidelijke communicatie en heel snelle levering!

Bijzondere halsbandjes van topkwaliteit.

Snelle levering, heldere communicatie, bijzondere halsbandjes van topkwaliteit.

Zalig

Kwalitatieve producten Correcte verzending

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"