Goede service en snelle levering. Heb een super leuk en mooi strikje ontvangen van goede kwaliteit. Wij hebben over een aantal weken een bruiloft van familie in Zuid-Frankrijk en hier gaat ons lieve labje Esmee zeker mee shinen, haha! ;)

Snelle service en topkwaliteit

We hebben een strikje besteld via de website. Deze werd snel geleverd en was van topkwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige producten en prima service!

Leuke attentie voor onze Loulou erbij en t halsbandje past perfect en is heel mooi!

Top klantenservice!

Denken met je mee, zijn zeer communicatief en hebben me uit de nood geholpen omdat ik het product (Puppy ID bandjes) super dringend nodig had. Ik ga hier zeker nog bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en heel mooi afgewerkt product!

Vlotte service en mooi afgewerkte, kwalitatieve producten.

Heel goede service

Funk-tastisch!

Super goede service. Dikke merci!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 super leuke accesoires voor onze doodle Bobbie gekocht! Ze passen perfect, zien er mooi uit en de verzending was supersnel! Top :)

Geweldige service

Ik ben nogal slecht in online spullen bestellen, toen kwam ik deze website tegen en ik zocht enkele bandana's en halsbanden voor mijn 2 hondjes. Uiteindelijk bestelde ik er enkele via de 3+a1 actie... De dag later was mijn pakketje al geleverd. En toen ik dit opendeed schrok ik van de super goede kwaliteit! Deze producten zijn fantastisch, zeker aan te raden!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Originele dingen die je in ander hondenwinkels niet vindt

Goede service. Voor de halsbandjes zou duidelijker moeten worden aangegeven welke de juiste maat is want die klopt niet altijd met wat op de website staat. Heb reeds bij herhaling een halsbandje gekocht voor mijn hond - Maltezer- waarbij bandje wel past voor de hond maar dan volledig dubbel moet worden aangebracht en eigenlijk veel te breed is en dus onbruikbaar - opnieuw verleden week bij bestelling. Andere honden eigenaar gelukkig mee gemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze Snelle levering Goede kwaliteit

Verzendkosten zijn aan de hoge kant, zeker als je maar 1 stuk besteld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Snelle levering - Mooi en kwaliteitsvol strikje voor onze hond - Een extra cadeautje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service!!! Omruilen geen probleem en de volgende dag al in huis.

Geen, ga zo door!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, product naar wens

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zoveel moois te vinden voor een funky dog! Betaalbare spullen die ook erg origineel zijn en goed van kwaliteit!

doe zo verder!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwalitatief goede producten. Snelle en nette levering.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke spullen, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer professionele aanpak, correcte en vlugge verzending, ruime keuze, gemakkelijk te bereiken via email en vlugge respons. Zeer persoonlijke aanpak. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel bezorgd, leuke spullen,origineel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte snelle levering

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"

Filter op Taal