Toppie

- mooie originele website - leuke artikelen - prachtig ingepakt - lekker extraatje voor onze hond - zeer snelle levering Wij komen snel weer!

Doe zo verder

mooi kwaliteit vlotte levertijd niets op aan te merken doe zo voort beste dank Rudy

Vlot en goed.

Mijn bestelde artikel klopte volgens de beschrijving.

Geweldige klantenservice, supersnelle levering, lekker koekje bij de bestelling en ontzettend leuke originele halsband! Thanks funkydogs

Prachtige halsbanden en riemen top kwaliteit

Leuke webshop, mooie halsbanden, topkwaliteit!

Supersnelle levering, mooie artikelen, leuk verpakt. Snelle en vriendelijke klantenservice (zelfs in het weekend!), Onze hond heeft genoten van het extraatje dat bij de bestelling zat. We zijn supertevreden en komen snel nog eens winkelen!

zeer tevreden

prima 1e ervaring

Bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Maat van de stropdas was helemaal goed. Alleen de adventkalender hebben we natuurlijk nog niet uitgeprobeerd dus ik weet nog niet wat hij van het hondenchocola gaat vinden. Gaat vast goed komen.

prima voldaan

Halsband voor m'n hond besteld. Snel geleverd en ik krijg wat ik verwachtte. Niet goedkoop spul, wel een solide halsband.

Mijn bestelling was super snel binnen. Netjes in een mooi doosje en compleet. Helaas klopte er één ding niet helemaal. Super snel en netjes contact. Erg netjes opgelost en al snel klopte de bestelling helemaal! Super service en super leuke spullen 🐾🐶!!!

Zeer unieke en originele lederen halsband

Zeer kleurrijk, vrolijk en gemaakt degelijk materiaal. Wij zijn fan!

Was mijn huisnummer vergeten doorgeven. Ze hebben me zelf gecontaceerd om dit in orde te brengen.

Hond Blij, Baasje Blij

Voor mijn Mechelse herder een Hondenhalsband waterdicht LED USB besteld. Bij binnenkomst was niet alleen ik heel enthousiast, maar mijn hond ook. Vond dit een beetje gek want die wist natuurlijk niet dat het voor hem was. Maar doordat er dus een hondenkoekje bij zat was de hond dus al gelijk dol op zijn pakketje! Super lief en leuk gebaar vanuit Funky-dogs !! Krijg in de omgeving ook al veel leuke reacties dat mijn hond goed opvalt! Verder was het pakketje snel binnen en de hondenhalsband was goed en leuk verpakt!

Super tevreden !

Ongelooflijk mooie halsband van zeer goede kwaliteit! Super snelle levering en mooi ingepakt.

Geen stress voor trouw

Ik heb een kanten halsband met bijhorend leiband besteld voor op onze trouwfoto’s. De eerste die ik besteld had was te klein zonder probleem en heel gemakkelijk een grotere maat kunnen bestellen en het geld van de vorige is gewoon terug gestort. ☺️👍

Gewoonweg geweldig!

Super mooie en kwalitatief zeer goede halsbanden voor mijn grote honden en een leuke bandana voor de kleine hond gekocht. Ook de service na dat er iets fout was gegaan met de bestelling was super. Kan deze webshop aan iedereen aanbevelen!

Ontzettend meedenkend bedrijf met prachtige itemstige items

Funky-Dogs is een ontzettend vriendelijk bedrijf met hart voor de dieren. Ze hebben mooie spullen, soms net even anders dan wat je altijd tegenkomt in de standaard dierenwinkels en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt of advies nodig bent.

Topservice. Elke keer weer

Ben zoooo tevreden ! Tot nu toe mijn 3e bestelling. Supersnel in huis. Leuk verpakt met een koekje voor de hond. Heel snel verstuurd. En dit keer was het product niet voorradig. Geen probleem. Ik krijg gewoon een berichtje wanneer het er wel is. Moos weer een mooie bandana.! Hij blij. Ik blij. Kortom. Tot de volgende keer !!

Top service!

Ik heb een halsband besteld bij Funky Dogs. Na de bezorging ontving ik een mail over het feit dat de halsband in de aanbieding zou komen en hiermee 10 euro goedkoper uitkwam. De medewerkers van Funky Dogs hebben mij in deze mail aangeboden om de €10,- terug te storten. Toen ik akkoord gaf, hebben ze dit ook direct geregeld. Dit heb ik nooit eerder bij een winkel gehad, ik zal zeker in de toekomst terug komen als ik weer iets nodig heb voor de hond!

Super fijne service!

Wat een super fijne service heeft Funky Dogs! Er ging bij de post iets mis, Funky Dogs denkt direct met je mee. En niets is dan te veel. Gelukkig is de post net de mooie bandana komen brengen in een super leuke cadeau verpakking met mooie verrassing. En kunnen we binnenkort ons nieuwe huisgenootje de mooie bandana omdoen.... Nogmaals super bedankt Funky Dogs. En tot snel weer!!! Ik kan het iedereen aanraden!!!

Snel verzonden

Ontzettend leuk produkt, strik voor aan de riem van onze hond. Zag er uit zoals op de site. Mooie kwaliteit, gaan we ook zeker bij hem omdoen met de feestdagen!

We waren reeds geprikkeld door de producten, maar nu nog véél meer! Ze zijn ronduit fantastisch! Wij zijn alvast héél tevreden!

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"