Slechte ervaring

Niet tevreden!Spin zonder inhoud ,dus gewoon lap stof!

Snelle levering en goed verpakt!

Ik had al snel het bestelde in huis. Het assortiment van de webwinkel is erg leuk. Tevreden dus!

Supergoede ervaring, helemaal top!!!

Super halsband, zacht maar toch stevig

Fantastisch halsbandje, zacht en toch sterk.Schotse ruit voor mijn Schotse hondje. Zeer snel verzonden

Snelle levering en kwaliteit

Het hondespeeltje ( de “fles” gin)is tegen verwachting in heel “hufterproof” en de hond is er heel druk mee..( nog steeds)

Leuke winkel!

Zeer snelle levering en mooie artikelen. Heel veel keuze en leuk presentje bij bestelling. Bedankt!!

Superleuke spulletjes

Prachtige hondenhalsband, supersnelle levering, heerlijk hondenkoekje (werd zeer gewaardeerd hahaha)

Enorm leuk halsbadje voor mijn hondjes besteld mooie kwaliteit en kleur. Helaas had ik pech en was de sluiting defect. Dus een berichtje gedaan en binnen enkele minuten al reactie!! Het probleem uitgelegd en direct een regeling gekregen om mijn centjes terug gestort te krijgen! Jammer van het bandje maar buiten om de sluiting prachtig materiaal en super service!! Bedankt!

Superleuk

Snel, leuk en origineel. Ga zo door!!

Superorigineel

Wat een leuke spulletjes, nog nergens anders gezien. Veel keus, supersnel geleverd en ziet er tip top uit allemaal! Bedankt!!

Superleuke winkel

Zeer snelle levering, uitgebreid assortiment, topkwaliteit en eenvoudig te bestellen

Super leuk!

Erg leuke honden cadeautjes, dankjulliewel!

Perfect!!!!

Donderdag besteld en de vrijdag in huis! Zeer mooi verpakt en prijs kwaliteit super mooie spulletjes! Top winkel!

Supermooi en aardige mensen

Hele leuke speeltjes, zeer snelle levering en snelle reactie op mijn vraag

Mooie spullen

En betaalbare prijzen en supersnel geleverd! Top

Beetje klein, perfecte details

Mijn hond is gisteren in slaap gedaan en we hebben door fuckydogs enkele mooie afdrukken van haar poten en neus kunnen maken, al was het wel heel nipt, mits ze een grote hond is. De afdrukken zijn zeer gedetailleerd en er blijft geen inkt achter op de pootjes of neus.

Lief en leuk

Mensen met het hart op de juiste plaats. Bedankt voor de supersnelle verzending.

Leuk verpakt, mooie artikelen, snel in huis

Leuk speelgoed!

Leuk speelgoed!

Toffe spulletjes

- supersnelle levering - aardig personeel - leuke en originele artikelen - ruime keuze - overzichtelijke en mooie website - makkelijk te bestellen

Supersnelle levering

Zo’n snelle levering hebbend wij nog nooit gehad! Top!

Super leuke halsband

Mooie kwaliteit zit goed voldoet aan omschrijving

Leuk en goed

Mooie winkel, snelle levering, veel keus en aardige klantenservice

Supergoed en snel

Heel snel geleverd, mooie prijzen en fantastisch assortiment

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"