Superleuk accessoires

Wij hebben meegedaan met de aktie 4 halen is 3 betalen en daardoor hadden we flinke korting gekregen! Hele leuke fuzzyard speeltjes gekocht en supergrappig assortiment hebben jullie! Bedankt voor de snelle verzending en kleinigheidje voor onze hond!! Tot snel!!

Snel geleverd, hondje vond het heerlijk

pakket met blikje hondenbier, frietjes en hamburgers. Zal zeker in de toekomst meer bestellen bij funky-dogs.

Supersnel en flinke korting

Mooie led halsbanden, meegedaan met de actie en daarom 1 gratis, dus een korting van 29,95! Ik had een vraag en werd binnen enkele minuten via e-mail behandeld. De banden waren ook nog eens supersnel in huis. 22:30u besteld en 9:00 de volgende dag al in huis! Tot snel!

Leuke bandana’s gekocht van topkwaliteit! Snelle levering en mooi verpakt met een leuk kleinigheidje voor de hond!

Snelle levering en fijn contact!

Ik heb de usb led halsband om 15.00 besteld en ik had hem de volgende dag al in huis. Helaas was de maat toch niet goed Ik heb toen contact opgenomen en zonder moeite de dag erna de andere halsband al in huis! Wat fijn zeg. Ik ben enorm tevreden over de halsband.

Voor onze pup had ik de vegan leren halsband besteld welke erg snel beschadigd was helaas. Na hier melding van te hebben gemaakt, kreeg ik deze direct vergoed en kon ik een andere halsband uitzoeken. Top service!

Supermooi

Heel gaaf assortiment en lieve mensen. Ze helpen je graag en zijn echt heel snel. Leuke halsband en enkele play speeltjes gekocht. Supermooie actie hoor dat je het vierde produkt gratis krijgt! Bedankt!

Fantastische website: ik slaag hier echt altijd!

Superfijne website met een enorm gevarieerd aanbod van leuke, lieve, mooie en originele producten. De mensen zijn zeer klantvriendelijk en denken altijd met je mee. Laatst had ik (omdat ik iets was vergeten) twee bestellingen geplaatst en er werd vrijwel onmiddellijk contact met mij opgenomen om er alsnog één bestelling van te maken. Hierdoor kon ik toch nog gebruik maken van hun “4 halen = 3 betalen” aanbieding. De volgende dag was het al binnen!

Leuk

Leuke artikelen voor weinig geld. Zeer snelle levering en mooie website. Ga zo door!

Grote klasse!!

Zeker onze favoriete webshop! Zeer snelle levering, keurig verpakt, leuke en originele halsbanden voor spotprijzen!! Had ik jullie maar eerder ontdekt... grote complimenten voor jullie mooie verzorgde website. Tot de volgende bestelling!

Top service met een snelle levering!

Mijn hondje is 14 januari jarig en ik was eigenlijk te laat met cadeautjes bestellen voor hem. Ik had mijn bestelling geplaatst om 22:30 op 12 januari en het werd geleverd op 13 januari! De producten zien er ook super uit! Erg bedankt voor de top service en tot de volgende keer.

Netjes verzorgd

Alle artikelen zijn netjes verpakt, een verrassing om te krijgen. We hebben contact gehad met de klantenservice omdat we de maat niet zeker wisten, we werden vriendelijk en snel geholpen. Wij raden jullie aan!

Topservice

Snelle levering en prachtige producten!

Wij komen snel weer!

Superleuke webshop

Funky Dogs is echt ons favoriete webshop. Zeer snelle levering en het pakketje is iedere keer weer een cadeautje... zo leuk ingepakt, je ziet zo dat de mensen bij funky Dogs het met liefde doen. Ook op insta nooit te beroerd om je uitgebreid te helpen met wat dan ook! Wij zijn wel enthousiast en hebben jullie al bij veel mensen aanbevolen!

Supergoed gewoon!

Leuke shop, prima ervaring

Leuke artikelen voor weinig geld. Goede kwaliteit en snelle levering. Leuk verpakt en snelle service, ook in de avond. Ga zo door!

Mooie halsband

En top service!

Snelle levering en heel mooi verpakt!

Mijn bestelling werd heel erg snel geleverd en het was ontzettend leuk verpakt, echt een cadeautje om te ontvangen! Baasje en hond erg blij!

Super winkel

Mijn naam is tessie en mijn vrouwtje koopt best wel regelmatig bij funkydogs. En ik heb al mooie dingen gehad,maar wat ik het mooist vindt dat is mijn toekan en mijn pauw. En sterk dat ze zijn,ik heb er flink mijn tanden in gezet maar ze bleef heel. Mijn vrouwtje was heel blij. Ja en de service is top,als ze iets moet weten kan ze het vragen en ondanks de drukte krijgt ze altijd gelijk antwoord . Dus ik weet zeker dat we terug komen en dat we weer wat gaan bestellen. En dan kan ik weer blij met mijn staart zwaaien. Tot volgende keer funky dogs en een poot van tessie!!!

Fantastische ervaring, klantenservice top! Snel en vriendelijk! Hele snelle levering, sneller dan BOL ;-) hele leuke spullen...

Altijd super goede service

Ik bestel vaker wat voor onze honden en dat gaat altijd super. Laatste keer een probleempje met een retour, maar dat wordt meteen klantvriendelijk en professioneel opgelost. Wat een top service!

Mooie led halsband en prima Service

mooie LED halsband gekocht, HALSBAND WATERDICHT LED USB ROOD € 29,95 Aan de prijzige kant, maar echt een superstevige halsband die ook gewoon als halsband om de lijn aan te maken gebruikt kan worden. Ik gebruik m op de grootste maat als overgooi halsband, dat heeft het voordeel dat de sluiting, waar door de breedte van de sluiting en het batterijvak de minste led´s zitten, naar onder draait, zodat de LEDs daar zitten waar ze moeten zitten om gezien te worden.

Leuke spullen, snelle levering

++++++

+ leuke en originele artikelen + lage prijs + snelle levering + goede kwaliteit + vriendelijke service + mooie acties + leuke attentie bij bestelling

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"