Superwebshop met een hart voor dieren

Wat een geweldige webshop met nog geweldiger mensen! Voor onze veiling hebben we echt een prachtige donatie mogen ontvangen, met de meest leuke spullen. De webshop heeft hele hippe trending spullen, alleen de hondenknuffeltjes al, die wil je gewoon allemaal hebben! Shannon dankjewel voor alles!

Mooie webwinkel en veel keus

Supertevreden!!

Leuke originele winkel

We zijn hier dubbel en dwars geslaagd. Het assortiment is zo origineel, nog nergens anders gezien! Snelle reactie op vragen via de mail en ook buiten kantooruren bereikbaar, helemaal top! We gaan snel nog eens een leuke halsband kopen!

Super goede winkel

Super goede winkel met uitstekende service en alles word snel geleverd

Lekker hondenijs

Ik heb mijn hond getrakteerd op een hondenijs en wat vind hij het lekker!! Nu de andere smaken proberen!

In 1 woord: fantastisch!

Supergoed service: ik had een halsband besteld, maar deze paste niet, had niet goed gekeken. Ik kreeg een aardige dame aan de lijn en ze vertelde mij over de retourprocedure. Mijn aankoopbedrag kreeg ik direct terug en de nieuwe halsband had ik zeer snel in huis. Ik ben super tevreden over de kwaliteit en enorme keuze. Ik zou deze winkel iedereen aanraden!!

Supersnel en supergoed

Mooie webshop met veel leuke spullen

De spulletjes waren zeer snel geleverd en mooi ingepakt! Bedankt

Geweldige shop!

Superleuk assortiment en eerlijke prijzen! Leuk extraatje bij bestelling en snelle levering

Mini is dan ook echt heel mini.

Ik dacht een leuke traktatie te kopen voor me hond. Maar wilde niet al te groot. Toen bleek dat mini echt heel mini was, niet groter dan 2cm. Hadden ze erbij mogen zetten in de beschrijving dat had ik wat anders kunnen bestellen

Beste Tom, Zoals de producttitel ‘Mini Uniced Woofins’ doet vermoeden gaat het inderdaad om ‘Mini’ cupcakes. De afmetingen (4,8 x 3,5 x 3,5 cm per muffin) staan toch echt duidelijk in de producttekst vermeld! De beweringen in jouw review zijn dus pertinent onjuist want de afmetingen staan wél vermeld en ze zijn 3,5cm groot i.p.v. 2cm. Verder is het Kiyoh niet bedoeld voor productreviews maar om ons functioneren als webshop te beoordelen. We vinden het jammer dat je niet eerst even contact met ons hebt opgenomen alvorens je ons een onvoldoende gaf met een negatieve aanbeveling. We hebben niet eens de kans gekregen om tot een oplossing te komen; klanttevredenheid heeft immers onze hoogste prioriteit zoals je kunt zien aan onze gemiddelde score van 9,8 op Kiyoh. We hebben naar aanleiding van jouw review nog geprobeerd om in contact te komen voor een oplossing maar hierop werd helaas niet gereageerd. We hopen dat lezers van deze review begrijpen dat er altijd klanten zijn die onredelijk zijn en die je helaas nooit tevreden kan stellen, hoe goed je ook je best doet. We hopen desalniettemin dat je tevreden bent over onze overige producten. Met vriendelijke groet, Team Funky Dogs

Hele snelle service en super leuke spullen!

Supersnelle levering en lage prijzen voor leuke spullen

Superlieve mensen

Wat een topservice, staan je vriendelijk te woord, groot hart voor dieren en helpen goede doelen. Bestelling is er altijd supersnel, kwaliteit is perfect en keuze is reuze :-) Voor ons alleen nog maar funky dogs. Dank jullie wel

Supergoed

Leuk verjaardagsassortiment, vriendelijke service, snelle levering! Zeker voor herhaling vatbaar :-)

Ik had voor onze tessie haar verjaardag de kreeft gekocht en een super mooie bandana. Tessie was blij,maar toen kwam haar vriendje en kreeg ze nog een speeltje,het fototoestel. Dat was de schot in de roos. Alle speeltjes zijn zo goed gemaakt en doen zo lang mee. Vroeger heel wat geprobeerd om speeltjes uit een gewone zaak te halen,maar die waren zo stuk. Maar deze overleven zelfs tessie en ze speeld er elke dag mee. We komen zeker terug. Tot de volgende keer .

Mooi speeltje

Mooi produkt keurig geleverd

Super leuk cadeau op afstand!

Omdat ik in het buitenland zit moest ik de verjaardag van de hond missen. Gelukkig kon ik op afstand toch nog een leuk cadeau voor 'm kopen en het thuisfront heeft me laten weten dat ie er erg van genoten heeft:)

Super leuke, betaalbare hondenspulletjes

Ik had twee bandana's bij Funky Dogs besteld, deze waren binnen 12 uur na bestelling al binnen! Terwijl ik pas s'avonds besteld had. Súper snelle levering dus en de kwaliteit en de originaliteit van hun producten zijn echt goed. Ik beveel ze zeker aan als je iets leuks wilt kopen voor je trouwe viervoeter.

Leuke winkel en snelle levering!

Leuke webwinkel

Leuke webwinkel met hele leuke betaalbare spulletjes! Wij komen zeker weer eens!

Heel leuk

Hele leuke originele halsband en supersnelle levering!!

Heel blij met onze spulletjes, snelle levering

Heel blij!!

Supergoede ervaring

Hele goede ervaring met deze winkel, aardige mensen, leuke artikelen, snelle verzending en leuk kleinigheidje bij bestelling.

Over Funky-dogs.com

Funky-Dogs.com is een online hondenwinkel voor de Nederlandse en Belgische markt, waar je exclusieve handgemaakte hondenartikelen kunt kopen. Zo hebben wij een ruime keuze in de mooiste hondenhalsbanden, hondenlijnen, honden bandana's en nog meer honden accessoires voor kleine en grote honden. We wensen je veel plezier in onze hondenwebshop!"