Ik heb een boom besteld als cadeau en afgeleverd op een ander adres. Fantastisch hij was er al de volgende dag. Keurig afgeleverd en achter hek geplaatst met een uitleg erbij en extra grond. Hier was.niet om gevraagd, dus top.

Vriendelijke ontvangst op de kwekerij. Bestelling volgens afspraak uitgevoerd!

Op verzoek hele hoge struiken geleverd gekregen. En leuke bezorgers. Prijs en transport kosten laagste van Internet

Goede deskundige begeleiding ter plekke en snelle levering binnen 5 dagen!

We zijn in Opheusden goed ontvangen en kregen goede deskundige begeleiding om tot de juiste keuze voor onze tuin te komen. Ter plekke kun je je eigen bomen kiezen welke snel bezorgd worden zodat de tuin een goede update heeft in dezelfde week.

Klantvriendelijk, prima bezorging en goede kwaliteit kwaliteit

Het was een prima ervaring om via internet bomen te kopen bij bimenkopen.nl. Vanaf bestelling tot bezorging en plant advies...super geregeld. En natuurlijk prachtige bomen. Een dikke aanrader...wij zijn er erg blij mee en gaan zeker verder met bomenkopen.nl

Mooie bomen goeie prijs

Mooie leibomen Steeneik voor een mooie prijs!

Prima, precies zoals verwacht

Snelle levering, fijn het tasje met instructies en boombanden. Bij levering nog wat extra advies en vriendelijke chauffeur. Mooie leiboom!

fijne service

snelle service en goede instructies

Keurig

Prachtige boom tot in de tuin bezorgd door een hele vriendelijke jongeman.

Goede kwaliteit en vlotte levering.

De 5 bestelde leilaurieren zien er mooi uit en zijn op een correcte en vriendelijke manier bezorgd.

Vriendelijke mensen, nemen de tijd om je advies te geven en te helpen.

Bomen zagen er dood uit. Weinig takken

De bezorging was goed geregeld, maar ik vraag mij af of deze bomen het wel redden. De boombladeren waren heel droog en vielen uit. Ik hoop dat de bomen het wel redden.

prima service, prettige samenwerking.

duidelijke uitleg gehad in de kwekerij en daarna als soepel met de website en mail geregeld alles geregeld.

Snelle vriendelijke snelle levering. Kwaliteit bomen is goed. Duidelijke instructie bijgevoegd. Alles was super netjes geregeld.

Duidelijk en snel

De website is duidelijk en geeft uitgebreide informatie. De levering was sneller dan verwacht en ook hier weer duidelijke informatie voor het juist poten van de boom.

Dik tevreden

Keurig op tijd geleverd. Mooie boom waar we nog lang plezier van gaan beleven

Prima en vlot

Geleverd volgens afspraak

Was alleen jammer dat je zelf geen leverdag kunt kiezen, zal logistoek gezien en te grote uitdaging kunnen worden, maar ik had leverings instructies achtergelaten/opgehangen bij de voordeur en daar werdt gehoor aan gegeven, zo kwam alles op z'n pootjes terecht

goede service en mooie boom

snelle levering goedverzorgde boom de boom was bij levering goed verpakt en werd netjes op de afgesproken plaats en op het afgesproken tijdstip geleverd

Helemaal perfect

Goede service mooie bomen goede uitleg zijn dik tevreden

Super fijne service, en mooie kwaliteit bomen

Goed en snel ontact en de service was heel professioneel en vriendelijk. Super snelle levering van mooie kwaliteit bomen.

Bomen zeer netjes. Levering en communicatie top.

Keurig en goed

Goed geholpen, met goed advies, en afspraken komen ze netjes na, ook mail wordt snel beantwoord

Uitstekend!

Drie prachtige leibomen besteld, super snel geleverd en vriendelijke bezorger! Top service met duidelijke aanplant instructie! Nu hopen dat de bomen goed aanslaan en volgend jaar genieten van onze prachtige tuin! Aan de bomen kan het in iedergeval niet liggen

vriendelijk geholpen, mocht zelf een boom uitzoeken