Aanrader

Blauwe regen besteld, zijn prachtig en vol. Mooier dan op het plaatje.

Snel, mooie bomen en uitstekende communicatie

Een boompje bestellen gaat eenvoudig via de webshop, bomen zijn mooi en worden keurig en snel geleverd. En als er iets, bijvoorbeeld een leverdatum die slecht uitkomt, is er altijd een mouw aan te passen. Perfect!

tevreden

heel snelle levering, mooie boompjes, duidelijke aflever instructies en prima geleverd

Netjes en verzorgd geleverd

Leiboompje zag er goed uit. De pot was wel een beetje droog. Ook fijn dat er goede uitleg bij zit om de boom een goede start te geven. Netjes alles geleverd wat ik heb besteld. Ook netjes bezorgt.

Snelle bezorging in de vroege ochtend

Prima boompje (meerstammige Albizia) en daags tevoren ontving ik nog bericht van een gewijzigde levertijd. Al vanaf 6.45 uur kon hij bezorgd worden. Maar daar was ik dan ook klaar voor. Prima plantinstructies erbij en een paarse zonnebril, waar mijn kleindochter van 8 erg blij mee zal zijn.

Voor herhaling

Uitstekende levering, mooie mispelboom. Kwam zelf nog met een zak potgrond. Vingers crossed dat hij goed groeit.

Blij met mijn aanschaf en de soepele afwerking hiervan

Besteld, snelle bevestiging en even snelle levering (binnen 5 dagen). Ik kocht een kornoelje en deze voldoet aan de verwachtingen. Goede en complete uitleg gekregen hoe te planten en te onderhouden. Ik zou bomenkopen.nl bij mijn vrienden aanraden. Bedankt bomenkopen.nl

Bomen uitgezocht op de kwekerij en keurig thuis bezorgd En tussendoor nog correcte communicatie over bezorgen en plant instructies erbij . Ga zo door Eveline met je team

Bomen mooi! service minder.

De bomen zijn heel mooi. De service van de vervoerder vond ik minder. Ik ben alleen, en vroeg hem de bomen achterom te brengen. Dit wilde hij niet.Dus alleen met twee bomen sjouwen en manouveren is geen kleinigheid. Ik had het anders verwacht.

Goede snelle service, mooie (grote) boom

Ik ben tevreden over bomenkopen.nl, ze informeren goed en zijn duidelijk over de bestelling. De boom zelf was ook al lekker groot, waar ik een boom bestelde van 3 tot 5 meter kreeg ik er eentje van 5 meter. Dat is fijn. De bezorger hielp de boom ook nog naar de achtertuin te brengen.

Snelle levertijd. Behulpzaam en vriendelijke bezorger.

Alles goed geregeld!

duidelijke communicatie en aardige bezorger.

Goed ontvangen

Alles prima .

Duidelijke communicatie, snel geleverd, mooie boom. Top!

Duidelijke en goede communicatie. Mijn bestelling (twee halfstam leiperenbomen) werd snel en kosteloos geleverd zelfs bij ons in het hoge noorden. Goede kwaliteit mooie bomen!

snell levering en goed kwaliteit

Twee oude perenbomen besteld. Zeer vlotte reactie en opvolging, Levering volledig zoals voorzien door vriendelijke jonge man die vlotjes helpen lossen heeft dit alles tegen een zeer scherpe prijs, Bomen fantastisch beter als verwacht, Doe zo verder niks te veranderen ! Top ervaring!

Goede prijs, kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke communicatie. Zeer nette bezorger. En ook mooie boompjes.

Super snelle service en levering

Uitstekende communicatie en goede bezorging, alles supersnel en perfect.

Zeer goed, kwalitatief en alles conform afspraak geleverd, helemaal top!

Voor mij de eerste ervaring met Bomenkopen.nl, maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Kwalitatief goed ondanks de scherpe prijzen. Snelle levering conform afspraak. Op tijd en netjes gelost.

Super goed geregeld en snel geleverd.

De boom weerd super snel geleverd en is in goede conditie. Je kreeg er ook nog een verrassing bij was ook erg leuk. Goed advies en dan zelf de boom planten.

Netjes verzorgd, goede verzorging instructie. Levering snel en op tijd volgens afspraak

Zeer goeie service! Snelle reactie op mails en zeer vriendelijk! Aanrader

Zeer goeie service! Snelle reactie op mails en zeer vriendelijk! Aanrader

Bon prix, excelent service, fournitures conformes à la description, rien que du positif