Super klantvriendelijk

Door Evelien zeer attent geholpen aan de telefoon. Bestelling stond de volgende dag keurig klaar.

Snel, netjes bezorgd

Supersnelle bezorging, blij met mijn meerstammige klokjesbomen.

Duidelijke website en snelle, vriendelijke levering!

De informatie op de website was duidelijk met goede instructies. De levering was ruim binnen de aangegeven levertijd. De chauffeur was zeer vriendelijk.

Geweldig!!

Snelle levering en goede tips!!

Vriendelijk, snel en goed geholpen

Inmiddels de olijf leibomen geplaatst, met goed advies hoe deze bomen te plaatsen, staan er goed bij!

Perfect!

De levering en verzorging zijn perfect, tijden die doorgegeven worden zijn exact, erg blij met de bomen!

Duidelijke service en informatie, snelle levering!

De informatie op de site is duidelijk. Ook het contact rondom betaling en levering is heel correct en snel. Er zat een mooie handleiding bij over hoe de bomen te planten. Bomen kwamen lekker snel. Top service!

Snelle en zorgvuldige levering, komen hun afspraken na.

2 mooie olijfwilgen op stam gekocht. Van betaling tot deur was zeer snel. Ik werd op de hoogte gebracht dat het gewenste boompje niet de juiste kwaliteit had. Ik kreeg meteen andere opties en dit werd goed opgepakt. Ze staan nu mooi in de tuin! Zeker aan te raden.

Goede kwaliteit

Japanse sierkers besteld. Al een lekkere hoge boom. Keurig in pot aangeleverd en met zak aarde en boompalen was de boom zo geplant. En snelle levering. Zeer tevreden

Makkelijk te bestellen en bij aflevering een goede uitleg gekregen hoe de boom te planten!

Mooie bomen , snel en netjes bezorgt

Mooie bomen ,snel en netjes bezorgt

Hed 3 mooie bomen besteld en netjes geleverd gekregen.

Top, mooie boom, snel geleverd, goed contact

Top, mooie boom, snel geleverd, goed contact

Super geholpen

Bomen zien er geweldig goed uit. De bezorgende jongeman heel aardig en behulpzaam. En op tijd bezorgd. Heel erg bedankt.

Bestelling is netjes afgeleverd, mooi optijd volgens de indicatie in de mail. De bestelling voldoet aan verwachtingen.

Super service, mooie bomen!

Twee hele mooie bomen ontvangen en super bezorging.

prima site

ik denk goed personeel die regelmatig de site lezen en antwoord geven op de vragen. Vandaag (maandag) krijg ik de bomen geleverd. Ben zeer benieuwd.

Prima en zeer behulpzaam

Vriendelijke bezorger. Kreeg er een beschrijving bij over hoe te planten en een gratis zakje potgrond

Goede kwaliteit, uitstekende communicatie.

Boompjes werden snel geleverd en in uitstekende conditie door een aardige chauffeur. Contact via mail werd snel en duidelijk beantwoord.

een goeden verzorgde boom geleverd

de boom is in zeer goede staat en mooie vorm geleverd

snelle levering en zeer hulpvaardig op mijn vraag via mail.

Mooi boompje! Nu wachten op de bloei...

mooie bomen ontvangen en duidelijke uitleg

de site trok mij aan, geen opsmuk maar duidelijk voor iedereen goed te begrijpen. bijv hoe plant je een boom

De leibomen zijn goed aangekomen. Ze slaan nu ook aan. Heel blij mee.

In het weekend besteld, op donderdag geleverd. Mooie leibomen en duidelijk instructie hoe neer te zetten.