Geweldige service

Ik was blij verrast toen ik een berichtje kreeg of ik het goed vond dat mijn bestelling een dag eerder geleverd werd omdat ze die dag een route reden bij ons in de buurt. Ik kreeg zelfs de helft van de bezorgkosten terug gestort! Kortom een bedrijf met het hart op de juiste plek.

Een bedrijf die doet wat het op zijn site zet!

Snelle levering. Keurige aflevering met kleine attentie ( potgrond). Goed plant advies in schrift en mondelinge toelichting. Zeer keurig en goed geleide sierappelboompjes. Top. Contant betaald en snel de betaling ook via mail bevestigd gekregen. Ik zal jullie aanbevelen!!

geweldig

goede en overzichtelijke web shop en een snelle levering

Snelle reactie op mijn vraag over de eucalyptusboom en een aardige bezorger die de bomen tot aan de voordeur heeft gebracht ondanks de lastige drukke binnenstad waar de bomen bezorgd moesten worden.

Zeer tevreden klant

Ben zeer tevreden met mijn boom had hem binnen3 dagen thuis bezorgd was voor een mooi prijsje en vind het fijn dat je achteraf bij de bezorger contant kan afrekenen Ik wil Bomenkopen zeker aan willen bevelen..

Super goed

Duidelijke beschrijving, super geleverd. Top!

Mooie boom snel en goed geleverd

Mooie boom, snel en goed geleverd zonder leveringskosten. Tevens een heerlijke muts erbij. Dank je!

De bomen moeten nog de grond in, maar online veel informatie, persoonlijk contact gehad bij betaalprobleempje op de site en keurig op tojd bezorgd. Tot dusverre prima. Hopelijk van de zomer meer privacy met de nieuwe leibomen

Super blij mee wat een service

Ben super blij met de Boom. Ziet er heel gied uit. Fijn dat het bezorgd kan worden . En een geweldige fijne en behulpzame gezellige chauffeur Hartelijk dank

Vlot..netjes..accuraat..duidelijk

Besteld..betaald..geleverd volgens afspraak!! Zoals je eigenlijk verwachten mag !! TOP

Zeer fijne ervaring en top product!

Zeer goede en fijne ervaring! Bestel gemak via website. Omdat je kiest voor het online bestellen, heb je toch een beetje angst. Niet nodig geweest, bomen zijn vele malen mooier dan gehoopt of gedacht. Bomen werden netjes op tijd geleverd waarbij een goede aanplant uitleg bij werd gegeven. Zeer zeker een aanrader dit bedrijf, ons zien jullie zeker terug.

Gezonde bomen, en keurig verzorgd.

Helemaal tevreden

Vriendelijke mensen, komen afspraken na, geven goed advies en handels snel!

Mooie bomen. Snelle levering

Binnen 5 dagen zijn de twee leibomen netjes bij ons afgeleverd. De bezorger heeft nog extra tips gegeven. We gaan duimen dat de bomen mooi gaan groeien in het voorjaar.

Goede service en heldere communicatie

Twee bomen aangeschaft en die zijn op de gewenste dag geleverd en de medewerkers hebben ons goed geholpen.

Keurig volgens afspraak

Mooie kwaliteit boom geleverd, inclusief afgesproken palen, potgrond etc. E.e.a. keurig volgens afspraak.

Duidelijk, snelle levering. Prachtige boom!

Duidelijke communicatie, snelle levering met een prachtig boompje als resultaat

Super ervaring

Makkelijk te bestellen, veel informatie, goede service...aardige chauffeur...en nog een zakje aarde cadeau ook....en de boom ziet er heel goed uit. Heeft al knoppen en goed verpakt

Maat van de bomen boven verwachting

De dag nadat ik besteld had werden de bomen al afgeleverd en dat kwam heel goed uit want ze konden voor de vorst de grond in. Goed geanticipeerd en een keurige, vriendelijke chauffeur op de vrachtauto. Dreamteam heet dat.

De boom in goede orde ontvangen, bedankt

Prima.

X

Top, goede kwaliteit en service!

Fijne webshop. Super goede service. Mooi boompje, goede prijs / kwaliteit. Mega keuze. Kortom, top!

Deskundig advies, vlotte afwikkeling

Met bomenkopen geschat, waarna snel en deskundig mijn vragen beantwoord kreeg. Bij levering erg vriendelijk, ook 'gebruiksaanwijzing' hoe te planten.

Snelle bezorging enop de afgesroken tijd

Mooi product voldoet aan mojn verwachting

Gewoon goed

Snel geleverd. Prima kwaliteit vriendelijke bezorger