Keurig op tijd en de boom is prachtig.

Geslaagd

Ik was op zoek naar Leibomen en mijn oog viel op de Leihulst. De gemaakte keuze bleek de beste.

Goede informatie en op tijd volgens afspraak bezorgd

2 aandachtspunten: - Voor 2 boombanden waren slechts 3 bandnagels meegeleverd. Op zich geen probleem, zelf opgelost. - In aanplantinstruktie staat niets vermeld of de bamboestok waar de boom bij aflevering aan bevestigd is verwijderd moet worden of moet blijven zitten. Ik heb hem verwijderd en de boom middels nog 2 extra boombalen stabiliteit gegeven.

Wij hebben eind augustus bestelling gedaan. Kregen keurig mail of wij wisten dat levering even op zich liet wachten. (Stond ook duidelijk op site) Op onze vragen kregen wij prima op tijd antwoord. Ook bezorging was prima. Aanrader!

Toplevering!

Boom is op korte termijn, zelfs op de gevraagde datum, geleverd. Zag er supergoed uit. Na zorgvuldige aanplant nu afwachten hoe mooi hij er volgend jaar uit gaat zien.

Super service!

De levering was snel en netjes! De prijs-kwaliteitverhouding was prima. Het boompje staat er mooi bij :-)!

Goede sevice en prima product

Goede ervaring en mooi product

Een geweldige kweker en goed advies

Er werd tijd genomen als particuliere koper om twee lei bomen voor onze kleine tuin uit te zoeken. Erg tevreden Wb de bezorging en de verdere afhandeling. Het is zeker een aanrader om hier je bomen te kopen.

Gewoon goed

Gewoon top

Goede service en mooie bomen voor goede prijs

Wij zijn op locatie geweest: goede uitleg en hulp bij keuze. Mooie boom uitgezocht voor acceptabele prijs. Goede service rondom levering. Wij zullen zeker nog een jeer terugkomen.,

Prima bedrijf

Alles verliep gladjes,nu nog afwachten of de boom blíjft leven.zo ja dan krijgt het bedrijf ⭐⭐⭐⭐⭐

Supersnelle levering, prachtige kwaliteit bomen, goed verzorgd

Snelle levering, goede kwaliteit en goed verzorgd, mooie volle leibomen, voor herhaling vatbaar!

Prettige service, snelle levering en mooie boom ontvangen:-)

Op mijn verzoek werd een foto van de boom gestuurd zodat ik wist hoe deze eruit zag in de huidige conditie. De geleverde boom voldoet aan de foto en de service en levering was snel en goed. De boom ziet er goed uit en ik ben er blij mee! Bedankt!

Goede service en goede bomen

Ook de snelheid was prima.

Netjes bezorgd, bomen wel klein

Gezocht naar leibomen Red Robin. 2 meter stamhoogte en 8-10 cm omtrek. De bomen die geleverd zijn vallen fijner uit. En het rek zitten weinig takken zeker niet vol. Dus vallen een beetje tegen. Misschien komt het nog wel goed. De bestelling is netjes geleverd en van te voren per mailtje geïnformeerd.

Goed geregeld

Snelle levering en service

Een keiharde werker uiterst tevreden

Aan te bevelen en heelgoed materiaal. Mijn dank leo boekhoff.

keurig geregeld

blij met mijn boom

Snelle levering en mooie bomen

Goede uitleg

Super geregeld en mooie bomen

Besteld en geleverd binnen 2 werkdagen geheel volgens afspraak

Mooie boom, topbezorging

Boom groter dan verwacht, érg vriendelijke en hulpvaardige bezorger. De boom hoeft alleen nog aan te slaan.

Snelle levering op afgesproken tijdstip

Prima en snelle levering. Boompjes zagen er goed uit. Ben benieuwd hoe ze in het voorjaar er uit gaan zien.

Superservice

Op de website staat levering binnen 5 werkdagen,was dus binnen 2 dagen aflevering door bezorger was super ook de bijgeleverde beschrijving zal eenieder aanbevelen

netjes geleverd boom ziet er gezond uit

Boom snel geleverd na bestelling boom ziet er gezond uit maar is niet geheel volgroeid over het scherm helaas nu nog veel doorkijk!

Netjes geleverd, en boom en prijs naar wens.