Mooie boom!

Mooie boom, zoals omschreven. Snelle levering. Netjes in de schaduw gezet, gezien wij niet thuis waren op het aflevermoment.

Geweldige service en prachtig boompje

Hele snelle en ontzettend vriendelijke bezorging. Boompje was nog mooier in het echt dan ik had verwacht. Super!!! En zeer aan te raden!

Helemaal goed

Volgens verwachting incl. duidelijke communicatie

Super snelle levering van de leibomen. Met een mooie omschrijving voor het planten van de bomen. Top

Goede service met snelle levering van mooie leibomen

Snelle service, prachtige boom

Online planten en bomen kopen blijf ik spannend vinden, omdat je nooit helemaal zeker weet wat je krijgt en met welke kwaliteit. Toch is dit een hele positieve ervaring geweest en staat er nu een prachtige blauwe regen in onze tuin te pronken. Snelle service, goed product en duidelijke communicatie over de levering etc.

Mooie boom geleverd

We hadden een Malus Evereste besteld en die werd al vlot geleverd. Hij had bij aankomst een mooi vertakte kroon en was al goed en fijn beworteld, dus we zijn er tevreden mee. We verwachten dat hij zich op zijn nieuwe plek dan ook goed gaat ontwikkelen.

Duidelijke en snelle levering!

Hoe handig is dit. Boom bestellen, binnen 2 dagen boom in huis met alle uitleg erbij.

Heel blij met onze aankoop

Super blij met onze mooie boom. Alle info die erbij geleverd word is heel handig.

Super service en.prettig contact via WhatsApp als je een vraag heb beveel ze van harte aan

snel en goed

Snelle en goede levering voor een fijne prijs

Top bomen top service

Bomen werden op tijd geleverd. Waren nog groter dan verwacht en zien er schitterend uit.

Snel levering, en een mooie boom!

Prima site! Heb meteen nog 2 bomen vij besteld!

Alles volgens afspraak. Top geregeld.

Vlot en vriendelijk

Snelle levering, goede communicatie en vriendelijke afhandeling. Ik ben er blij mee.

Alles goed geregeld en vlug geleverd.

Ik heb vertrouwen in deze webshop

Zeer prettig contact, hele mooie bomen en alles volgens afspraak

Al het contact, ook de aanvullende wensen zijn als zeer prettig ervaren. De geleverde bomen zien er zeer mooi uit en zijn we ook blij mee. Het persoonlijk afgegeven tasje met beschrijving maakt het af. Top.

Boom op tijd kunnen plaatsen

Mooi op tijd en snel afgeleverd

perfect

alles is verlopen zoals gepland,ben zeer tevreden

Brechtje

Ik kreeg snel en deskundig advies via de app waarna ik online meteen kon bestellen. Bezorging binnen en paar dagen, helemaal top!

Goede ervaring

Mooie planten maar door vorige ervaring van andere verkoper planten even afwachten of ze aanslaan .maar tot nu toe tevreden!

Heldere info

Goed op de hoogte gehouden over de bestelling middels enthousiaste mails met heldere informatie (wanneer verzonden, tijdvak van bezorging).

Doen wat ze beloven

Duidelijke webshop en komen na wat ze beloevn. Top!

Vlotte bezorging.

Prima service en netjes aan de tel.geholpen.

prachtig volle bomen

Je krijgt waar voor je geld.