Uitstekende kwaliteit

Bomen zijn netjes op tijd bezorgd en zagen er prima uit.

Prima boom

De boom was goed verpakt. Geen beschadigingen. Alle plant benodiginge waren aanwezig. Hopen dat de malus goed aangroeit

Duidelijke informatie over product en levering.

Tevreden, snelle levering en goede informatie daarover. Producten waren naar wens.

Prima verlopen

Alles prima verlopen, de boom netjes ontvangen. Duidelijke instructies gekregen van de chauffeur hoe de boom geplant moest worden.

zeer teleurstellend

Wij hadden 18 haagbeuken besteld, die de dag na Pasen zijn bezorgd om 7 uur smorgens. Bij het uitpakken viel ons al de zeer diverse kwaliteit van de boompjes op. Vijf bomen hadden mooie grote puntige knoppen, 5 bomen alleen nog de aanhechting van de knoppen, de puntige knop was hier duidelijk uitgegeten/verdroogd.. De andere 8 planten hadden zeer kleine nauwelijks ontwikkelde knoppen. Dot resulteert tot nu toe in een haag met af en toe een levende boom. Wij vragen ons af of deze bomen al gerooid waren voor het paasweekend ? En er wordt totaal niet gecontroleerd op kwaliteit. Jammer. We zijn benieuwd naar jullie reactie. we hebben diverse foto's gemaakt om dit alles te illustreren.

Producten werden op tijd geleverd, duidelijke omschrijving hoe deze te plaatsen. Enig nadeel is dat de bomen nog steeds geen blad krijgen, maar misschien duurt dit iets langer

Klantvriendelijk en snelle service

Bomenkopen.nl is behulpzaam en denken met je mee, is duidelijk in het contact en heeft een goede bezorgingservice. De service is klantvriendelijk en ook snel.

Snel en een goede kwaliteit

Snel bezorgd en een goede prijs voor een mooi en goed product!

Fijn bedrijf! Goede communicatie! Mooie bomen

Amber leibomen besteld Goede communicatie na bestelling tot aan moment van bezorging Mooie bomen Goed en keurig geleverd

Goed en snel

Alles is netjes en snel geregeld. Alleen had ik twee zakken aanplantgrond extra besteld en heb telefonisch contact gehad om deze twee extra zakken aanplantgrond om te ruilen voor gewone tuinaarden. Dat zouden ze even doen voor ons maar er is schijnbaar iets niet goed gegaan want ik heb wel de aanplantaarden gekregen en niet de gevraagde tuinhaarden. Maar alles met elkaar heb ik wel goede ervaringen met dit bedrijf. Ze zijn snel netjes in het contact en dan ook zeker de chauffeur die nu twee keer bij ons is geweest. Op de zakken aarden na dat ging niet goed is dit bedrijf zeker een aanrader.

correct

prima website makkelijk betalen snelle levering precies op tijd geleverd boom erg mooi

Mooie boom, snelle levering.

Mooie boom, snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Nette service en beschrijving erbij . Hoe te planten.

Mijn wisteria is snel bezorgd, met duidelijke instructie hoe te planten. Klantvriendelijke personeel! Alleen jammer van de hoge verzendkosten…

Prachtige boompjes

De boompjes werden snel geleverd en zien er prachtig uit.

Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levering

Op tijd geleverd goede kwaliteit

Heel goed en snelle levering

Mijn ervaring is tot nu toe heel goed!

Snelle levering, perfecte service !

Veel keus , goede prijs en vlot en verzorgd geleverd.

We zochten een bolcatalpa met een bepaalde maat en bij Bomenkopen.nl konden we precies kiezen wat we wilden.

Prima, netjes geleverd.

Goede ervaring met bomenkopen.nl. Maar waarom 110 zakken tuingrond één voor één lossen, het stond op een pallet, alleen was de wagen daar niet geschikt voor. De chauffeur had het moeilijk met die warmte. Al met al zal ik vaker bestellen. Top!

netjes verzorgd,

Alles was netjes verzorgd, startpakket voor de nieuwe aanplant super alles zat erbij goede beschrijving. Als ik nog meer van boompjes zou bestellen zou ik dat zeker weer bij jullie doen

Goed bereikbaar met vragen, goede levering.

Kreeg na whatsapp contakt snel correct antwoord. Volgens tijdschema geleverd, top.

Top! Vriendelijke bezorging

Levering volgens afspraak, nette en vriendelijke bezorger