Hed 3 mooie bomen besteld en netjes geleverd gekregen.

Top, mooie boom, snel geleverd, goed contact

Top, mooie boom, snel geleverd, goed contact

Super geholpen

Bomen zien er geweldig goed uit. De bezorgende jongeman heel aardig en behulpzaam. En op tijd bezorgd. Heel erg bedankt.

Bestelling is netjes afgeleverd, mooi optijd volgens de indicatie in de mail. De bestelling voldoet aan verwachtingen.

Super service, mooie bomen!

Twee hele mooie bomen ontvangen en super bezorging.

prima site

ik denk goed personeel die regelmatig de site lezen en antwoord geven op de vragen. Vandaag (maandag) krijg ik de bomen geleverd. Ben zeer benieuwd.

Prima en zeer behulpzaam

Vriendelijke bezorger. Kreeg er een beschrijving bij over hoe te planten en een gratis zakje potgrond

Goede kwaliteit, uitstekende communicatie.

Boompjes werden snel geleverd en in uitstekende conditie door een aardige chauffeur. Contact via mail werd snel en duidelijk beantwoord.

een goeden verzorgde boom geleverd

de boom is in zeer goede staat en mooie vorm geleverd

snelle levering en zeer hulpvaardig op mijn vraag via mail.

Mooi boompje! Nu wachten op de bloei...

mooie bomen ontvangen en duidelijke uitleg

de site trok mij aan, geen opsmuk maar duidelijk voor iedereen goed te begrijpen. bijv hoe plant je een boom

De leibomen zijn goed aangekomen. Ze slaan nu ook aan. Heel blij mee.

In het weekend besteld, op donderdag geleverd. Mooie leibomen en duidelijk instructie hoe neer te zetten.

Gewoon doen wat beloofd wordt!

Van bestelling tot levering alles zoals op de website omschreven staat. Nu nog afwachten of de boom zich aan de afspraken houdt en zal uitgroeien tot een prachtige mooie rode leibeuk!

Mooie website, correcte levering, prachtige boom. Ik ben fan!

Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden. Alles top!

Geleverd volgens afspraak

Prettig contact via mails over de levering. En begeleidende informatie over het planten van mijn boompje. Vriendelijke toon in de teksten, ook fijn.

Duidelijke site, snel antwoord op je vraag en binnen een paar dagen zelfs op zaterdag vroeg op de avond gratis bezorgd.

Snel, goed & vriendelijk

Uitmuntend!

Zeer goed service

Bomen besteld.maar geannuleerd en wat anders uitgezocht,worden netjes bezorgd volgens afspraak. Blij mee

Geleverd zoals beloofd

Geleverd zoals beloofd

prima service ook via mailcontact

Goed geholpen bij vragen via de mail. Chauffeur was eerder dan aangekondigd, maar dat was geen probleem.

Prima service.

Ruime keuze. Prima service. Netjes thuisgebracht.

Zeer te vreden

Onze bestelling goed en snel ontvangen en veel goedkoper dan in België.

Fijn contact, mooie bomen

Beleefd en snel afgehandeld.

Beleefd en snel afgehandeld. De boom is precies zoals omschreven.