Vriendelijke jonge man kwam de bomen brengen zagen er goed uit.

Geweldige ervaring

Twee bomen besteld met het verzoek om twee gelijke bomen qua vorm te leveren. Geweldig dat dit gelukt is! Mijn tuin is nu prachtig symmetrisch! De prijs en het contact met bomenkopen.nl maakt een 5-sterren beoordeling. Bedankt!

Mooie boom, snel geleverd. Jammer dat er rechts geen tak zit, lijkt wel afgebroken.

Goed geholpen, snelle levering. Alleen jammer dat de boom rechts geen tak heeft, lijkt wel afgebroken helaas.

Snelle en duidelijke communicatie en vlotte levering

Duidelijke website waar ik de bomen kon uitzoeken en selecteren. Levering was vlot en met een zeer behulpzame chauffeur. De bomen waren juist vervoerd en grond, boompalen en plantinstructie waren netjes meegeleverd.

Eerste keer dat ik gebruik maak van dit bedrijf, in 1 woord geweldig, goede duidelijke website en uitstekend geholpen via de whatsapp.

Blij met onze boom

Makkelijke website, met duidelijke beschrijvingen over de boom die wij gekocht hebben, we werden goed op de hoogte gehouden wanneer de boom kwam, erg fijn was dit. De boom werd al snel geleverd, door een vriendelijke man. De boom staat prachtig in onze tuin

Mooie bomen, snel geleverd volgens afspraak.

Uitstekende kwaliteit boom en fijne klantenservice en snelle levering

De telefoon werd opgenomen en ik werd keurig te woord gestaan en alles werd goed uitgelegd. Snelle levering en een heel mooi boompje.

Positief!

Mooie boom, erg klantvriendelijk bedrijf!

Goed product. Netjes geleverd

Vriendelijk te woord gestaan ivm wat vragen. Binnen 5 dagen heel netjes en verzorgd geleverd. Duidelijke instructies voor het planten.

Mooi product, snelle levering

De Perzische slaapboom die ik heb besteld ziet er prachtig uit, mooi vol in het blad en heeft het formaat zoals deze aangegeven staat. De levering van mijn boom is snel en heel zorgvuldig. Ik kan Bomen kopen alleen maar aanbevelen, het is een vertrouwd adres met een goede prijs - kwaliteit verhouding.

Super service!

Had oorspronkelijk een andere stahoogte besteld, maar deze is gelukkig de volgende dag aangepast en alles de volgende op tijd geleverd.

Supermakkelijk en vlot geregeld

Heel makkelijk bestellen, ruim assortiment prachtige bomen, en nog sneller geleverd inclusief benodigde materialen. Keurig netjes afgeleverd door chauffeur in achtertuin. Beschrijving erbij neergelegd. Fijn zo’n service. Boom staat prachtig!

prima servide. mooie bomen

Snelle reactie op mijn vragen. Keurige aflevering en snel bezorgd!

Mooie bomen voor een goede prijs. Levering gied en snel.

Snelle levering en top kwaliteit boom

Verrast over de snelheid van levering en flexibiliteit mbt leverinstructies.

Perfect geholpen

Perfect geholpen alles volgens afspraak.

Overzichtelijk, snel en vriendelijk personeel!

De site is duidelijk. Service is snel. Bomen zien er mooi uit. Duidelijke folder hoe je een boom moet planten. Vriendelijk personeel!

Goede uitleg over de bomen gehad en een zeer snelle levering

Erg tevreden!

Prachtige bomen en een sneller levering. Ik ben erg tevreden!

Super bomen voor een top prijs

Prijs kwaliteit verhouding is top. Snellen levering en ook zeer fijn dat er goed word doorgeven van het tijdsvak van bezorging.

Heel het internet afgezocht voor laurier boompjes met een goede kwaliteit-prijs verhouding. Uiteindelijk bij bomenkopen.nl uitgekomen. De boompjes waren een goede prijs, veel keuze in hoogte/breedte, super snel geleverd en daarnaast goed advies gekregen hoe ze te planten toen de bezorger ze kwam brengen. Ook op de website staat duidelijk welke producten je het beste kunt gebruiken voor een lange levensduur. Vervolgens heb ik nog contact gehad per mail omdat ik een factuur nodig had. Ook toen super snel een reactie. Al met al enorm tevreden!

Snelle reactie op vragen en snelle levering.

Goede service en krijg snel reactie bij vraag.

Goede kwaliteit en prijs. Service ook goed en gelijk reactie hij vragen. Vriendelijk personeel. Zeker aan te bevelen om hier bomen te kopen.

Top service & prachtige boom!

Fijne en snelle communicatie. Prettige en persoonlijke service waarbij extra moeite werd gedaan om de mooiste boom te kunnen selecteren dmv foto’s. Heel fijn en het boom-cadeau is super geslaagd dankzij jullie, bedankt!

Lakemondsestraat 32

4043jd Opheusden