uitstekend

Keurige levering binnen de aangegeven tijd en nog extra advies mbt. planting.

Prima, er is gedaan wat is beloofd.

Prima, het bestelde werd op tijd en keurig afgeleverd.

Service gericht

Prima en snelle service. Na bestelling nog wat willen aanpassen, is geen enkel probleem. Op email wordt vlot gereageerd en levering is snel

Bomen snel en netjes afgeleverd

Mooie bomen gekregen. Alleen was het voor mij niet duidelijk over de dikte van de stam. Ik had een stamdoorsnede in gedachte, maar op de site bedoelen ze een stamomtrek. Dus ik verwachte bomen met een dikkere stam. Maar al bij al toch heel tevreden

Als je kwaliteit wilt en goede service dan is Bomenkopen.nl de juiste keuze.

Kwaliteit planten hoog en alles geleverd zoals afgesproken.

Geweldige service

Een heel eenvoudige site om je materialen online te bestellen. Indien je vragen hebt kan je deze stellen via chat waar je snelle reactie krijgt. Na de bestelling zijn je producten keurig en snel tot bij je thuis gebracht. Een echte aanrader, doe zo verder!!

Heel erg goed. Snelle levering, fijne mensen!

Donderdag geleverd, vrijdagochtend de leilindes door tuinman in de grond gezet. Hij vertelde alleen dat de wortels van 1 van de bomen wel wat klein waren en wat ‘grof’ afgehakt. Hoop wel dat hij het overleefd!!

Zeer snel geleverd. Jammer alleen dat het bericht van levering een beetje laat aankwam.

Prettige communicatie en bezorging.

Ik heb twee leilindes besteld en een beukenhaag, met wat los spul. Het proces is prima verlopen, de bezorging kan wat sneller qua tijd. Maar misschien ben ik wat verwend met de 24 uurs levering van tegenwoordig;) De prijs kwaliteit verhouding is helemaal top!!

Mooie bomen, snel geleverd

De bomen werden sneller geleverd dan ik verwacht had. Mooie boompjes. Vriendelijke bezorger en duidelijke informatie. Nu wachten tot het lente wordt en we kunnen genieten van de bloesem!

Makkelijke site, duidelijk en informatief.

Niet te veel poespas, prima prijs/ kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk.

Hele goede service!

Telefonisch de bestelling geplaatst, daarna nog een paar keer contact gehad met vragen. Vriendelijk en met verstand van zaken geholpen. Ook de levering was snel en goed.

Wij zijn zeer tevreden over de bomen.

Zondags de bomen besteld en dinsdag al geleverd. Zouden smorgens komen en aangezien wij beiden werken hier telefonisch contact over gehad. Zeer netjes afgehandeld en opgelost

Goede informatie/advies en levering

Top! Gewoon doen dus als je een boom nodig bent!!

Prima ervaring, vriendelijk te woord gestaan

Prima en prachtige struiken

Goede levering, mooie boompjes en kundig advies

We waren blij verrast met de boompjes, die zeer mooi in het blad zaten. Communicatie find goed en bij aankomst werd er kundig advies gegeven

Bomen waren op tijd geleverd en het product ziet er prima uit.

Service keurig volgens afspraak

Bomen zijn op tijd geleverd met nodige voorzorg in de vorm van afspraakbevestiging, akkoord gevraagd voor levering met iets grotere leilatten. Prettige begeleiding en bij levering nogmaals plantadvies gehad. En een puzzelboekje. Kortom; aanrader.

Goed voorelkaar

Niks verkeerds aan te merken

Mooie bomen en struiken, super snel geleverd!

Allereerst vind ik de website erg prettig (zoeken, filteren, navigeren). Toen ik 4 aantal bomen, een paar struiken en wat beukenhaag plantjes had besteld dacht ik dat ze vanwege kerst periode pas in januari geleverd zouden worden (was prima geweest) maar de volgende dag stond het al op de stoep (inclusief gratis zak potgrond)! De boompjes, struiken en beukenhaag zijn inmiddels gepland en het ziet er erg mooi uit! Mooie producten voor een goede prijs!

Snelle bezorging en de bomen zien er prima uit. Alleen jammer dat de chauffeur de bomen tot voor het huis mocht bezorgen. ze moesten iets verder ca 10 m. maar dat mocht niet, een beetje jammer.

Goed geregeld

Gewoon Goed

Goede prijs kwaliteitverhouding

Na de bomen via de duidelijke website te hebben besteld werden deze netjes volgens afspraak geleverd. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van het aflevertijdstip. Bij aflevering nog instructies meegekregen. De bomen staan er nu goed bij in onze Thuin. We zijn erg tevreden.

mooie bomen en supersnel geleverd en voor een mooie prijs

duidelijke website mooie bomen en voor een redelijke prijs, tevens snel geleverd

Alles vlot en keurig volgens afspraak!