Onze boom was snel geleverd. We zijn er blij mee.

Perfecte service en goede kwaliteit bomen

Wat een gemak, eenvoudig bomen selecteren en levering binnen enkele dagen door een eigen bezorgservice met een persoonlijke benadering en handige tips.

Mooie Rode Hazelaar deed precies aan de verwachtingen.

prima geregeld

prima gebeld voor levering kwamen dezelfde dag nog nog

Gewoon super!

Snelle levering dior vriendelijke, attente chauffeur. Mooie boom. Snelle reactie van Klantenservice met duidelijk advies!

Mooie, gezonde boom!

Mijn bestelling kwam snel, stipt en vriendelijk. De boom zelf is mooi en gezond en met een mooie vorm. Hier werd tijd en liefde in gestoken, dank je wel!

Goede klantenservice, op tijd geleverd

Hele gemakkelijke website, in eerste instantie wel wat verwarring over het bestellen van een combinatie met boompalen maar dat werd netjes door de klantenservice opgelost. De boom weer bij ons netjes binnen vijf werkdagen zoals beloofd geleverd.

Zeer snelle en goede levering. Gisteren boom besteld vandaag in huis uiteraard van te voren mailtje gehad van de levering.

Snelle service, goed bereikbaar

We hebben een pindakaasboom besteld, deze is keurig thuisbezorgd door een vriendelijke en nette jongeman. Deze zaak houden we in gedachten en raden we anderen aan.

Hele goede service

Zeer fijn en net bedrijf denken echt met je mee !

Grandioos !

Onze ervaring was fantastisch, het is een leuke site, duidelijk en fijn omschreven allemaal, en tot en met de aflevering van de bomen die zelfs keurig bij de buurman zijn gebracht zijn wij uiterst tevreden.Nu hopen dat ze het mooi gaan doen. Dankuwel voor de fijne samenwerking, ook via de mail en nette aflevering. Met vriendelijke groet, Jolanda Heuft.

Goeie service. Mooie bomen

Snelle levering, snelle reactie bij vragen, mooie bomen.

Perfect geregeld, snelle service en prima prijs

Goede service, prima prijs en binnen twee dagen alles in huis en goede kwaliteit.

Service is top

Prijs is goed snelle levering goede service

Precies zoals overeengekomen

Mooie boompjes. Verbeterpunt: een kwartier of half uur voor aankomst een berichtje sturen.

Snelle levering, goede service en advies

2 Lei Amber bomen besteld, levering binnen 1 week. Goed plant advies gekregen. Zeer tevreden

Snelle nette levering

Mooie grote boompjes, lever datum in overleg, goede prijs-kwaliteit verhouding, schappelijke verzendkosten

Snelle bezorging. Goed contact

De leisierkers werd snel bezorgd en staat er mooi bij. Goed contact over plannen bezorging.

Prima planten en snel geleverd

Kon heel gemakkelijk mijn wensenlijstje shoppen!

Snelle levering. Bij het leveren kregen we nog tips Van de bezorger voor het planten van de bomen.

Hele mooie planten ontvangen!

18 jasmijn planten van 150/175 cm besteld. Wat we kregen waren 18 hele mooie grote planten, met niet 1 lange tak, maar volledige bos op de volle lengte. Erg blij mee! Super service via de chat en snelle levering. Aanrader!

Zeer mooie en gezonde bomen!

Ik ben zeer tevreden: de leilaurieren zijn heel mooi! Hartelijk dank!

keurig geholpen en geadviseerd op de chat. Keurig geleverd binnen de termijn door een aller vriendelijkste jongeman.

Super mooie bomen., een 10 voor service en levering

Super mooie bomen., een 10 voor service en levering