Helemaal goed

Mooie bomen, snel geleverd en tegen een goede prijs!

Prima service, snel geleverd, prima geholpen via de e-mail.

correct afgesproken en geleverd

Kwalitatief product voor een scherpe prijs!

vlotte levering, bomen zien er goed uit op eerste zicht. Juiste formaat, netjes opgebonden op rek.

Het is natuurlijk nog afwachten hoe de boompjes het de komende weken gaan doen. Het lijkt me dat ze toch wat afzien van het transport en de verplanting, maar dat is niet geheel abnormaal lijkt me. Bestelling, betaling en levering verliepen volgens afspraak; prijs is zeer correct en marktconform. Ik zou hier opnieuw kopen.

Geweldige service en kwaliteit

Erg fijn bedrijf, zowel in communicatie, de kwaliteit en ook de chauffeur

Goed advies voordat ik ging bestellen !

Goed advies ,bestelling op maat en een goede aflevering.

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit laurier geleverd gekregen door eigen transport. Nette bezorger, erg behulpzaam en nog goede adviezen over planten

Nette vriendelijke levering.

Gezond uitziende bomen waar we blij mee zijn.

Geweldige service!

Ze hebben veel moeite gedaan om mijn 5 bestelde boompjes te leveren op hemelvaartsdag! Vriendelijke dame aan de telefoon die alles voor me regelde. Ze krijgen van mij een 10!

Netjes en vlot geregeld en bezorgd met juiste advies.

Goede ervaring. Wat er aangeboden wordt op de site is ook op voorraad en wordt ook netjes binnen een week geleverd.

Alles heel goed!

Goede levering, fijne uitleg erbij gekregen! Top!!

Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering,mooie boompjes

Prima boom redelijke prijskaartje

Vriendelijk ontvangst

Zoals afgesproken

Het was spannend Bomen kopen verder van huis maar alles klopte keurige correspondentie en leveren zoals afgesproken en goede instructie

Prima thuis bezorgd.

Met voldoende aanwijzingen.

Mooie boom, tijdig en voordelig geleverd.

Zeer snelle levering!

Snelle levering, goede communicatie en mooie bomen.

Snelle levering en mooie bomen

Ik bestelde vier bomen online. Ze werden binnen een week geleverd. Mooie boompjes en netjes afgehandeld, erg blij mee!

Dipje?

Gezien de andere reviews dacht ik bij een prima webwinkel terechtgekomen te zijn, maar er zijn wat dingen misgegaan. Zo kreeg ik geen ontvangstbevestiging van mijn bestelling. Het pdf document dat ik meteen kon downloaden was defect en daardoor nauwelijks leesbaar. Bij de aflevering zijn onderdelen in de bus blijven liggen, die overigens wel kosteloos nagezonden konden worden. Verder bleken de geleverde boomband te kort te zijn. Zelfs voor de bestelde boom was het onmogelijk om ze toe te passen, zonder de boompaal dwars door de kluit te slaan. Boomband moet volgens 2 meter lang zijn voor fatsoenlijk gebruik. Of geef de koper in ieder geval (eventueel tegen meerprijs) de keuze voor andere lengtes. 1 meter is echt veel te krap.

Directe reactie op vraag via chat klantenservice, snelle levering en mooie bomen

Een vraag gesteld via de chat functie op de website. Binnen paar minuten al mijn vragen beantwoord. Bestelling geplaatst en ondanks dat bijna alle webshops langere levertijden hebben ivm corona is onze bestelling van 3 leisierperen en een aantal Portugese laurier struikjes binnen een week geleverd. Kwaliteit van de bomen is top, de struikjes zien er ook fris en gezond uit. Wij gaan zeker nog een keer bestellen hier!

Prima service en helemaal geweldig.

De bestelde boom en de bijbehorende spullen helemaal in orde ontvangen. Bezorging zelfs eerder dan afgesproken. Direct betalen met pin kon niet, maar als ik het zou overmaken was het goed. Dat heet vertrouwen in de klant. Geweldig. dat maak je zeker niet overal mee. Als wij weer wat nodig hebben zeker een bedrijf om bij terug te komen.

De bomen super geleverd gekregen, vriendelijk en aardig. En de bomen goed vochtig waardoor ze zeker goed zullen aanslaan. Mooi formaat ook en voor een hele goede prijs.

Alles goed verlopen en de boom is zoals beschreven!

Hele mooie kwaliteit beuken leiboom

Keurig volgens afspraak geleverd. Advies bij aflevering. Hopelijk slaan ze goed aan en gaan ze mooi groeien.

SUPERNETJES, zelfs bezorging gehad op Koningsdag!

Alles netjes volgens afspraak zeer mooie boompjes ontvangen. Dank!