Snelle levering, prima service.

Na een bezoek aan Bomenkopen, waar we uitgebreid werden geholpen, hebben we besloten drie Lei-Portugese Laurier Ybrazo aan te schaffen. Ze waren gunstig geprijsd.. Reeds de volgende week werden ze bezorgd. Helaas bleken ze toch aan de lage kant. Omruilen voor hogere bomen was geen enkel probleem. Uiteraard na betaling van de meerprijs. De bomen werden opgehaald en ruim een week later werden de hogere al weer afgeleverd. Prima service en een prettige bediening. Het zijn mooie bomen met een wat lichter groen blad.

alles op de tijd en zo geleverd zoals afgesproken

Contacten via de mail prima en op tijd zodat ik het nodige kon regelen. Boom ziet er prima uit. Albert Nielen

Goede communicatie en duidelijke afspraak

Mail wordt snel beantwoord, goede uitleg. Het enige minpunt is dat de boom lang in een pot heeft gestaan op dezelfde plek, waardoor de wortels die onder uit de pot zijn gegroeid het niet overleefd hebben

Snelle levering,mooie bomen en planten

Prima kwaliteit: keurig verzorgd

Makkelijk te verwerken, de bomen zien er goed uit

Kwaliteit

Precies als afgesproken geleverd . Alleen jammer dat je niet met de pin betalen kunt . Maar verder goed tevreden .

Bomen zoals omschreven website goed geleverd Bezorger was zeer netjes en we zijn zeer tevreden met de leibomen

Prima firma

Snelle levering , vertrouwen

Zeer mooie bomen en al een flink bladerdek!

Ik had niet verwacht dat de bomen al zo veel takken zouden hebben! Dus daardoor al een mooie dichte bladerdek.

Snel geregeld en handige tips bij aflevering

Goed geregeld

Service vanaf het begin tot en met de levering.

Snelle levering en goede kwaliteit bomen met persoonlijk advies.

Erg goed en vriendelijk geholpen

Mooi kwaliteit bomen.

Goed.vriendelijk.

De vrachtwagen was wel laat ipv in de voormiddag rond 15 uur gekomen. Vriendelijke chauffeur, goed afgeleverd

Goed en betrouwbaar.

Gezocht op de site, naar toe gereden, bomen in het echt bekeken en meegenomen. Goed van kwaliteit.

Heel erg fijn geholpen

heel erg fijn geholpen door een medewerker Bedankt

prima levering

Vriendelijk en goed afspraken mee te maken precies gekregen waar ik om vroeg

Top geregeld en prettig gecommuniceerd

Super hoe jullie over de bestelde boom als “onze vriend” spraken. Echt heerlijk jullie eigen stijl en een heel betrouwbare organisatie.

Alles volledig naar wens. Uitstekend!

De bestelling (een aantal leilaurierbomen met bijbehoren) via de website, is perfect verlopen. Alles is keurig compleet en volgens afspraak op tijd bezorgd. Een aanvulling op laatste moment leverde geen probleem op. De service is top en de prijzen van de bomen zijn zeer acceptabel. Kortom ik ben zeer tevreden.

Mooie leibomen

snel geleverd. Met duidelijke instructies. Mooie boompjes en een leuke verrassing voor'onder de boom'

Vlotte levering

Levering zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeur. Nu afwachten dat mijn boom groeit.

De boom is netjes afgeleverd door een vriendelijke chauffeur

Prima.

Het enige dingetje.. ik was thuis maar toch waren de spullen zonder aan te bellen in de voortuin neergezet, ik zag het plotseling staan. Wel wat vreemd. Want welke discussie had ontstaan als iemand de spullen zou hebben weggenomen? Verder prima. Dank.

Goed komen afspraak na

mooie bomen, snelle levering