Prima geregeld en snel geleverd.

Top bedrijf en leuke mensen. Boom werd keurig thuis afgeleverd en kreeg er een goede beschrijving bij je je de boom moet verzorgen. Top gedaan.

Prima geholpen

Toch nog de bestelling achteraf aangepast. Goed geholpen, snel geleverd en zo het nu lijkt (ze staan natuurlijk pas net in de grond) sterke fruitbomen.

Uitmuntende ervaring met een waarachtige glimlach

We bedachten 2 leibomen aan te schaffen voor in de voortuin. Bomenkopen hielp ons met een helder website heel gemakkelijk een keuze te maken. Bestellen en binnen 4 dagen werden de leibomen aan huis bezorgd, met een vrouw en man, met een glimlach, een Bomenkopen tas gevuld met alle hulpmiddelen en instructie. Kortom De leibomen staan nog geen week later met een glimlach te pronken in onze voortuin! top bedrijf, van harte aanbevolen!! Erik

prima!

goede service, snelle levering en duidelijke handleiding voor het aanplanten van de plataan

Snelle communicatie en kwalitatief goede producten

Vanaf het begin een goed gevoel bij het bedrijf. Helaas kan mijn rode beuk boog nog niet worden geleverd. Er zit momenteel wat zand in de motor, qua communicatie, maar ik verwacht een snelle en adequate oplossing.

Snel en vriendelijk

Snelle en vriendelijke levering

Top kwaliteit, prima prijs en snelle levering!

Heel blij met onze nieuwe Toscaanse jasmijn planten. Mooie, grote kwaliteit voor een prima prijs! Fijn en snel mailcontact met extra service. Vriendelijke man kwam leveren. Een extra zakje potgrond erbij. Helemaal top!

Bomen snel geleverd en van goede kwaliteit

Levering van de bomen ging zeer snel. De kwaliteit is ook uitstekend. Ik werd regelmatig op de hoogte gebracht wanneer de levering zou plaatsvinden. Zeer goede en duidelijke communicatie.

Handig en goede service

Zelf een kleine auto, geen trekhaak. Boompjes besteld en prima op tijd geleverd. Op de plek gelegd waar ik graag wilde.

Mooie boom, snel en netjes geleverd

De bestelde boom ziet er goed uit en is snel en netjes geleverd. Een iets betere communicatie over het tijdstip van bezorging was wel fijn geweest, maar de boom (en grond en palen) zijn netjes afgeleverd.

Goede prijs, eerlijk, prima contact

De website is perfect! Goed leesbaar, leuke feitjes en precies de dingen waar je op moet letten. Ze kunnen op het gebied van communicatie nog wel enkele puntjes op de i zetten. Als je gegarandeerd niet de 5 dagen levertijd gaat halen, pas dat aan op de website of geef dat van te voren aan. Dat kan in een simpel berichtje. Maar uiteindelijk telefonisch contact gehad en 't was een prettig gesprek, maar ik ben er niet veel wijzer op geworden ;-) want een bevestiging kreeg ik alsnog niet. Uiteindelijk na een paar dagen de bevestiging ontvangen en is ook die dag geleverd. Er treedt een fout op bij het openen van de gebruikersvoorwaarden en het Privacybeleid. Daar moet echt wel even naar gekeken worden.

Nette en snelle levering

NA

Zeer goede service

Levering volgens afspraak, goede uitleg, mooie bomen

Perfecte levering en nog snel ook!

Vorige week een Catalpa boom besteld, keurige levering binnen een paar dagen. Erg tevreden!

Leuk concept en goede levering

Bedankt voor de leilaurier! Goede uitlegfolder en zakje potgrond erbij. Top!

Prima boom voor prima prijs en prima levertijd

Boom komt qua grootte en uitstraling overeen met de foto op de site. Prima koop lijkt mij..

Geweldige service

Alles goed geregeld en van mijn kant uit niet de juiste betaling. Ik werd gebeld alsnog de rekening betaald en dezelfde dag had ik de bomen nog top

snel

mooie bomen, boven verwachtingen.

Online een Mirabelle besteld en veel groter en mooier dan ik had kunnen bedenken.

Wanneer ik weer iets bestel zal dat hier zijn! Ook de verzendkosten vallen reuze mee.

Mooie boom snel geleverd

Snelle levering met duidelijke uitleg voor het planten. Aanrader om poot pakket erbij te bestellen. Boom ziet er netjes uit hopelijk veel jaren plezier van.

Snelle levering. Duidelijke plantinstructie

Van site tot levering geweldig. Overzichtelijk, bestelling , op tijd geleverd door eigen transport.

zeer goede service

na de bestelling nog na een paar dagen nog kunnen wijzigen. ging probleemloos.

Snelle en correcte levering

De leibomen die wij besteld hadden werden binnen de tijd geleverd. Ik had alleen een opmerking over de omschrijving van de bomen : In de omschrijving staat bomen van 6 tot 8 cm dit is echter de omtrek en niet zoals ik en met mij volgens mij meerdere de diameter. Dit viel dus iets tegen verders alles correct geleverd en op de plaats gelost die wij voorstelden.

Top service!

Persoonlijk contact gehad; snel en efficiënt. Voorkeursdag opgegeven, ondanks niet betaald voor tijdslotlevering. Hierop werd ik gemaild met een mogelijke andere leverdatum. Afgesproken in de ochtend te leveren, en netjes om 09:30 afgedropt. Ideaal!