Echt heel prettig.

In verband met de as vakantie heb ik het telefonisch gedaan, op die manier krijg je gewoon betere informatie en advies over je aankoop en ze weten werkelijk alles over bomen . De bestelling kon ook nog net mee voor hun vakantie en de ontvangende partij van de leiboom het was een cadeau was er heel blij mee en ook prettig verast dat alles voor het aanplanten meegeleverd was. Ik zal jullie bedrijf dan ook van harte aanbevelen..

Fijn

Snelle reacties en levering. Vriendelijke bezorger en poompjes zagen er super mooi uit.

Geweldige service!

Zeer tevreden! Plezierig telefonisch contact, uitstekende communicatie per e-mail en een prachtige boom geleverd gekregen met een duidelijke instructie voor het planten! Bij nader inzien hadden we een te lage stamhoogte uitgekozen en de boom kon, tegen bijbetaling van de verzendkosten, omgeruild worden voor een grotere. Echt top!!

Kwaliteit en goede service voor een redelijke prijs !

kwaliteit en goede service voor een redelijke prijs !

Mooie boom en prima kwaliteit

Prima alles volgens afspraak

Keurige bezorging.netjes op tijd. Goed contact via de mail.

Perfecte service en dito levering

Omdat geen enkele boom hetzelfde is, wilden we graag live een boom uitkiezen. Toevallig zouden we op een dag dat Bomenkopen niet open was, in de buurt zijn. Maar dat stond een bezichtiging niet in de weg. Na een goede uitleg en prettige conversatie hebben wij onze pindakaasboom uitgezocht. Over de snelheid van levering niets dan lof, en inmiddels staat de nieuwe aanwinst op een prachtige plek in de tuin :-D Mochten we nog ooit een plekje vrij hebben in onze tuin voor een nieuwe boom (het staat al behoorlijk vol), dan komen we zeker terug bij BomenKopen.nl !

Redelijk goed

De boom werd keurig bezorgd door aardige bezorger die mij een tasje met benodigdheden en plant uitleg overhandigde. Toen de bezorger weg was zag ik pas dat er een takje geknakt was. Wel jammer maar de boom zal er wel om groeien. Verder dik tevreden.

Top Service!

Goed bedrijf, ik belde op met een lastige vraag die erg goed werd opgepakt en had snel mijn bestelling binnen. Ook de bezorgers waren erg attent.

Veel zorg en liefde voor de bomen en de klant

Veel zorg en liefde voor de bomen en de klant! Vriendelijke en behulpzame bezorgers. Zeer tevreden!

Prima site, prima levering

Overzichtelijke site, alle informatie staat er op, en levering keurig netjes geheel volgens plan

Topboom geleverd perfect volgens afspraak

Topboom geleverd perfect volgens afspraak. Alles verliep zeer vlot.

Door problemen wat niemand vooraf kon zien, sloeg mijn gekochte boom meteen al niet aan verloor gelijk zijn blad na plaatsen. Gelijk door de dames van Bomenkopen een prima oplossing dat de boom geruild zou worden. Dit was al na een week en vandaag mijn geplant. Ik heb er alle vertrouwen in dat deze boom het prima zal gaan doen. Prima services en een prima en vlotte oplossing geboden. Ik zou dit bedrijf dan ook aanraden voor het kopen van bomen.

Helemaal top

Goede levering en alles netjes voor de deur gebracht Mooie boom

super geregeld

we hebben een oude perenboom besteld. Deze werkt correct geleverd. Staat mooi binnen onze tuin en nu maar afwachten op de eerste peren. Dankjewel.

Gemakkelijker dan dit wordt het niet

Bomen kopen via internet. Na eerst in de buurt wat tuincentra te hebben bezocht niet gevonden wat we zochten. Het meeste wat we zochten stond er niet of was niet direct leverbaar. Dan via bomenkopen.nl. Gemakkelijk zoeken en vergelijken. Over een twijfel detail even telefonisch contact gezocht. Besteld en een paar dagen later keurig aan huis geleverd. Helemaal top.

Prima geregeld

mooie planten en de beste service

top goed geleverd en duidelijke instructie

top goed geleverd en duidelijke instructie precies tot waar ik had gevraagd neergezet, leuke tas met instructie kaart en zakje aanpootaarde top , mooie boom ook en al mooi gesnoeid

Leuke site, uitgebreide info en snelle levering

Een prachtige wisteria verkregen.

Goedkoper en van betere kwaliteit dan andere online verkopers. Van de tien wisteria's aangeschaft deze zomer staat deze in de top twee. Mijn aanraden is om de vindbaarheid en foto's te verbeteren om meer concurrentie te bieden aan verkopers met slechtere producten. Ik ben zeer tevreden.

Erg goed!

Snelle service, prachtige boom. Goede beschrijvingen en tips erbij

Uitstekende service en producten

Ervaring met bomenkopen.nl was goed, duidelijke communicatie over levering, tevreden over de geleverde producten.

SUPER TEVREDEN

Snelle levering en boompjes zoals beschreven, in een woord :perfect!!

snelle levering en mooie producten

Bestelde bomen kwamen snel, bij te boeken pakket met palen, band enz was keurig in orde. Duidelijke beschrijving!