Mooie bomen, goede service

2 bomen besteld. Zagen er goed uit. Staan nu 1 maand en doen het goed. Service was goed, snelle levering en netjes achter in de tuin gebracht!

Snel geleverd top

Nvt

Goed verzorgt.

Staan nu in de grond en vertonen al groei. Ziet er goed uit voor volgend seizoen.

Perfect!

Goede service, extreem snelle (sneller dan initieel aangegeven). Ik ervoer wel enige verwarring met betrekking tot de aanbieding van het aanplantpakket. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop, het contact verliep soepel, vragen werden netjes behandeld en er werd coulant meegedacht in oplossingen bij het leveren. De sierpruim is mooi aangeslagen, dus we kunnen niet wachten tot volgende lente en de eerste bloesem!

Dikke prima

Geleverd wat ik besteld had, keurig binnen het tijdsvak dat vooraf aangegeven was. Vriendelijke bezorger. Fijn dat er een instructie meekomt die wat uitleg geeft over hoe de struiken het beste in te planten. Als ik nog wat nieuws nodig heb voor de tuin overweeg ik dat zeker opnieuw hier te doen.

Correct bedrijf. Aanrader!!

Begin dit jaar 2 leibomen gekocht, maar er kwam geen tot nauwlijks blad aan. Voor juni aangegeven dat er nog geen blad aan zat. Vorige week beroep gedaan op hun garantie en binnen een uur al reactie dat de bomen worden omgeruild onder garantie. Binnen 4 dagen had ik de nieuw al thuis. Topservice dus!!!!!

prima boom gekocht. snelle levering,

snelle en goede afhandeling.

Helemaal prima

Tevreden klant, prima service!

Heel erg goed . Genoeg informatie over de bezorging .

Nog een beschrijving over het planten en een zak aarde gekregen. Fijn en netjes bedrijf.

Prima bedrijf

Mooie bomen en correct geleverd.

Goede en snelle. Service

Boom besteld en super snel geleverd en ook snelle afhandeling als je contact zoekt.

Prima, geleverd wat we hebben besteld.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Erg tevreden. Bomen werden op de afgesproken dag/tijd geleverd. Ik had wat vragen vooraf die snel en duidelijk werden beantwoord. Omdat ik niet goed gelezen had, had ik er geen aanplantpakket bij besteld, dit is achteraf nog netjes toegevoegd aan mn bestelling en meegeleverd. Bezorger heeft de bomen netjes in de tuin gezet zodat we zelf niet hoefden te sjouwen

Aangename en vlotte verkoop

3 boompjes besteld en gevraagd naar levering in België, indicatie van mogelijks 10 dagen maar na 2 dagen al thuis. Boompjes in goede conditie.

top service

Zeer snelle, correcte levering. Zeer tevreden!

Super scherpe prijzen!! Ik was bij bomenkopen de helft kwijt voor dezelfde 2 boompjes, met aanplantingspakket, als bij andere winkels! Goede en duidelijke berichten over de levering. Zou hier zeker weer bestellen!!

Ik vond het een hele gok om online een boom te kopen. Maar toen ik de vijgenboom zag bij mijn vriendin…….SUPER!! Mooie lengte, goed in het blad en al veel kleine groene vijgjes. Ook jullie reactie op mijn ‘bezorg-vraag’ kwam erg snel en alles is prima geregeld. Mijn vriendin is ook blij met de beschrijving die zij bij de vijg kreeg.

Komen afspraken na en zeer goede communicatie

De boom zelf kan ik niet beoordelen, want dat is een cadeau dat op een specifieke dag afgeleverd moest worden. Dit was snel via de chat geregeld. Meerdere updates gekregen en de boom is mooi op tijd afgeleverd. En voor 29,95 regel ik geen aanhanger + autorit vanuit Utrecht naar Zeeland. Dus hee blij mee.

Service ten top!

Super service, Snelle levering.

Uitstekende service, snelle levering en uitstekende prijs

Nadat ik 3 leibomen (RedRobin) besteld had is er duidelijke communicatie geweest over de bestelling en de levering van de bomen. Helaas was ik op de dag van aflevering niet thuis maar na overleg zijn de bomen op de afgesproken plaats neergezet en lag er nog extra informatie in de brievenbus over het planten van de bomen. Al met al heeft men zorg besteed om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en ben hier zeer tevreden over.

Nette levering

De boompjes werden op tijd geleverd, compleet met instructie in een mooi tasje en een zakje potgrond. Zag er netjes uit!

Top bedrijf

De boom was fantastisch een top beschrijving er bij en een top bezorging. Echt een aanrader dit bedrijf

Goede service en duidelijke communicatie. Het boompje was wel kleiner dan we verwacht hadden maar dat groeit wel.

Behalve dat ik blij ben met m’n leibomen, zijn ze ook netjes en op tijd bezorgd .

Goede communicatie, snelle service

Snelle reactie, houden mij als klant goed op de hoogte en houden rekening met wensen. Mooie boom, komt overeen met de gegeven informatie.