Ik ben Heel blij dat ik bomenkopen,nl heb ontdekt: een aanwinst voor mijn tuin..

Prachtige container bomen. Makkelijk te bestellen en al na een paar dagen bezorgd. Met paal , plantgrond en aanbindmateriaal. De bezorger had nog enkele tips. Waarna ik de bomen op de zelfde dag samen met mijn kleinzoons ( 3 en 6 jaar) geplant heb.

Netjes en vlot bezorgd.

Al eens eerder bomen van u gehad maar die zijn helaas na enkele jaren afgestorven. Een kennis van mij ton munsters heb ik uw gegens gegeven.

Geen prijsknaller maar wel keurig verzorgd allemaal

Ik heb een leilaurier gekocht voor een redelijke prijs, gewoon ok dus. Maar wat geweldig is, is de service die ze leveren, ik had bv de verkeerde maat doorgegeven en dat werd keurig opgelost na een appje. Over de bezorging kreeg je keurige updates en de bezorger zelf was uiterst vriendelijk en service gericht. Ik ben dus heel tevreden, nu kijken of de laurier het goed gaat doen.

Snelle service en goede uitziende bomen met wortels

De klanendiesnt is super

Ik had iets niet gevonden op ee webshop maar de klantendienst heeft me opgebeld en heb het uitgelegd. Men bestelling omgewisseld naar wat ik wou. Gwn top

Super goede service

Ruim voldoende info op de website en het bestellen ging makkelijk. De bezorger was super vriendelijk en leverde een nette service. Kom vast nog wel een keer terug bij Bomenkopen.nl

Heel tevreden!

Heel snel geholpen en de bomen werden keurig netjes met een duidelijke omschrijving bezorgd!

Fijn contact en prachtig boom

Heel fijn contact gehad per mail, snel bezorgd, de boom is prachtig en de bezorger ook weer heel vriendelijk!

Mooie boom, snel geleverd

snelle levering en telefonisch goed te woord gestaan

snelle levering , goed verzorgt, incl. bijlage hoe te planten , top geregeld

Duidelijk, snel en correcte service

De bestelling was duidelijk. De levering snel en correct. De instructies waren ook duidelijk. Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden met het product en de levering. Mijn dank daarvoor. Ben Schulpen

3 portugeese lauriers besteld met palen een extra aarde Was op.verzoek gelet op 3 identieke bomen Binnen enkele dagen mail. Gehad over levering Werden 3 mooie bomen geleverd voor zeer nette prijs Super bedrjjf is een aanrader

Echt helemaal super! Zowel de hazelaar als de geweldige service. Heel bijzonder

Eigenlijk was alles helemaal goed. De gemakkelijke en duidelijke site, de keuze, de communicatie tussendoor en als klap op de vuurpijl vonden we de bezorging echt helemaal super. Heel attent en vriendelijk. Kortom: een dikke 10!

Snel geleverd en mooie bomen

Maandagavond besteld, donderdag kwamen ze leveren. 4 prachtige bomen, voor ook nog een mooie prijs en gratis bezorgd.

Netjes en snel geholpen aan een mooie boom

Ik was een beetje sceptisch over bomen kopen op internet, maar bomen kopen.nl heeft mij over de streep getrokken. Mooie boom met duidelijke omschrijving over hoe te planten. Bedankt.

Perfecte service

Mooie bomen, goede service en snelle levering. Bezorger dacht en hielp mee. Meer dan tevreden.

Snel geleverd en alles volgens afspraak bezorgd.

Goede kwaliteit boom

Prettige hulp bij het bestellen, prima aflevering maar de boompalen van 1 meter bij boompjes van 1,5 meter zijn een aanfluiting. Die boompalen moeten minstens 0,5 meter in de grond om stevig te staan waardoor er 0,5 meter boven de grond overblijft om het boompje van 1,5 meter te steunen. Onnodig gekocht dus.

Persoonlijk contact!

Heel fijn en persoonlijk geholpen. Met veel kennis en goed advies. Via de App is contact mogelijk dit is erg prettig!

Goed, snel

Zoals het moet, zonder problemen geleverd

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf zijn goed geholpen, eerst bij bedrijf zelf wezen kijken en daarna ook goed geholpen via de mail

Snel en correct

Leveren ging snel Informatie over planten enz. uitstekend Bomen zitten er in nu afwachten of het goed blijft gaan

Gewoon super goed!

Mijn vragen werden netjes beantwoord. Bij mijn bestelling had ik toch iets niet goed gedaan. (Had geen aanplant pakket besteld maar alleen de palen) In de mail werd gevraagd of ik al aanplantgrond had, als dat niet zo was kon ik dat nog bestellen zonder verzend kosten te betalen. Dus al met al een heel tevreden klant. En de bomen werden binnen 3 werkdagen al bezorgd, met een duidelijke aanplant instructie.

Zeer snelle levering en duidelijke adviezen

Zeer tevreden over de snelle levering van onze bomen! Binnen 3 dagen na bestelling stonden de bomen in de tuin. Met de duidelijke adviezen zowel op papier als van de bezorger is het aanplanten super makkelijk!

Mooie bomen.

Via internet besteld. Duidelijke site en snelle levering. Prima bedrijf.

Lakemondsestraat 32

4043jd Opheusden