De leibomen zijn goed aangekomen. Ze slaan nu ook aan. Heel blij mee.

In het weekend besteld, op donderdag geleverd. Mooie leibomen en duidelijk instructie hoe neer te zetten.

Gewoon doen wat beloofd wordt!

Van bestelling tot levering alles zoals op de website omschreven staat. Nu nog afwachten of de boom zich aan de afspraken houdt en zal uitgroeien tot een prachtige mooie rode leibeuk!

Mooie website, correcte levering, prachtige boom. Ik ben fan!

Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden. Alles top!

Geleverd volgens afspraak

Prettig contact via mails over de levering. En begeleidende informatie over het planten van mijn boompje. Vriendelijke toon in de teksten, ook fijn.

Duidelijke site, snel antwoord op je vraag en binnen een paar dagen zelfs op zaterdag vroeg op de avond gratis bezorgd.

Snel, goed & vriendelijk

Uitmuntend!

Zeer goed service

Bomen besteld.maar geannuleerd en wat anders uitgezocht,worden netjes bezorgd volgens afspraak. Blij mee

Geleverd zoals beloofd

Geleverd zoals beloofd

prima service ook via mailcontact

Goed geholpen bij vragen via de mail. Chauffeur was eerder dan aangekondigd, maar dat was geen probleem.

Prima service.

Ruime keuze. Prima service. Netjes thuisgebracht.

Zeer te vreden

Onze bestelling goed en snel ontvangen en veel goedkoper dan in België.

Fijn contact, mooie bomen

Beleefd en snel afgehandeld.

Beleefd en snel afgehandeld. De boom is precies zoals omschreven.

Uitstekend geholpen

Zaterdags op pad gegaan en goede uitleg gekregen, onze keuze was gevallen op amberleiboom met red robin haag,gelijk thuis besteld online, woensdag geleverd en heb donderdag kunnen planten Een verrijking van onze tuin Super !!

Bestellen ging snel. En bezorger was heel vriendelijk en netjes op tijd. Werd netjes in de achtertuin gezet

Snelle , complete levering en informatie

Goede communicatie per mail vanaf bestelling tot aan levering. Boom goed afgeleverd en blij met de bijgeleverde aanplant informatie. Super.

Vriendelijke en snelle communicatie via de mail. Bezorging heeft erg netjes plaatsgevonden toen we niet thuis waren. Bezorgde belde nog even om de plek kort te sluiten. Zeer tevreden.

Lei laurieren

Aardige chauffeur en de Bomen zien er goed uit!

Snelle reactie , verzorgd afgeleverd , bedankt hiervoor .

Na het nodige zoeken en een keus hier uit maken valt niet mee ! Uit eindelijk kom je bij bomen kopen terecht en dan is de keus gauw gemaakt . Bedankt hiervoor , Anton

Perfecte snelle levering met de nodige zorg een aanrader

Snel gereageerd op mail en vriendelijk

Super ervaring, snelle levering en vriendelijk via reactie op mail. Goede communicatie via mail over wanneer de bestelling aan zou komen. Al met al zeer tevreden en ik kom zeker terug met een nieuwe bestelling.

Man een man een woord een woord

Bomen kopen kortgezegd een bedrijf wat zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Betrouwbaar vakkundig en service minder. Doen dus!

zeergoed

zeergoede verzorgt en netjes op tyd gelevert zeer goede kliutvormingalles oke heel netjes

Snelle reactie op mails en ze denken echt met je mee! Echt aan te bevelen!