Vriendelijke en snelle communicatie via de mail. Bezorging heeft erg netjes plaatsgevonden toen we niet thuis waren. Bezorgde belde nog even om de plek kort te sluiten. Zeer tevreden.

Lei laurieren

Aardige chauffeur en de Bomen zien er goed uit!

Snelle reactie , verzorgd afgeleverd , bedankt hiervoor .

Na het nodige zoeken en een keus hier uit maken valt niet mee ! Uit eindelijk kom je bij bomen kopen terecht en dan is de keus gauw gemaakt . Bedankt hiervoor , Anton

Perfecte snelle levering met de nodige zorg een aanrader

Snel gereageerd op mail en vriendelijk

Super ervaring, snelle levering en vriendelijk via reactie op mail. Goede communicatie via mail over wanneer de bestelling aan zou komen. Al met al zeer tevreden en ik kom zeker terug met een nieuwe bestelling.

Man een man een woord een woord

Bomen kopen kortgezegd een bedrijf wat zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Betrouwbaar vakkundig en service minder. Doen dus!

zeergoed

zeergoede verzorgt en netjes op tyd gelevert zeer goede kliutvormingalles oke heel netjes

Snelle reactie op mails en ze denken echt met je mee! Echt aan te bevelen!

Fijne communicatie en mooi spul!

Net als altijd ook dit keer weer vriendelijke en correcte communicatie rond m'n bestelling. En door de vriendelijke bezorger werd vervolgens mooi spul geleverd. Kortom: die 5 sterren zeker waard!

Goede aankoop

Snelle en correcte levering.

problemen bij levering keurig opgelost

verschillende bomen en struiken besteld. Bij levering was de Magnolia beschadigd. deze is later netjes omgeruild voor een nieuwe. de bomen en struiken zien er allemaal gezond en fris uit!! blij met mijn levering

Blij mee.

Bomen werden snel geleverd en zien er goed uit.

Prima webshop

Netjes geleverd en keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling

Keurig en persoonlijk

Vriendelijke en persoonlijke communicatie over de aankoop en levering. Bij afgifte ontvingen we ongevraagd een onderhoudstip. Fijn!

Helemaal top

Hele aardige jongeman zeer vriendelijk. Bestelling was snel geleverd .

Duidelijke informatie, makkelijk te bestellen en goede levering. De bomen zien er goed uit!

Zeer goed!

Jullie hebben een zeer mooie boom uitgekozen, en vlot bezorgd! Ben zeer tevreden, nu nog wachten op de vruchten, dan krijg je een 'uitstekend'!

Goede ervaring

Nette bezorging, mooie boom en goede communicatie

snel en compleet geleverd

Levering geheel volgens bestelling. Precies binnen de beloofde 5 werkdagen en binnen het opgegeven tijdsvenster voor aflevering

Vlotte communicatie

Voorlopig heel tevreden, boom nog niet ontvangen maar communicatie gaat vlot

Goede communicatie en support

Goede communicatie en support

Ik ben blij

Erg goede bomen die mijn voortuin kunnen verkoelen. Erg goede kwaliteitsbomen!

Top service en goede kwaliteit

Duidelijke website, goede en snelle levering met duidelijke uitleg over hoe de boom aangeplant dient te worden. Kortom: super tevreden!

gouden regen en vlinderstuik

een gouden regen en een vlinderstruik , is mooie en goed aan geleverd en mooie groot , en is moeilijke te krijg ik ben al op verschilden plaatsen geweest, maar bomenkopen heb wel gevonden en de vlinderstruik mooie stuiken helemaal top

Eenvoudig te bestellen

Correct afgelever