Zeer goede kwaliteit,en snelle service

levering op aangegeven tijdsip

Leibomen zien er prima uit, met duidelijke omschrijving

Hartstikke tevreden met mijn mooie magnoliaboom. Vriendelijke levering en goede kwaliteit product.

uitstekend.

De brengservice was vriendelijk, de plant uitleg was goed gedocumenteerd, echter, de beloofde stamomtrek van de boom werd niet gehaald. Dat was een tegenvaller.

Uitstekend geholpen

Fijn telefonisch contact. Behulpzaam. Nette levering. Boom ziet er goed uit!

uitstekend

Alles stond op tijd klaar in een betere kwaliteit dan besteld. Heel mooi.

prima bomen en snel geleverd.

* Bomen zien er perfect uit * Levertijd zeer snel * Plant beschrijving * Er werd gratis aanpoot grond bij geleverd, echter was dit wel erg weinig 10 liter voor 4 lei bomen

uitstekend

snelle en correcte afhandeling en levering

goede service, snelle aflevering en de kwaliteit is zeer goed en ga zo door.

Perfect ! Van bestelling tot levering !

Dit bedrijf doet precies wat het zegt. De bestelling gaat heel eenvoudig en vervolgens krijg je keurig bericht over de levering. En die levering is dan ook helemaal zoals het hoort ! Echt een aanrader als je bomen wilt hebben !

We belden, konden middag al terecht en binnen 1 week geleverd, echt top!!

Zochten een boompje en een week later stond hij er al in, top geregeld! Vriendelijke en behulpzaam, mooi bedrijf. Echt een aanrader!

mooie bomen en goede service

we waren in eerste instantie erg sceptisch om bomen via internet te bestellen, maar dit was ongegrond. De bomen waren erg mooi en de levering was vlot en netjes

Goed en netjes geleverd erg mooie bomen

Kan er kort over zijn heel prettig om daar een boom te kopen

Top produkten

Fijne levering. Mooie goede kwalitiet

Goede kwaliteit, fantastische service, snelle levering

Online besteld en snel geleverd. Hele mooie bomen, goede kwaliteit, en zoals beschreven. Tegen een scherpe prijs. Het aanplantpakket bevat heldere informatie, de aanplant kan niet mis gaan zo

Snelle en perfecte levering

Mooi boompje. Snel geleverd. Het geheel goed verzorgd.

Doen wat er doorgegeven wordt!

Prima service. Mochten we nog weer boompjes nodig hebben, dan is dit onze 1e keuze.

Echt heel prettig.

In verband met de as vakantie heb ik het telefonisch gedaan, op die manier krijg je gewoon betere informatie en advies over je aankoop en ze weten werkelijk alles over bomen . De bestelling kon ook nog net mee voor hun vakantie en de ontvangende partij van de leiboom het was een cadeau was er heel blij mee en ook prettig verast dat alles voor het aanplanten meegeleverd was. Ik zal jullie bedrijf dan ook van harte aanbevelen..

Fijn

Snelle reacties en levering. Vriendelijke bezorger en poompjes zagen er super mooi uit.

Geweldige service!

Zeer tevreden! Plezierig telefonisch contact, uitstekende communicatie per e-mail en een prachtige boom geleverd gekregen met een duidelijke instructie voor het planten! Bij nader inzien hadden we een te lage stamhoogte uitgekozen en de boom kon, tegen bijbetaling van de verzendkosten, omgeruild worden voor een grotere. Echt top!!

Kwaliteit en goede service voor een redelijke prijs !

kwaliteit en goede service voor een redelijke prijs !

Mooie boom en prima kwaliteit

Prima alles volgens afspraak

Keurige bezorging.netjes op tijd. Goed contact via de mail.

Perfecte service en dito levering

Omdat geen enkele boom hetzelfde is, wilden we graag live een boom uitkiezen. Toevallig zouden we op een dag dat Bomenkopen niet open was, in de buurt zijn. Maar dat stond een bezichtiging niet in de weg. Na een goede uitleg en prettige conversatie hebben wij onze pindakaasboom uitgezocht. Over de snelheid van levering niets dan lof, en inmiddels staat de nieuwe aanwinst op een prachtige plek in de tuin :-D Mochten we nog ooit een plekje vrij hebben in onze tuin voor een nieuwe boom (het staat al behoorlijk vol), dan komen we zeker terug bij BomenKopen.nl !