Bestellen en aflevering

Bestellen en aflevering waren keurig verzorgd.

Super tevreden

Hier 4 Catalpa's gekocht omdat we ze vlakbij elkaar plaatsen moeten ze wel dezelfde hoogte zijn. Bij een tuincentrum allemaal verschillende hoogtes maar hier kun je gewoon de hoogte kiezen. Ook bezorgen ging snel en ze zijn achter ons huis bezorgd.

Zeer blij met de bestelde bomen, levering was mooi optijd

Leuk om daar een boom te kopen

Eenvoudig om een boom te bestellen, geven zelf de extra's die je nodig hebt. Bij de levering goede instructies voor het planten, en een extra presentje.

word volgens afspraak netjes geleverd

Goede levering en mooie bomen.

Snelle levering en mooie bomen

Kwaliteit

Goede service: goed bereikbaar voor vragen en bezorging eerder kunnen inplannen dan verwacht. Ze hebben een eigen transport dus ook voor inhoudelijke vragen kun je bij de bezorger terecht. Mooie bomen: We vonden het spannend om bomen via het internet aan te schaffen, maar we hebben echt prachtige bomen gekregen en zijn we heel blij met de aanschaf.

Goede service en snelle levering. In 1 week tijd van bestellen naar bomen al in de grond. Top service

Snelle levering en mooie bomen

Bomen zijn na bestelling snel geleverd. Goed van kwaliteit met een duidelijke constructiekaart

Snel, goede kwaliteit

algemeen gezien heel positief, een enkel klein probleem

Bij de bestelling kan men invullen om de bomen gratis te laten snoeien, ik dacht ja, dan groeien ze goed. Bij nader inzien wist ik niet dat jullie de kop eruit zouden knippen. Het was wel de bedoeling om de bomen hoger te laten groeien, hopelijk heb ik nu geen probleem

Prachtige bomen!

De drie laurierkersleibomen staan prachtig in onze voortuin. Ze werden netjes geleverd op de afgesproken datum door een vriendelijke medewerker. Er zat een handig tasje bij met aanplantinformatie. Zelfs voor mensen zonder groene vingers werd aanplanten heel makkelijk gemaakt!

Prima bedrijf

Goed advies op mijn vraag gegeven.

Mooi geprijsd en snel geleverd!

Top ervaring! Onze steeneik ziet er mooi uit, is helemaal opgebonden op zijn raam en staat reeds te stralen in de zon. Hij werd geleverd einde Mei en dit wanneer alle andere bomen al mooi in blad staan. Ook onze boom heeft nieuwe jonge scheuten die snel zullen doorgroeien tot nieuwe takken! Ik ben heel tevreden!

Snelle levering, zeer mooie Liguster op stam

Zeer tevreden met de levering op een kortere termijn dan verwacht. Vriendelijke chauffeur die ook nog adviezen gaf. De boom staat al op zijn plaats.

prachtige boom, goede prijs en komen afspraken na.

Online een Amberboom besteld, een goede prijs inclusief levering. Vrij snel stond de afspraak al ingepland voor de levering en een prachtige boom met nog wat persoonlijke toelichting voor het inplanten. Wij zijn heel tevreden.

Zeer snelle levering en de bomen werden door het bedrijf zelf afgeleverd. De kwaliteit van de bomen is ook goed. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Sneller als verwacht

Was op zoek naar olijfwilg, niet voldoende op voorraad, echt moeite gedaan om alsnog te leveren en ….. gelukt.

vorige week donderdag mijn bestelling gedaan van twee bomen en nu al geleverd. en netjes geholpen door de bezoger.

Mooie bomen volgens afspraak op tijd geleverd.

De levertijd is binnen 7 werkdagen maar ik had de bomen eerder nodig. Even een belletje gedaan en toen bleek dat de bezorgdag in mijn regio al binnen 3 werkdagen was. Bomen zijn netjes op tijd geleverd.

Geen antwoord op mijn opmerking

Wij hebben al een aantal keren bomen en planten gekocht. ALs wij aangeven dat de bomen dood zijn ligt het bijna altijd aan de koper ( niet goed geplaats of iets dergelijks) maar ik verwacht dan een keer een coulance vanuit jullie

Mooie boom, juiste afmeting, goede service!

Op zoek naar een bolesdoorn met stamhoogte 1.80m kwam ik bij jullie terecht! En inderdaad de goede reviews waren terecht...goede service, snelle levering en mooie stevige boom! Punt van verbetering...geef de chauffeur een steekwagen mee of een abonnement op de sportschool.....want was bijna niet te doen voor hem om de (zware) boom te lossen en te leveren!

Top !

Fijne snelle levering , mooie boom ! Extraatje in vorm van een zakje tuinaarde , erg fijn ! Communicatie ook vlot en duidelijk !

Perfect geregeld

Goede website en levering op tijd