Super vriendelijk.

De jongen die de plantjes kwam brengen, dacht echt mee! Het was echt, een hele vriendelijke benadering naar de klant. En bracht een leuk presentje mee.

Uistekend

Goede service en de bomen zijn snel geleverd. Mooie strakke bomen van goede kwaliteit. Ben erg tevreden.

Bestellen, informeren en leveren ging vlot. Bomen kwamen op afgesproken tijd aan. Ze zien er goed uit, nu afwachen of ze het goed gaan doen.

Heel tevreden

Mooie bomen en super service!

Vlotte service, correcte levering, mooie boom

Erg blij met alles.

Wij bedoelen met alles , de boom natuurlijk maar ook de afwikkeling, bezorgen dat gratis is een poot handleiding enz , dikke pluim dus.

Er was een kleine schade aan de geleverde leiboom en na 1 telefoontje is er een nieuwe gebracht. Fijne service

Van bestelling tot levering zeer goed en snel verlopen.

We hebben de bestelling en levering van onze boom als zeer prettig ervaren.

Een top bedrijf, prijs kwaliteit is heel goed.

Op maandag gebeld en uitgelegd wat ik wilde. Het gesprek was heel goed. Er is goed geluisterd en meegedacht! Dezelfde week de bestelling geleverd. De bomen zien er goed uit. De service en vriendelijkheid bij het afleveren was ook goed. Kortom, een top bedrijf..

Goed geregeld

Snel en volgens afspraak

Goede ervaring

Bestellen ging makkelijk, goed contact over de levering, werd keurig op tijd geleverd. De boom voldoet volledig aan de omschrijving. Dik tevreden!

Van te voren advies gevraagd en goede uitleg gekregen. Bezorging ook snel en netjes afgehandeld

Goed advies en uitleg op locatie.

Goede uitleg op locatie van Alicia gehad . Daarna online de bomen besteld. Duidelijke informatie en goede afspraken. Keurig op tijd bezorgd. Blij met de bomen. Er zat ook een hele duidelijke beschrijving bij.

Prima! Snel en op de afgesproken tijd!

Prima! Snel en op de afgesproken tijd!

Prachtige planten en heel snel geleverd!

Snel contact en levering

Prima service, prima producten

Alles top!

Mooie boom voor een mooie prijs ! Netjes op de hoogte gehouden! En netjes bezorgd + uitleg! Bedankt toppers! Groetjes Wim.

Fijne communicatie met het bedrijf!!

Mooie boom geleverd en super aardige mensen.

Duidelijke communicatie over levertijd en bestelling! Geleverd zoals afgesproken met handige uitleg!

Alles werkt correct en snel geleverd , supper content een aanrader om hier te bestellen mensen!

Door hun snelle service konden wij de eerste werken in de tuin uitvoeren in een lekker weertje top mannen ! Bestellen zou ik zeggen

Snelle en correcte bezorging.

Toppie.

Mooie bomen, snelle en vriendelijke levering en duidelijke instructies.

Erg tevreden met de sierpeer en leilinde. Binnen een week na bestelling stonden ze hier in de grond.

Prima! Mooie boom en goede uitleg erbij

Duidelijke handleiding hoe je de boom plant en de palen en het boomlint inclusief spijkers zaten er netjes bij. De boom ziet er goed uit en we wachten nu af hoe deze aanslaat!

Goede levering, mooie producten

Snel geleverd, producten zoals verwacht.

Helemaal mooi!

Simpel, snel en duidelijk.