Goede aankoop

Snelle en correcte levering.

problemen bij levering keurig opgelost

verschillende bomen en struiken besteld. Bij levering was de Magnolia beschadigd. deze is later netjes omgeruild voor een nieuwe. de bomen en struiken zien er allemaal gezond en fris uit!! blij met mijn levering

Blij mee.

Bomen werden snel geleverd en zien er goed uit.

Prima webshop

Netjes geleverd en keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling

Keurig en persoonlijk

Vriendelijke en persoonlijke communicatie over de aankoop en levering. Bij afgifte ontvingen we ongevraagd een onderhoudstip. Fijn!

Helemaal top

Hele aardige jongeman zeer vriendelijk. Bestelling was snel geleverd .

Duidelijke informatie, makkelijk te bestellen en goede levering. De bomen zien er goed uit!

Zeer goed!

Jullie hebben een zeer mooie boom uitgekozen, en vlot bezorgd! Ben zeer tevreden, nu nog wachten op de vruchten, dan krijg je een 'uitstekend'!

Goede ervaring

Nette bezorging, mooie boom en goede communicatie

snel en compleet geleverd

Levering geheel volgens bestelling. Precies binnen de beloofde 5 werkdagen en binnen het opgegeven tijdsvenster voor aflevering

Vlotte communicatie

Voorlopig heel tevreden, boom nog niet ontvangen maar communicatie gaat vlot

Goede communicatie en support

Goede communicatie en support

Ik ben blij

Erg goede bomen die mijn voortuin kunnen verkoelen. Erg goede kwaliteitsbomen!

Top service en goede kwaliteit

Duidelijke website, goede en snelle levering met duidelijke uitleg over hoe de boom aangeplant dient te worden. Kortom: super tevreden!

gouden regen en vlinderstuik

een gouden regen en een vlinderstruik , is mooie en goed aan geleverd en mooie groot , en is moeilijke te krijg ik ben al op verschilden plaatsen geweest, maar bomenkopen heb wel gevonden en de vlinderstruik mooie stuiken helemaal top

Eenvoudig te bestellen

Correct afgelever

Goede koop

Bedankt voor de snelle uitvoering van de bestelling en levering van de prachtige magnoliaboom op het aangegeven adres. Ik raad aan om in uw winkel te winkelen.

Heel goed geadviseerd op de kwekerij

Op de kwekerij werd uitgebreid de tijd genomen om mij te adviseren. Groot aanbod. Duidelijke uitleg. Niet alles staat uitgestald als bij een tuincentrum , maar doordat ze je terplekke mee nemen door het aanbod en de mogelijkheden kon ik een mooie boom uitkiezen. Maar ook online zou ik nu zo een boom bestellen. Weet dat je goed spul krijgt, met zorg opgekweekt. Ondanks de drukte sneller geleverd dan verwacht . Goede aanplant instructies.

Prima service, vriendelijke mensen!

Plezierige, correcte contact

Prima advies en snelle levering

goed advies mbt de lakatie van de boom (dicht bij zee) . Snelle levering (3 dagen ) en een goede kwaliteit boom.

Prima ervaring.

Het bestellen van een boom ging zeer eenvoudig. Na de bestelling kwam ik tot de ontdekking dat ik nog een aantal beuken voor een beukenhaag vergeten was. Telefonisch contact opgenomen met Bomenkopen, waar ik keurig verder geholpen werd. De nabestelling werd zonder problemen bij mijn eerste bestelling gevoegd en keurig op de afgesproken datum en tijd bezorgd. De boom, wel iets kleiner dan ik had verwacht, en de beukenhaag zagen er prima uit en zijn inmiddels a.d.h.v. de bijgeleverde plantinstructie in de tuin gezet. Nu nog even afwachten of alles aanslaat.

Denken in oplossingen.

Vriendelijk te woord gestaan en er werd meegedacht over onze wensen. Bezorging prima.

Goede kwaliteit bomen en snel geleverd

De bomen zijn snel geleverd en de chauffeur was vriendelijk en behulpzaam om de bomen op de juiste plek neer te zetten op de oprit.

Zeer vlotte verwerking en goede info omtrent bezorging

De bestelling van de perenboom verliep vlot en ook de bezorging is gebeurd binnen de termijn die hiervoor aangegeven was. De dag voor de bezorging een mail dat het echt door zou gaan en ‘s avonds nog een specifiek tijdsblok. Het bedrijf heeft de zaken goed voor elkaar!

Druivenranken werden snel geleverd.

WE waren op zoek naar wat grotere druivenranken en kwamen bij Bomenkopen.nl terecht. Zag er op de site prima uit. De levering ging heel snel en netjes. Ze gaan binnenkort de grond in.

Lakemondsestraat 32

4043jd Opheusden