Bestelling keurig snel geleverd

Op zondag besteld en dinsdag binnen. Keurig snel. Met leuke extra verrassing bij de bestelde spullen.

Snelle service en goede kwaliteit!

Blij met mijn wetsuit van Roxy!

Geweldig jack en snelle bezorging!

Snelle service en mooi jack, erg attente persoonlijke boodschap!

Erg tevreden

Snelle levering met een handgeschreven notitie :)

Great customer service!

Super fast delivery and awesome customer service! They kept me updated with my order and even wrote a personalised message on my invoice. Thanks also for the sticker! I love these small but big gestures. I will see you guys for surf lessons soon :) Highly recommended - first-class customer service.

Veel keus!!

Leuke collectie surfkleding. Snel & netjes thuisbezorgd!

Makkelijke bestellen en snelle bezorging

Shorty besteld, snelle levering en persoonlijk kaartje. Top.

Hele fijne, snelle, goede afhandeling. Super tevreden!

Nette, vriendelijke mail gekregen over artikelen die niet meer leverbaar waren en de opties. Heel fijn, ook snelle levering/bezorging!

Snel en goede informatie

Goede bestelservice!

Helder, vriendelijk en netjes geleverd. En natuurlijk: heel tevreden met de aankoop Dakine rugzak.

Klasse service

Artikel(en) worden geleverd met vriendelijke groet

Klantvriendelijke en makkelijk besteld

Via social media gezien dat torqs surfboards weer op voorraad waren. Goede productomschrijving en duidelijke site. Snel En makkelijk besteld. Board lag nog in de opslag, maar er waren allerlei oplossingen om gelijk te regelen dat ik mijn board in handen kreeg. Blij mee :)

Great, top service & snelle levering!

En ook nog een persoonlijke geschreven note bij de levering! Netjes!

Gewoon de beste!

Snel en goed geleverd! Met leuke notitie's

Super service!

Communicatie ging top en snelle levering

Goed advies, fijn aanbod!

Ben er heel blij mee! Ook telefonisch geven ze heel vriendelijk en geduldig advies. Heb zelf een actiepakket gekocht met een surfboard, tas, vinnen, leash en wax en ben positief verrast dat het allemaal hoogwaardige producten zijn.

Snelle levering, kwetsbaar materiaal goed vepakt

Mijn nieuwe Californische fin supersnel geleverd en goed ingepakt.

Om zo'n Smilde op het gezicht van m'n dochter te zien is onbetaalbaar!

Lovely people

The best surf spot in the Netherlands by far. Very soulful people, briljant food and juices and authentic hospitality. Thanks a lot !

Topspul

Nieuwe fles wetsuitcleaner besteld. Snel geleverd, en nog met wat goodies erbij ook. Bedankt!

Wat een fijne winkel! Vandaag bij Hartbeach een wetsuit gekocht. Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen. Altijd fijne vibes in de winkel!

Goed geholpen en geadviseerd aan de telefoon met onze vragen over een boardbag. Vandaag binnen gekomen, board past er goed in! Meer dan tevreden

goede winkel sahbi

Echt een goede winkel

Snel geleverd. Mooi produkt

Niets op aan te merken

Dit is de tweede keer dat ik bestel bij Hartbeach. Steeds een vlotte communicatie, hulp en levering. Hierdoor zal ik zeker nog bij hun bestellen.