vlot geregeld

chatmedewerkster goed advies, goed verpakt en snel geleverd:)

Snelle betrouwbare levering van mooie spullen.

Een mooie neopreen wetsuit uitgezocht op de site. Maattabel klopte perfect en de uitleg over het product was prima. Ik heb de juiste keuze kunnen maken en de prijs was prima. De levering van het product was ook goed geregeld. Snel thuis en goed verpakt. Eerste ervaring was direct ook een hele goede ervaringen, bedankt.

super service

made a online purchase and was very surprised with the little attentions with the delivery! please not change anything

Prachtige poncho

Super blij met mijn prachtige nieuwe poncho!!!

Perfect service and quality

Communication with the seller is fast and efficient. Emails concerning invoices and delivery etc are accurate and prompt. Quality products at great prices. Delivery super fast and well packaged. Return service also available. Definitely be shopping here again.

Mooie steamer erbij

Eerst gebeld en daar goede info gekregen, heb het product op het juiste tijdstip gekregen en zat mooi verpakt in een goed passende doos. De steamer past helemaal naar tevredenheid dus dat surfen gaat helemaal goed komen....

Top service en snelle levering!

Had een wetsuit op het oog en besteld, bleek helaas dat het in de shop was verkocht. Snel een mail hierover gekregen van Jack en een ander pak uit kunnen zoeken, snel geholpen, snel opgestuurd, onwijs blij mee en het pak zit als gegoten! Bedankt Jack & team!!

Passen van wetsuit is een ontspannen avontuur

Front zip nee op mijn leeftijd is een back zip net iets relaxter. Drie keer is scheepsrecht en het respect en plezier waarmee geholpen wordt is hartverwarmend. Lang leven en life shop met een hoop enthousiaste expertise. Top

Professioneel

Na een foutje van de webshop ben ik persoonlijk gebeld door Jack. Ik baalde flink omdat ik op surf trip ga en snel wat anders moest zoeken. Hij was erg begripvol en heeft die situatie verhelderd. Daarnaast is hij met een mooie oplossing gekomen. Keurig afgehandeld dus

Helaas was het product niet meer voorradig, sorry voor het ongemak. We proberen hierdoor natuurlijk altijd een passelijke oplossing bieden. Na telefonisch contact te hebben gehad met Gijs en het probleem te hebben uitgelegd, zijn we uiteindelijk tot een passelijke oplossing kunnen komen en het probleem kunnen oplossen. We zullen er altijd naar streven om de voorraad goed op orde te hebben en juiste oplossingen te bieden waar nodig. Jack Hart Crew

Wetsuit gekocht na 1 winterseizoen al kapot

Ik heb een wetsuit bij deze webshop besteld voor €400,-. 5mm dus wintersuit. Slechts 1 winterseizoen gedragen en nu al een naad die loslaat op de knie. Slechte kwaliteit naad dus en webshop is niet bereid te betalen voor een reparatie. Bestel dus ergens anders je materiaal, want de nahandeling en service is bagger

Hoi Mik, We horen je en vinden het zelf ook een hele vervelende situatie, zeker omdat we altijd proberen te streven naar de juiste oplossing. In eerste instantie viel de schade van dit pak niet onder de garantie voorwaarden. Heel erg vervelend, dat het pak zo snel al een mankement liet zien. Wij zijn hierdoor er verder achteraan gegaan bij het des betreffende merk. En gelukkig alsnog te horen gekregen dat het pak uiteindelijk alsnog gerepareerd kan worden. Gelijk contact opgenomen met Mik en de situatie uitgelegd. Het pak word Z.S.M gemaakt en dan kan hij er weer van genieten. Jiggy Hart Crew

Gewoon goed

Duidelijke site, goede service en prijzen

goede service & mooie aanbiedingen

Goede service en duidelijke communicatie mbt versturen

Product is beschadigd geleverd.

Product is beschadigd geleverd en bovendien komt de maat niet overeen met de maattabel.

Beste D, Wat vervelend om te horen dat het product beschadigd is aangekomen en de maat niet overeen komt met de maattabel. Excuses voor het ongemak. Omdat wij een multi-brand winkel zijn hanteren wij een maattabel van een gemiddelde van alle merken. Mocht u niet zeker zijn over de maat kunt u altijd contact met ons opnemen waar wij u passend advies geven over de maat. Aangezien het product beschadigd is geleverd kunt u het product uiteraard gratis retourneren. We zullen telefonisch contact met u opnemen om samen tot een passende oplossing te komen. Nogmaals sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jack Hart Beach crew

Gewoon goed geregeld zonder poespas.

Surfhandschoenen besteld echter nog niet gelijk leverbaar. Hierover keurig een mail ontvangen. Wordt later geleverd en uiteraard zijn de verzendkosten niet voor mij.

Top, snel geleverd!

Wetsuit besteld, meteen volgende dag binnen. Met wat stickers erbij etc.. top...prima service!!

Super snelle levering

Heel luchtig hoedje

Ideaal voor Pinkpop en het strand :)

Top ervaring

Thuis ontvangen, dacht in het begin dat het te klein en te strak was. Naar de winkel gegaan daar opnieuw gepast en dankzei de advies en hulp van de medewerkers is het gewoon de juiste maat! Super shop!

Blij met aankoop!

Erg snelle levering en leuk verpakt met extra goodie’s!

Vriendelijk en behulpzaam

Sinds ik bij Hart Beach kom (rond 1998) werken er altijd relaxe, behulpzame enthousiastelingen in de winkel.

Slechte bezorging DHL

Ik heb mijn product helaas niet ontvangen. Ik zou jullie graag aan raden met een ander bezorger te werken dan met DHL. Ik heb nog nooit een fatsoenlijk iets van hun ontvangen. Nu is mijn pakket kwijt ter waarde van 130 euro, terwijl hun beweren dat het bezorgt is. Ik hoop dat ik het nog ga ontvangen. Ik keek er erg naar uit. Ik ben verder tevreden over hartbeach. Hartbeach heeft uitstekend me geholpen en erg vriendelijk. Met vriendelijke groet, Elise

Beste Elise, Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wij gaan vandaag contact met je omnemen om vanuit Hart Beach te kijken of we het pakket kunnen traceren of een vervangend product kunnen opsturen. Weet echter dat dit platform is bedoelt voor de beoordeling van Hart Beach en niet van DHL. Hoe dan ook gaan we het oplossen Elise! Met vriendelijke groet, Hart Beach Crew

Vlot geleverd , mooi shirt

Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Goede communicatie tijdens verzending. Sympathieke winkel en goed voorbeeld.

Top snel

Snelle levering Goede kwaliteit