Super netjes en heel erg blij

Woensdag besteld en mijn pakket zou op vrijdag bezorgd worden, wat al mega snel is. Nu kwam m'n board nog een dag eerder én was mega netjes ingepakt en verzorgd. Het surfskateboard is nog beter dan verwacht en ben ik ook mega blij mee. Dikke aanrader.

Waardeloss

Ik heb inderdaad een email gehad met de melding van DHL dat het pakket is bezorgd, maar helaas heb ik niets ontvangen en is de bezorger ook niet aan de deur geweest. Deze zending was een proef om te kijken of online bestellen van een kadobon goed zou gaan, en ik daarna nog een aantal bonnen zo kunnen bestellen. Nou mooi niet dus, ik heb al eerder slechtte ervaringen met DHL opgedaan, dus jullie verzend wijze werkt niet. Ik kan er begrip voor opbrengen dat het druk is bij DHL en dat een pakket niet op het aangegeven tijdstip /dag geleverd kan worden, maar om dan toch aan te geven dat het pakket bezorgd is is op zijn minst vreemd te noemen. Jammer dat mijn contact met uw bedrijf op deze wijze erg negatief is. Vriendelijke groet Bert Luchtmeijer

Snelle bezorging, leuk ingepakt, makkelijk en snel online contact over een product, en ik ben verliefd op de wetsuit!

Good service and fast delivery

bougth a surfskate, product came quickly and in good conditions. Very nice website. There was a customized note, since it was for a present, it was very appreciatted ;-) Thanks!

Snel bezorgd en een vriendelijke verpakking.

Het pakketje was super snel bezorgd en toen ik het pakketje openmaakte zat er een leuk en persoonlijk briefje in. Bij het briefje zaten ook nog eens stickers en een snoepje. Top service!!!

Goede Service van HartBeach maar slechte Transsport ondernemer DHL.

Goede Service van HartBeach maar slechte Transsport ondernemer DHL. DHL gaf te kennen dat ze het Pakket bij mij aangeboden hadden op 22-12-2021 om 15,30 . dat kan helemaal niet want er is die dag niemand bij mij aan de deur geweest , ik was zelfs die dag de HELE DAG thuis gebleven , daar ik nog meer pakketten zou krijgen . dus eigenlijk maakt DHL mij uit als LEUGENAAR , ik begrijp als de Bezorgers het heel erg druk hebben ,maar zeg dan gewoon EERLIJK dat ze het niet hebben gehaald en het hebben afgeleverd bij het DHL afhaal Punt , wees EERLIJK dat vind ik veel Belangrijker , want nu heb ik geen Vertrouwen meer in DHL. PS ik ben ook Bezorger geweest in de Voedsel handel. maar HartBeach Bedankt voor het snel verwerken van mijn Bestelling Chris Wanten 6181KM 19.

Volgende dag het pakket ontvangen!

Het pakket was de dag na bestelling bezorgd. Alles ging erg soepel.

Zij doen wat afgesproken is

Vriendelijk personeel en fijne communicatie! Aanrader!

Heel fijn geholpen!

Super fijn hoe jullie meteen een alternatief hadden om mijn bestelling per mail te doen omdat de artikelen een fout gaven in mijn winkelmandje online. Attend van jullie dat jullie de verzendkosten voor jullie rekening hebben genomen en helemaal top dat mijn artikelen er gewoon de volgende dag ook al zijn! Heel erg bedankt :)

Dank voor de snelle levering en jullie persoonlijke wens

Betrouw, snel en een goeie service.

Ongeveer zes jaar surf ik alle seizoenen. Mijn favoriete surfspot is Wijk aan Zee. Voor surfers heeft Hartbeach altijd de juist spullen. De groeten vanuit Noord Holland, veel liefde voor de Scheveningse surf scène en… stay stoked. Mvg, Dennis.

Personal note, does it all

Helemaal goed

Geweldig mooi vest. Kast wat maar dan heb je ook iets. Goede snelle service super thx

Bestelling keurig snel geleverd

Op zondag besteld en dinsdag binnen. Keurig snel. Met leuke extra verrassing bij de bestelde spullen.

Snelle service en goede kwaliteit!

Blij met mijn wetsuit van Roxy!

Geweldig jack en snelle bezorging!

Snelle service en mooi jack, erg attente persoonlijke boodschap!

Erg tevreden

Snelle levering met een handgeschreven notitie :)

Great customer service!

Super fast delivery and awesome customer service! They kept me updated with my order and even wrote a personalised message on my invoice. Thanks also for the sticker! I love these small but big gestures. I will see you guys for surf lessons soon :) Highly recommended - first-class customer service.

Veel keus!!

Leuke collectie surfkleding. Snel & netjes thuisbezorgd!

Makkelijke bestellen en snelle bezorging

Shorty besteld, snelle levering en persoonlijk kaartje. Top.

Hele fijne, snelle, goede afhandeling. Super tevreden!

Nette, vriendelijke mail gekregen over artikelen die niet meer leverbaar waren en de opties. Heel fijn, ook snelle levering/bezorging!

Snel en goede informatie

Goede bestelservice!

Helder, vriendelijk en netjes geleverd. En natuurlijk: heel tevreden met de aankoop Dakine rugzak.

Klasse service

Artikel(en) worden geleverd met vriendelijke groet

Klantvriendelijke en makkelijk besteld

Via social media gezien dat torqs surfboards weer op voorraad waren. Goede productomschrijving en duidelijke site. Snel En makkelijk besteld. Board lag nog in de opslag, maar er waren allerlei oplossingen om gelijk te regelen dat ik mijn board in handen kreeg. Blij mee :)